BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Toch maar Chivu halen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 23 januari 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 16:41 schreef clarens1 het volgende:
wat ik ook zo raar vind, dat je er ook helemaal niks over hoor, en ik bedoel over aankopen dan. Ik mag toch niet hopen dat de boer tevreden is met zijn selectie. Wat ik ook hoorde maar wat ik niet kan bevestigen is dat boerrigter misschien afgekeurd gaat worden en dat word bij vi vanavond verteld door johan derksen.
Wat bedoel je met afgekeurd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door AFC M&M --
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 23 januari 2012 - 16:54   quote  deeplink  
Boerrigter afgekeurd?
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 23 januari 2012 - 16:55   quote  deeplink  
Medisch gezien?
nora
 nora - maandag 23 januari 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 10:59 schreef Eide het volgende:
@Jack Huntelaar
Weet ik wel en is ook zo. Ik stel alleen dat het probleem van Ajax niet is op te lossen met Chivu. Chivu als kwaliteits- en ervaringsinjectie zou natuurlijk prima zijn. Maar als er keuzes gemaakt moeten worden dan denk ik niet dat dit een prioriteit moet zijn. Dat is namelijk de ploeg aan het voetballen krijgen. En dat gevecht win je niet achterin.

Even de korte blessures niet meegenomen verschilt Ajax maar op 1 plek van de verdediging die vorig jaar in de Arena niet te passeren was. De conlusie mag dan ook best wel zijn dat het manco ergens anders ligt dan puur de kwaliteit van de spelers (hierbij natuurlijk in acht genomen dat Blind heel veel tekort komt en dat Anita niet als back moet spelen). Dat manco ligt op het middenveld waar Ajax niet of nauwelijks aan voetbal toekomt.

Eind vorig seizoen hadden we hier ook een discussie over en ook toen kwamen we tot de conclusie dat de inculling van het middenveld belangrijker was dan al het andere. Die discussie ging toen om de komst van Janssen, de rol van Enoh en de tactische invulling van aanvallende en verdedigende taken op het middenveld. En dat is nu precies waar de schoen wringt.
Niet alleen het middenveld vergeet niet we zijn steek kwijt geraakt 10 klasse beter als Vermeer en we hebben heel veelblessures gehad en we hebben helaas te weing goede speler in de breedte,ook Jansen is totaal geen versterking op het middenveld en we zijn ook nog eens de Zeeuw kwijt geraakt ,dit alles bij elkaar verklaart het verschil met vorig jaar wat ondanks het Kampioenschap niet echt top was.
nora
 nora - maandag 23 januari 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 14:54 schreef Ajax-Fan020 het volgende:
Deze spelers brengen meer kwaliteit bij ajax. Noem mij eens een buitenspeler die in de basis zou kunnen thuishoren bij ajax buiten boerrigter en sulejmani ? Een spits naast sightorson ? En als chivu gehaald zou worden kan verthongen doorschuiven naar de CM positie en kan alderweireld gewoon spelen en van rhijn rustig aan gebracht worden. Dat over Poulsen ben ik met je eens, maar wie zie jij als ideale back-up van boilessen ? Anita, Blind ? Nee totaal niet! Er hoort concurrentie te zijn bij een topclub en niet alleen maar denken dan zit er voor zoveel geld op de bank. Je hoort ook een goede bank bezetting te hebben.
plus 1
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - maandag 23 januari 2012 - 17:08   quote  deeplink  
als je verthongen laat doorschuiven naar de CVM positie hoef je daar geen extra speler te halen. En een RB hebben we pas nodig als vd Wiel daadwerkelijk verkocht is.
nora
 nora - maandag 23 januari 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 15:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan stel je hier dat je miljoenen uit wil geven aan wisselspelers. Ik ben het gelijk met je eens dat er kwaliteit bij moet komen maar dat kan en mag natuurlijk niet 10+ miljoen kosten (grove schatting van de kosten van Narsingh/Poulsen/+??) om over de salaris kosten maar even niet te spreken).

De realiteit is dat Ajax het salaris huis binnen de perken moet houden. Een tweede feit, en iets dat onbeantwoord blijft, is dat de individuele kwaliteiten van spelers (een enkeling als Blind daargelaten) het probleem niet is.

Je kan je niet uit alle problemen kopen. Ik zie veel liever een structurele zoektocht naar de wijze waarop Ajax weer goed gaat voetballen. En als er dan geld uitgegeven wordt, dan om net dat te bewerkstelligen en dan 1 speler aantrekken die dat mogelijk gaat maken. Elders al eens uitgelegd maar dan moet de ploeg om en weer naar het echte Ajax, met een centrale verdediger voor de 3 mandekkers, een echte links en rechts half die helemaal in dienst van de ploeg spelen en een echte 10 achter de spits (dus de punt naar voren en niet naar achter). Die links- en rechtshalf moeten dan geen controleurs zijn maar mannen die pressie kunnen spelen en wel met hun man mee gaan. Maar het moeten bovenal voetballers zijn.

Dat kan Anita overigens wel invullen, maar een tweede van dat type heeft Ajax nu niet bij de selectie. Wel heel veel manen die op 10 kunnen (Eriksen, Janssen, Serero, de Jong, Lodeiro) maar een echte 2e half zoals bijvoorbeeld Davids en Seedorf dat erg goed konden hebben we gewoon niet.
Ik kan een eind met je mee gaan alleen heb ik mijn twijfels over Anita en ook over de Jong zijn volgens mij niet goed genoeg voor Ajax.Poulsen zou ik touwens zeker bij Ajax willen zien is snel goed aanvallend en Bouilesen is de nummer 1 maar kan ook centraal spelen en Jan opschuiven naar het middenveld en Poulsen is bijna transfervrij en qua salaris schat ik hem bij AZ echt niet zo hoog in dus kan Ajax hem best een leuke aanbieding doen.
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 23 januari 2012 - 17:36   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat we boerrigter kwijt gaan raken , eerder dat we hem snel weer aan onze
aanval kunnen toevoegen,dan hebben we weer gevaar vanaf links ! dat kunnen we hard gebruiken!!

on topic: Chivu = Held ik zou hem z.s.m naar A'dam halen
biba1970
 biba1970 - maandag 23 januari 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, maar waarom een speler terughalen die helemaal niet aan spelen toekomt bij z'n ploeg??
beste remko ik geef je helemaal gelijk chivu moeten ze nooit halen dat is kapitaal vernietiging ik zie graag die van rhijn dat gaat een hele grote worden en sulemani moeten ze echt verkopen en dan narsingh halen want die vind ik pas echt goed en wat goed is moet je helaas voor betalen voor mij geen chivu is net wat remko zegt als die speelt speelt die dan zo geweldig?
AjaxAmsterdam!
 AjaxAmsterdam! - maandag 23 januari 2012 - 17:54   quote  deeplink  
V Rhijn - Aldeweireld

Middenveld
Vertonghen-De Jong-Eriksen
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - maandag 23 januari 2012 - 18:15   quote  deeplink  
Chivu is geen kapitaal vernieteging, enige waar jullie aan denken is jonge spelers opleiden en dik doorverkopen. En dan maar weer klagen dat iedereen wordt weggekocht in de eredivisie. Spelers als chivu heb je nodig met hun ervaring en dan kun je van rhijn als nog brengen. Maar met alleen de jonkies red je het niet!!!! En sulejmani weg doen en narsingh terug halen bereik je niks mee. Dan verbeter je je basisspelers maar niet eromheen. Als je met 11 basiswaardige spelers kampioen wilt worden kan ik je nu alvast verklappen dat je dat niet gaat lukken.
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 23 januari 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Ben het er wel mee eens dat we nog een Goede verdediger met ballen kunnen gebruiken
hij heeft wel een killer mentaliteit en ik verwacht ook dat hij goed mee kan in de eredivisie
ik ben van mening dat hij de andere verdedigers (zelfs vertonghen) nog veel kan leren !!
remco k
 remco k - maandag 23 januari 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 13:18 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

dat een speler niet of nauwelijks aan spelen toekomt zegt niets over zijn voetbalkwaliteiten. Neem bijvoorbeeld een kaka, een elhammie(ondanks zijn gedrag enz een goede voetballer).
Oke dat kan inderdaad, maar andersom kan het ook natuurlijk he..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 14:53 schreef clarens1 het volgende:
als ik frank was nu toch maar actie ondernemen want ooijer is nu ook 2 tot 4 weken uitgeschakeld.
Er moet wel iets gebeuren....tenminste als we C.L. willen voetballen....dus 1 of 2 worden van Nederland...Ajax is toe aan iets positiefs...een injectie....CHIVU!!!!!!!!
M Santos
 M Santos - maandag 23 januari 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2012 - 17:40 schreef remco k het volgende:
Iedereen is wel helemaal wild van Chivu, enkel speelt hij dit seizoen zelden en als hij speelt vind ik het niet zo bijzonder..
Nee, onze Jan speelt dit seizoen geweldig!
clarens1
 clarens1 - maandag 23 januari 2012 - 20:17   quote  deeplink  
daarom moet jan naar het middenveld en chivu halen als nieuwe verdediger en doe er dan ook maar een linsback bij.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - maandag 23 januari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
wtf ik kijk ff 2 sec mee met me ouders en ik lees dat we abramovic verdiend geld van onze belasting om te ondernemen in het buitenland dus verdiend chelsea aan ons daardoor ook vitesse dus we betalen onze directe concurent
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - maandag 23 januari 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 20:17 schreef clarens1 het volgende:
daarom moet jan naar het middenveld en chivu halen als nieuwe verdediger en doe er dan ook maar een linsback bij.
iedereen hou alsje blieft op met chivu te oud!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door ajaxfan lol --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 17:50 schreef biba1970 het volgende:

[..]

beste remko ik geef je helemaal gelijk chivu moeten ze nooit halen dat is kapitaal vernietiging ik zie graag die van rhijn dat gaat een hele grote worden en sulemani moeten ze echt verkopen en dan narsingh halen want die vind ik pas echt goed en wat goed is moet je helaas voor betalen voor mij geen chivu is net wat remko zegt als die speelt speelt die dan zo geweldig?
Remco legt alleen een vraag weg....hij zegt niet dat hij niet geweldig speelt....je zegt het goed van Rhijn gaat goed voetballen.....nogmaals hij gaat....echter missen jonge spelers de broodnodige ervaring....niemand haalt het in zijn hoofd om Heitinga te wisselen voor van Rhijn in het Nederlands Elftal.....over een paar jaar graag zelfs....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 18:18 schreef Mike¥¥ het volgende:
Ben het er wel mee eens dat we nog een Goede verdediger met ballen kunnen gebruiken
hij heeft wel een killer mentaliteit en ik verwacht ook dat hij goed mee kan in de eredivisie
ik ben van mening dat hij de andere verdedigers (zelfs vertonghen) nog veel kan leren !!
klopt!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 17:08 schreef Ajax-Fan020 het volgende:
als je verthongen laat doorschuiven naar de CVM positie hoef je daar geen extra speler te halen. En een RB hebben we pas nodig als vd Wiel daadwerkelijk verkocht is.
Juist!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 11:43 schreef toppertje het volgende:
Gmorgen allemaal, ben nieuw hier maar zeker niet nieuw in het ajax leven, ben er ook van mening van dat we chivu kunnen halen, lukt het dit seizoen niet om hoog te komen, dan hebben we wel iemand met ervaring om eventueel de jonge jongens aan te jagen, ben zelf ook jeugd trainer en belangrijk is dat je geen 3 stappen tegelijk zet, maar gewoon met stap 1 begin, en dat zeker als er jongens gaan-komen na het 1e en dan heb je als speler chivu wel een goeie, verder die van dijk er ook bij halen en dan komt stap 2 en 3 vanzelf wel.
Zo heeft het altijd al gewerkt....
nora
 nora - maandag 23 januari 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 20:29 schreef ajaxfan lol het volgende:

[..]

iedereen hou alsje blieft op met chivu te oud!
31 noem jij te oud wil jij alleen nog voetballen met A junioren dat wordt lachen man.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 12:17 schreef Ajax-Fan020 het volgende:
Ben ik het mee eens. We willen allemaal zo snel mogelijk resultaat zien! maar op het moment gaat dat niet bij Ajax, je kunt niet meteen alles van de jeugd verwachten. En zullen er dus ook hier en daar gerichte aankopen gedaan moeten worden. Ik ben een voorstander van het inbrengen van de eigen jeugd maar alleen hiermee redden we het niet. Iedere topclub doet aankopen en niet alleen maar jeugd. En je hebt ook een goede bank nodig voor als er gewisseld moet worden of als er blessures zijn en op dit moment vind ik die ERG zwak. Er zal iets moeten gaan gebeuren bij Ajax en ik hoop dat dat door iedereen wordt ingezien.
+1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 20:38 schreef nora het volgende:

[..]

31 noem jij te oud wil jij alleen nog voetballen met A junioren dat wordt lachen man.
Met knikkende knieeen is het niet makkelijk voetballen...we hebben gewoon ervaring nodig in de laatste lijn...Jantje doorschuiven dan kan Janssen met pensioen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Wat is de reden dat Ajax af en toe zo gemakzuchtig voetbalt ????

Simpel....omdat alle posities niet dubbel zijn bezet....eigenlijk moet er voor elke positie in het elftal een gelijkwaardige speler op de bank zitten...Alderweireld en Vertonghen weten gewoon dat ze elke wedstrijd voetballen... ze hebben geen concurrentie....kijk naar het Nederlands Elftal waar alle posities dubbel zijn bezet...niemand speelt minder of gemakzuchtig...bang om gewisseld te worden....waarom denk je dat van der Wiel zo goed voetbalt voor Nederland....
Halen die Chivu////held!!!!!
Ztjes
 Ztjes - maandag 23 januari 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Wat zijn we toch afgegleden tot het niveau van een goed presterend amateurclubje.
Zeker vanaf de 21e eeuw zijn we de Ajax-waarden vergeten en de evolutie in de sport niet gevolgd.
De trainingsintensiteit moet niet alleen door de trainingsstaf worden bepaald, maar een samenspraak tussen trainers, medische staf en inspanningsfysioloog (bijv. AC Milan).
In elke linie moet een ervaren speler staan, die de jonge spelers begeleiden en voor continuiteit in het spelletje moeten zorgen. Dus wel Chivu halen.
Elke positie moet dubbel bezet zijn en dat mag echt wel voor het grootste gedeelte uit jonge spelers bestaan. Niet als een verdediger/aanvaller is geblesseerd, wordt er met middenvelders geschoven. Dus dubbel bezet en anders een jeugdspeler op die positie laten spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Ztjes --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 23 januari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Chivu halen, desnoods iedereen verkopen! Chivu alleen is beter dan onze hele selectie nu!

Chivu////held
joduh
 joduh - maandag 23 januari 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 21:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Chivu halen, desnoods iedereen verkopen! Chivu alleen is beter dan onze hele selectie nu!

Chivu////held
CHIVU/////JOOD
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 23 januari 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 22:45 schreef joduh het volgende:

[..]

CHIVU/////JOOD
JODUH///////HELD//////VRIEND////////4-EVER!

LOVE YOU GAPPIE!
joduh
 joduh - maandag 23 januari 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 23:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

LOVE YOU GAPPIE!
hahahah same here gap!!!!!!!
joduh
 joduh - maandag 23 januari 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 23:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

LOVE YOU GAPPIE!
met weinig woorden weten we genoeg he gappie!!!!;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 22:45 schreef joduh het volgende:

[..]

CHIVU/////JOOD
GEWELDIG LEUK jou hier weer terug te zien.....heb jouw positieve bijdrage gemist de laatste tijd.....JODUH terug.....HELD.....nu alleen nog.....

CHIVU FOR AJAX AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!!!
swennos
 swennos - maandag 23 januari 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat is de reden dat Ajax af en toe zo gemakzuchtig voetbalt ????

Simpel....omdat alle posities niet dubbel zijn bezet....eigenlijk moet er voor elke positie in het elftal een gelijkwaardige speler op de bank zitten...Alderweireld en Vertonghen weten gewoon dat ze elke wedstrijd voetballen... ze hebben geen concurrentie....kijk naar het Nederlands Elftal waar alle posities dubbel zijn bezet...niemand speelt minder of gemakzuchtig...bang om gewisseld te worden....waarom denk je dat van der Wiel zo goed voetbalt voor Nederland....
Halen die Chivu////held!!!!!
Dat zou dus betekenen dat je selectie over de 200 miljoen waard is get real
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 23 januari 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 23:06 schreef joduh het volgende:

[..]

met weinig woorden weten we genoeg he gappie!!!!;-)
Fo sho! We know eightother! ;)

Slaap lekker man!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 23:20 schreef swennos het volgende:

[..]

Dat zou dus betekenen dat je selectie over de 200 miljoen waard is get real
Voetbal jij lekker verder bij de junioren....en schaf een rekenmachientje aan....
joduh
 joduh - maandag 23 januari 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 23:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

GEWELDIG LEUK jou hier weer terug te zien.....heb jouw positieve bijdrage gemist de laatste tijd.....JODUH terug.....HELD.....nu alleen nog.....

CHIVU FOR AJAX AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!!!
hey jack!!!nou zo positiefben ik momenteel nie gap.....;-(
joduh
 joduh - maandag 23 januari 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 23:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Fo sho! We know eightother! ;)

Slaap lekker man!
joe toe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 23:37 schreef joduh het volgende:

[..]

hey jack!!!nou zo positiefben ik momenteel nie gap.....;-(
Ik vind het al mooi dat je terug ben kerel...sommige late lulle joh...ze zijn het niet waard....
swennos
 swennos - dinsdag 24 januari 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 23:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Voetbal jij lekker verder bij de junioren....en schaf een rekenmachientje aan....
Reken het anders even voor me uit
Stanley
 Stanley - dinsdag 24 januari 2012 - 08:33   quote  deeplink  
eerst even goed kijken... En jahoor hij is er weer!!!

Joduh is herrezen ;-).

Niet dat ik er iedere dag ben, maar het forum zonder Joduh is als voetbal zonder Joden!

Gelukkig ben je er weer man!

Chivu.... Ik weet het niet. Het is niet de Chivu die we kennen natuurlijk. Maarja we schijnen een nieuwe potentiele eurpese topper in huis te hebben voor de positie centraal links achterin.... Als mentor wellicht???????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 januari 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Az blijft hun verdediging maar versterken.
http://www.v-bal.nl/nieuws/69031/az-akkoord-met-johansson.html
En wat doe wij ????
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157340
Ondertussen weer een club geinteressseerd in Chivu namelijk AC Milan.
http://www.soccernews.nl/news/144624/Naast_Ajax_en_Real_Madrid_dingt_ook_AC_Milan_naar_handtekening_Chivu

Slaap lekker Ajax.....
Stanley
 Stanley - dinsdag 24 januari 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2012 - 17:50 schreef biba1970 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat er bij Ajax veel waarde gehecht wordt aan een centraal duo dat bestaat uit een linksbenige speler en een rechtsbenige speler... Wat ik ervan begreep is Chivu linksbenig.

Een centrum met Aldeweireld en vanRhijn is 2x rechtsbenig...

Maar wees gerust met al die belangstelling van REal, AC Milan PSG zie ik hem echt niet voor Ajax kiezen..
Stanley
 Stanley - dinsdag 24 januari 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Wel is het idd handig om Poulsen voor een prikkie te halen..

Dat zou nu eindelijk weer eens een toegevoegde waarde voor het team zijn.
En niet middenvelder 1001 !!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 januari 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 12:55 schreef Stanley het volgende:
Wel is het idd handig om Poulsen voor een prikkie te halen..

Dat zou nu eindelijk weer eens een toegevoegde waarde voor het team zijn.
En niet middenvelder 1001 !!!!
Hij zou dan op de bank komen wanneer Boilesen weer 100% is...
joduh
 joduh - dinsdag 24 januari 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 08:33 schreef Stanley het volgende:
eerst even goed kijken... En jahoor hij is er weer!!!

Joduh is herrezen ;-).

Niet dat ik er iedere dag ben, maar het forum zonder Joduh is als voetbal zonder Joden!

Gelukkig ben je er weer man!

Chivu.... Ik weet het niet. Het is niet de Chivu die we kennen natuurlijk. Maarja we schijnen een nieuwe potentiele eurpese topper in huis te hebben voor de positie centraal links achterin.... Als mentor wellicht???????
thanks man,jouw pbtje was de druppel en ik zal hier niet meer zo nadrukkelijk aanwezig zijn als vroeger,maar probeer iets vaker mijn smoel te laten zien hiero.......nogmaal thanx
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 januari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Lees net dat Chivu van de zomer transfervrij is....hoopt dat die dan naar Amsterdam komt alhoewel er zeer veel interesse is voor hem.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2012 - 11:29   quote  deeplink  
Of de jonge belgische International Kevin De Bruyne van Genk halen van de zomer......hij is een type Strootman die we wel kunnen gebruiken op de positie van Janssen....een heel veelzijdige speler...vrije trappen...hoekschoppen...is op dit moment in gesprek met Chelsea die hem weer gaat verhuren...
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/196274/chelsea-praat-weer-met-genk-over-de-bruyne/

Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 25 januari 2012 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 11:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Of de jonge belgische International Kevin De Bruyne van Genk halen van de zomer......hij is een type Strootman die we wel kunnen gebruiken op de positie van Janssen....een heel veelzijdige speler...vrije trappen...hoekschoppen...is op dit moment in gesprek met Chelsea die hem weer gaat verhuren...
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/196274/chelsea-praat-weer-met-genk-over-de-bruyne/

[ filmpje ]
Ja want we zitten krap wat betreft spelers voor het middenveld...
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 25 januari 2012 - 12:35   quote  deeplink  
Als je toch weer leest dat Feyenoord weer de beste jeugdopleiding heeft,dan
word je daar wel doodziek van.En als ze dat eigenlijk de Cruyff methode noemen.
Ik snap helemaal maar dan ook helemaal niets meer van waar ze mee bezig zijn bij
Ajax.Hebben ze dan zo'n hekel aan Cruyff waarom haten ze hem om dat ie er verstand
van heeft hoe je een jeugdopleiding in elkaar moet zetten.
Of zijn bang dat ze al jaren er een zooitje van hebben gemaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Toch maar Chivu halen

0.0078239