BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 29 januari, 12:30 uur): 4-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 januari 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 18:33 schreef Ajx het volgende:

[..]

Als we nou toch hetzelfde spelen als de laatste minuten tegen Az, met dat vele druk zetten, Janssen-Eriksen-de Jong op het middenveld, dan komt dat helemaal goed(mits je natuurlijk met dezelfde instelling en het vuur speelt als toen)
JUIST!
Stanley
 Stanley - dinsdag 24 januari 2012 - 23:58   quote  deeplink  
guidetti zie ik liever dan de snelle Fernandez. Daar hadden we vorige keer best veel moeite mee.

Hoop alleen op Bulykin in de spits en Daily Blind op de tribune voor de rest kan het dan niet fout gaan.
Stanley
 Stanley - woensdag 25 januari 2012 - 00:00   quote  deeplink  
we moeten gewoon winnen!!!!!!!!!!!!!!!

Kan niet anders en bestaat niet anders!!!!!!!!!

Ze heten niet voor niets Feyenooit!
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - woensdag 25 januari 2012 - 00:20   quote  deeplink  
Is enoh nou wel of niet geschorst tegen 010 ?
Zou een middenveld Lodeiro - Eriksen - De jong niks zijn en voorin
Sulejmani - Bulykin - Lukoki. Vind zelf lukoki een hele leuke voetballer heeft een goede individuele actie en kan voorzetten geven op bulykin.
Of een middenveld met Lodeiro - Aissatti/Janssen - Eriksen ?
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - woensdag 25 januari 2012 - 00:22   quote  deeplink  
En dan natuurlijk de jong doorschuiven naar de spits positie.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 25 januari 2012 - 08:11   quote  deeplink  
Ajax met veredeld B-elftal naar de Kuip

Het is weer het oude liedje bij Ajax. De club wordt net als in de eerste helft van het seizoen geconfronteerd met blessureleed, waardoor trainer Frank de Boer zondag met een veredeld B-elftal naar de Kuip reist voor de klassieker bij Feyenoord, zo meldt AD Sportwereld.

En opnieuw dook er een tamelijk onbekend gezicht op gisteren bij de ochtendtraining van Ajax. Het behoort toe aan Stefano Denswil, de centrale verdediger van de A1. De aanwezigheid van de tiener illustreert de personele problemen in de selectie van Ajax. De tweede helft van het seizoen is nog geen twee weken oud of de kampioen kampt met hetzelfde euvel als voor de winterpauze: een volle ziekenboeg.

Verheugd constateerde trainer Frank de Boer halverwege het trainingskamp in het Braziliaanse Sao Paulo dat zijn selectie geleidelijk aan weer op volle sterkte kwam. Tegen de tijd dat Ajax de charter naar Nederland pakte kon de oefenmeester echter al vraagtekens zetten achter de namen van Gregory van der Wiel en Derk Boerrigter.

Bij de linksbuiten werd een vermoeidheidsbreukje geconstateerd, terwijl de rechtsback zijn lieskwetsuur rust wilde gunnen. 'Dat kan één week, maar ook twee of drie weken duren', stelde De Boer voor het tweeluik met AZ waarin het tweetal ontbrak. Ook voor de Klassieker kan de trainer een streep halen door beide namen.

Daarnaast zag De Boer zondag in Alkmaar ook Toby Alderweireld uitvallen met de vermaledijde hamstringblessure. Ditmaal, zo bleek gisteren uit de mri-scan, blijkt het een verrekking van de beruchtste spier in Amsterdam en omstreken. Bijna tegelijkertijd verrekte diens stand-in André Ooijer zijn kuitspier, waardoor derde keus Ricardo van Rhijn -aanvoerder van Jong Ajax- in beeld komt voor een basisplek zondag. Miralem Sulejmani en Theo Janssen bleven weg van het trainingsveld van de Toekomst, maar dat was uit voorzorg.

Denswil mag hopen op een uitverkiezing in de wedstrijdselectie. De 18-jarige verdediger genoot van de training van De Boer die door zoveel afwezige spelers noodgedwongen was zelf mee te doen in partijspel en en passant voor het hoogtepunt van de ochtend zorgde door een rush met een stiftbal te bekronen. Uiteindelijk stond de trainer met slechts dertien spelers op het veld, inclusief George Maluleka, de stagiair van Ajax Cape Town.

In de aanloop naar de Klassieker is het puzzelen, piekeren en peinzen geblazen nu De Boer zondag met een veredeld B-elftal naar de Kuip moet. Van het basisteam dat hij aan het begin van dit seizoen in zijn hoofd had, ontbreekt zondag iets minder dan de helft: Boilesen, Sigthórsson, Alderweireld, Boerrigter en Van der Wiel

BRON
Stanley
 Stanley - woensdag 25 januari 2012 - 09:02   quote  deeplink  
dat wordt dus een A1 achterhoede....

......................8ulykin..................

Sulemani.........................Ozbiliz

Eriksen...........................Lodeiro

..................Vertonghen...............

Koppers.............................Ligeon

.............Denswil.....vRhijn............

...................Vermeer...................

= topteam: 1 - 4

Graag gedaan Frank ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Hey Stanley...denk jij dat de Boer Janssen gaat wisselen ? Nee dus want dan heeft hij naast El Hamdaoui ook met Janssen een probleem....
Denk jij dat de Boer de ervaren C.V. Vertonghen een positie naar voor schuift ? Nee hij wilt zoveel mogelijk ervaring achterin houden.

De Boer veranderd nooit heel veel aan zijn 11, zo gaat De Boer spelen:

...Sulejmani............................De Jong...............................Lodeiro...

..................Janssen.......................................Eriksen.................

..........................................Enoh..........................................

...Blind...................Vertonghen...............van Rhijn...................Anita...

.........................................Vermeer........................................

Als ik de Boer was zou ik zo spelen:

...Sulejmani............................Bulykin...............................Lodeiro...

..................De Jong.......................................Eriksen.................

..........................................Enoh..........................................

...Koppers.................Vertonghen..............van Rhijn...................Anita....

.......................................Cillessen........................................
Stanley
 Stanley - woensdag 25 januari 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Goedemorgen Jack,

Het was ook een tip voor Frank ;-)

Ik kan voor een groot deel met jouw opstelling meegaan, echter met de Jong op linksmidden sla je de plank een beetje mis denk ik.

Verder denk ik dat een middenveld met:

Eriksen-----------------------Lodeiro

--------------Vertonghen-------------

Maar goed zoveel supporters zoveel meningen en gelukkig maar anders was dit forum er niet geweest.

Groeten
Brandje
 Brandje - woensdag 25 januari 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Nederlaag voor Ajax!
Stanley
 Stanley - woensdag 25 januari 2012 - 10:29   quote  deeplink  
ajax zal tot het bot gemotiveerd zijn en kan dan niet verliezen van Feyenooit!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 10:08 schreef Stanley het volgende:
Goedemorgen Jack,

Het was ook een tip voor Frank ;-)

Ik kan voor een groot deel met jouw opstelling meegaan, echter met de Jong op linksmidden sla je de plank een beetje mis denk ik.

Verder denk ik dat een middenveld met:

Eriksen-----------------------Lodeiro

--------------Vertonghen-------------

Maar goed zoveel supporters zoveel meningen en gelukkig maar anders was dit forum er niet geweest.

Groeten
De Jong moet je op 10 zien niet echt op het middenveld...
Eventueel kan lodeiro daar ook staan dan zal de Jong op de bank plaats moeten nemen en Ozbiliz op rechts komen ook een mogelijkheid.
Voor de spits positie kies ik eerder voor De Jong echter niet tegen Feyenoord dan moet daar Bulykin staan, vanwege zijn lengte en lichaamskracht....
Ik zie Jan het liefst op het middenveld als VM maar dan moeten we eerst ervaring kopen, een Boularouz of Chivu zou dan zijn positie in de verdediging over kunnen nemen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 10:29 schreef Stanley het volgende:
ajax zal tot het bot gemotiveerd zijn en kan dan niet verliezen van Feyenooit!
Dat zou dan de eerste keer zijn dit seizoen....denk jammer genoeg niet dat wij de spelers hebben die tot het bot gemotiveerd zijn.....
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 25 januari 2012 - 11:12   quote  deeplink  
Van der wiel is hoogstwaarschijnlijk fit zondag
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 25 januari 2012 - 12:16   quote  deeplink  
WE PAKKEN ZE! B / C / D / E / F - elftal. We zijn gvd Ajax.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 25 januari 2012 - 13:16   quote  deeplink  
Ik weet 100% zeker alleen supporters en Frank zijn met zondag bezig,niemand maar dan ook niemand kan het ene moer schelen dat we geen linksback hebben geen
linksbuiten geen spits niemand bij Ajax op de supporters na ligt daar een seconde wakker van.Al die nagemaakte bobo's denken over de supporters leg je geld maar
neer en schreeuw zondag's een beetje en dan zo snel mogelijk oprotten.
Er is er niet een die denkt die supporters leggen veel geld neer, we proberen
de selectie te versterken.Inwendig en misschien zeggen ze dat ook wel tegen
elkaar die supporters kunnen gewoon doodvallen,dit gevoel heb ik al heel lang
bij Ajax.Supporters zijn er alleen voor hun poen en voor de achtergrond bij die
bobo's,helaas het is niet anders.Ze vormen een kliekje en volgen elkaar op,het is
allemaal heel voorspelbaar.Ik ga nog naar Ajax omdat ik sollidair ben met de
supporters.Maar ik ben dat incest gedoe van die bestuurders zat.
nora
 nora - woensdag 25 januari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Die Bobo,s zijn nu niet belangrijk ik vind het veel erger dat er nog geen goed med/begeleiding is die al die blessures kan verklaren en evt kan voorkomen,dit is geen toevalligheid meer dit is de laatste jaren schering en inslag.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 25 januari 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 12:16 schreef Booya4Afca het volgende:
WE PAKKEN ZE! B / C / D / E / F - elftal. We zijn gvd Ajax.
G? Daar lijkt het nu het meeste op zie je!!

Schijt zenuwachtig!!!!!!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 25 januari 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 13:16 schreef Danielson 1448 het volgende:
Ik weet 100% zeker alleen supporters en Frank zijn met zondag bezig,niemand maar dan ook niemand kan het ene moer schelen dat we geen linksback hebben geen
linksbuiten geen spits niemand bij Ajax op de supporters na ligt daar een seconde wakker van.Al die nagemaakte bobo's denken over de supporters leg je geld maar
neer en schreeuw zondag's een beetje en dan zo snel mogelijk oprotten.
Er is er niet een die denkt die supporters leggen veel geld neer, we proberen
de selectie te versterken.Inwendig en misschien zeggen ze dat ook wel tegen
elkaar die supporters kunnen gewoon doodvallen,dit gevoel heb ik al heel lang
bij Ajax.Supporters zijn er alleen voor hun poen en voor de achtergrond bij die
bobo's,helaas het is niet anders.Ze vormen een kliekje en volgen elkaar op,het is
allemaal heel voorspelbaar.Ik ga nog naar Ajax omdat ik sollidair ben met de
supporters.Maar ik ben dat incest gedoe van die bestuurders zat.
Je omschrijft het niet echt leesbaar, maar ik kan me vinden in jouw woorden/zinnen/tornado

Het is gewoon waar, dat alle bobo's, geen ene moer geven om wie er speelt en ze hebben al helemaal geen zenuwen voor de wedstrijd......IK KAK GVD BIJNA IN MN BROEK VAN DE ZENUWEN!!!!
Mike¥¥
 Mike¥¥ - woensdag 25 januari 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Anders ik wel !!
Hooop Zo erg dat bijv. vd wiel en boilesen kunnen aansluiten !!
hoe ziet jullie ideale enigszins realistische opstelling eruit ?

Sulejmani------- Buleykin -----Lodeiro

.

---- janssen------------------ eriksen

.---- - enoh/anita .

.Boilesen/koppers---- jan--- V rhijn ------ vd wiel/ligeon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2012 door Mike¥¥ --
dege
 dege - woensdag 25 januari 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 10:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat zou dan de eerste keer zijn dit seizoen....denk jammer genoeg niet dat wij de spelers hebben die tot het bot gemotiveerd zijn.....
inderdaad helemaal mee eens, iedere week ben ik weer teleurgesteld in hoe onze spelers zich vertonen op het veld, de enige die ik altijd inzet zie tonen is enoh, dan liever 11 enoh's in het veld die af en toe een bal verkeerd spelen als 11 bobo's die toch denken we krijgen ons geld wel, want voel niet eer de trots bij spelers die ze horen te hebben als ze bij ajax spelen, helaas heb ik een zwaar hoofd erin as zondag tegen feyenoord.
Enigma
 Enigma - woensdag 25 januari 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Gezien de huidige vorm van ons aller Ajax, gezien de abnormale blessures, gezien een veldbezetting met een merendeel kleiner dan de gemiddelde smurf, gezien de zeer zwakke mentale weerbaarheid van onze team, op dit moment althans, ben ik bang dat we een behoorlijk pak rammel gaan krijgen. Ik denk dat met veel kunst en vliegwerk er op zijn hoogst een gelijkspel te halen valt en dan mogen we onze handen dichtknijpen.

Ik wil toch nog even bij deze iets rechtzetten tegenover een aantal forumleden hier m.b.t. Theo Janssen. Ik heb vanaf het begin gezegd, en dat was ook echt mijn overtuiging, dat Theo voor ons heel belangrijk zou zijn. In positief opzicht wel te verstaan.. Dat heb ik, helaas, fout gezien. Hij is inderdaad de dissonant op het middenveld. Dat komt niet door hem, wel door de manier van spelen en de onderlinge verhoudingen. Neemt niet weg dat ik nu van mening ben dat we beter af zijn zonder Theo Janssen. Hij heeft geen één keer het team op sleeptouw genomen, geen één keer is hij doorslaggevend geweest en als ik iets van hemhad verwacht was het wel dat hij zich niet als een Fje liet poorten zonder daarbij keihard in te grijpen. Bergrijp me goed, Maartens liet, volgens mij, DE actie van dit seizoen zien maar dat mag een routinier als Theo niet gebeuren. Voorts blijft hij te dik en is dus niet optimaal gemotiveerd en daarom inderdaad; miskoop. Jammer..

Voorts wat extra nieuwtjes, geruchten die ik van mensen heb vernomen die echt diep in Ajax zitten; of het helemaal waar is durf ik niet te stellen maar het lijkt er wel steeds meer op; vd Wiel is niet echt geblesseerd, hij wil deze periode nog weg naar Spanje en het schijnt op een oor na gevild te zijn. Vertonghen en bLind liggen al weken op ramkoers. Vertonghen heeft openlijk keiharde kritiek geleverd op Daley en dat is hem niet in dank afgenomen. Vooral hierdoor wil Blind hem slijten en Jan voelt zich niet genoeg gesteund door de staf. Uit tegen AZ is het nog harder uitgelopen omdat Blind weer stond te kutten en Jan er schijtziek van is. Plus dat Jan en Theo slecht samengaan. Jan vindt Theo geen Ajax waardige professional. Eriksen kan voor heel veel geld naar zowel Engeland als Frankrijk en voor zover ik heb gehoord heeft inderdaad PSG een bod van € 32 met 6 nullen neergelegd. Ajax en Eriksen overleggen nu samen. Maar Eriksen schijnt wel te willen omdat het bij Ajax niet wil lukken. Voorts is een groot deel vd selectie Sulejmani nagenoeg zat omdat hij meer met andere dingen bezig is dan voetbal en simpelweg te dik blijft en dus niet optimaal kan presteren door mentaliteitsproblemen. Vermeer is ook niet meer onbesproken als eerste keeper, Toby en Jan hebben dat rechtuit uitgesproken. Nog meer; Lodeiro wi leerlijke kans anders deze periode nog weg. Als laatste en dat vind ik het ergst; binnen Ajax zijn er een paar bezig met een nieuwe staf voor volgend jaar vanwege onervarenheid wat de huidige staf wordt verweten.. Let op!! Als het waar is word ik echt gek; Frank de Boer krijgt een supervisor of mag weg. Naam supervisor: Dick Advocaat.. Jonk en Bergkamp moeten plaats maken voor Adriaanse.. De rest bespaar ik jullie maar.
Als dit zo is dan is van Gaal dus nu al bezig en wordt alles naar de hand van van Gaal en ten Have plus Henrichs gezet. Alles is één grote farce en wij worden om de tuin geleid.

Ik hoop dat degene die mij dit heeft verteld er 100 % naast zit maar die heeft het wel vaker goed gehad en zit meestal dicht bij de waarheid. Ik vind toch dat ik het moest melden aan echte Ajacieden. Dus bij deze, ook al is het het verkeerde topic. Ben te kwaad om het goeie op te zoeken.

Mazzel en sterkte voor zondag.

Overigens moet ik mijn respect uitspreken voor Feijenoord dat het erg goed doet met zeer getalenteerde spelers uit eugen jeugd.. Was dat niet altijd van ons???? Wat een tyfuszooi is het toch bij ons geworden, kut beurs en kut bestuur
Enigma
 Enigma - woensdag 25 januari 2012 - 17:10   quote  deeplink  
O ja, als laatste; Ajax is in het diepste geheim bezig met Texeira van Groningen..
Zou ik trouwens vwel toejuichen

WAAR ZIJN ONZE SCOUTS?? verdomme!!!!
baco74
 baco74 - woensdag 25 januari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 17:06 schreef Enigma het volgende:
Gezien de huidige vorm van ons aller Ajax, gezien de abnormale blessures, gezien een veldbezetting met een merendeel kleiner dan de gemiddelde smurf, gezien de zeer zwakke mentale weerbaarheid van onze team, op dit moment althans, ben ik bang dat we een behoorlijk pak rammel gaan krijgen. Ik denk dat met veel kunst en vliegwerk er op zijn hoogst een gelijkspel te halen valt en dan mogen we onze handen dichtknijpen.

Ik wil toch nog even bij deze iets rechtzetten tegenover een aantal forumleden hier m.b.t. Theo Janssen. Ik heb vanaf het begin gezegd, en dat was ook echt mijn overtuiging, dat Theo voor ons heel belangrijk zou zijn. In positief opzicht wel te verstaan.. Dat heb ik, helaas, fout gezien. Hij is inderdaad de dissonant op het middenveld. Dat komt niet door hem, wel door de manier van spelen en de onderlinge verhoudingen. Neemt niet weg dat ik nu van mening ben dat we beter af zijn zonder Theo Janssen. Hij heeft geen één keer het team op sleeptouw genomen, geen één keer is hij doorslaggevend geweest en als ik iets van hemhad verwacht was het wel dat hij zich niet als een Fje liet poorten zonder daarbij keihard in te grijpen. Bergrijp me goed, Maartens liet, volgens mij, DE actie van dit seizoen zien maar dat mag een routinier als Theo niet gebeuren. Voorts blijft hij te dik en is dus niet optimaal gemotiveerd en daarom inderdaad; miskoop. Jammer..

Voorts wat extra nieuwtjes, geruchten die ik van mensen heb vernomen die echt diep in Ajax zitten; of het helemaal waar is durf ik niet te stellen maar het lijkt er wel steeds meer op; vd Wiel is niet echt geblesseerd, hij wil deze periode nog weg naar Spanje en het schijnt op een oor na gevild te zijn. Vertonghen en bLind liggen al weken op ramkoers. Vertonghen heeft openlijk keiharde kritiek geleverd op Daley en dat is hem niet in dank afgenomen. Vooral hierdoor wil Blind hem slijten en Jan voelt zich niet genoeg gesteund door de staf. Uit tegen AZ is het nog harder uitgelopen omdat Blind weer stond te kutten en Jan er schijtziek van is. Plus dat Jan en Theo slecht samengaan. Jan vindt Theo geen Ajax waardige professional. Eriksen kan voor heel veel geld naar zowel Engeland als Frankrijk en voor zover ik heb gehoord heeft inderdaad PSG een bod van € 32 met 6 nullen neergelegd. Ajax en Eriksen overleggen nu samen. Maar Eriksen schijnt wel te willen omdat het bij Ajax niet wil lukken. Voorts is een groot deel vd selectie Sulejmani nagenoeg zat omdat hij meer met andere dingen bezig is dan voetbal en simpelweg te dik blijft en dus niet optimaal kan presteren door mentaliteitsproblemen. Vermeer is ook niet meer onbesproken als eerste keeper, Toby en Jan hebben dat rechtuit uitgesproken. Nog meer; Lodeiro wi leerlijke kans anders deze periode nog weg. Als laatste en dat vind ik het ergst; binnen Ajax zijn er een paar bezig met een nieuwe staf voor volgend jaar vanwege onervarenheid wat de huidige staf wordt verweten.. Let op!! Als het waar is word ik echt gek; Frank de Boer krijgt een supervisor of mag weg. Naam supervisor: Dick Advocaat.. Jonk en Bergkamp moeten plaats maken voor Adriaanse.. De rest bespaar ik jullie maar.
Als dit zo is dan is van Gaal dus nu al bezig en wordt alles naar de hand van van Gaal en ten Have plus Henrichs gezet. Alles is één grote farce en wij worden om de tuin geleid.

Ik hoop dat degene die mij dit heeft verteld er 100 % naast zit maar die heeft het wel vaker goed gehad en zit meestal dicht bij de waarheid. Ik vind toch dat ik het moest melden aan echte Ajacieden. Dus bij deze, ook al is het het verkeerde topic. Ben te kwaad om het goeie op te zoeken.

Mazzel en sterkte voor zondag.

Overigens moet ik mijn respect uitspreken voor Feijenoord dat het erg goed doet met zeer getalenteerde spelers uit eugen jeugd.. Was dat niet altijd van ons???? Wat een tyfuszooi is het toch bij ons geworden, kut beurs en kut bestuur
Mooi stuk Enigma, al hoop ik dat je fout zit.
Als dit allemaal waar mocht zijn heb ik er een hard hoofd in voor de komende jaren.
Toch blijf ik bij mijn 0 - 3 voorspelling voor zondag as.
Enigma
 Enigma - woensdag 25 januari 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Dat hoop ik ook kerel! Als jouw 0-3 uitkomt is mijn dag weer goed en ook mijn week wel denk ik, haha.

De rest, tja, ik hoop net als jou dat het niet zo is maar de tekenen wijzen helaas anders.. zelfs de rechtspraak lijkt fout uit te vallen voor Cruijff adepten als ons.. Houd mijn hart vast voor onze Toekomst..

Maar goed dat jij vol vertrouwen nog bent, top hoor!!
pat
 pat - woensdag 25 januari 2012 - 18:20   quote  deeplink  
echt reeel is het niet dat jullie aan winst denken als je verdediging geen verdediging is en de aanval van feyenoord altijd kansen creeert.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 25 januari 2012 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 17:10 schreef Enigma het volgende:
O ja, als laatste; Ajax is in het diepste geheim bezig met Texeira van Groningen..
Zou ik trouwens vwel toejuichen

WAAR ZIJN ONZE SCOUTS?? verdomme!!!!
Diepste geheim??? En jij weet het??? Lekker diep geheim dan!!!
Enigma
 Enigma - woensdag 25 januari 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 18:30 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Diepste geheim??? En jij weet het??? Lekker diep geheim dan!!!
Haha, jij hebt hier eigenlijk gewoon gelijk! Verkeerde woordkeus, sorry!

Maar neemt niet weg dat er achter de schermen, naar het schijnt, onderhandelt wordt met elkaar over Texeira. Beide partijen doen alsof er niets speelt maar ik hoor dit toch echt van een insider. Wat ervan komt zullen we zien maar dat het een goudhaantje a la Suárez kan worden geloof ik wel en dus verbaast het mij niet.

Trouwens jij weet het nu ook dus inderdaad is het geen geheim meer, haha
Mike¥¥
 Mike¥¥ - woensdag 25 januari 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Na het lezen van je bericht Enigma ,krab ik mezelf wel n keer achter mn oortjes
en als dit waar zou zijn of uit zou komen word ik dr niet vrolijk van
wel is het opvallend stil allemaal bevalt me maar niks
wij supporters moeten op de hoogte gehouden worden wat er speelt !!
nora
 nora - woensdag 25 januari 2012 - 19:58   quote  deeplink  
Als dat zo is dan mogen ze voor mij alle scouts van Ajax op staande voet ontslaan,wat eigenlijk allang had moeten gebeuren want de afgelopen jaren heb ik niet EEN topper uit het buitenland zien komen ,ik vraag mij af waar die gasten voor betaald worden.
Mike¥¥
 Mike¥¥ - woensdag 25 januari 2012 - 20:33   quote  deeplink  
wat een soap zeg vortaan bij Ons AJAX wat steeds een kopje kleiner
lijkt te worden,waar eindigt dit ??
maar laten we weer on topic gaan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2012 door Mike¥¥ --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 januari 2012 - 20:57   quote  deeplink  
ajax fans we missen jullie in ons stadion (dit meen ik)en dat het best spelende team mogen winnen,En volgend seizoen zie ik jullie graag weer in de kuip.
En hopelijk reageren jullie normaal op mijn stukje want het is niet kwaad bedoeld.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 25 januari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 20:57 schreef piet de paler het volgende:
ajax fans we missen jullie in ons stadion (dit meen ik)en dat het best spelende team mogen winnen,En volgend seizoen zie ik jullie graag weer in de kuip.
En hopelijk reageren jullie normaal op mijn stukje want het is niet kwaad bedoeld.
Er is naar mijn idee ook niets mooiers dan in een topper ,als deze elkaar toe te zingen ,MET RESPECT en dat beste, AJAX dus, moge winnen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2012 door Ronald 1960 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 25 januari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 19:17 schreef Enigma het volgende:

[..]

Haha, jij hebt hier eigenlijk gewoon gelijk! Verkeerde woordkeus, sorry!

Maar neemt niet weg dat er achter de schermen, naar het schijnt, onderhandelt wordt met elkaar over Texeira. Beide partijen doen alsof er niets speelt maar ik hoor dit toch echt van een insider. Wat ervan komt zullen we zien maar dat het een goudhaantje a la Suárez kan worden geloof ik wel en dus verbaast het mij niet.

Trouwens jij weet het nu ook dus inderdaad is het geen geheim meer, haha
Hahahahaha, sorry maar ik ken die hele Texeira niet man! Dus wel niet of het een goudhaantje is! En dat komt eigenlijk omdat ik tijdens de wedstrijden enkel naar Ajax kijk! Overige wedstrijden kijk ik nooit, dus weet niet of het wat is! Maar als ik het zo mag bezien, hebben jullie hem bestudeerd en kan hij voetballen! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 19:58 schreef nora het volgende:
Als dat zo is dan mogen ze voor mij alle scouts van Ajax op staande voet ontslaan,wat eigenlijk allang had moeten gebeuren want de afgelopen jaren heb ik niet EEN topper uit het buitenland zien komen ,ik vraag mij af waar die gasten voor betaald worden.
Vraag ik me ook vaak af...denk dat die het druk hebben op het copacabana strand....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Ei paler...ik mis jou ook.....whehehe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Ik vind het heel vreemd dat Ajax gewoon door gaat met niets doen....we kunnen verdomme nog makkelijk kampioen worden maar dan zal je wel versterkingen moet komen....het is misschien wat overdreven maar we hebben minmaal 1 verdediger extra nodig en een fatsoenlijke V.M....en wat doet Ajax ??? NIETS!!!!
Jan staat tussen broekies achterin terwijl we in een volle Kuip tegen die kakkerlakken moeten
Ik weet niet wie er precies naast Jan komen te spelen maar:

Ruben Ligeon 19 jaar
Dico Koppers 19 jaar(deze maand 20)
Ricardo van Rhijn 20 jaar

Dan hou je toch je hart vast.....

Terwijl de concurrentie spelers blijft binnen halen...Twente...PSV en AZ....we hebben gvd de meeste supporters van Nederland...dus de meeste inkomsten....we staan maar 5 punten achter in de eredivisie.....we moeten binnenkort tegen Manchester United....en de transfermarkt is nog 1 week open...en wat doen we....NIETS!!!!

Zeg maar dag met je handje naar de beker...het kampioensschap....en de E.L.....geen miljoenen....niets....

Later hebben we altijd nog als excuses we hadden te veel blessures.....hehehe
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 januari 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Ik mis dat al fucking veel te lang, dat zijn de wedstrijden waar je graag in het uitvak wil zitten!! Heerlijk zo'n sfeertje, dat is waar voetbal om gaat, jammer dat de knvb en de rest nog steeds ons en ook jullie niet toelaten, want dat brengt weer iets extra's an zo'n klassieker
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 25 januari 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik vind het heel vreemd dat Ajax gewoon door gaat met niets doen....we kunnen verdomme nog makkelijk kampioen worden maar dan zal je wel versterkingen moet komen....het is misschien wat overdreven maar we hebben minmaal 1 verdediger extra nodig en een fatsoenlijke V.M....en wat doet Ajax ??? NIETS!!!!
Jan staat tussen broekies achterin terwijl we in een volle Kuip tegen die kakkerlakken moeten
Ik weet niet wie er precies naast Jan komen te spelen maar:

Ruben Ligeon 19 jaar
Dico Koppers 19 jaar(deze maand 20)
Ricardo van Rhijn 20 jaar

Dan hou je toch je hart vast.....

Terwijl de concurrentie spelers blijft binnen halen...Twente...PSV en AZ....we hebben gvd de meeste supporters van Nederland...dus de meeste inkomsten....we staan maar 5 punten achter in de eredivisie.....we moeten binnenkort tegen Manchester United....en de transfermarkt is nog 1 week open...en wat doen we....NIETS!!!!

Zeg maar dag met je handje naar de beker...het kampioensschap....en de E.L.....geen miljoenen....niets....

Later hebben we altijd nog als excuses we hadden te veel blessures.....hehehe
Hey, die post heb ik eerder voorbij zien komen! ;-)

Maar je hebt helemaal gelijk man!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 januari 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Dat heb je als je geen bestuur hebt....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:39 schreef Ajax we love you het volgende:
Dat heb je als je geen bestuur hebt....
In ieder geval kort maar krachtig....maar afgelopen zomer hadden we ook geen bestuur meer en toen kwamen Serero...Rits....Boerrigter...Janssen...Cillessen...dus het kan wel anders...alhoewel hebben ze straks weer een excuus....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hey, die post heb ik eerder voorbij zien komen! ;-)

Maar je hebt helemaal gelijk man!
Goed opgelet en bedankt gap...had het bericht in een verkeerd topic geplaatst...
joduh
 joduh - woensdag 25 januari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
HET ZIJN MAAR KUUUUTTTTKAKKERLAKKUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

WANT WIJ ZIJN JODUHHHHHHHHHHHHHHH JODUHHHHHHHHHHHHHHH JODUHHHHHHHHHHHHHH
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 25 januari 2012 - 22:02   quote  deeplink  
ROTTERDAM IS KUT, ROTTERDAM IS KLOTEN!
HEEL FEYENOOIT BESTAAT ALLEEN UIT POTEN!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 26 januari 2012 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In ieder geval kort maar krachtig....maar afgelopen zomer hadden we ook geen bestuur meer en toen kwamen Serero...Rits....Boerrigter...Janssen...Cillessen...dus het kan wel anders...alhoewel hebben ze straks weer een excuus....
Tja, de boer had toen eisen en Blind ging winkelen. Je hebt wel gelijk, maar tijdens de winterstop betaal je altijd de hoofdprijs en daarbij moet Ajax eerst verkopen, voordat men kan kopen. Die kut hamlap moest eerder vertrekken, dan hadden we wat kunnen halen
Stanley
 Stanley - donderdag 26 januari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Beste Enigma,

Dank je voor het delen van je informatie.

Wat Theo zit ik op dezelfde lijn met jou. Op dit forum heb ik het meerdere malen voor hem opgenomen tegenover bijvoorbeeld Remco die vanaf het begin niets in hem zag. Persoonlijk snap ik wel waarom Frank de Theo van Twente zag als aanwinst en garantie aanvulling voor het volgende kampioenschap. Inmiddels ben ik ook, net als jij van mening dat Theo in de huidige samenstelling en zijn eigen fysieke gestel niets toevoegt en dus in niets lijkt op de Theo van Twente.

Verder viel het mij vanaf dag 1 al op dat Jan niets op had met Theo en ook dat heb ik meerdere keren vermeld op dit forum. BOvendien valt het me vies tegen van beide. Dus van zowel van Jan ik hijg in de nek van Theo bij iedere vrije trap Vertonghen als Theo ik geloof het allemaal wel Janssen.

Dat Jan ook met Daily botst verbaasd me wel en niet. Ik kan me in ieder geval er wel iets bij voorstellen omdat Daily gewoon te kort komt voor het Ajax niveau. Daarbij moet wel aangetekend worden dat onze Jan zelf ook geregeld zeer gemakzuchtig staat te slapen. Maar Jan staat daar tegenover ook geregeld op als Leider van het team en mag wat mij betreft zijn irritaties richting anderen hebben.

Ook jouw boodschap over Sulemani zie ik niet als uit de lucht gegrepen want deze man heeft dan wel de meeste doelpunten gemaakt. Maar de gedreven buitenspeler bij uitstek die hij kan zijn is al maanden niet meer te zien. Gelatenheid of luiheid is meer wat hij laat zien en dan nog kapsones hebben ook wanneer wij hem dat laten blijken!!!

De technische staf is jammer genoeg ook aan verbetering toe. Ik zeg jammer en dat meen ik maar ook dit lijkt me zomaar te kunnen kloppen want ik stoor me echt aan het gebrek aan daadkracht bij de Boer en overige technische staf. Om te beginnen vraag ik me af wat die Spijkerman er moet. Die wilde Frank er zo graag bij maar mij ontgaat zijn toegevoegde waarde compleet! Het gebrek aan inzet en het schijnbaar niet doorhebben dat sommige spelers elkaar niet pruimen wat ten koste gaat van het resultaat is echt ongelovelijk dat hij dit laat doorsudderen.

Advocaat erbij... Dat lijkt me dan wel weer sterk! Advocaat heeft niets maar dan ook helemaal niets met Ajax en aanvallend voetbal. Mocht het wel waar zijn, tsja dan vreet ik me schoenen op en vraag ik me af wat ik met mijn liefde voor Ajax aanmoet??? Want dat kan dan alleen maar uit de koker komen van Henrichs, Ten Have, Sturkenboom en andere Ajax haters!!!

Ik zou voorstellen om iemand aan de technische staf toe te voegen die verstand heeft van de juiste verhoudingen kwa inspanning en rust voor voetballers.

En als laatste je commentaar van van der Wiel... toevallig schoot me dat ook door het hoofd gisteren... we zullen zien maar ook daar kan ik je niet betrappen op een onlogische boodschap...

En nu keihard ingrijpen maar dan...

_______________Bulykin______________

Özbiliz_______________________Lukoki

_________________Siem_______________

_____Bouy_________________Lodeiro___

Koppers_______________________Ligeon

_________Vertonghen__vRhijn_________

_____________Cilessen_______________

En dan maar vast beginnen aan de voorbereiding voor het kampioenschap van volgend seizoen!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 januari 2012 - 15:03   quote  deeplink  
[quote)

En nu keihard ingrijpen maar dan...

_______________Bulykin______________

Özbiliz_______________________Lukoki

_________________Siem_______________

_____Bouy_________________Lodeiro___

Koppers_______________________Ligeon

_________Vertonghen__vRhijn_________

_____________Cilessen_______________

En dan maar vast beginnen aan de voorbereiding voor het kampioenschap van volgend seizoen!!!
Jong AJAX dus
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 26 januari 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Snap niet hoe mensen kunnen denken dat je met : Koppers, Ligeon, van Rhijn, Bouy, Lukoki, Bulykin en Özbiliz kampioen kan worden..
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 26 januari 2012 - 15:11   quote  deeplink  
AJAX, GODENZONEN, SUPERJODEN!!! DIE 3E STER DIE IS IN AMSTERDAAAM!! ER IS GEEN CLUB DIE ONS KAN EVENAREEEEN, WANT WIJ ZIJN SUPER AJAX AMSTERDAM!!!!

Voorspelling: 1-4
Loetje
 Loetje - donderdag 26 januari 2012 - 15:27   quote  deeplink  
pffff het gaat een hele lastige wedstrijd worden!
het spijt me wat ik nu zeg, maar waarom zou ajax wel ff makkelijk gaan winnen daar, ik vind ze zo matig spelen, feyenoord speelde vorige week ook bagger maar die staan in de grote wedstrijden wel echt goed te spelen!
ik heb 2-1 voor de rotterdammers voorspeld. spijt me voor degene die dit niet waarderen, maar ik geef slechts mn eigen mening!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2012 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 29 januari, 12:30 uur): 4-2

0.0074510