|
|
Mike¥¥
|
|
|
Das ook wel weer zo zou wel willen zien of we dan beter de bal in de ploeg houden en er minder slordigheidjes ontstaan waardoor de verdediging in de problemen komt puur om het te kunnen vergelijken met een wedstrijd met hem |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
hij is wel goed in ballen afpakken !,maar als we de bal eens beter rondspelen en meer bewegen ,is dit ook niet zo vaak nodig ! |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
Cillesen ipv Vermeer zou ook een stuk schelen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Anita hebben we helemaal nergens nodig want die kan gewoon niet voetballen |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 - 22:30 schreef Ajx het volgende:Beste forum leden, Al tijden erger ik me mateloos aan deze Kameroenees, die nog geen bal over 10 meter netjes in de voeten spelen kan. Hij pakt veel onnodige kaarten en maakt vooral veel (stomme) overtredingen. Het enige wat hij wel kan, is iemand schaduwen en hard neerschoppen. Vorig jaar heeft hij onder Frank weinig gespeeld, maar dit seizoen beleeft hij een soort comeback. Ik zou graag willen weten wat jullie nou vinden van deze speler, die naar mijn mening niet in een Ajax-shirt(misschien in Z-A, maar niet de onze) hoort te voetballen!! Enoh is idd geen speler die in de basis hoort bij Ajax, maar vind hem persoonlijk wel een geweldige speler om in je selectie te hebben. Doet altijd zijn stinkende best, staat hij niet in de basis dan zeurt hij nooit en is geweldige stofzuiger. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Enoh is een woeste tijger! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klopt maar daardoor soms ongecontroleerd.... |
|
|
|
|
josti
|
|
|
Eyong, is een goede speler maar komt voor ajax te kort. Fulham wil hem hebben hij zal daar tot zijn recht komen.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Klopt, maar bij Ajax moet je ook goed kunnen voetballen..... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Geweldige speler, hij pakt zoveel ballen af, je hebt geen idee. IK zou zeggen laat hem 6 uur per dag oefenen met passen en het komt wel goed met hem |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: HAha WTF heb jij nou weer |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik heb net wat van die kakkerlakken doodgemaakt, hier in Duitsland hebben ze een spuitbus daarvoor... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 21:27 schreef Ajax we love you het volgende:Geweldige speler, hij pakt zoveel ballen af, je hebt geen idee. IK zou zeggen laat hem 6 uur per dag oefenen met passen en het komt wel goed met hem Ga jij hem begeleiden dan? Want Frank enz. hebben waarschijnlijk geen zin om aan een dood paard te trekken...... |
|
|
|