|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 15:07 schreef Grasmaaier het volgende:Snap niet hoe mensen kunnen denken dat je met : Koppers, Ligeon, van Rhijn, Bouy, Lukoki, Bulykin en Özbiliz kampioen kan worden.. ik ook niet, jonkies moet je rustig brengen nn kunnen er elk jaar hooguit 2 of 3 doorbreken |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
Ik hoop het niet maar verwacht wel een nederlaag. ten eerste zijn de spelers van Feijenoord beter in vorm, het thuisvoordeel en de grote lijst van blessures. Ook vind ik Ajax niet een uitgebanceerde team te hebben. Mede oorzaak is het onbegrijpelijke opstellingen van de boer. loswoel heeft zijn visitekaartje afgegeven maar werd weer gepasseerd door de boer. Wat ook niet zo slim en naief van de boer is dat hij loopt te roepen dat Ajax beter is dan Feijenoord. Deze uitspraak wertheim als een rode lap voor een stier. Gegarandeerd dat deze uitspraken in de kleedkamer van Feijenoord hangt. Kortom ik ben bang voor een nederlaag maar hoop dat ik er fallikant naast zit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 15:30 schreef alphenaar1951 het volgende:Ik hoop het niet maar verwacht wel een nederlaag. ten eerste zijn de spelers van Feijenoord beter in vorm, het thuisvoordeel en de grote lijst van blessures. Ook vind ik Ajax niet een uitgebanceerde team te hebben. Mede oorzaak is het onbegrijpelijke opstellingen van de boer. loswoel heeft zijn visitekaartje afgegeven maar werd weer gepasseerd door de boer. Wat ook niet zo slim en naief van de boer is dat hij loopt te roepen dat Ajax beter is dan Feijenoord. Deze uitspraak wertheim als een rode lap voor een stier. Gegarandeerd dat deze uitspraken in de kleedkamer van Feijenoord hangt. Kortom ik ben bang voor een nederlaag maar hoop dat ik er fallikant naast zit ik denk dat het aan de metaliteit van de spelers ligt! het enige wat de boer beter moet doen is risicos nemen in een wedstrijd en sommige spelers harder aanpakken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik hoop trouwens uiteraard dat we winnen, mochten er mensen zijn die daar aan twijfelen |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Ajax-trainer Frank de Boer is van mening dat hij een betere selectie heeft dan Feyenoord-trainer Ronald Koeman. Beide grootmachten komen elkaar aankomend weekeinde tegen in de Eredivisie. "Wij zijn beter omdat we betere spelers hebben", meldde De Boer via de officiële kanalen van de club uit Amsterdam.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/144886/De_Boer:_Wij_zijn_beter_dan_Feyenoord#ixzz1kZjxx5G8
Kijk, objectief gezien heeft DB gelijk, maar ik vind het niet erg slim om dat zo uitgesproken te melden vlak voor de wedstrijd. Wie denkt hij hiermee te inspireren? Ik denk dat Koemand die tekst uitvergroot en in de kleedkamer hangt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 15:42 schreef romano het volgende:Ajax-trainer Frank de Boer is van mening dat hij een betere selectie heeft dan Feyenoord-trainer Ronald Koeman. Beide grootmachten komen elkaar aankomend weekeinde tegen in de Eredivisie. "Wij zijn beter omdat we betere spelers hebben", meldde De Boer via de officiële kanalen van de club uit Amsterdam. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/144886/De_Boer:_Wij_zijn_beter_dan_Feyenoord#ixzz1kZjxx5G8Kijk, objectief gezien heeft DB gelijk, maar ik vind het niet erg slim om dat zo uitgesproken te melden vlak voor de wedstrijd. Wie denkt hij hiermee te inspireren? Ik denk dat Koemand die tekst uitvergroot en in de kleedkamer hangt. ik denk ook wel dat ajax opzich meer kwaliteit heeft, alleen hirmee gooi je olie op het voor, niet handig! zeker niet aangezien over het gehele seizoen feyenoord wel beter voetbal dan ajax speelt |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 15:07 schreef Grasmaaier het volgende:Snap niet hoe mensen kunnen denken dat je met : Koppers, Ligeon, van Rhijn, Bouy, Lukoki, Bulykin en Özbiliz kampioen kan worden.. Dan heb je niet goed gelezen, want ik zeg dat met deze opstelling je vast begint voor het kampioenschap van volgend jaar.
Maar nu je het zo stelt en er mij over laat nadenken denk ik wel degelijk dat deze ploeg kans maakt ;-)
Bovendien zou het niet de eerste keer zijn dat wij in het verleden met een team dat doorkan voor "jong ajax" de eredivisie ingaan. Maar goed ik snap jouw punt ook wel en ik geloof jij mijn punt ook, toch? |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 15:42 schreef romano het volgende:Ajax-trainer Frank de Boer is van mening dat hij een betere selectie heeft dan Feyenoord-trainer Ronald Koeman. Beide grootmachten komen elkaar aankomend weekeinde tegen in de Eredivisie. "Wij zijn beter omdat we betere spelers hebben", meldde De Boer via de officiële kanalen van de club uit Amsterdam. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/144886/De_Boer:_Wij_zijn_beter_dan_Feyenoord#ixzz1kZjxx5G8Kijk, objectief gezien heeft DB gelijk, maar ik vind het niet erg slim om dat zo uitgesproken te melden vlak voor de wedstrijd. Wie denkt hij hiermee te inspireren? Ik denk dat Koemand die tekst uitvergroot en in de kleedkamer hangt. Jammer dat de media alleen dat stuk eruit pikt ... het was een veel groter intervieuw waarin de boer ook aangeeft dat het moeilijk wordt en dat feyenoord goede spelers heeft etc. Wanneer de intervieuwster vraagt waarom is Ajax beter .. geeft de boer dat antwoord. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
En bovendien zie ik liever een "te" jong maar gedreven ajax met inzet verliezen dan een stelletje luie trage gasten die lopen aan te klooien. Maar that's me. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 15:55 schreef Stanley het volgende:En bovendien zie ik liever een "te" jong maar gedreven ajax met inzet verliezen dan een stelletje luie trage gasten die lopen aan te klooien. Maar that's me. indd, ik roep al maanden dat het aan de mentaliteit ligt, maar de boer zal niet gaan aanpassen denk ik! weet ook niet hoe je dat mentaliteitsprobleem moet aanpakken, misschien boete of straftraining, i dont know! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 15:52 schreef Stanley het volgende:[..] Dan heb je niet goed gelezen, want ik zeg dat met deze opstelling je vast begint voor het kampioenschap van volgend jaar. Maar nu je het zo stelt en er mij over laat nadenken denk ik wel degelijk dat deze ploeg kans maakt ;-) Bovendien zou het niet de eerste keer zijn dat wij in het verleden met een team dat doorkan voor "jong ajax" de eredivisie ingaan. Maar goed ik snap jouw punt ook wel en ik geloof jij mijn punt ook, toch? Ik snap jou punt helemaal.. maar ik denk niet dat je met dat team kans zou maken.. te weinig fysiek enzo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 16:14 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ik snap jou punt helemaal.. maar ik denk niet dat je met dat team kans zou maken.. te weinig fysiek enzo met dit team komen we fysiek ook vaak te kort! we moeten gewoon beter voetballen zid==odat dat fysieke gedoe niet nodig is |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 16:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] met dit team komen we fysiek ook vaak te kort! we moeten gewoon beter voetballen zid==odat dat fysieke gedoe niet nodig is maar in elk goed team zie je dat fysiek ook belangrijk is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt, maar als je je tegenstander het zwijge op kan leggen heb je het veeeeeeel minder nodig en kan je je ook permiteren een duel te verliezen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 15:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:pffff het gaat een hele lastige wedstrijd worden! het spijt me wat ik nu zeg, maar waarom zou ajax wel ff makkelijk gaan winnen daar, ik vind ze zo matig spelen, feyenoord speelde vorige week ook bagger maar die staan in de grote wedstrijden wel echt goed te spelen! ik heb 2-1 voor de rotterdammers voorspeld. spijt me voor degene die dit niet waarderen, maar ik geef slechts mn eigen mening! Bij Ajax moet je altijd voorspellen wat je hoopt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahhahaha. ik blijf bij 2-1 ik hoop 1-6! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik hoop op veel doelpunten in het voordeel van AJAX. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Dev
|
|
|
ik ben bang dat het weer een gelijkspel gaat worden. In de afgelopen edities van deze wedstrijd heeft de knvb ajax vaak gedupeert met zeer bedenkelijke scheidsrechterlijke beslissingen. Dat zal nu niet anders zijn, ben ik bang. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 22:23 schreef Dev het volgende:ik ben bang dat het weer een gelijkspel gaat worden. In de afgelopen edities van deze wedstrijd heeft de knvb ajax vaak gedupeert met zeer bedenkelijke scheidsrechterlijke beslissingen. Dat zal nu niet anders zijn, ben ik bang. Dat is wel al vaak gebeurd idd, die refs kakken hun broekie vol, omdat het publiek zo fanatiek is.....zo is het dus al 1-0 voor fc kakkerlak. Wel mooi om dan te weten, dat we zovaak al van ze wisten te winnen.
AFCA CBS |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het gaat toch niet om het 010 publiek, maar om het voetbal.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!! ook nu gaan wij winnen***
hoop ik |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 17:25 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] klopt, maar als je je tegenstander het zwijge op kan leggen heb je het veeeeeeel minder nodig en kan je je ook permiteren een duel te verliezen Ja maar die klasse spelers heb je niet op dit moment. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Met Verhoeven en Blind hebben we toch 2 spelers in de selectie zitten die bij de Europese Top zouden meekunnen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op ajax.netwerk.nl meldt nu.nl het volgende:Historisch gezien doet Ajax het altijd goed tegen Feyenoord. In de laatste zes jaar verloor Ajax in competitieverband zelfs nooit tegen Feyenoord. De laatste nederlaag dateert van zes jaar geleden. Op 5 februari 2006 verloor Ajax met 3-2 in de Kuip van Feyenoord. Daarmee is de ploeg elf competitieduels achtereen ongeslagen. Zondag kan Ajax haar eigen record van twaalf duels ongeslagen tegen Feyenoord evenaren, zo weet NUsport te melden. De gehele balans van de uitwedstrijden in de Kuip is zelfs in het voordeel van Ajax. Van de 55 wedstrijden in de Kuip won Ajax er 19, speelde het er 19 gelijk en verloor het er 17. Feyenoord is, in verhouding met voorgaande seizoenen, goed bezig, echter staan wij nog steeds boven hun en gezien hun laatste optreden (VVV uit) kan ik er met mijn hoofd niet bij dat sommige mensen Ajax kansloos achten in De Kuip. Ook ons spel is niet de van het, dat moet ik moet ik toegeven. Toch denk ik niet dat Ajax voor een stunt gaat zorgen, want een stunt mag je het niet meer noemen als wij van Feyenoord winnen. We gaan gewoon winnen zoals we dat daar altijd doen. Dus ik herhaal maar nog eens: 0 - 3 |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
ik ben heel reeel, en ja ajax draait niet helemaal hoe wij het graag zien, en f......... ook niet maar kan wel nog meer zeggen of dit en dat maar het belangrijkste is WIJ ZIJN AJAX en wij zijn nog altijd LANDSKAMPIOEN en wat je ook denk of schrijf, of met ditjes of datjes kom zetten lekker belangrijk, gewoon 0 - 3 klaar en duidelijk. |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
vanaf eerste minuut laten zien dat er voor de kakies niets te halen is. eigen spelletje spelen en dan komt onze kwaliteit naar voren. ik zet hem op een makkelijke 0-4 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Feyenoord bleef in zijn laatste vijf thuisduels met Ajax zonder zege (W2 G3).
Feyenoord won zijn laatste twee thuisduels: tegen PSV (2-0) en FC Twente (3-2).
Ajax won vijf van zijn laatste zes duels in de Eredivisie.
Ajax pakt samen met SC Heerenveen de meeste punten in uitduels (18).
Feyenoord-Ajax eindigde in alle 55 vorige edities nog nooit in 0-0. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Trending-topic: #010boven020.
Leuk voor die havenslaven.
Zondag tweeten ze wel anders,want WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 12:11 schreef baco74 het volgende:Trending-topic: #010boven020. Leuk voor die havenslaven. Zondag tweeten ze wel anders,want WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE gisteren was #020isdebaasin010 urenlang TT ;p |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik heb 'm wel gezien en ook geretweed maar ik wist niet dat ie ook trending topic was, tnx voor de info. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
van Rhijn basisplaats! zal toch niet betekenen dat het zo wordt: Blind, van Rhijn, Vertonghen, Anita..
Hoop zo: Anita, Denswil, Vertonghen, van Rhijn |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
we mogen het echt niet flikken om van die kakkies te verliezen, dat is gewoon een enorme blamage, gewoon met zelfvertrouewn naar ndie badkuip gaan en knallen. we drogen ze met 4-0 van het veld en dan zijn de kakkies weer stil zoals dat hoort. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 15:38 schreef afwasbaar het volgende:we mogen het echt niet flikken om van die kakkies te verliezen, dat is gewoon een enorme blamage, gewoon met zelfvertrouewn naar ndie badkuip gaan en knallen. we drogen ze met 4-0 van het veld en dan zijn de kakkies weer stil zoals dat hoort. Kijk....NOW WE'RE TALKING!!!! Zo moeten we als fans (en twitterende Creg) zo'n wedstrijd benaderen.
PS: strakke Nickname :) |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 15:42 schreef baco74 het volgende:[..] Kijk....NOW WE'RE TALKING!!!! Zo moeten we als fans (en twitterende Creg) zo'n wedstrijd benaderen. PS: strakke Nickname :) haha, wel moet ik toegeven dat ik eindelijk weer wat spanning voor de klassieker voel. Eerder was het altijd dew vraag met hoeveel gaan we winnen? Maar ik heb er alle vertrouwen in aankomende zondag dit is de ultieme kans om weer een gooi te maken naar het kampioenschap en nog belangrijker hard uit te halen naar 010 om maar weer even te laten zien wie met afstand de beste is. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 15:58 schreef afwasbaar het volgende:[..] ......dit is de ultieme kans om weer een gooi te maken naar het kampioenschap en nog belangrijker hard uit te halen naar 010....... Ik vind het kampioensschap toch belangrijker dan winnen van feyenoord. Weet je wat: we pakken ze allebei ☺ |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
:) achja, zie het winnen van 010 als de slagroom op de kampioens taart. :) |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
wat een sukkeltjes hier.Ajax wint in 010 van die havenslaven. Ajax veel beter4 let maar op en die marokaan is er niet bij ,bij die stinkhonden dus heel het middenveld klopt niet. En nu wil ik alleen maar horen dat Ajax wint. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
en kutdetty heeft zijn kinderamandaltjes nog dus is niet helemaal fit die homo. HOMO,S LOPEN HAND IN HAND. HOMO,S LOPEN HAND IN HAND. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lik me reet gap...we straffen ze ff af daar in die wannebee stad..... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
precies joduh voor t leven |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
JODUHHHHHH JODUHHHHHH JODUHHHHHHH |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Wat een positiviteit hier zeg!! Is alleen als we scherp starten neem ik aan en met dezelfde argressie spelen als tweede helft vorige week zondag, zelfde oplossing en dan kan het, 010 is niet zo een topploeg!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
`WIJ XIJN AJAX,WIJ ZIJN DE BESTE!!!!SIMPEL! |
|
|
|