|
|
baco74
|
|
|
Beste Ajacieden op het moment dat ik dit typ begint onze vaderlandse competitie weer. Tevens de start van Joduh's subpoule: HET AJAX CAFÉ - the 2nd edition, een wekelijks topic waar iedereen zijn voorspellingen kan posten, ook als je niet meedoet met Sportpooler.nl. Doe je al wel mee met SportPooler en ben je regelmatig in het café op het Ajax-headliner-forum te vinden dan raad ik jou aan je aan-te-melden. Je kunt dan zien hoe iedere wedstrijd is verlopen en welke scores jij en je mede-voorspellers hebben behaald. Ik zal proberen om ook een stand bij te houden tellend vanaf de winterstop. Dus ook als je nog helemaal niet meedoet met SportPooler kun je nog een account aanmaken en je uiteraard aanmelden bij onze subpoule. Mensen die zich al aangemeld hebben zijn: - Ajax Is The Best - Amsterdammer113 - Baco74 - Grasmaaier - Hasjkoph - Luis_suarez_19 - Miss Mokum - Nenam-til - Remco K Pas negen man dus, ik zou het erg leuk vinden als dat er meer zouden worden, dus Ajacieden, kom,op!!! Klik een van de links hierboven aan en zorg dat je er bij bent.
Voor de KNVB-beker heeft Ajax afgelopen donderdag welliswaar verloren van AZ, toch blijf ik hoop houden want om het kampioensschap heeft Ajax de achtervolging op AZ al in december ingezet. Hierin liet de ploeg uit Alkmaar acht dure punten liggen en de Godenzonen uit Amsterdam ruiken dan ook bloed. Niet zo gek natuurlijk wanneer de concurrent in één maand tijd zo veel punten laat liggen. AZ leek onbedreigd op de titel af te stevenen, maar het tegendeel blijkt waar. De teams gaan elkaar nog allemaal krijgen en hebben dus in zekere zin ook alles zelf in de hand. Uiteraard ervan uitgaande dat geen enkel team verder alle duels gaat winnen, ook Ajax niet. Coach Frank de Boer heeft met de talenten Klaassen en Bouy misschien ook nog wel twee troeven in handen. Dat je een inhaalrace aan de club uit Amsterdam wel kunt toevertrouwen, is vorig jaar gebleken. Alle ingrediënten voor een knallende tweede seizoenshelft zijn in ieder geval aanwezig. Ik reken zelf op prolongatie van de titel. Dit om de eenvoudige reden dat Ajax alleen maar beter zal gaan spelen. Wanneer je als club zijnde zo veel blessures weet op te vangen en dan na 17 wedstrijden slechts vijf punten achter staat op de nummer één, spreekt het voor zich dat je de gedoodverfde titelfavoriet bent.Des te mooier is het dat wij in de eerste ronde na de winterstop het gelijk kunnen waarmaken in Alkmaar in de topper AZ - Ajax, een wedstrijd op zich daar doet het verlies van afgelopen donderdag niets aan af. AJAX DOET NOG STEEDS MEE!
Hieronder de wedstrijden van speelronde 18:
Hieronder de stand van de Eredivisie voor speelronde 18:
Om jullie geheugen nog even op te frissen volgt hier nog even de scores en de stand van de vorige editie van Joduh's Subpoule: het Ajax-Café, de laatste speelronde van voor de winterstop.
Pietje (please, come back) was toen week-winnaar en staat op een eervolle derde plek. Runner-up is Alibabba, het feit dat ook hij zo hoog staat verplicht hem bijna zich ook op te geven voor deze 2nd edition van Joduh's Subpoule: het Ajax-Café Hasjkoph is de koploper, de jonge Hilversummer doet het zeer goed en staat ook erg hoog in algehele SportPooler-lijst.
Tot slot: mensen wees vrij om je voorspellingen hier te posten, of je nu wel of niet meedoet met SportPooler. Al hoop ik uiteraard dat sommige zich nog zullen aanmelden.
Rest mij nog iedereen een fijne tweede helft van seizoen 2011-2012 te wensen, waarin in Ajax maar de beste mag wezen.
Groetjes Barry.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt werkelijk waar geweldig wat je ervan maakt kerel. Ben er stil van..
Ik heb alles weer ingevuld.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:51 schreef remco k het volgende:Echt werkelijk waar geweldig wat je ervan maakt kerel. Ben er stil van.. Ik heb alles weer ingevuld.. Tnx, fijn dat je jouw pooltje hebt ingevuld.. Ook hier ff je voorspellinkies plaatsen, graag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zal ik morguh ff doen.. komt goed.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
ik nu,om het goede voorbeeld te geven:
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe sla je dit eigenlijk op en hoe vul je dat in?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik druk, als ik de pagina in beeld heb, op printscreen op me toetsenbord. Dan open ik paint en klik op plakken dan zie ik me voorspellingsscherm in paint, dan klikken op selecteren en vervolgens het stukje pagina selecteren. Opslaan in mijn afbeeldingen en uploaden met tinypic. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kan ook, maar je had ook alleen de uitslag gedeelte kunnen pakke nhoor ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Edit: Laat maar is je al gelukt. Goed man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 21:19 schreef baco74 het volgende:Ha die Remko, nu weet ik dat je chrome gebruikt. In paint zit linksboven de funtie 'selecteren' als je die aanklikt kan je om jouw voorspellingen hee een kadertje trekken met je muis. Als je dat gedaan hebt druk je met je r.muisknop in het geselecteerde vlak en kies kopieren. Open vervolgens een nieuw paintpagina (linksboven), hij zal vragen om de oude te sluiten( klik op niet opslaan). In de nieuwe paintpagina op plakken (linksboven) klikken, dan zie je jouw geselecteerde gedeelte van je vorige pagina. Opslaan en uploaden maar. Ik zag het nadat ik het gedaan had..:-) Niks mis met Chrome toch?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik heb ook Chrome.. Vind ik de beste die er is :) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Gebruik ze allebei maar meestal toch IE. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: IE is bij mij op de een of andere manier op alle computers een stuk langzamer.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ooh, sorry dat ik het gebruik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Das iets milder verwoord, begon me bijna schuldig te voelen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat maakt me niet zoveel uit.. Ik geef alleen m'n mening over de meest falende webbrowser op het moment.. ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ligt niet aan jou.. Ligt aan IE ;-) Bij elke PC/Mac is dat zo.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: You should be ;-) Hahaha! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Nah eerste potje is afgelopen. ADO-RODA 3-3, beide één puntje, géén één voor mij. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
mooi gedaan Barry (ik heb niet alles gelezen ;-))!!!
IK DOE MEE JEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vrijdag Thuis ? - ? Uit uiteindelijke uitslag 20 jan '12 20:00 ADO Den Haag 2 - 1 Roda JC
Zaterdag Thuis ? - ? Uit uiteindelijke uitslag 21 jan '12 18:45 De Graafschap - sc Heerenveen 21 jan '12 19:45 Excelsior - NAC Breda 21 jan '12 20:45 FC Twente - RKC Waalwijk
Zondag Thuis ? - ? Uit uiteindelijke uitslag 22 jan '12 12:30 Vitesse - N.E.C. 22 jan '12 14:30 VVV-Venlo - Feyenoord 22 jan '12 14:30 FC Groningen - Heracles Almelo 22 jan '12 14:30 AZ - Ajax 22 jan '12 16:30 FC Utrecht - PSV |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Super topic weer Baco! Complimenten van mijn zijde. Hieronder mijn voorspellingen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 22:02 schreef Ajax Is The Best het volgende:mooi gedaan Barry (ik heb niet alles gelezen ;-))!!! IK DOE MEE JEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vrijdag Thuis ? - ? Uit uiteindelijke uitslag 20 jan '12 20:00 ADO Den Haag 2 - 1 Roda JC Zaterdag Thuis ? - ? Uit uiteindelijke uitslag 21 jan '12 18:45 De Graafschap - sc Heerenveen 21 jan '12 19:45 Excelsior - NAC Breda 21 jan '12 20:45 FC Twente - RKC Waalwijk Zondag Thuis ? - ? Uit uiteindelijke uitslag 22 jan '12 12:30 Vitesse - N.E.C. 22 jan '12 14:30 VVV-Venlo - Feyenoord 22 jan '12 14:30 FC Groningen - Heracles Almelo 22 jan '12 14:30 AZ - Ajax 22 jan '12 16:30 FC Utrecht - PSV He AITB. Heb je rest wel ingevuld, ik zie alleen ADO-Roda |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: wat is dat oranje stuk?? ;-)
ik snap niet hoe jullie dat doen......leg het is uit... (niet te lang!! ;-)) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: oh wacht...sorry...ik dacht dat dat blauwe stuk er ook komt te staan ;-) wacht ff |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tnx man. Ziet er logisch uit. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 22:07 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] wat is dat oranje stuk?? ;-) ik snap niet hoe jullie dat doen......leg het is uit... (niet te lang!! ;-)) Niet te lang.
Nou gewoon zo. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha sarcasme? ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 - 22:07 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] wat is dat oranje stuk?? ;-) ik snap niet hoe jullie dat doen......leg het is uit... (niet te lang!! ;-)) Oranje??? Is rood pikkie! En wit-rood-wit is ???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Helemaal niet, ik doel op zijn voorspellingen. ECHT!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ow, ik dacht dat je het oranje stuk bedoelde ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ga jij maar eens naar paint sukkel en bekijk het daar nog eens! Tis toch echt rood! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kut, ik ben echt kleurenblind! Verkeerde kleur aangeklikt! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar tis toch echt rood hoor! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: HET IS BLAUW!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
is 113 toch niet kleurenblind :P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik ben echt slecht in kleuren, heb het altijd fout en mijn vriendin verbeterd mij continu. Niet zozeer kleurenblind maar een kleur moet bij mij echt fel zijn wil ik er zeker van zijn, noem het tintblind. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En wat is daar zo logisch aan? Ik heb voor de makkelijke weg gekozen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja pikkie, je oogjes als je die niet heel gauw sluit en gaat slapen! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
hoe doen jullie dat nou?? |
|
|
|