BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti toch weg deze winter?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 21 januari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 21 januari 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Denk je dit of weet je dit?
van geil
 van geil - zaterdag 21 januari 2012 - 23:11   quote  deeplink  
t zou mij niet verbazen gezien zijn uitspraken.....
was al geen fan van m,,geen clubman maar n carrieremannetje.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 21 januari 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:08 schreef El Aanmeldi het volgende:
Wie houden ze voor de gek!? Guidetti speelt de klassieker nog en zit vanaf 30 jan bij juventus of een andere europese grootmacht. Ik denk dat hij nu in Italië is voor een medische keuring of contractonderhandelingen. Dit wordt gewoon bewust stilgehouden.

Laatst was ie ook al ziek, voor de klassieker, het kan natuurlijk zijn dat ie te hard getraind heeft. maar doorgaans kunnen we dit wel zien als een signaaltje van wat komen gaat.

Hij speelt de klassieker nog en is daarna pleite...
geloof er geen zak van.... als dat zo zou zijn dan zou zijn nieuwe club hem exht niet de klassieker nog laten spelen, stel dat hij geblesseerd raakt.
Daarnaast zou Feyenoord dat echt niet toe staan, ze huren hem en betalen flink geld. Dan kan hij net zo goed op maandag daarheen reizen.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 21 januari 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:08 schreef El Aanmeldi het volgende:
Wie houden ze voor de gek!? Guidetti speelt de klassieker nog en zit vanaf 30 jan bij juventus of een andere europese grootmacht. Ik denk dat hij nu in Italië is voor een medische keuring of contractonderhandelingen. Dit wordt gewoon bewust stilgehouden.

Laatst was ie ook al ziek, voor de klassieker, het kan natuurlijk zijn dat ie te hard getraind heeft. maar doorgaans kunnen we dit wel zien als een signaaltje van wat komen gaat.

Hij speelt de klassieker nog en is daarna pleite...
Laten we beginnen om je bron te vermelden. Stemmingmakerij is voor het geruchten topic.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 21 januari 2012 - 23:13   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 21 januari 2012 - 23:14   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 21 januari 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:13 schreef El Aanmeldi het volgende:
Nou ik heb hem nog niet op het vliegveld gespot. Maar als ik naar soortgelijke situaties in een transferwindow kijk en de eerdere berichtgeving van John zelf meegewogen, lijkt het me vrij duidelijk wat er aan de hand is... veel valt morgen af te lezen aan Koeman's gezicht. We zullen zien.
We zien het vanzelf.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 januari 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:12 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

geloof er geen zak van.... als dat zo zou zijn dan zou zijn nieuwe club hem exht niet de klassieker nog laten spelen, stel dat hij geblesseerd raakt.
Daarnaast zou Feyenoord dat echt niet toe staan, ze huren hem en betalen flink geld. Dan kan hij net zo goed op maandag daarheen reizen.
Het termijn is wel voorbij,hij werd gehuurd voor tenminste een halfjaar...!
Omekees
 Omekees - zaterdag 21 januari 2012 - 23:15   quote  deeplink  
slot.
Pure onzin.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 januari 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:15 schreef Omekees het volgende:
slot.
Pure onzin.
Slotje op je klauwen Omekees ;)
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 21 januari 2012 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:14 schreef El Aanmeldi het volgende:

[..]

Man City kan hem terugroepen, indien er interesse is van clubs.

Het is niet bedoeld als stemmingmakerij, meer als tegenhanger van het naïef geloven wat er gezegd wordt.

ik bedoel, kom op, alweer griep?
Tegenwoordig wordt alles al snel een griep genoemd. Als je net uit warmere oorden komt kan het Nederlandse weer je flink treffen. Zie dus niet waarom het niet kan. Guidetti twittert zelf over hoe de voorbereiding gaat op VVV.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 21 januari 2012 - 23:33   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 21 januari 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:33 schreef El Aanmeldi het volgende:
ook goed dat je die kant belicht, bedankt. Maar ook jij weet ongetwijfeld hoe sluw het eraan toe gaat in de voetballerij. Ik vond dat deze kant ook zeker belicht moest worden.
Eens maar ik las net volgens mij in de reacties bij Soccernews dat Guidetti zich weer beter voelt en toch zou kunnen spelen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 januari 2012 - 23:56   quote  deeplink  
Ik las dat Guidetti de rest van zijn leven bij Feyenoord blijft omdat zn vriendin een baan bij de thuishulp heeft gevonden in Rotterdam
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 22 januari 2012 - 01:59   quote  deeplink  
+1 als ik je die kon geven... Haha.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 januari 2012 - 03:59   quote  deeplink  
Je hebt wel degelihk een punt, al is er vanuit beide kanten (positief en negatief) iesta over de situatie gezegd worden, FRFC1908 deelde ook al een sneer uit.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 januari 2012 - 09:00   quote  deeplink  
Weg is weg. Moeten we het anders opvangen. Wie weet hoe dat uitpakt.
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 januari 2012 - 09:09   quote  deeplink  
Afwachten zijn we gewend jongens........
el-loco
 el-loco - zondag 22 januari 2012 - 09:57   quote  deeplink  
Ik verwacht ook dat dit al in kannen en kruiken is. Ik vond zijn uitspraak op tv rijnmond uiterst dubieus. Hij dekte zich daarna in. Ik denk inderdaad dat hij de klassieker speelt en dan weg is. Ik hoop dat hij dan 3 keer scoort. Zo zie je maar weer dat money talks!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 09:09 schreef Suijltje het volgende:
Afwachten zijn we gewend jongens........
Precies, we kunnen enkel afwachten tot de transferperiode is verstreken. Ik vind het alleen niet zo netjes dat er de ene keer bericht word dat hij tot het einde van het seizoen zal blijven om vervolgens weer aan te horen dat hij een vertrek in de winterstop niet uitsluit. Zal een aderlating zijn om John te moeten missen, denk dat we dat momenteel niet kunnen gebruiken gezien de koers die we nu willen varen (vierde/vijfde) plek.
gladdeharry
 gladdeharry - zondag 22 januari 2012 - 10:18   quote  deeplink  
Gelul allemaal. Waarom zou City deze jongen nu in de winterstop gaan verkopen terwijl hij zoveel potentie heeft. Is toch totaal niet logisch? Ze hebben niet voor niks zijn contract met drie jaar verlengd!
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 22 januari 2012 - 10:19   quote  deeplink  
In Rotterdam is de uitverkochte Klassieker tussen Feyenoord en Ajax al dagenlang het gespreksonderwerp. De ploeg van trainer Ronald Koeman ruikt bloed, maar moet vanmiddag eerst afrekenen met VVV. En de Limburgers blijken al jarenlang een bijzonder taaie opponent.

Koeman proefde deze week ongetwijfeld ook het Rotterdamse verlangen om Ajax zonder punten De Kuip uit te jagen. Dat die wedstrijd al bij onze supporters leeft, begrijp ik heel goed, zegt Koeman in het AD. Maar het mag nog geen onderwerp zijn binnen mijn elftal. Eerst VVV, dan pas Ajax.
VVV zal onder de nieuwe coach Ton Lokhoff en met gehuurde spelers als Steven Berghuis en Danny Holla ongetwijfeld vol gas geven. Op jacht naar eerherstel en met hoop op betere tijden.
Koeman houdt Sekou Cissé op de reservebank. De Ivoriaan is eindelijk hersteld van een hardnekkige enkelblessure. Jerson Cabral, John Guidetti en Ruben Schaken vormen vandaag de Rotterdamse voorhoede. Kamohelo Mokotjo is zoals werd verwacht de vervanger van de afwezige Karim El Ahmadi.
Ja, Cissé begint op de bank, zegt Koeman. Hij is er toch weer enkele weken uit geweest. Messi zou ik meteen weer hebben opgesteld, maar bij andere spelers ga je toch even nadenken. Dus ook bij Cissé

Geplaatst op zondag 22 januari 2012 om 10:07 (2 minuten geleden) (3 x bekeken) (Bron: ad.nl )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door EdjeNL --
gladdeharry
 gladdeharry - zondag 22 januari 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Guidetti doet definitief niet mee trouwens.
Omekees
 Omekees - zondag 22 januari 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:24 schreef gladdeharry het volgende:
Guidetti doet definitief niet mee trouwens.
hoezo? bron?
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 22 januari 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:24 schreef gladdeharry het volgende:
Guidetti doet definitief niet mee trouwens.
UPDATE
John Guidetti zal definitief vandaag niet kunnen spelen in het uitduel tegen VVV-Venlo, zo meldt RTV Rijnmond-verslaggever Jan Dirk Stouten op zijn twitter-pagina. De Zweed ligt met hoge koorts thuis op bed en zal de wedstrijd via de televisie moeten volgen. De spits zou naar verluidt 40 graden koorts hebben.

Bron: http://www.fr12.nl
Omekees
 Omekees - zondag 22 januari 2012 - 10:38   quote  deeplink  
Op headliner staat: Guidetti kan toch aan de atrap verschijnen.
bjorn
 bjorn - zondag 22 januari 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Zou zomaar is kunnen, maarja volgend jaar moeten we het ook zonder hem doen.
bjorn
 bjorn - zondag 22 januari 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:38 schreef Omekees het volgende:
Op headliner staat: Guidetti kan toch aan de atrap verschijnen.
Tja en daar boven staat weer dat ie definitief niet beschikbaar is.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:38 schreef Omekees het volgende:
Op headliner staat: Guidetti kan toch aan de atrap verschijnen.
is oud nieuws van gisteren. ze quoten allemaal dezelfde oude bron.
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 januari 2012 - 10:46   quote  deeplink  
Geef Achabar dan maar de kans, Koeman zet Cissé toch op de bank...........
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 10:59   quote  deeplink  
De Klassieker in zicht en Guidetti heeft weer griep, hij zal toch niet weer een griepinjectie gehad hebben?
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 22 januari 2012 - 11:00   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
tomson
 tomson - zondag 22 januari 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 10:59 schreef Els het volgende:
De Klassieker in zicht en Guidetti heeft weer griep, hij zal toch niet weer een griepinjectie gehad hebben?
Een griepvaccin is toch om griep te voorkomen?..beetje vaag allemaal.
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Een griepvaccin is toch om griep te voorkomen?..beetje vaag allemaal.
Ja, maar je kunt er wel ziek van worden. Is de vorige keer gebeurd.
tomson
 tomson - zondag 22 januari 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:04 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt er wel ziek van worden. Is de vorige keer gebeurd.
Dan zou je toch nu de weerstand moeten hebben waar het vaccin in eerste plaats voor bedoeld is?
is toch voor de gehele winterperiode,zo'n prikkie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 januari 2012 - 11:08   quote  deeplink  
raar verhaal weer allemaal...Godverdompie de eerste wedstrijd na weken van viritueel koffie en ellende...
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:04 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt er wel ziek van worden. Is de vorige keer gebeurd.
zit te twijfelen of ik hierop zal reageren ;)
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:08 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

zit te twijfelen of ik hierop zal reageren ;)
Doe nou maar, hou je het forum in elk geval levend....
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 22 januari 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Ook ik heb een griep injectie gehad, ik ben al 6 weken ontzettend verkouden, het kan dus wel.
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 22 januari 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Ook ik heb een griep injectie gehad, ik ben al 6 weken ontzettend verkouden, het kan dus wel.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:10 schreef Els het volgende:

[..]

Doe nou maar, hou je het forum in elk geval levend....
goed, je spuit alleen maar dode bacteriën in.... kun je niet ziek van worden, is een fabeltje en soms worden mensen idd ziek maar je word gevaccineerd voor influenza en tegenwoordig wordt alles griep genoemd...... Als je echt influenza hebt dan ben je goed ziek hoor....

kom er maar in Els.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:11 schreef De vrouw van het volgende:
Ook ik heb een griep injectie gehad, ik ben al 6 weken ontzettend verkouden, het kan dus wel.
mwoehahahahahaha, wat een gelul.
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 22 januari 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:13 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

mwoehahahahahaha, wat een gelul.
Dus niet! Heb in het verleden een hele zware longontsteking gehad en de dokter vond het beter dat ik een griepspuit kreeg. Doe het dus nooit meer!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:14 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Dus niet! Heb in het verleden een hele zware longontsteking gehad en de dokter vond het beter dat ik een griepspuit kreeg. Doe het dus nooit meer!!
je wordt niet verkouden van een griepspuit..... is dus gelul.
De vrouw van
 De vrouw van - zondag 22 januari 2012 - 11:17   quote  deeplink  
Is dat zo? Ben jij dokter? Wil jij het dan overnemen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 januari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:17 schreef De vrouw van het volgende:
Is dat zo? Ben jij dokter? Wil jij het dan overnemen?
Het is goed om bij een verminderde weerstand een griepspuit te nemen, dat is ook geen gelul. Dat je verkouden wordt van de griepspuit is gelul. Je bent gewoon verkouden geworden terwijl je lichamelijk verzwakt was, dan duurt het ook langer voor je weer hersteld. cest tout....
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 22 januari 2012 - 11:19   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Els
 Els - zondag 22 januari 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 11:13 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

goed, je spuit alleen maar dode bacteriën in.... kun je niet ziek van worden, is een fabeltje en soms worden mensen idd ziek maar je word gevaccineerd voor influenza en tegenwoordig wordt alles griep genoemd...... Als je echt influenza hebt dan ben je goed ziek hoor....

kom er maar in Els.....
Elk medicijn heeft bijwerkingen. Geen bijwerking, geen werking, zo simpel is het. Een bijwerking van de griepinjectie is griepachtige verschijnselen. Daarnaast heeft elk griepvaccin een productietijd van ongeveer een half jaar. De griepinjectie wordt dus geproduceerd op basis van een cocktail van virussen die een half jaar voor de traditionele griepvaccintijd heersend waren. Of die in november nog steeds manifest en dominant zijn, is minimaal een discussie waard.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - zondag 22 januari 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Vergezocht dit. Guidetti speelt niet Tegen VVV ivm een op handen zijnde transfer, maar wel tegen Ajax en gaat daarna weg.
Tuurlijk, waarom speelt hij in dat scenario dan niet gewoon tegen VVV en krijgt hij morgen koorts? Dat lijkt mij dan toch handiger.
Die jongen heeft dus gewoon griep, niet raar in december en is hopelijk op tijd fit voor volgende week.

Het kan natuurlijk best dat er nog een club komt die hem wil overnemen van City, maar dat is puur speculeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2012 door vakkieQkeleku --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti toch weg deze winter?









0.0087981