|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
McClaren verbaasd (De Telegraaf)
|
|
|
bobby solo
|
|
|
Kan ik me best voorstellen 4.5 jr is nogal wat! |
|
|
|
|
Bratuk
|
|
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
ja ik was ook verbaas dat de scheidsrechter het doelpunt goed keurt de jong springt met zijn rug tegen de doelman van RKC aan . en die Domme Dwaas van een scheidsrechter keurt het doelpunt goed? wat een schande dit! |
|
|
|
|
Wouter-FCT
|
|
|
De Jong springt gewoon in de lucht en ook nog eens buiten de 5. Slecht gekeept, geen overtreding :) |
|
|
|
|
@lex
|
|
|
dat was ook het winnende doelpunt, terecht dat daar vraagtekens bij worden gezet... |
|
|
|
|
tukker oet Enske
|
|
|
Wat is er mensen van Ajakkus & pisvee,bang dat jullie het kampioenschap wederom aan onze FCT of AZ moet laten whahaha erg triest hoor!!! De Jong had zelfs nog een penalty verdiend met die trap van achteren volop zijn kuit!!! Met SIR STEVE en nog 1 a 2 echte aankopen zijn wij weer op weg naar de koppositie!!! |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 08:31 schreef tukker oet Enske het volgende:Wat is er mensen van Ajakkus & pisvee,bang dat jullie het kampioenschap wederom aan onze FCT of AZ moet laten whahaha erg triest hoor!!! De Jong had zelfs nog een penalty verdiend met die trap van achteren volop zijn kuit!!! Met SIR STEVE en nog 1 a 2 echte aankopen zijn wij weer op weg naar de koppositie!!! twente heef verdient gewonnen. daar heb ik het niet over. maar het was gewoon een overtreding bij het doelpunt van de jong! |
|
|
|
|
Moeke
|
|
|
Ik vond het absoluut geen overtreding. De Jong springt recht omhoog, heeft oog voor de bal en bevindt zich buiten het doelgebied dus geen enkele aanwijzing voor een overtreding toch? |
|
|
|
|
ben trots
|
|
|
hmmm waar komt de telegraaf ook al weer van daan |
|
|
|