BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eyong Enoh

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajx
 Ajx - zaterdag 21 januari 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Beste forum leden,

Al tijden erger ik me mateloos aan deze Kameroenees, die nog geen bal over 10 meter netjes in de voeten spelen kan. Hij pakt veel onnodige kaarten en maakt vooral veel (stomme) overtredingen.

Het enige wat hij wel kan, is iemand schaduwen en hard neerschoppen.

Vorig jaar heeft hij onder Frank weinig gespeeld, maar dit seizoen beleeft hij een soort comeback.

Ik zou graag willen weten wat jullie nou vinden van deze speler, die naar mijn mening niet in een Ajax-shirt(misschien in Z-A, maar niet de onze) hoort te voetballen!!
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
Ik vind Enoh een geweldige speler.. Enkel past hij niet in het Ajax systeem..
yngwie
 yngwie - zaterdag 21 januari 2012 - 22:43   quote  deeplink  
nuttige speler voor Ajax. Krijgt vaak onterecht gele kaarten. Een van de weinige ballenafpakkers bij Ajax. Zijn passing is soms ongelukkig.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 21 januari 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 22:39 schreef remco k het volgende:
+10
dege
 dege - zaterdag 21 januari 2012 - 23:01   quote  deeplink  
menig speler bij ajax kan een vorbeeld nemen aan zijn inzet en vechtlust, meer zeg ik er niet op.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:01 schreef dege het volgende:
menig speler bij ajax kan een vorbeeld nemen aan zijn inzet en vechtlust, meer zeg ik er niet op.
Eens een kanjer...menigeen kan een voorbeeld nemen aan zijn werklust/instelling........dat hij dat balletje soms niet fatsoenlijk kan afleveren ja dat is Enoh...blijven oefenen gap eens lukt het...jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh...
baco74
 baco74 - zaterdag 21 januari 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Ik las dit nieuwe topic op het moment dat ik mijn lap-toppie wilde dichtklappen om dat met mijn ogen ook te gaan doen.
Kon het niet laten toch nog ff te reageren.
Dat Enoh niet de meest technisch-vaardige speler bij Ajax is zal ik niet ontkennen,
maar wat overtredingen en gele kaarten betreft is Enoh in mijn ogen slachtoffer van negatieve beeldvorming.
Het klopt dat Enoh nogal veel overtredingen maakt, echter vind ik die overtredingen geen domme maar eerder nuttige overtredingen.
En ja, veel van die overtredingen zijn wel eens een gevolg van een domme actie van hem (of een medespeler),
maar meestal zeer nuttig om puur een (tegen-)aanval in de kiem te smoren.
Heb ff zitten zoeken naar wat statistieken van deze 25 jarige Zuid-Afrikaan en kom tot de volgende conclussie:
Enoh speelde vanaf zijn aanstelling bij Ajax
85 competitiewedstrijden,
daarvan begon hij er 73 in de basis en werd 21x vroegtijdig gewisseld.
Twaalf maal mocht hij zich als invaller aan de zijlijn melden.

Dat zijn toch best wel veel wedstrijden die hij voor Ajax heeft meegedaan en nu komt het:
in al die wedstrijden heeft hij slechts 18 gele kaarten ontvangen, waarvan 1x twee gele kaarten in 1 wedstrijd, dus rood.
Een directe rode kaart is hem nog nooit overkomen.

Volgens mij geven deze cijfers aan dat Enoh de perfecte stofzuiger op het middenveld is,
die het spel beheerst om tegen een kaart aan te spelen en toch net niet over de schreef te gaan.

Statistieken Eyong Enoh zijn zo slecht nog niet :
24euijq.png

Ik ben geen overdreven fan van Enoh, maar het valt me gewoon op als Ajax het slecht doet (nu toch al weer een tijdje)
dat de speler(s) die de laatste wedstrijd het 'slechtst' hebben gespeeld, volgens vele dan maar gelijk Ajax onwaardig zijn,
er nix van kunnen en het beste zo snel mogelijk verkocht mogen/moeten worden.
Mischien is dat ook wel zo, maar grotendeels vorigseizoen en het gehele nu lopende seizoen zijn er in mijn ogen maar weinig spelers die meer dan drie wedstrijden achter elkaar een voldoende verdienen.
Laten we spelers over een langere periode beoordelen en dan vooral niet de waan van de laatste wedstrijd onze mening beheersen maar ook kijken hoe een speler het over het algemeen doet,
anders kunnen er nog een hoop individuele topics geopend worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door baco74 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 januari 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 22:39 schreef remco k het volgende:
Past beter bij Ajax als bij een van de andere clubs in de eredivisie...jammer dat hij zo veel onnodige gele kaarten pakt...is vaak net een stapje te laat...is onzorgvuldig...toch knapt hij veel vuil werk op....los van zijn inzet en loopvermogen....
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:49 schreef baco74 het volgende:
Ik las dit nieuwe topic op het moment dat ik mijn lap-toppie wilde dichtklappen om dat met mijn ogen ook te gaan doen.
Dat Enoh niet de meest technisch-vaardige speler bij Ajax is zal ik niet ontkennen,
maar wat overtredingen en gele kaarten betreft is Enoh in mijn ogen slachtoffer van negatieve beeldvorming.
Het klopt dat Enoh nogal veel overtredingen maakt, echter vind ik die overtredingen geen domme maar eerder nuttige overtredingen.
En ja, veel van die overtredingen zijn wel eens een gevolg van een domme actie van hem (of een medespeler),
Heb ff zitten zoeken naar wat statistieken van deze 25 jarige Zuid-Afrikaan en kom tot de volgende conclussie:

Dat zijn toch best wel veel wedstrijden die hij voor Ajax heeft meegedaan en nu komt het:
in al die wedstrijden heeft hij slechts 18 gele kaarten ontvangen, waarvan 1x twee gele kaarten in 1 wedstrijd, dus rood.

Volgens mij geven deze cijfers aan dat Enoh de perfecte stofzuiger op het middenveld is,
die het spel beheerst om tegen een kaart aan te spelen en toch net niet over de schreef te gaan.

Ik ben geen overdreven fan van Enoh, maar het valt me gewoon op als Ajax het slecht doet (nu toch al weer een tijdje)
dat de speler(s) die de laatste wedstrijd het 'slechtst' hebben gespeeld, volgens vele dan maar gelijk Ajax onwaardig zijn,
Mischien is dat ook wel zo, maar grotendeels vorigseizoen en het gehele nu lopende seizoen zijn er in mijn ogen maar weinig spelers die meer dan drie wedstrijden achter elkaar een voldoende verdienen.
Laten we spelers over een langere periode beoordelen en dan vooral niet de waan van de laatste wedstrijd onze mening beheersen maar ook kijken hoe een speler het over het algemeen doet,
Ik ben het helemaal eens met wat je zegt.. Enkel zijn er natuurlijk wel een aantal spelers die het al langere tijd heel slecht doen.. Die mogen er best weleens naast staan..

Ook zijn er spelers die gewoon niet bij de manier van spelen past die de Boer nastreeft.. Enoh is er daar 1 van..
Debiewl
 Debiewl - zondag 22 januari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
Hij is gewoon de beste in de bal afpakken en hem daarna weer weggeven. Maar alsnog blijft het een goede speler
baco74
 baco74 - zondag 22 januari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 00:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens met wat je zegt.. Enkel zijn er natuurlijk wel een aantal spelers die het al langere tijd heel slecht doen.. Die mogen er best weleens naast staan..

Ook zijn er spelers die gewoon niet bij de manier van spelen past die de Boer nastreeft.. Enoh is er daar 1 van..
Helemaal gelijk.
Toch vind ik dat veel spelers op hun laatste optreden worden beoordeeld met teksten als:
die kan er nix van,
meteen verkopen,
Ajax onwaardig...etc...etc.
Wedstrijden daarvoor (of erna) worden zij weer de hemel ingeprezen,
negatieve kortszichtigheid ten top.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Past beter bij Ajax als bij een van de andere clubs in de eredivisie...jammer dat hij zo veel onnodige gele kaarten pakt...is vaak net een stapje te laat...is onzorgvuldig...toch knapt hij veel vuil werk op....los van zijn inzet en loopvermogen....
Past qua spel veel beter bij dat wat Feyenoord nastreeft..
baco74
 baco74 - zondag 22 januari 2012 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 00:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk ik ook.
Ik zie liever Anita (De Zeeuw was nog beter geweest,maar tsja) op Enoh's plek.
Beter in de opbouw, helaas vededigend iets vaker uit zijn positie als Enoh.
nora
 nora - zondag 22 januari 2012 - 00:20   quote  deeplink  
Klopt maar met 3 maradonnas wordt je ook geen kampioen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 00:20 schreef nora het volgende:
Dat bedoel ik...we hebben al genoeg aan 1 Cruyff..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 00:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Qua spel wel maar ik zie hem alleen maar in een Ajax shirt....nou zie ik niet graag een Feyenoord shirt... dat scheelt....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 22 januari 2012 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 00:17 schreef baco74 het volgende:

[..]

Denk ik ook.
wat ik nu ga zeggen gaat niet over enoh maar over de zeeuw
Moet er telkens de zeeuw erbij gehaald worden? ik weet dat hij niet had misstaan in deze selectie. maar dat zijn meestal de spelers die bij ajax door de voordeur zijn vertrokken. vergeet niet dat in rusland meer geld wordt verdiend. rusland staat ook op de lijst hoger dan nederland dus waarom zou je niet ajax willen ruilen voor spartak.

anders heb ik nog wel een paar spelers die ik nog wel graag ziet komen. sneijder, vandervaart, nigel, enz enz. net zo onrealistisch als de zeeuw.

ontopic. de boer heeft wel eens geprobeerd zonder enoh te spelen, namelijk met theo op die positie. dat lukte niet. anita heeft daar ook wel eens een wedstrijd gespeeld, dat was ook niet echt waar ik naar uitkijk, maar dat was te kort om een conclusie te trekken. enoh is op deze positie gewoon de beste. dus is enoh nou zo goed, of is de rest nou beroerd.

en tevens als enoh niet in het systeem past dan past eriksen er ook niet in.
waarom niet. is de vraag. hier is mijn antwoord. enoh is niet dynamisch genoeg. komt aanvallend tekort. eriksen is ook niet dynamisch, eriksen komt eerder in het verdedigende te kort.

genoeg stof om een reactie terug te verwachten!!!
Cyprioot
 Cyprioot - zondag 22 januari 2012 - 08:38   quote  deeplink  
Hij speelt dit jaar alleen maar vanwege blessures, in principe, als iedereen fit is, is hij gewoon bankspeler. Sterker nog, aleen Boilesen hoeft maar terug te komen en Anita gaat mid-mid en Enoh naar de bank.

Ik ben zelf ook totaal niet (meer) gecharmeerd van deze speler, maar vertel mij dan maar eens wie er wel mid-mid moet spelen. Anita ? ? OK, maar wie dan linksback ? Blind ? Gepasseerd station. Dat Enoh nog speelt geeft aan dat onze selectie niet zo breed is.
Stanley
 Stanley - zondag 22 januari 2012 - 09:34   quote  deeplink  
Volgens Cruijff is Enoh een potentiële topspeler... De kanttekening was wel dat hij moest leren om de bal te spelen naar personen met hetzelfde shirtje hahaha. En dat schijnt nogal moeilijk te zijn. Maar hij is nog jong dus die ontwikkeling tot Europese topspeler zal hij wel maken bij een Engelse club.

Maar goed. Ik stel voor om in plaats van Enoh Nigel de Jong terug te halen. Deze ijzervreter hoort bij Ajax en is zo te lezen overbodig geworden bij City.

Salaris hoeft geen probleem te zijn omdat hij al multimultimiljonair is.

De ideale speler voor de Ajax jonkies te helpen om de defitieve stap naar de top te zetten.
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - zondag 22 januari 2012 - 09:37   quote  deeplink  
als de anderen spelers de zelfde in zet hadden dan Enoh dan won je allen wedstrijden!
sebas79
 sebas79 - zondag 22 januari 2012 - 09:41   quote  deeplink  
Op zijn positie hoort juist een voetballende speler te staan, een slimme speler. Ik vind Enoh helemaal niks voor Ajax (wel een geweldige inzet)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 08:38 schreef Cyprioot het volgende:

Ik ben zelf ook totaal niet (meer) gecharmeerd van deze speler, maar vertel mij dan maar eens wie er wel mid-mid moet spelen. Anita ? ? OK, maar wie dan linksback ? Blind ? Gepasseerd station. Dat Enoh nog speelt geeft aan dat onze selectie niet zo breed is.
Vertonghen VM dus doorschuiven, Chivu op de positie van Vertongehen, linksback Boilesen is hij geblesseerd dan Anita...
Stanley
 Stanley - zondag 22 januari 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 09:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vertonghen VM dus doorschuiven, Chivu op de positie van Vertongehen, linksback Boilesen is hij geblesseerd dan Anita...
Goed idee om Vertonghen door te schuiven. Wellicht ook een nieuwe uitdaging voor hem.
Chivu??? Nee geloof niet dat die gaat komen... Maar zou een mooie oplossing kunnen zijn.

Alleen vind ik Vertonghen vooral sterk als hij doorschuift en verdedigend wat minder ook wat inzet betreft..?
Sicko
 Sicko - zondag 22 januari 2012 - 10:42   quote  deeplink  
Wanneer Boillissen fit is Anita naar het middenveld, waarom zo lang wachten, Koppens is een betere back dan Anita.

Tegen Az weer gezien van de week met de 1e goal dat Anita gewoon geen echte back is, alleen maar tegen verdedigend ingesteld ploegen kan hij meedoen, met een tegenstander met buitenspelers dan is er geen houden aan, ik zeg vanmiddag Anita achter Theo en Eriksen en Koppens linksback en van Rhijn rechtsback.
baco74
 baco74 - zondag 22 januari 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:42 schreef Sicko het volgende:
Wanneer Boillissen fit is Anita naar het middenveld, waarom zo lang wachten, Koppens is een betere back dan Anita.

Tegen Az weer gezien van de week met de 1e goal dat Anita gewoon geen echte back is, alleen maar tegen verdedigend ingesteld ploegen kan hij meedoen, met een tegenstander met buitenspelers dan is er geen houden aan, ik zeg vanmiddag Anita achter Theo en Eriksen en Koppens linksback en van Rhijn rechtsback.
Helemaal eens.
Gewoon proberen die 2 jonkies als back op de vleugels.
soccer
 soccer - zondag 22 januari 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 09:34 schreef Stanley het volgende:
Volgens Cruijff is Enoh een potentiële topspeler... De kanttekening was wel dat hij moest leren om de bal te spelen naar personen met hetzelfde shirtje hahaha. En dat schijnt nogal moeilijk te zijn. Maar hij is nog jong dus die ontwikkeling tot Europese topspeler zal hij wel maken bij een Engelse club.

Maar goed. Ik stel voor om in plaats van Enoh Nigel de Jong terug te halen. Deze ijzervreter hoort bij Ajax en is zo te lezen overbodig geworden bij City.

De ideale speler voor de Ajax jonkies te helpen om de defitieve stap naar de top te zetten.
Volgens mij zou het salaris nooit een probleem hoeven te zijn.Alleen ze willen altijd maar meer. Dat was vroeger al zo en nu nog steeds. Je hebt maar een paar spelers die altijd bij hun club blijven. Bij Ajax kan ik alleen danny Blind opnoemen die niet voor een andere club gekozen heeft.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 00:20 schreef nora het volgende:
Wedden van wel..
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 00:17 schreef baco74 het volgende:

[..]

Denk ik ook.
Waar het om gaat in dit systeem met verdedigen vanuit het middenveld, is dat je niet de bal verdedigt en niet de man verdedigt, want als je dat doet ga je automatisch achteruitlopen. Bij dit systeem moet je juist vooruit verdedigen, zeker vanuit het middenveld..

Dat is ook de reden waarom het niet loopt, let er vanmiddag maar op, Enoh verdedigt enmkel op de man die de bal ontvangt en Janssen verdedigt enkel achteruit, Erikssen probeert druk vooruit te zetten en stopt daar vaak mee zodra hij ziet dat het elftal niet opschuift.. Sulejmani jaagt nauwelijks door de Jong zet ook druk en vanaf links zet alleen Boerrigter mts hij speelt wat druk...

Het aparte ervan is dat ik echt het gevoel heb dat dit elftal onoverwinnelijk zou kunnen zijn, we scoren altijd en overal en meestal vaker dan eens per wedstrijd, en dat met gewoon slecht spel en zonder te domineren. Zodra dit elftal echt gaat draaien gaan we gewoon iedere wedstrijd 4 keer scoren..
Cyprioot
 Cyprioot - zondag 22 januari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 09:34 schreef Stanley het volgende:

Ik stel ook voor om de volgende spelers terug te halen;

- Wesley Sneijder;
- VD Vaart;
- Zlatan;
- Suarez.

Hoe kun je nou serieus denken dat Ajax een optie is voor De Jong ? Het salaris dat hij bij ons in 1 jaar kan verdienen, verdient hij in Engeland in minder dan twee maanden.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 01:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

wat ik nu ga zeggen gaat niet over enoh maar over de zeeuw
Moet er telkens de zeeuw erbij gehaald worden? ik weet dat hij niet had misstaan in deze selectie. maar dat zijn meestal de spelers die bij ajax door de voordeur zijn vertrokken. vergeet niet dat in rusland meer geld wordt verdiend. rusland staat ook op de lijst hoger dan nederland dus waarom zou je niet ajax willen ruilen voor spartak.

anders heb ik nog wel een paar spelers die ik nog wel graag ziet komen. sneijder, vandervaart, nigel, enz enz. net zo onrealistisch als de zeeuw.

ontopic. de boer heeft wel eens geprobeerd zonder enoh te spelen, namelijk met theo op die positie. dat lukte niet. anita heeft daar ook wel eens een wedstrijd gespeeld, dat was ook niet echt waar ik naar uitkijk, maar dat was te kort om een conclusie te trekken. enoh is op deze positie gewoon de beste. dus is enoh nou zo goed, of is de rest nou beroerd.

en tevens als enoh niet in het systeem past dan past eriksen er ook niet in.
waarom niet. is de vraag. hier is mijn antwoord. enoh is niet dynamisch genoeg. komt aanvallend tekort. eriksen is ook niet dynamisch, eriksen komt eerder in het verdedigende te kort.

genoeg stof om een reactie terug te verwachten!!!
NIet helemaal waar wat je zegt. De Zeeuw wou zelf helemaal niet weg, enkel gaf de Boer hem aan dat hij geen basisplek zou hebben in het komende seizoen..

Een zeer grove fout dus van de Boer..
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 09:41 schreef sebas79 het volgende:
Op zijn positie hoort juist een voetballende speler te staan, een slimme speler. Ik vind Enoh helemaal niks voor Ajax (wel een geweldige inzet)
Mee eens..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 22 januari 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:48 schreef remco k het volgende:

[..]

NIet helemaal waar wat je zegt. De Zeeuw wou zelf helemaal niet weg, enkel gaf de Boer hem aan dat hij geen basisplek zou hebben in het komende seizoen..

Een zeer grove fout dus van de Boer..
de boer heeft waarschijnlijk ook tegen enoh gezegd dat hij bankspeler zou zijn. toch is hij nog steeds bij ajax. nu speelt hij weer bijna elke wedstrijd.

maar als er wordt verteld dat er geen basis plek meer is betekend niet meteen dat die speler verkocht wordt. dus of de boer heeft gezegd dat hij beter kan vertrekken, of de zeeuw vond het toch zelf beter om te kunnen vertrekken. ben jij trouwens zelf bij die bespreking geweest. hij heeft dus niet enkel gezegd dat hij bank speler zou worden.

maar stel als de boer enkel heeft gezegd dat er geen basis plek voor hem inzit. maar de zeeuw wou wel blijven knokken om terug te komen. van ajax mocht hij blijven. maar een paar weken naar het gesprek wat volkomen juist is, op dat moment, dan komt spartak met een voorstel. de zeeuw kan meer verdienden en ajax krijgt een bedrag dat ze waarschijnlijk niet hoger meer zullen krijgen voor hem, als je de perspectieven er naast legt. dan is de deal snel rond. maar was spartak voor enoh gekomen dan was hij vertrokken. ook omdat er voor hem geen basis plek meer inzat.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 13:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

de boer heeft waarschijnlijk ook tegen enoh gezegd dat hij bankspeler zou zijn. toch is hij nog steeds bij ajax. nu speelt hij weer bijna elke wedstrijd.

maar als er wordt verteld dat er geen basis plek meer is betekend niet meteen dat die speler verkocht wordt. dus of de boer heeft gezegd dat hij beter kan vertrekken, of de zeeuw vond het toch zelf beter om te kunnen vertrekken. ben jij trouwens zelf bij die bespreking geweest. hij heeft dus niet enkel gezegd dat hij bank speler zou worden.

maar stel als de boer enkel heeft gezegd dat er geen basis plek voor hem inzit. maar de zeeuw wou wel blijven knokken om terug te komen. van ajax mocht hij blijven. maar een paar weken naar het gesprek wat volkomen juist is, op dat moment, dan komt spartak met een voorstel. de zeeuw kan meer verdienden en ajax krijgt een bedrag dat ze waarschijnlijk niet hoger meer zullen krijgen voor hem, als je de perspectieven er naast legt. dan is de deal snel rond. maar was spartak voor enoh gekomen dan was hij vertrokken. ook omdat er voor hem geen basis plek meer inzat.
Zowel de Boer als de Zeeuw heeft dat aangegeven, en als een speler aangegeven krijgt dat hij niet in de plannen voorkomt is de stap om te vertrekken heel wat sneller genomen..

Zou niet inzien wat het uberhaubt voor zin heeft om voor het seizoen al aan te geven dat er geen plek voor je inzit. Dat vind ik dus dom van de Boer en had hij niet moeten doen..
sebas79
 sebas79 - zondag 22 januari 2012 - 15:08   quote  deeplink  
lekker weer dat balverlies van Enoh, dit kan echt niet meer ..
Sicko
 Sicko - zondag 22 januari 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Nu al pijnlijk duidelijk, die vrije trap die Vertonghen veroorzaakt komt door het gekut van Enoh, die levert de bal in waardoor Vertonghen in moet grijpen, ik was altijd fan van de Boer maar ik concludeer dat hij een grote schijterd is, Ebicilio op links samen met Blind? Volgens mij is hij de weg kwijt, dan Anita weer rechtsback, waar moet je het tegen Az winnen, juist op het middenveld, Anita centraal op de plek van Enoh en van Rhijn en Koppens als backs, dan verlies je misschien alleen dan toon je wel lef!

En voorin Lukoki of Ozbiliz erbij en Sulejmani op links ipv Ebicilio.

Ik zeg een grote schijterd dat is de Boer, kom op man durf te voetballen!
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 22 januari 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 15:29 schreef Sicko het volgende:
Nu al pijnlijk duidelijk, die vrije trap die Vertonghen veroorzaakt komt door het gekut van Enoh, die levert de bal in waardoor Vertonghen in moet grijpen, ik was altijd fan van de Boer maar ik concludeer dat hij een grote schijterd is, Ebicilio op links samen met Blind? Volgens mij is hij de weg kwijt, dan Anita weer rechtsback, waar moet je het tegen Az winnen, juist op het middenveld, Anita centraal op de plek van Enoh en van Rhijn en Koppens als backs, dan verlies je misschien alleen dan toon je wel lef!

En voorin Lukoki of Ozbiliz erbij en Sulejmani op links ipv Ebicilio.

Ik zeg een grote schijterd dat is de Boer, kom op man durf te voetballen!
ach je kunt lullen wat je wilt maar de Boer is tactisch gewoon sterk! Sulejmani vind ik links niet zo denderend, overigens is vandaag wel duidelijk geworden dat de Jong toch een heerlijke speler is en vooral op het middenveld heeft ie groot aandeel in de meeste aanvallen!

Vandaag speelde we beter zonder Enoh dan met! dus laat die jongen mooi op de bank zitten en laat em inkomen wanneer nodig!
Boilesen
 Boilesen - zondag 22 januari 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:49 schreef baco74 het volgende:

Statistieken Eyong Enoh zijn zo slecht nog niet :
[ afbeelding ]

Geweldige post. 100% mee eens!!!
Boilesen
 Boilesen - zondag 22 januari 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Zowel de Boer als de Zeeuw heeft dat aangegeven, en als een speler aangegeven krijgt dat hij niet in de plannen voorkomt is de stap om te vertrekken heel wat sneller genomen..

Zou niet inzien wat het uberhaubt voor zin heeft om voor het seizoen al aan te geven dat er geen plek voor je inzit. Dat vind ik dus dom van de Boer en had hij niet moeten doen..
De Boer wilde daarmee ook aansturen op verkoop denk ik, dus hij heeft bereikt wat hij wilde. Of dat slim was is de vraag. De Zeeuw was op goede dagen absolute meerwaarde voor Ajax, maar ik zal niet vergeten hoe belabberd en totaal inzetloos hij regelmatig gevoetbald heeft in zijn laatste seizoen. Wat dat betreft bergijp ik Frank wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 22:34 schreef Boilesen het volgende:

[..]

De Boer wilde daarmee ook aansturen op verkoop denk ik, dus hij heeft bereikt wat hij wilde. Of dat slim was is de vraag. De Zeeuw was op goede dagen absolute meerwaarde voor Ajax, maar ik zal niet vergeten hoe belabberd en totaal inzetloos hij regelmatig gevoetbald heeft in zijn laatste seizoen. Wat dat betreft bergijp ik Frank wel.
De Zeeuw zat regelmatig op de bank terecht of onterecht.....
Ajx
 Ajx - maandag 23 januari 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 15:08 schreef sebas79 het volgende:
lekker weer dat balverlies van Enoh, dit kan echt niet meer ..
Juist denk dat ik met de wedstrijd tegen AZ mijn gelijk toch wel gekregen heb. Bij de 1-0 verschrikkelijk balverlies en na zijn wissel ging het veel beter!!!
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 23 januari 2012 - 18:46   quote  deeplink  
Scheelt dat Enoh zondag Tegen Feijnooit Geschorst is
kunnen we zien hoe het is Zonder enoh
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 januari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 18:46 schreef Mike¥¥ het volgende:
Scheelt dat Enoh zondag Tegen Feijnooit Geschorst is
kunnen we zien hoe het is Zonder enoh
Hij is dus niet geschorst..
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 23 januari 2012 - 18:53   quote  deeplink  
niet geschorst ? ga meteen ff na kijken ,Dacht stellig dat dit het geval was
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 januari 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 18:53 schreef Mike¥¥ het volgende:
niet geschorst ? ga meteen ff na kijken ,Dacht stellig dat dit het geval was
Had er maar 3 dacht ik..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 januari 2012 - 18:56   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/eredivisie/statistieken/gele-kaarten/
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 23 januari 2012 - 18:58   quote  deeplink  
idd , ik zie het 3 x geel en 1 x rood
maar goed ,ik zat er dus langs
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 januari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 18:58 schreef Mike¥¥ het volgende:
idd , ik zie het 3 x geel en 1 x rood
maar goed ,ik zat er dus langs
Maakt niet uit..
Ik geloof dat voetbalprimeur.nl het fout had gezegd, waardoor mensen het van elkaar overnamen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Hasjkoph --
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 23 januari 2012 - 19:00   quote  deeplink  
ach, kleinigheidjes blijf je houden
ik persoonlijk zou wel eens willen zien hoe het ging
een wedstrijd zonder enoh , denk dat we al heel wat minder problemen
kennen dan in verdediging en in opbouw
Nummer 14
 Nummer 14 - maandag 23 januari 2012 - 19:03   quote  deeplink  
Anita ipv Enoh , maar ja, die is steeds of op linksback, of rechtsback nodig.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 januari 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 19:00 schreef Mike¥¥ het volgende:
ach, kleinigheidjes blijf je houden
ik persoonlijk zou wel eens willen zien hoe het ging
een wedstrijd zonder enoh , denk dat we al heel wat minder problemen
kennen dan in verdediging en in opbouw
Hangt ervan af wie de Boer er neer zet..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eyong Enoh

0.0067389