|
|
clarens1
|
|
|
Nu Alderweireld weer een paar weken out is, toch maar Chivu halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker miljoenen uitgeven om een blessure?? |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
dan heb je gelijk voor volgend jaar een vervanger als Jan vertrekt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen is wel helemaal wild van Chivu, enkel speelt hij dit seizoen zelden en als hij speelt vind ik het niet zo bijzonder.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:40 schreef remco k het volgende:Iedereen is wel helemaal wild van Chivu, enkel speelt hij dit seizoen zelden en als hij speelt vind ik het niet zo bijzonder.. Precies! waarom uberhaubt een verdediger halen terwijl van Rhijn het uitstekend doet! |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
die is daar nog niet echt klaar voor. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dat was clarens1 SEEDORF ook niet.... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Hij lijkt er klaar voor, hij staat nl tot nu toe elke wedstrijd zijn mannetje! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Anders situatie toch?? Debuteren bij een succesvol Ajax met mensen als Rijkaard en Blind in de ploeg.. Of er gelijk moeten staan met een falende VErtonghen naast je.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
9 van de 10 keer lul ik ook zomaar wat! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:40 schreef remco k het volgende:Iedereen is wel helemaal wild van Chivu, enkel speelt hij dit seizoen zelden en als hij speelt vind ik het niet zo bijzonder.. Eens! |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
en we moeten toch meer mannen met ballen achterin hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat weten we, en dat is ook zo grappig aan je.. |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
ik kom hier ook bijna niet, dus misschien lul ik ook maar wat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Of je hier wel of niet kom zegt niks over je inzicht in het mooiste spelletje ter wereld toch?? En iedereen heeft een eigen mening, soms komt die overeen en soms heeft men een andere mening..
Ik ben namelijk helemaal niet tegen de komst van Chivu, ik vraag me enkel af op basis waarvan?? |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
misschien op basis van dat jan en greg misschien wel weggaan en dan heb je al iemand achter de hand. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:25 schreef clarens1 het volgende:misschien op basis van dat jan en greg misschien wel weggaan en dan heb je al iemand achter de hand. Ok, dat is me duidelijk, maar waarom Chivu?? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:25 schreef clarens1 het volgende:misschien op basis van dat jan en greg misschien wel weggaan en dan heb je al iemand achter de hand. voor Wiel kun je beter janmaat ofzo halen! en voor centraal mischien Gouweleeuw! niet een speler halen met een heel duur salaris en z'n beste tijd al heeft gehad! |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
die kent ajax en heeft ervaring en eentje met ballen en voor de rest zou ik niet weten wie dan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Beste topic van dit jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aanvallers en middenvelders hebben we meer dan zat...maar verdedigers ????? Wij Ajax zitten qua verdeiging slecht met de invallers....jonge ventjes genoeg maar we komen te kort als Jan of Alder geblesseerd raakt.... Kijk eens wie er nu linksback en rechtback staan ????? Anita en Blind..... Een miljoenenbedrijf als Ajax en kijk eens goed naar de verdediging..... Chivu is dacht ik 31 jaar die kost geen miljoenen meer....ter versterking en we worden dan misschien wel kampioen.... + idd Clarens je moet de verkopen voor zijn....straks speelt Chivu bij een andere club....en dan lees je hier hadden we ...... BESTE TOPIC BEDANKT!!!!!! |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
bedankt Jack, zo dacht ik er ook over en misschien is ook een linksback niet eens zo slecht idee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:28 schreef clarens1 het volgende:die kent ajax en heeft ervaring en eentje met ballen en voor de rest zou ik niet weten wie dan. Ok, hij kent Ajax, maar hij speelt momenteel vrijwel niet en als hij speelt was het niet zo goed, in ieder geval niet beter dan een Blind centraal achterin, die heeft het daar prima gedaan tot nu toe.. Ik zou ook niet weten wie dan wel, maar dat is toch geen reden om dan maar Chivu te halen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:Beste topic van dit jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aanvallers en middenvelders hebben we meer dan zat...maar verdedigers ????? Wij Ajax zitten qua verdeiging slecht met de invallers....jonge ventjes genoeg maar we komen te kort als Jan of Alder geblesseerd raakt.... Kijk eens wie er nu linksback en rechtback staan ????? Anita en Blind..... Een miljoenenbedrijf als Ajax en kijk eens goed naar de verdediging..... Chivu is dacht ik 31 jaar die kost geen miljoenen meer....ter versterking en we worden dan misschien wel kampioen.... + idd Clarens je moet de verkopen voor zijn....straks speelt Chivu bij een andere club....en dan lees je hier hadden we ...... BESTE TOPIC BEDANKT!!!!!! Maar waarom Chivu dan?? Wat heeft hij dit seizoen laten zien om daarvoor in aanmerking te komen..?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:44 schreef clarens1 het volgende:bedankt Jack, zo dacht ik er ook over en misschien is ook een linksback niet eens zo slecht idee. Niet te danken want het is gewoon zo....Anita....Ligeon...koppers....van Rhijn....Blind sommigen zullen er ongetwijfeld wel komen mar komen in mijn ogen nu nog te kort voor de basiself....een club als Ajax moet gewoon meer ervaring achterin hebben....nogmaals nu is Alder weer geblesseerd stel dat onze jan ook nog eens door zijn knie gaat morgen tijdens de training.....daaaaag kampioenschap... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Niet te danken want het is gewoon zo....Anita....Ligeon...koppers....van Rhijn....Blind sommigen zullen er ongetwijfeld wel komen mar komen in mijn ogen nu nog te kort voor de basiself....een club als Ajax moet gewoon meer ervaring achterin hebben....nogmaals nu is Alder weer geblesseerd stel dat onze jan ook nog eens door zijn knie gaat morgen tijdens de training.....daaaaag kampioenschap... Tsjaa, en stel dat je Chivu en Heitinga erbij ophaalt en die gaan ook door hun knie?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:53 schreef remco k het volgende:[..] Maar waarom Chivu dan?? Wat heeft hij dit seizoen laten zien om daarvoor in aanmerking te komen..?? Chivu is een goed voorbeeld maar het mag van mij ook een andere ervaren verdediger zijn...Het voordeel van Chivu is wel dat er een ijzersterke verdiger komt die graag weer voor Ajax wilt spelen....Chivu speelt graag centraal die kans krijgt hij niet bij zijn huidige werkgever... Denk dat Chivu bewezen heeft een goede verdediger te zijn...dat was in die tijd bij Ajax al... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:57 schreef remco k het volgende:[..] Tsjaa, en stel dat je Chivu en Heitinga erbij ophaalt en die gaan ook door hun knie?? Ja je kan natuurlijk niet bezig blijven.....echter moet je wel een eerste goede vervanging hebben staan...talent wel...maaar geen ervaring.... 1 extra moet kunnen vind ik.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Chivu is een goed voorbeeld maar het mag van mij ook een andere ervaren verdediger zijn...Het voordeel van Chivu is wel dat er een ijzersterke verdiger komt die graag weer voor Ajax wilt spelen....Chivu speelt graag centraal die kans krijgt hij niet bij zijn huidige werkgever... Denk dat Chivu bewezen heeft een goede verdediger te zijn...dat was in die tijd bij Ajax al... Ok, maar behaalde resultaten uit blablalablabla
Met andere woorden wie zegt dat ie goed gaat spelen bij ons, het is een jaar geleden dat ie een goede pot heeft gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 19:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja je kan natuurlijk niet bezig blijven.....echter moet je wel een eerste goede vervanging hebben staan...talent wel...maaar geen ervaring.... 1 extra moet kunnen vind ik.... Die ervaring heb je met Ooijer, die viel laatst ook in en deed dat prima, als vervanger voor VErtonghen als die weggaat lijkt me logisch, maar niet voor de breedte |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
ja zo kan je wel doorgaan Remco k. als je helemaal niks doet dan kan je het kampioenschap wel helemaal vergeten. als je ziet wat voor wedstrijden ze nog allemaal moeten spelen dan heb ik er een hard hoofd in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 19:03 schreef clarens1 het volgende:ja zo kan je wel doorgaan Remco k. als je helemaal niks doet dan kan je het kampioenschap wel helemaal vergeten. als je ziet wat voor wedstrijden ze nog allemaal moeten spelen dan heb ik er een hard hoofd in. Ben ik niet met je eens, ik denk namelijk dat we een prima selectie hebben.. Spelers kopen is iets dat we de laatste 8 jaar hebben geprobeerd, we weten allemaal hoe die jaren zijn afgelopen..
En iets doen omdat we wat moeten doen, tsjaa daar kan ik niet zoveel mee.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
nee, we MOETEN iets doen,want anders wordt het een teleurstellend seizoen. en dat gezeik met die Rvc wordt ik ook moe van. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
CHIVU/////////////HELD!!! |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker, maar waarom een speler terughalen die helemaal niet aan spelen toekomt bij z'n ploeg?? |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Chivu en nog een linksback. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 19:55 schreef remco k het volgende:[..] Zeker, maar waarom een speler terughalen die helemaal niet aan spelen toekomt bij z'n ploeg?? remco krijgt een kick van reacties uitlokken. Komt nooit zelf met oplossingen of ideeën. Las het topic net weer door kom je weer met ooijer centraal of blind Pff! Waarom chivu als je ooijer en blind heb? Waarom een linksback aantrekken als je anita en blind heb! Haha genieten dat je zoveel aandacht krijgt hé! Nou dit is gelijk de laatste aandacht die je van me krijg |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 19:55 schreef remco k het volgende:[..] Zeker, maar waarom een speler terughalen die helemaal niet aan spelen toekomt bij z'n ploeg?? remco krijgt een kick van reacties uitlokken. Komt nooit zelf met oplossingen of ideeën. Las het topic net weer door kom je weer met ooijer centraal of blind Pff! Waarom chivu als je ooijer en blind heb? Waarom een linksback aantrekken als je anita en blind heb! Haha genieten dat je zoveel aandacht krijgt hé! Nou dit is gelijk de laatste aandacht die je van me krijg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 20:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] remco krijgt een kick van reacties uitlokken. Komt nooit zelf met oplossingen of ideeën. Las het topic net weer door kom je weer met ooijer centraal of blind Pff! Waarom chivu als je ooijer en blind heb? Waarom een linksback aantrekken als je anita en blind heb! Haha genieten dat je zoveel aandacht krijgt hé! Nou dit is gelijk de laatste aandacht die je van me krijg Vet man, volgens mij kom ik vaak zat met iedeeen over hoe en wat.. Maar goed, blij dat je niet meer op me reageert.. Ik post tenminste inhoudelijk over het voetbal en maak dingen niet persoonlijk zoals jij nu doet..
De vraag waarom Chivu naar Ajax gehaald moet worden is toch niet zo'n rare of wel soms.. |
|
|
|
|
AJAX-RM
|
|
|
Virgil van Dijk ophalen bij FC Groningen... Jong, talentvol, ijzersterk in de duels, goed in de opbouw en vooral nog jong... kan alleen maar beter worden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 19:55 schreef remco k het volgende:[..] Zeker, maar waarom een speler terughalen die helemaal niet aan spelen toekomt bij z'n ploeg?? Als zo'n held//speler terug wil komen moet je hem altijd de kans geven...na Ajax ging hij voor 18 miljoen euro naar Roma...daarna koos hij voor Inter Milaan terwijl Barcelona en Real stonden te wachten overigens alweer zo'n 5 jaar geleden.....waarom hij nu op de bank zit weet ik niet maar ik weet wel dat Ajax hem heel goed kan gebruiken...Ajax moet het als een eer zien als zo'n speler weer naar zijn eerste grote liefde komt....misschien dat dan zelfs meer exAjax//sterren terug komen.....overigens ook jij weet wat Chivu in zijn mars heeft.... Ajax zit niet sterk in zijn ervaren verdedigers en dat weet jij ook... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 20:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als zo'n held//speler terug wil komen moet je hem altijd de kans geven...na Ajax ging hij voor 18 miljoen euro naar Roma...daarna koos hij voor Inter Milaan terwijl Barcelona en Real stonden te wachten overigens alweer zo'n 5 jaar geleden.....waarom hij nu op de bank zit weet ik niet maar ik weet wel dat Ajax hem heel goed kan gebruiken...Ajax moet het als een eer zien als zo'n speler weer naar zijn eerste grote liefde komt....misschien dat dan zelfs meer exAjax//sterren terug komen.....overigens ook jij weet wat Chivu in zijn mars heeft.... Ajax zit niet sterk in zijn ervaren verdedigers en dat weet jij ook... De eerste die inhoudelijk reageert op de vraag waarom.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dank je...daarnaast spelen we binnenkort tegen niemand minder dan Manchester United op Old Trafford...denk wel dat we hem dan kunnen gebruiken....Ajax moet overigens niet te lang wachten....het zou pijn doen mocht hij ergens anders aan de slag gaan voor een redelijke vergoeding...en echt waar Vertonghen, van der Wiel of Boilesen spelen het volgende seizoen waarschijnlijk niet meer bij Ajax.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boilesen speelt volgens jaar zoiezo bij ons, die andere twee verwacht ik eigenlijk allebei van niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 20:42 schreef remco k het volgende:Boilesen speelt volgens jaar zoiezo bij ons, die andere twee verwacht ik eigenlijk allebei van niet Denk hetzelfde of Barcelona komt om de hoek kijken voor Boilesen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hey Blind...neem morgen eens contact op met de zaakwaarnemer van Christian Chivu....
Anders gaan straks Genoa, Tottenham Hotspur of Real Madrid met hem lopen voor een geringe vergoeding.... |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Zal eerst maar narsingh binnen gaan halen. "Bewijst week in week uit een stap hoger aan te kunnen bij heerenveen en zal met al die blessures bij ajax broodnodig zijn anders moet je al snel op jongens als ebecilio terugvallen. Zal ook als Sigi weer fit is perfect zijn met boerrigter op links en narsingh op rechts.
Ook hebben we nou echt een echte leider op het middenveld nodig. Iemand die zowel fysiek als voetballend iets met zich mee brengt.
De verdiging is gewoon te zwak bezet |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Daar hebben we echt versterking nodig Je Kunt niet alles met de jeugd vervangen als deze jongens daar nog niet aan toe zijn om elke week op een hoog niveau te spelen. Langzaam laten brengen |
|
|
|