|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 19:16 schreef Mike¥¥ het volgende:niet overmoedig worden southside , kijk naar de sterren op het shirt ,zegt genoeg kun jij alleen van dromen,geniet er maar van ,zal weer 6 jaar duren voor dit weer gebeurt ,KAKKERLAK Daar mogen wij juist geen liedjes over zingen. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:44 schreef Guyt het volgende:[..] Ja en dat is niet voor niks dat er op jou gereageerd word.Maar dat zal jij niet begrijpen aangezien die losse draadjes in je hersens.En ik ga het ook niet verklappen wat ik bedoel.Merk het wel als de onkruid verdelger is geweest en zn werk heeft gedaan. De reden dat er op mij gereageerd word begint doordat jij als een idioot op mij reageerd. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 19:58 schreef Ajaxfan675 het volgende:[..] Ik word toch liever kampioen en verlies tegelijk van feyenoord dan dat ik win en rond de 10e plaats eindig... Zie je dat dan nog gebeuren jongen? Er zijn van die jaren.... en dit is er zo 1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 19:54 schreef Booya4Afca het volgende:Tja, wat moet je hierop zeggen... Gezien de hele wedstrijd verdiende overwinning Feyenoord. Al kwamen ze wat gelukkig op 1-1 en 2-1. De tweede helft zijn ze echter geen moment in gevaar geweest. Dat hebben we echter aan onszelf te wijten. Je speelt 3/4 van de wedstrijd met 10 man (Sulejmani, deed ie mee???). Daarnaast ontbreekt het aan voetballend vermogen. Er is maar een enkeling die wel in staat zijn om voetballend de oplossingen te zoeken. Eriksen was dan ook een van de betere. Scoorde zeer fraai, maar helaas niet voldoende voor de 3 punten. Als je Ebecilio, Sulejmani, Janssen en Blind ziet voetballen... Daar wordt je niet vrolijk van.... Realistische zienswijze. Laat je cluppie zich maar eens echt zorgen gaan maken over het spel én mentaliteit. Daar hebben ze het vandaag op moeten afleggen. En dat gaat op deze manier vaker gebeuren. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 20:53 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat ik niet zo goed snap. Rondom de klassiekers is het niet meer dan normaal om elkaar op het forum gewoon ff met rust te laten, ik post met regelmaat bij jullie, maar de weken rondom de klassieker zie je me niet op jullie forum, ook niet toen we de afgelopen jaren met regelmaat van jullie wonnen.. Waarom kom je hier nu terwijl je het normaal niet doet, vier je feestje met je vrienden op het forum en thuis... Zie Nenam. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Goede pillen geslikt?? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 17:11 schreef Ronald 1960 het volgende:Vlaar: Dit is één van de hoogtpunten uit mijn carriëre! Dit is nu het verschil tussen AJAX en de rest; die gasten zijn al tevreden als ze van AJAX winnen. bij AJAX zijn we pas tevreden als we GOED spelen EN KAMPIOEN worden. Na zo'n jaar als vorig jaar, de verwachtingen voor dit seizoen, het tijdstip van de vorige overwinning tegen jullie, het onnodige puntverlies in de arena, het superieur zijn in alle 2 de onderlinge wedstrijden tegen de landskampioen zijn voldoende reden voor euforie. Dan hebben we het nog geeneens over de rivaliteit tussen de enige 2 echte topclubs in Nederland. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 10:31 schreef Henny het volgende:[..] Na zo'n jaar als vorig jaar, de verwachtingen voor dit seizoen, het tijdstip van de vorige overwinning tegen jullie, het onnodige puntverlies in de arena, het superieur zijn in alle 2 de onderlinge wedstrijden tegen de landskampioen zijn voldoende reden voor euforie. Dan hebben we het nog geeneens over de rivaliteit tussen de enige 2 echte topclubs in Nederland. ... en dan vergeet je er bij te vermelden dat de strafschop niet helemaal terecht was en WIJ tot dat moment de betere ploeg zijn en het waarschijnlijk ook één van weinige, zo niet laatste hoogtepunt(en) uit zijn carriëre zal zijn... ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dit ben ik volledig met je eens! |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 10:47 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ... en dan vergeet je er bij te vermelden dat de strafschop niet helemaal terecht was en WIJ tot dat moment de betere ploeg zijn en het waarschijnlijk ook één van weinige, zo niet laatste hoogtepunt(en) uit zijn carriëre zal zijn... ;-) volgens mij vergeet je dat er voor jullie best een 2e geel, en dus rood getrokken had kunnen worden?! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 16:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ze staan al zoooolang niet op die bloemkoolsingel en het gaat nog zoooolang duren voor ze daar wel weer eens staan.....dat maakt me gelukkig! Staan ze nu boven ons? gelijk zeker? hahahaha ze doen alsof ze de CL hebben gewonnen, maar geloof me maar, ze weten daar allemaal gerust dat het heeeeel slecht was hoor! Gefeliciteerd hoor, maar Wij zijn de KAMPIOEN nog steeds! Omdat ik Ajax gefeliciteerd heb toen jullie kampioen werden, wil ik hier even op reageren. Ik ben Feyenoordsupporter, en ik ben het eens dat het geen terechte strafschop was. En dat je als Ajaxsupporter het je gelukkig maakt dat wij al zo lang niet op de Coolsingel hebben gestaan, daar kan ik echt mee leven. Natuurlijk weten wij ook wel dat het spel nog niet goed was, maar misschien kun jij begrijpen dat het voor ons gewoon een belangrijke overwinning was. Gezien de financiële perikelen die wij hebben meegemaakt. Ik heb vorige keer al geroepen, het zou erg saai zijn als Feyenoord geen Ajax meer had en Ajax geen Feyenoord. Wij hebben elkaar gewoon nodig om de eredivisie leuk te houden. Nogmaals, de penalty was niet terecht, de eerste 20 minuten hadden jullie meer balbezit, maar mogen wij misschien blij zijn?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 11:03 schreef henkie1969 het volgende:[..] Omdat ik Ajax gefeliciteerd heb toen jullie kampioen werden, wil ik hier even op reageren. Ik ben Feyenoordsupporter, en ik ben het eens dat het geen terechte strafschop was. En dat je als Ajaxsupporter het je gelukkig maakt dat wij al zo lang niet op de Coolsingel hebben gestaan, daar kan ik echt mee leven. Natuurlijk weten wij ook wel dat het spel nog niet goed was, maar misschien kun jij begrijpen dat het voor ons gewoon een belangrijke overwinning was. Gezien de financiële perikelen die wij hebben meegemaakt. Ik heb vorige keer al geroepen, het zou erg saai zijn als Feyenoord geen Ajax meer had en Ajax geen Feyenoord. Wij hebben elkaar gewoon nodig om de eredivisie leuk te houden. Nogmaals, de penalty was niet terecht, de eerste 20 minuten hadden jullie meer balbezit, maar mogen wij misschien blij zijn?? Natuurlijk mogen jullie blij zijn...vindt dat jullie terecht gewonnen hebben gisteren...doet pijn maar ach goed voor de onderlinge rivaliteit....1x in de 6 jaar verliezen heb ik geen moeite mee....baal wel vanwege de 7 punten achterstand op Pisvee...die lampjes laten het nu niet meer liggen denk ik... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 11:03 schreef henkie1969 het volgende:[..] Omdat ik Ajax gefeliciteerd heb toen jullie kampioen werden, wil ik hier even op reageren. Ik ben Feyenoordsupporter, en ik ben het eens dat het geen terechte strafschop was. En dat je als Ajaxsupporter het je gelukkig maakt dat wij al zo lang niet op de Coolsingel hebben gestaan, daar kan ik echt mee leven. Natuurlijk weten wij ook wel dat het spel nog niet goed was, maar misschien kun jij begrijpen dat het voor ons gewoon een belangrijke overwinning was. Gezien de financiële perikelen die wij hebben meegemaakt. Ik heb vorige keer al geroepen, het zou erg saai zijn als Feyenoord geen Ajax meer had en Ajax geen Feyenoord. Wij hebben elkaar gewoon nodig om de eredivisie leuk te houden. Nogmaals, de penalty was niet terecht, de eerste 20 minuten hadden jullie meer balbezit, maar mogen wij misschien blij zijn?? Alsof deze "gestolen" overwinning iets te maken heeft met de financiele perikelen die jullie meemaken?(hebben meegemaakt? Grapje toch?) De eerste 20 minuten hadden wij meer balbezit......is dat nou ook al een grapje, dat je dat als enige toegeeft? Komop man, we waren gewoon lekker bezig, leuke aanvallen, veel druk, zoals het de laatste jaren ook ging. Als je dat voor elkaar krijgt, met alle perikelen die wij bestuurlijk meemaken, dan is dat gewoon klasse van die jongens op het veld. We hebben 5basisspelers geblesseerd thuis moeten laten, waaronder onze spitsen. We hadden zomaar 0-3 voor kunnen/moeten staan, maar met een elftal die op 9plaatsen anders staat dan hoe het zou moeten staan, mis je eerder de kansen.
Je kan er niet onderuit, dat wanneer de pingel niet wordt gegeven, Ajax gewoon door was gegaan met voetballen, jullie zijn in het zadel geholpen, wat in zo'n wedstrijd NOOIT mag gebeuren natuurlijk. Daardoor werd het publiek gek, de spelers roken toen pas bloed en de jonkies bij Ajax werden onzekerder, al moet ik wel zeggen dat de jonkies het het beste deden.(qwa inzet)
Lang verhaal kort, fnoord wint van Ajax, fnoorders komen hier OPEENS ALLEMAAL REAGEREN, wij voelen ons genaaid, jullie willen dat niet toegeven, voor jullie is dit een topprestatie, volgende week verliezen jullie weer van een kleintje, Ajax staat gewoon boven jullie en dus mogen jullie gewoon ff kalm blijven doen.
Eindconclusie: gefeliciteerd fnoorders, geniet ervan, graag op eigen forum. PUNT |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 10:47 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ... en dan vergeet je er bij te vermelden dat de strafschop niet helemaal terecht was en WIJ tot dat moment de betere ploeg zijn en het waarschijnlijk ook één van weinige, zo niet laatste hoogtepunt(en) uit zijn carriëre zal zijn... ;-) Dat zal de tijd leren, maar ook voor die penalty zag je de wedstrijd al kantelde. Toen het net 0-1 had het ook makkelijk 0-2 kunnen worden en was het denk ik klaar geweest, maar als je eerlijk bent... en dat lukt jou wel, was Feyenoord DIT SEIZOEN over beide wedstrijden 2x aanzienlijk sterker en dat je blij mag zijn met dat punt in de arena. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 11:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Alsof deze "gestolen" overwinning iets te maken heeft met de financiele perikelen die jullie meemaken?(hebben meegemaakt? Grapje toch?) De eerste 20 minuten hadden wij meer balbezit......is dat nou ook al een grapje, dat je dat als enige toegeeft? Komop man, we waren gewoon lekker bezig, leuke aanvallen, veel druk, zoals het de laatste jaren ook ging. Als je dat voor elkaar krijgt, met alle perikelen die wij bestuurlijk meemaken, dan is dat gewoon klasse van die jongens op het veld. We hebben 5basisspelers geblesseerd thuis moeten laten, waaronder onze spitsen. We hadden zomaar 0-3 voor kunnen/moeten staan, maar met een elftal die op 9plaatsen anders staat dan hoe het zou moeten staan, mis je eerder de kansen. Je kan er niet onderuit, dat wanneer de pingel niet wordt gegeven, Ajax gewoon door was gegaan met voetballen, jullie zijn in het zadel geholpen, wat in zo'n wedstrijd NOOIT mag gebeuren natuurlijk. Daardoor werd het publiek gek, de spelers roken toen pas bloed en de jonkies bij Ajax werden onzekerder, al moet ik wel zeggen dat de jonkies het het beste deden.(qwa inzet) Lang verhaal kort, fnoord wint van Ajax, fnoorders komen hier OPEENS ALLEMAAL REAGEREN, wij voelen ons genaaid, jullie willen dat niet toegeven, voor jullie is dit een topprestatie, volgende week verliezen jullie weer van een kleintje, Ajax staat gewoon boven jullie en dus mogen jullie gewoon ff kalm blijven doen. Eindconclusie: gefeliciteerd fnoorders, geniet ervan, graag op eigen forum. PUNT Zolang Nenam en Remco bij ons komen (vooral Remco is gewoon welkom)mogen wij ook gewoon bij jullie rondneuzen. En wie over de schreef gaat zie je voorlopig toch niet meer terug. En bedankt voor de felicitaties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
In mijn elftal spelen ook iets van 5 Ajacieden en 10 Feyenoorders en wij gaan ook normaal en goed met elkaar om, ook op wedstrijddagen zoals gisteren. Feyenoord en Ajax hebben elkaar nodig, al staan we 9e en 10e, we blijven toch DE clubs van Nederland. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Schandalig die valpartij en een scheids die daar intrapt, waardoor de wedstrijd kantelde. Natuurlijk was het zwak van Ajax dat ze daar niet goed mee om konden gaan. Maar het had niet zover hoeven komen. Als Ebicilio 2x de bal had afgegeven, dan had het misschien al 0-3 kunnen staan en had die onterechte penalty niet zo erg geweest. Jammer dat we zulke eikels in het team hebben en jammer dat sinds De Jong weer meedoet we weer punten laten liggen... Was hij maar wat langer gebleseerd geweest... Volgens mij hebben we geen wedstrijd gewonnen dit seizoen als hij in de basis begon. De Boer een oproep aan jou!! Kijk de beelden na en de statistieken. Haal de Jong uit de spits en zet hem op de bank, dan gaan we weer punten pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2012 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Beste Feijenoord gasten,
Gefeliciteerd met deze overwinning van "een reguliere competitiewedstrijd".
De blijdschap geeft direct aan hoe schaars het is dat jullie van ons kunnen winnen. Dat jullie hier komen om je feestje te vieren geeft te denken. Wanneer wij hadden gewonnen zou ik blij zijn met de 3 punten want meer is het niet. De blijdschap en de viering van de gewonnen wedstrijd deed me toch wel denken aan de blijdschap toen wij afgelopen seizoen voor de 30ste keer kampioen werden!
Zijn wij dan zo groots in jullie ogen dat jullie een overwinning van slechts een competitiewedstrijd zo extreem vieren???
In dat geval wens ik jullie er heel veel plezier mee.
En dan weer over tot de orde van de dag...
Groeten! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 12:27 schreef Stanley het volgende:Beste Feijenoord gasten, Gefeliciteerd met deze overwinning van "een reguliere competitiewedstrijd". De blijdschap geeft direct aan hoe schaars het is dat jullie van ons kunnen winnen. Dat jullie hier komen om je feestje te vieren geeft te denken. Wanneer wij hadden gewonnen zou ik blij zijn met de 3 punten want meer is het niet. De blijdschap en de viering van de gewonnen wedstrijd deed me toch wel denken aan de blijdschap toen wij afgelopen seizoen voor de 30ste keer kampioen werden! Zijn wij dan zo groots in jullie ogen dat jullie een overwinning van slechts een competitiewedstrijd zo extreem vieren??? In dat geval wens ik jullie er heel veel plezier mee. En dan weer over tot de orde van de dag... Groeten! Wat een ongelovelijk dom gelul zeg, jaaa... jullie zijn zo groot en machtig, de grootste club van de wereld, Real Madrid en Manchester United mogen niet in 1 adem genoemt worden met het almachtige Ajax.
Maar even serieus, Feyenoord - Ajax is voor ELKE Feyenoord supporter DE wedstrijd van het jaar, net zoals Ajax - Feyenoord dat voor vrijwel iedere Ajacied is. Het winnen van de wedstrijd van het jaar mag best geviert worden, en zoals de spelers hier de supporters hebben bedankt is natuurlijk gewoon fantastisch.
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dat filmpje is serieus te treurig voor woorden! Nog even en iedereen is dit weer vergeten, dan komt de ware kracht/zwakte van fnoord weer tevoorschijn.
Wij zijn in mei kampioen geworden, toe die tijd, zag ik niemand hier posten van jullie......euhm, hoe kan dat?
Het is gewoon een competitieduel die fnoord gewoon thuis hoort te winnen, net als vvv thuis van jullie hoort te winnen en ook deden. Onderling resultaat is deze keer in jullie voordeel, maar de laatste 6! Jaar heb ik jullie daar niet over gehoord.
Concentreer jullie nou maar op NEC uit, mogelijk staan jullie dan 3 punten boven ons, als wij verliezen van kutrecht.
Doei jongens, heel leuk jullie feestje, maar vier het met elkaar en niet "met" ons.
Vlaar had btw de ballen niet om iets over ons te zingen???? Hehehe Vertonghen//////HELD!
HET ZIJN MAAR.........KUUUUUUUUUUUUUUUUUT.....................KAKKERLAKKEN...............KUUUUUUUUUUUT KAKKERLAKKEN! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 22:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Dat filmpje is serieus te treurig voor woorden! Nog even en iedereen is dit weer vergeten, dan komt de ware kracht/zwakte van fnoord weer tevoorschijn. Wij zijn in mei kampioen geworden, toe die tijd, zag ik niemand hier posten van jullie......euhm, hoe kan dat? Het is gewoon een competitieduel die fnoord gewoon thuis hoort te winnen, net als vvv thuis van jullie hoort te winnen en ook deden. Onderling resultaat is deze keer in jullie voordeel, maar de laatste 6! Jaar heb ik jullie daar niet over gehoord. Concentreer jullie nou maar op NEC uit, mogelijk staan jullie dan 3 punten boven ons, als wij verliezen van kutrecht. Doei jongens, heel leuk jullie feestje, maar vier het met elkaar en niet "met" ons. Vlaar had btw de ballen niet om iets over ons te zingen???? Hehehe Vertonghen//////HELD! HET ZIJN MAAR.........KUUUUUUUUUUUUUUUUUT.....................KAKKERLAKKEN...............KUUUUUUUUUUUT KAKKERLAKKEN! Dat noemen ze RESPECT. Dat is pas ballen hebben;-) |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
niets is sterker dan dat ene woord: FEYENOORD ! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nu het elftal nog.... |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Juist waren. 1x keer gewonnen van Ajax na 16 ontmoetingen (zowel uit en thuis, beker en competitie) ga nu maar snel een dvd maken van de klasieker 2011/2012 kan je daar de volgende 16 klasiekers naar gaan kijken. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
volgens mij gaat de hele discussie over 'nu' |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 16:00 schreef moa het volgende:[..] Wat een ongelovelijk dom gelul zeg, jaaa... jullie zijn zo groot en machtig, de grootste club van de wereld, Real Madrid en Manchester United mogen niet in 1 adem genoemt worden met het almachtige Ajax. Maar even serieus, Feyenoord - Ajax is voor ELKE Feyenoord supporter DE wedstrijd van het jaar, net zoals Ajax - Feyenoord dat voor vrijwel iedere Ajacied is. Het winnen van de wedstrijd van het jaar mag best geviert worden, en zoals de spelers hier de supporters hebben bedankt is natuurlijk gewoon fantastisch. [ filmpje ] Bahahahahaaha
Alsof zij de CL gewonnen hebben.
Maar goed, het is dan ook een tijdje geleden dat ze van '020' gewonnen hebben. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
zo ziek als jij ervan bent, zo blij zijn wij. moet kunnen, toch? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Feyenoord heeft ons voetballes gegeven punt! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tuurlijk, voor die ene keer..........jouw nickname beschrijft die ene winst van jullie voortreffelijk. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Oke wat jij wilt: eergisteren hadden jullie gewonnen, nu staan wij nog steeds boven jullie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Ben er niet ziek van hoor. Wat dat betreft kan ik verlies partijen prima relativeren.
Vind het enkel lachwekkend hoe jullie het vieren.. Zelfs Vlaar in een Apresski hut...
Door al dit soort ongein ben je als Feyenoord haast verplicht boven Ajax te eindigen, anders zet je jezelf wel erg voor paal. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 11:23 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Ben er niet ziek van hoor. Wat dat betreft kan ik verlies partijen prima relativeren. Vind het enkel lachwekkend hoe jullie het vieren.. Zelfs Vlaar in een Apresski hut... Door al dit soort ongein ben je als Feyenoord haast verplicht boven Ajax te eindigen, anders zet je jezelf wel erg voor paal. Als die gekken 2x van ajax winnen en dan alsnog degraderen is hun seizoen top geweest! |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
Pas maar op dat je straks niet die 5 puntjes te kort komt om Europees te spelen ;-) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 11:33 schreef het wonder van .. het volgende:Pas maar op dat je straks niet die 5 puntjes te kort komt om Europees te spelen ;-) heb je je lolbroek aan kerel? Ga lekker op dat kakkerlakkenforum spammen jij zielig stuk stront! |
|
|
|
|
gerard kots
|
|
|
Beste ajacieden, laat je niet gek maken. Die reactie van de fnooit supporters / regio Rijnmond ... geweldig toch? Dit toont zoveel angst / respect richting ons mooie Mokum. Rijnmond zal altijd opkijken naar de hoofdstad, de basis van een frustratie die nooit over zal gaan. Fnooit heeft verdient gewonnen; uithuilen en weer doorgaan! |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
kunnen we elkaar met respect blijven behandelen? |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
Pfffff lekker belangrijk allemaal, na 5 jaar een keer verliezen nauw nauw, kijk liever hoe ajax het gaat doen aankomende mnd, mijn idee = lekker verder gaan met het inbrengen van jeugdspelers, want laten we wel reeel blijven, kampioen worden nauw kleine kans, maar ok, onze jeugdspelers doen ervaring op en koop gerichte en BRUIKKBARE spelers, staan we er volgend seizoen er beter voor, ga je nu gekken dingen doen loop je er volgend seizoen er nog mee, dus geduld en rust. en f..... leuk dat jullie gewonnen hebben maar wij gaan weer verder dus doen jullie dat ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door toppertje -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 11:23 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Ben er niet ziek van hoor. Wat dat betreft kan ik verlies partijen prima relativeren. Vind het enkel lachwekkend hoe jullie het vieren.. Zelfs Vlaar in een Apresski hut... Door al dit soort ongein ben je als Feyenoord haast verplicht boven Ajax te eindigen, anders zet je jezelf wel erg voor paal. Wat een onzin zeg, het gaat voor velen om de wedstrijd van het jaar, de prestige van deze wedstrijd is 100x belangrijker dan de 3 punten, of het onderlinge verschil op de ranglijst. |
|
|
|
|
|