|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: We hebben verloren en daar heeft dit moment ZEER, maar dan ook ZEEEEER veel mee te maken! We waren de betere ploeg, speelde met durf (1e helft) en als we de kansen afmaken (moeilijk zonder echte spits) dan wandel je hier simpel overheen.
We waren nu al beter, wat moet dat nou als de grote jongens weer fit zijn??
Ze staan al zoooolang niet op die bloemkoolsingel en het gaat nog zoooolang duren voor ze daar wel weer eens staan.....dat maakt me gelukkig!
Staan ze nu boven ons? gelijk zeker? hahahaha ze doen alsof ze de CL hebben gewonnen, maar geloof me maar, ze weten daar allemaal gerust dat het heeeeel slecht was hoor!
Gefeliciteerd hoor, maar Wij zijn de KAMPIOEN nog steeds!
A D I O S |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Jongens, we hebben de bevestiging gezien van iets dat zich al veel langer aftekende:
Onze club, en daar is Frankie debet aan, moet absoluut afscheid nemen van: 1. Enoh, gaat weer een aantal keer de fout in en past neit bij Ajax. 2. Blind, teert nog steeds op een leuk halfjaartje bij Groningen en zijn papa, verder NIKS gepresteerd! 3. Ebecillio, heeft wel wat inzet, maar is voetballend zo ontzettend zwak, stijf rechts en toch op links.... 4. Vermeer, is en blijft een erg onzekere factor bij meevoetballen en hoge ballen..
En dan zullen sommige zeggen, wie had je dan op moeten stellen, maar je had Ozbiliz/Lukoki, Koppers, Cilissen en Klaassen/Bulykin gewoon op kunnen stellen.
De wedstrijd was verder voor de penalty zeer goed, met als hoogtepunt een fase van +/- 2 minuten balbezit in de 6e minuut. Prima goal daarna, hierna ook nog een aantal kansen om wedstrijd gewoon te beslissen(beste was natuurlijk voor Ebecilio). Dan komt er een onterechte penalty, waarna het 1-1 wordt. Hierna ook nog een prima voetballend Ajax, erg geduldig rondspelend en zich niet van de wijs laten brengen.
Dan komt er uit een onterechte vrije trap een de 2-1, waarbij Vermeer en Enoh er niet best uitzien. Dan zie je de eerste tekenen van ineenstorting ontstaan. Vlak na de rust zie je dat Ajax wat meer vast probeert te zetten, maar dan komt er een kutgoal, fout van Anita en Blind waardoor het 3-1 wordt. Dan komt Ajax nog niet terug, 010 zakt erg ver in en doordat er erg weinig beweging is, kan je alleen maar breed of terug spelen, wat dus ook gebeurt.... Dan krijg je een goal cadeau van muldertje, en zou je verwachten dat er nu echt een besef is dat het nog mogelijk is en dat het kan, dat er iets te halen valt en dat je nog minimaal 10 minuten het vuur uit je sloffen gaat lopen....
Maar nee hoor, het blijft mak en er wordt(volgens mij en meer buitenspel) nog de 4e gemaakt, waarbij Vermeer misschien iets breder zich had kunnen opstellen, hij maakte zich erg klein naar mijn mening.
Als daarnaast sommige mensen zoals Eriksen, Anita, Sulejmani(die erg veel), Klaassen, Lodeiro wat meer werken en het lijf er in durft te gooien, dan had er nog wat kunnen ontstaan...
De goeden mogen we ook niet vergeten, want Jan speelde een prima wedstrijd, soms mee opkomen en fantastisch verdedigd. Van Rhijn speelde een prima eerste Klassieker en de Jong speelde ook niet slecht. Hij is in voetbal niet de beste, maar hij werkt ervoor, en probeert het ook. Bully speelde ook naar zijn kunnen, alleen als je hem brengt, moeten Eriksen en Lodeiro ook weten dat je hem best hoog voor de pot mag slingeren!
Ander positief punt is dat Hamlapje waarschijnlijk weggaat, naar Fiorentina. Zouden ze niet een aantal spelers kostenloos extra mee willen nemen??
Al met al, een leerzaam middagje, waaruit Frank absoluut zijn conclusie moet trekken! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
geblesseerden voor utrecht thuis: ooijer, alderweireld, boilesen, sightorsson. geschorst: Vertonghen grote twijfelgevallen: sulejmani, boerrigter, van der wiel
wordt dit dan de verdediging?:
Blind ----- van Rhijn ----- Denswil ----- Anita |
|
|
|
|
dege
|
|
|
wees maar blij dat ajax thuis speelt tegen utrecht, uit was het een debacle geworden |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 16:04 schreef Grasmaaier het volgende:[..] ja vertonghen tikt die bal weg en die huilebalk weet dat hij de bal niet meer kan halen.. ... voelt Verthongen en laat zich 'slim' vallen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Was te verwachten dit...spelers van Ajax kunnen wel zeggen dat de interne onrust niets met ze doet...dat geloven ze waarschijnlijk zelf ook nog, maar zo'n ellende heeft 100% zijn weerslag op het elftal..
Het heeft verder, vind ik, geen enkele nut er nog over te lullen...gasten als ten HaTe, Schurkenboom en HenniKs zijn te waardeloos en zij zetten Ajax in zo'n kwaad daglicht dat een scheidsrechter bij het minste geringste een beslissing tegen Ajax geeft...helemaal te begrijpen want iedereen KOTST van hetgeen er bij Ajax gebeurd door die ELLENDELINGEN...als je Edje Davids al zag zitten tussen Slob en vd.Zaat...de hele wedstrijd was in ene verpest voor me...wat een walgelijke gasten zeg..
De volgende tik is weer een feit dankzij SLOB, VD.ZAAT, TEN HATE, HENNIKS, SCHURKENBOOM, ROMER, DAVIDS, BLIND, OLFERS!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vlaar: Dit is één van de hoogtpunten uit mijn carriëre!
Dit is nu het verschil tussen AJAX en de rest; die gasten zijn al tevreden als ze van AJAX winnen. bij AJAX zijn we pas tevreden als we GOED spelen EN KAMPIOEN worden. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:11 schreef Ronald 1960 het volgende:Vlaar: Dit is één van de hoogtpunten uit mijn carriëre! Dit is nu het verschil tussen AJAX en de rest; die gasten zijn al tevreden als ze van AJAX winnen. bij AJAX zijn we pas tevreden als we GOED spelen EN KAMPIOEN worden. Zielig... Als jullie in onze situatie zaten zouden ze het ook als het hoogtepunt zien. |
|
|
|
|
bakray
|
|
|
Neuzen bedankt,dit was het mooiste verjaardags cadeautje voor mijn zoontje. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
bij twijfel fluiten is de regel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Geniet er maar van, want de komende 10 jaar kunnen jullie hier alleen nog maar van dromen.... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 16:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] We hebben verloren en daar heeft dit moment ZEER, maar dan ook ZEEEEER veel mee te maken! We waren de betere ploeg, speelde met durf (1e helft) en als we de kansen afmaken (moeilijk zonder echte spits) dan wandel je hier simpel overheen. We waren nu al beter, wat moet dat nou als de grote jongens weer fit zijn?? Ze staan al zoooolang niet op die bloemkoolsingel en het gaat nog zoooolang duren voor ze daar wel weer eens staan.....dat maakt me gelukkig! Staan ze nu boven ons? gelijk zeker? hahahaha ze doen alsof ze de CL hebben gewonnen, maar geloof me maar, ze weten daar allemaal gerust dat het heeeeel slecht was hoor! Gefeliciteerd hoor, maar Wij zijn de KAMPIOEN nog steeds! A D I O S ach ga weg joh, jullie hebben 2 en een halve kans gehad man. bedankt voor je felicitaties trouwens, erg groot van je. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 20:53 schreef Ronald 1960 het volgende:ALs wij, AJACIEDEN, alleen maar uitslagen voorspellen met een overwinning voor ONS AJAX, zal de lol voor onze Rotterdamse 'vrienden' em snel vanaf zijn. Nou de LOL zat er DIK in! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:33 schreef Ronald 1960 het volgende:Geniet er maar van, want de komende 10 jaar kunnen jullie hier alleen nog maar van dromen.... Lekker arrogant weer. Als jij denkt dat het de komende 10 jaar niet meer gaat gebeuren.. Beetje lachwekkende gedachte. Het heeft nu nog niet eens 10 jaar geduurd terwijl dit zo n beetje de slechtste periode is geweest van Feyenoord. Dus droom jij maar lekker verder. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: in ieder geval gefeliciteerd met je zoontje. gelukkig staan we wel boven jullie ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:36 schreef bjorn het volgende:[..] Lekker arrogant weer. Als jij denkt dat het de komende 10 jaar niet meer gaat gebeuren.. staan we toch om bekend |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:11 schreef Ronald 1960 het volgende:Vlaar: Dit is één van de hoogtpunten uit mijn carriëre! Dit is nu het verschil tussen AJAX en de rest; die gasten zijn al tevreden als ze van AJAX winnen. bij AJAX zijn we pas tevreden als we GOED spelen EN KAMPIOEN worden. Dat is nou hoogmoed, man. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt voor de val zeggen ze toch???????..........maar een brutaal mens heeft de halve wereld,we blijven wel mokummers ouwe |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Kuipers bedankt dat zou meer op zn plaats zijn jongen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Komt voor de val zeggen ze toch???????..........maar een brutaal mens heeft de halve wereld,we blijven wel mokummers ouwe Een brutaal mens moet ook verlies erkennen. Cijfers liegen niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe ik toch!!.....maar verlochen nooit mijn afkomst.....JOOD TOT AAN MIJN DOOD.......AJAX CBS |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 18:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Doe ik toch!!.....maar verlochen nooit mijn afkomst.....JOOD TOT AAN MIJN DOOD.......AJAX CBS Jij wel. Maar ik richtte m'n eerste post op een Forummaat van je. Snappie? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel maar een forum maat van mij.....staat boven jou...........snappie??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee....maar is jouw feessie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet alleen van mij vriend.....maar voor ons alle........wij zijn één..........bonje onderling.....moet kunnen.....maar wel één vriend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
ROTTERDAM - Feyenoord heeft vanmiddag Ajax in de Rotterdamse kuip met 4-2 verslagen. Het is dat keeper Mulder een zeldzame blunder maakte anders was het zelfs 4-1 in Rotterdams voordeel geweest. De jeugd van Feyenoord domineert al jaren de nationale selecties en competities waar soms 8 of meer spelers door Feyenoord geleverd worden, na het verlies van het eerste elftal in Rotterdam vanmiddag is Feyenoord de amsterdamse club nu op alle fronten gepasseerd, na het gelijkspel eerder dit seizoen moesten ze nu zelfs geheel zonder punten naar huis. Een vreemde constatering want Ajax heeft een veel hogere begroting dan Feyenoord maar daar is vooral dit seizoen erg weinig van te merken. De amateuristisch geleide modeclub uit neerlands grootste open riool moest lijdzaam en knarsentandend toezien hoe Feyenoord de landskampioen vooral na rust overtuigend versloeg. Feyenoord kreeg volgens de verwende neusjes een discutabele stafschop maar gaan er vervolgens volledig aan voorbij dat ze ook nog een goal 'kado' hebben gekregen bij de blunder van keeper Mulder.
De populaire zin 'Wij zijn ajax, wij zijn de beste' komt wel in een heel vreemd daglicht te staan na de onmachtige wedstrijd van de zogenaamde 'godenzonen'. Domme misplaatste arrogantie heerst zoals altijd in 020 waar ze zichzelf ondanks vele tegenslagen steeds maar op de borst blijven kloppen. Het gaat zelfs zover dat ernstig aan de geestelijke gesteldheid van supporters kan worden getwijfelt. Wellicht dat bij de volgende wedstrijd in de Arena de gloryhunters op de tribune eens ernstig toegesproken kunnen worden door een psychiater. Als er uberhaupt nog supporters aanwezig zijn want bij de minste tegenslag zijn de enorme lege plekken op de tribune erg opvallend te noemen bij een club die zichzelf de grootste en beste van Nederland noemt.
Wie is nou de baas in Rotterdam?
Een fijne dag nog verder |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Kuijpers is een KAKKERLAK Hi Ha Hoo !! |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
niet overmoedig worden southside , kijk naar de sterren op het shirt ,zegt genoeg kun jij alleen van dromen,geniet er maar van ,zal weer 6 jaar duren voor dit weer gebeurt ,KAKKERLAK |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 19:16 schreef Mike¥¥ het volgende:niet overmoedig worden southside , kijk naar de sterren op het shirt ,zegt genoeg kun jij alleen van dromen,geniet er maar van ,zal weer 6 jaar duren voor dit weer gebeurt ,KAKKERLAK volgend jaar weer dezelfde plaats dezelfde tijd JOOD!!!!!!!!!!!!hahahahahaha die drie sterren hebben jullie gekocht!bij de bonus van AH!haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
in het zadel geholpen worden door een penaly onterecht en 4e goals was buitenspel zonder scheidsrechter hadde jullie het niet geredt , jullie worden nog geen kampioen komende jaren ! weet je plaats hahahaha pleur op naar je eigen forum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Mike¥¥ -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:16 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Is een idee! je zou ook eriksen op de vleugel kunnen zetten en toch met janssen en lodeiro kunnen spelen! aangezien ik totaal geen fan ben van Sulejmani.. En helaas wel van Janssen(ook al speelt hij ronduit dramatisch) Erikssen is geen vleugelspeler. Mensen moeten op hun eigen positie spelen, er zijn sommige jongens die 2 of 3 posities kunnen spelen, maar 90% van de spelers op deze planeet kunnen dat niet.. Erikssen is onze beste 10 die we hebben, dat laat hij wekelijks zien, als enige middenvelder is hij wekelijks bij doelpunten betrokken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap het feest in Rotterdam niet zo heel goed, volgens mij staan ze nog onder ons toch??
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 18:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niet alleen van mij vriend.....maar voor ons alle........wij zijn één..........bonje onderling.....moet kunnen.....maar wel één vriend NEMAN = HELD!!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Tja, wat moet je hierop zeggen...
Gezien de hele wedstrijd verdiende overwinning Feyenoord. Al kwamen ze wat gelukkig op 1-1 en 2-1.
De tweede helft zijn ze echter geen moment in gevaar geweest.
Dat hebben we echter aan onszelf te wijten. Je speelt 3/4 van de wedstrijd met 10 man (Sulejmani, deed ie mee???).
Daarnaast ontbreekt het aan voetballend vermogen. Er is maar een enkeling die wel in staat zijn om voetballend de oplossingen te zoeken. Eriksen was dan ook een van de betere. Scoorde zeer fraai, maar helaas niet voldoende voor de 3 punten.
Als je Ebecilio, Sulejmani, Janssen en Blind ziet voetballen... Daar wordt je niet vrolijk van.... |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:20 schreef bjorn het volgende:[..] Zielig... Als jullie in onze situatie zaten zouden ze het ook als het hoogtepunt zien. Ik word toch liever kampioen en verlies tegelijk van feyenoord dan dat ik win en rond de 10e plaats eindig... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: schrijf dan wel zn naam goed |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 19:58 schreef Ajaxfan675 het volgende:[..] Ik word toch liever kampioen en verlies tegelijk van feyenoord dan dat ik win en rond de 10e plaats eindig... Precies. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Niks precies jullie lezen niet goed. Ik zeg dat wanneer julie in de situatie van ons zouden zitten. Dus jaren middenmoot en subtop en jullie winnen 6 jaar niet van Feyenoord. En dan gebeurd het eindelijk denk je dat jullie dan ook niet zo blij zijn?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahahahaha vlaar staat te schreeuwen door een microfcoon en het hele stadion staat te trillen.....WHAHAHAHAHA Vieren ze nou het laatst behaalde kampioenschap van de vorige x ofzo? Echt lachwekkend, of was winnen van fnoord voor ons te gewoon geworden??? :)
Ik ga stuk als ze nou volgende week weer verliezen van een smurfenclubje.....hehehe We staan altijd boven fnoord, nu dus ook, dus snap de vreugde niet.
AFCA, CBS, ***
Hahahahaha zie ik nou maar 1 ster op dat lelijke shirt van hun???????????? Whahahahahahahhahahahaha
Cheers gappies, nix loos jongens, we blijven de grootste, beste, meest gehate, wereldwijd bekenste club uit Nederland met HOOFDSTAD AMSTERDAM! |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Schreeuwde je ook zo hard, in de tijd van schwalbaris? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja, dat krijg je als je maar een spelertje bent van die kakkerlakken! Moet je het inderdaad hebben van wedstrijden tegen AJAX om hoogtepunten te pakken! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pootjes af van Guytje gap......ga ik ff op je zitten
Paar zachte scheten........en je bent blubber |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 20:12 schreef bjorn het volgende:[..] Niks precies jullie lezen niet goed. Ik zeg dat wanneer julie in de situatie van ons zouden zitten. Dus jaren middenmoot en subtop en jullie winnen 6 jaar niet van Feyenoord. En dan gebeurd het eindelijk denk je dat jullie dan ook niet zo blij zijn?? Wat niks precies als ik jou aandacht wil rammel ik wel met de prullenbak KNEUS. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113