|
|
remco k
|
|
|
quote: Hele betrouwbare website, en zoals je al zegt, wie weet wat er achter de schermen gebeurt?? Dat weet vrijwel geen mens, jij en ik dus ook niet.
Je gaat zomaar van het nagatieve uit.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik denk dat ik nog een van de weinige positieve Ajacieden ben hier... |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
Ajax moet lekker Bulykin en Sightorsson verkopen vind beide spelers waardeloos alhoewel de laatst genoemde geblesseerd is. Ajax moet Huntelaar weer lekker terughalen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alsof Huntelaar terug wil?? Die loopt 1`op 1 in de Bundeslige wat een sterkere competitie is en speelt bij de koploper, waar hij ook nog eens ruim meer verdient dan dat ie ooit bij Ajax gaat doen..
En waarom moet Siggie weg dan?? Is mij uiterst goed bevallen in de wedstrijden die hij heeft gespeeld.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 - 19:04 schreef remco k het volgende:Alsof Huntelaar terug wil?? Die loopt 1`op 1 in de Bundeslige wat een sterkere competitie is en speelt bij de koploper, waar hij ook nog eens ruim meer verdient dan dat ie ooit bij Ajax gaat doen.. En waarom moet Siggie weg dan?? Is mij uiterst goed bevallen in de wedstrijden die hij heeft gespeeld.. Eens...Siggie bevalt nij ook....moet wel beter worden...is nog jong kan een topspits worden mocht zijn lichaam hem niet in de steek laten.... |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Ik snap die spelers niet meer,kom op voetballen,Ebecilio snap ik niks meer van zo schijterig,kan heel goed voetballen ga je man voorbij,altijd maar die bal terug leggen,zo bang ongelovelijk,vdWiel idem dito bang balletje terug,je kan zo goed voetballen kom op man,pijn hier pijn daar ga eens een tijdje mee in de bouw,ik snap Frank niet dat geouwehoer met die balletjes terug vooruit ballen,lef tonen niet bang zijn dat je een fout maakt.Schijterig gedrag laten jullie maar aan zogenaamde bobo's over, die durven niet eens Johan een paar jaar z'n gang te laten zijn.Jezus waar is die Amsterdamse lef gebleven,kom op. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vond Jan vandaag 1 van de weinigen die een ruime voldoende kreeg...nieuw contract graag...daarnaast natuurlijk nog een ervaren versterking binnen halen vanwege de vele blessures achterin... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
JANTJE////////HELD/////////JOOD////////HET ZIJN MAAR KUTKAKKERLAKKUHHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: EENS!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ook EENS!!! Whahahaha |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Supporters willen maar een ding, dat er een goed elftal staat.En ik weet zeker dat als de club zo verdeelt blijft zal de club altijd blijven doormodderen Spelers kijken altijd naar hun portemonnai,en trainers doen dat ook en sommige bestuurders ook(Schurkenboom).Maar als je een trainer hebt als Frank die zegt een lange periode te willen blijven dan moet iedereen achter hem gaan staan,de supporters hebben dat al bewezen zie kampioenswedstrijd Ajax-Twente.Nu die bobo's nog.Geef hem een goede en moderne medische staf,kijk hoe andere clubs dat doen. Als Frank aangeeft de lijn Cruyff te willen volgen steun hem dan daarin, zet jullie ego's opzij,ga voor de club en de supporters kom op zeg ga achter elkaar staan om elkaar te helpen en niet om elkaar een mes in de rug te steken. Bobo's laat zien dat je voor Ajax bent,Henrichs en co help jezelf en de club niet naar de klote,jullie punt is gemaakt dat jullie een bloed hekel hebben aan Johan,maar ga nu de richting van de meerderheid van de supporters op,we leven tenslotte in een democratie. |
|
|
|