|
|
bjorn
|
|
|
quote: Zegt genoeg over jou deze reactie. Maar ik snap het wel hoor dat je moet schelden. Je zit natuurlijk vol frustratie nu je clubje heeft verloren he. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:46 schreef Guyt het volgende:Waar ik me vandaag wederom zwaar aan geirriteerd heb is het continue terug spelen gadverdamme. Juist tikkie terug, tikkie op zij, ziet er wel leuk uit maar goed te verdedigen, Feyenoord speelde veel directer zoals vroeger met Suarez en de Zeeuw. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Je zag ze steeds meer afzwakken, ze lieten Feyenoord in hun spel komen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 20:50 schreef bjorn het volgende:[..] Zegt genoeg over jou deze reactie. Maar ik snap het wel hoor dat je moet schelden. Je zit natuurlijk vol frustratie nu je clubje heeft verloren he. Weet je wat ik niet zo goed snap.
Rondom de klassiekers is het niet meer dan normaal om elkaar op het forum gewoon ff met rust te laten, ik post met regelmaat bij jullie, maar de weken rondom de klassieker zie je me niet op jullie forum, ook niet toen we de afgelopen jaren met regelmaat van jullie wonnen..
Waarom kom je hier nu terwijl je het normaal niet doet, vier je feestje met je vrienden op het forum en thuis... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: ++++ van hier naar de maan en weer terug! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:54 schreef remco k het volgende:[..] Heeft werkelijk helemaal 0 met opleiding te maken, heeft enkel en alleen met leiders en ervaring te maken. Spelers als Janssen, Vertonghen en de Jong moeten dan opstaan, en als maar 1 van die 3 goed speelt gaat je dat gewoon niet lukken. Mee eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:58 schreef remco k het volgende:[..] Boilesen er waarschijnlijk weer bij, Blind centraal naast van Rhijn.. van der Wiel rechtsback.. Juist! |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Nieuwe aankopen doen? Ik zeg Janssen weg Elm halen Sulejmani weg Narsingh halen al zal dit nooit gebeuren met Frank de Boer aan het roer.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Feit is wel, dat na deze onnodige nederlaag, de landstitel (en daarmee welk resultaat dan ook) zeer ver weg is. Misschien voor woensdag toch nog maar even een extra verdediger en een spits ophalen (jeugd heeft denk ik absoluut toekomst, vooral van Rhijn vond ik erg sterk spelen, maar dat is nu nog onvoldoende om voor de titel te kunnen gaan). Daarbij Blind en Imbicilio onmiddellijk bij het grofvuil afstorten, dat is geen Ajax niveau (zelfs niet het huidige niveau). En gelukkig is het de BV Ajax gelukt om haar beste verdediger (Jan V.) op zijn pik te trappen door lekker lang te wachten met een nieuwe aanbieding, zodat deze topper nu ook wel weg wil. Lekker professioneel, afranselen dat tuig in pluche stoelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 16:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] We hebben verloren en daar heeft dit moment ZEER, maar dan ook ZEEEEER veel mee te maken! We waren de betere ploeg, speelde met durf (1e helft) en als we de kansen afmaken (moeilijk zonder echte spits) dan wandel je hier simpel overheen. We waren nu al beter, wat moet dat nou als de grote jongens weer fit zijn?? Ze staan al zoooolang niet op die bloemkoolsingel en het gaat nog zoooolang duren voor ze daar wel weer eens staan.....dat maakt me gelukkig! Staan ze nu boven ons? gelijk zeker? hahahaha ze doen alsof ze de CL hebben gewonnen, maar geloof me maar, ze weten daar allemaal gerust dat het heeeeel slecht was hoor! Gefeliciteerd hoor, maar Wij zijn de KAMPIOEN nog steeds! A D I O S hahahahaha.......aan de beelden achteraf te zien wonnen die kakkerlakken de wereldbeker....hahahahaha...ze hebben totaal geen prijs gewonnen en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren....hahahahaha |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 20:53 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat ik niet zo goed snap. Rondom de klassiekers is het niet meer dan normaal om elkaar op het forum gewoon ff met rust te laten, ik post met regelmaat bij jullie, maar de weken rondom de klassieker zie je me niet op jullie forum, ook niet toen we de afgelopen jaren met regelmaat van jullie wonnen.. Waarom kom je hier nu terwijl je het normaal niet doet, vier je feestje met je vrienden op het forum en thuis... Misschien omdat dit topic over Feyenoord-Ajax gaaat dus ook mijn club. Verklaard meteen voor jou waarom ik normaal niet post omdat het dan ook niet over Feyenoord gaat. En als jullie Ajacieden op het Feyenoord forum komen heb ik daar ook geen problemen mee dus post ook gewoon wanneer ik wil op dit gedeeldte. Het is niet zo dat ik hier eeen beetje loop te provoceren ik word uitscholden voor niks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door bjorn -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die zweedse spits van jullie hoe heet hij ook al weer...Guusslettie...is binnenkort weer weg heb je met spitsen die je huurt....bungel je met je clupje volgend jaar weer ergens onderin.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 20:50 schreef bjorn het volgende:[..] Zegt genoeg over jou deze reactie. Maar ik snap het wel hoor dat je moet schelden. Je zit natuurlijk vol frustratie nu je clubje heeft verloren he. Heb nog niet met de prullenbak gerammeld hoor. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Hou je snavel maar dicht als je niks zinnigs te zeggen hebt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 19:54 schreef Booya4Afca het volgende:Tja, wat moet je hierop zeggen... Gezien de hele wedstrijd verdiende overwinning Feyenoord. Al kwamen ze wat gelukkig op 1-1 en 2-1. De tweede helft zijn ze echter geen moment in gevaar geweest. Dat hebben we echter aan onszelf te wijten. Je speelt 3/4 van de wedstrijd met 10 man (Sulejmani, deed ie mee???). Daarnaast ontbreekt het aan voetballend vermogen. Er is maar een enkeling die wel in staat zijn om voetballend de oplossingen te zoeken. Eriksen was dan ook een van de betere. Scoorde zeer fraai, maar helaas niet voldoende voor de 3 punten. Als je Ebecilio, Sulejmani, Janssen en Blind ziet voetballen... Daar wordt je niet vrolijk van.... Mee eens! Alleen heb ik Eriksen in de 2e helft ook niet meer gezien... De voetballers Ebecilio, Sulejmani, Janssen en Blind verpatsen of in een ruil betrekken om zodoende betere voetballers binnen te halen. Voorbeeldje: Blind naar Groningen voor van Dijk.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hij of zij past zich aan, aan het niveau van jullie kakkerlakken!! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Hou jij je kop maar van jou weet ik al dat er wat draadjes los zitten hoor. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nenam_til, bij deze de correctie op jouw naam! met dank aan Guyt. ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dus omdat er draadjes los zouden zitten, moet ik mijn kop houden??? Nee sukkeltje, gaat hem niet worden!! Dag kakkerlakje!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dus omdat er draadjes los zouden zitten, moet ik mijn kop houden??? Nee sukkeltje, gaat hem niet worden!! Dag kakkerlakje!! Heb de vorige keer al tegen je gezegt dat ik voor jou niet weg ga. Dus nee helaas luister niet naar joden als jou. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ach liever een paar draadjes los dan dat alle draadjes loszitten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
niet helemaal wakker (geworden) meer |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:19 schreef bjorn het volgende:[..] Heb de vorige keer al tegen je gezegt dat ik voor jou niet weg ga. Dus nee helaas luister niet naar joden als jou. Ach, als jij het gezelliger vind om hier te praten met Ajacieden ipv op je eigen forum feest te vieren met je medekakkerlakken moet jij het zelf weten! Gezellig he die Ajacieden!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE GROOTSTE!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is niks mis met Amsterdammer 113.........zit allemaal prima inelkaar in die bovenkamer van hem.............bij jou heb ik echter mijn twijvels.........je komt namelijk aan mijn maatje........en daar graaf je je graf vriend.............dus opbokken.......of een bannetje |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:20 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ach, als jij het gezelliger vind om hier te praten met Ajacieden ipv op je eigen forum feest te vieren met je medekakkerlakken moet jij het zelf weten! Gezellig he die Ajacieden!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE GROOTSTE!!! Gaap....... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Optyfen klojo......discuseren prima...maar je wordt te persoonlijk.....opbokken dus |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is niks mis met Amsterdammer 113.........zit allemaal prima inelkaar in die bovenkamer van hem.............bij jou heb ik echter mijn twijvels.........je komt namelijk aan mijn maatje........en daar graaf je je graf vriend.............dus opbokken.......of een bannetje Haha dus mijn graf is een bannetje nou nou wat erg zeg, denk je dat mij dat ook maar wat boeit. En als je een beetje lees weet je wie er begint. Reageer normaal en wanneer men dan achterlijk gaat doen tjaaa dan doe ik gezellig mee. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Nogmaals wat bedoel je hier mee. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:25 schreef bjorn het volgende:[..] Haha dus mijn graf is een bannetje nou nou wat erg zeg, denk je dat mij dat ook maar wat boeit. En als je een beetje lees weet je wie er begint. Reageer normaal en wanneer men dan achterlijk gaat doen tjaaa dan doe ik gezellig mee. Ik heb zo een ban voor je .......kiezen of delen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja wil ik ook wel weten eigenlijk.........??? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Ga toch lezen gast, ik kom hier niet met foute bedoelingen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet???...als jij tegen mijn gappie zegt dat er draadjes los zitten in waar dan ook........dan kom jij niet met vriendelijke bedoelingen gast....en ga ik daar op reageren.......en straks erop los |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kijk, en zo gaan mensen reageren die eigenlijk niet willen toegeven dat ze zijn uitgeluld! Dus gaap jij nog maar even verder en geniet van onze mooie club!! Stiekem wilde je toch een Ajacied zijn! Jammer van je avatar, want je valt als kakkie nu wel heel erg op!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Grasmaaier attendeerde mij erop dat ik de naam van Nenam_til verkeerd had getypt, maar ik dacht gelezen te hebben dat jij mij daarop attendeerde.
dus bij deze; Sorry Guyt en Grasmaaier bedankt! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:31 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Grasmaaier attendeerde mij erop dat ik de naam van Nenam_til verkeerd had getypt, maar ik dacht gelezen te hebben dat jij mij daarop attendeerde. dus bij deze; Sorry Guyt en Grasmaaier bedankt! Schaam jezelf Ronald! Whahahahahaahaha ;-) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:31 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Grasmaaier attendeerde mij erop dat ik de naam van Nenam_til verkeerd had getypt, maar ik dacht gelezen te hebben dat jij mij daarop attendeerde. dus bij deze; Sorry Guyt en Grasmaaier bedankt! Oke begreep het niet helemaal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niet???...als jij tegen mijn gappie zegt dat er draadjes los zitten in waar dan ook........dan kom jij niet met vriendelijke bedoelingen gast....en ga ik daar op reageren.......en straks erop los Maar wie begint er nou eigenlijk op een onvriendelijke manier te posten?? En ga jij maar lekker los als je daar vrolijk van word joh. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niet???...als jij tegen mijn gappie zegt dat er draadjes los zitten in waar dan ook........dan kom jij niet met vriendelijke bedoelingen gast....en ga ik daar op reageren.......en straks erop los Laat hem lekker begaan Nenam! Die jongen is graag hier bij ons Ajacieden! Enkel omdat hij stiekem toch liever een Ajacied was, maar dat van iemand niet mocht! Nu zit hij met een kakkie-avatar en kan hij eigenlijk niet meer zeggen dat hij liever Ajacied is!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Tsja, ik ben na vanmiddag ook niet helemaal helder meer... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kijk, en zo gaan mensen reageren die eigenlijk niet willen toegeven dat ze zijn uitgeluld! Dus gaap jij nog maar even verder en geniet van onze mooie club!! Stiekem wilde je toch een Ajacied zijn! Jammer van je avatar, want je valt als kakkie nu wel heel erg op!! Of het is de reactie: Ow daar krijgen we weer het ouderwetse verhaaltje wat ik al duizende keren op forums heb gelezen als je op het forum post van de rivaal. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:32 schreef bjorn het volgende:[..] Maar wie begint er nou eigenlijk op een onvriendelijke manier te posten?? En ga jij maar lekker los als je daar vrolijk van word joh. Onvriendelijk??? Nou ik niet hoor! Zeg alleen dat iemand zich aan het niveau van jullie kakkerlakken aanpast! Als je dat al onvriendelijk vind kan je beter jezelf nergens meer op het forum vertonen! Ach ja, moet natuurlijk wel rekening houden met jullie niveau! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:32 schreef bjorn het volgende:[..] Maar wie begint er nou eigenlijk op een onvriendelijke manier te posten?? En ga jij maar lekker los als je daar vrolijk van word joh. Wordt daar niet vrolijk van......eindigd in een ban,zowel voor jou als voor mij.....is dan ook niet mijn eerste......laat het gaan en ga lekker naar je eigen forum,tenzij je het gaat opzoeken |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Feyenoord-Ajax 0-1!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wordt daar niet vrolijk van......eindigd in een ban,zowel voor jou als voor mij.....is dan ook niet mijn eerste......laat het gaan en ga lekker naar je eigen forum,tenzij je het gaat opzoeken Waar word jij niet vrolijk van? heb je al gezien hoe het begon onderhand of nog steeds niet, nogmaals wat kan mij die ban schelen?? geen ene kloot. Kijk het is heel simpel wanneer men niet meer op mij reageert dan heb ik toch geen reden meer om te reageren? Dus je zorgt er zelf voor dat ik hier blijf. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:39 schreef bjorn het volgende:[..] Waar word jij niet vrolijk van? heb je al gezien hoe het begon onderhand of nog steeds niet, nogmaals wat kan mij die ban schelen?? geen ene kloot. Kijk het is heel simpel wanneer men niet meer op mij reageert dan heb ik toch geen reden meer om te reageren? Dus je zorgt er zelf voor dat ik hier blijf. Tsja heb je een punt.......vandaar.......... zie mijn pb |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: in deze discussie :P |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Kunnen we misschien eens een keertje in de spiegel kijken, jongens? Wie van de spelers die we nu hebben zijn het waard om het shirt van Ajax te dragen? Wie helpen ons om van Ajax weer een topclub te maken? Vorig jaar hadden we alle geluk van de wereld en werden we kampioen maar dit jaar vallen we genadeloos door de mand. Geen duidelijk stramien, geen passie, geen kwaliteit. We hebben gewoon ansdere spelers nodig en geen andere coach. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:39 schreef bjorn het volgende:[..] Waar word jij niet vrolijk van? heb je al gezien hoe het begon onderhand of nog steeds niet, nogmaals wat kan mij die ban schelen?? geen ene kloot. Kijk het is heel simpel wanneer men niet meer op mij reageert dan heb ik toch geen reden meer om te reageren? Dus je zorgt er zelf voor dat ik hier blijf. Ja en dat is niet voor niks dat er op jou gereageerd word.Maar dat zal jij niet begrijpen aangezien die losse draadjes in je hersens.En ik ga het ook niet verklappen wat ik bedoel.Merk het wel als de onkruid verdelger is geweest en zn werk heeft gedaan. |
|
|
|