|
|
amsterdammer113
|
|
|
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Christian Eriksen////////HELD!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Lekker hoor!!!!! Tief met juichen me asbak omver............kan mij het verotte, ga toch weg hier:) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 12:51 schreef baco74 het volgende:Lekker hoor!!!!! Tief met juichen me asbak omver............kan mij het verotte, ga toch weg hier:) whahahahahahahhahhahahahaahhahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
kom op Kenneth Vermeer!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat een kutscheids!!! Was totaal geen penalty!!! Was zuiver op de bal!! Schande dat wederom een scheidsrechter in de Kuip daarin trapt!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dom? Klasse verdedigd, krijg je een onterrechte pingel tegen.
Kon ie onmogelijk zien die scheids. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:00 schreef baco74 het volgende:[..] Dom? Klasse verdedigd, krijg je een onterrechte pingel tegen. Kon ie onmogelijk zien die scheids. Idd speelt gewoon de bal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ebecilio er uit!!!! Lodeiro er in GVD!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Volgens mij wil die scheids gewoon dat Ajax verliest!! Ongelooflijk, nu ook weer geel voor Van Rhijn!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Worden we weer eens geneukt door de arbitrage. Klasse sliding vertonghen!!
Bah bah bah |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ajax speelt best goed hoor, maar ja pingel tegen, kijken hoe ze daar mee omgaan. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Feyenoord zakt de 2e helft vaak in....dus ik denk dat het wel goed komt |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Bjorn Kuipers JE MOEDER IS EEN HOER! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zie daar het percentage balbezit en dat in een vijandige kuip met een dweil van een scheids. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ik weet dat ik verre van objectief ben, maar als dit een penalty is ????? Laten we dan gewoon lekker stoppen met voetballen en gaan dobbelen om de uitslag. Ronduit lachwekkend. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:00 schreef baco74 het volgende:[..] Dom? Klasse verdedigd, krijg je een onterrechte pingel tegen. Kon ie onmogelijk zien die scheids. kuthebpie voelt Verthongen en laat zich vallen, Verthongen kwam van achteren |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Onzin, hij is een eikel dat wel!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
maar het komt wel goed, WIJ zijn beter, WIJ ZIJN DE BESTE*** |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Moet Verthongen om hem heen wandelen dan. Speelt gewoon correct de bal. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Enoh heeft tot nu toe geen overtreding gemaakt ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
precies toen ik het schreef maakt Enoh een overtreding :P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
we hebben de scheids niet mee |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
dit gaat hem niet worden vandaag je kan gelijk al zien dat de scheids nogal voor feyenoord is |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme man, wat is de scheids van invloed op het spel!! Ongelooflijk zoals hij op dit moment de wedstrijd leidt!!! Een schande gewoon!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
klungels dat heel ajax. Pfff Janssen ga tennissen ofzo |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:12 schreef Subaru het volgende:dit gaat hem niet worden vandaag je kan gelijk al zien dat de scheids nogal voor feyenoord is Die vrije trap was gewoon een vrije trap. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ajax speelde goed, totdat de scheidsrechter het tijd vond om zijn stempel op de wedstrijd te gaan drukken! Een schande hoe deze man op dit moment de wedstrijd aan het fluiten is! Elke vallende kakkerlak is direct een vrije trap. Elke vallende Ajacied word direct weggezwaaid! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
VERMEER/////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
ik ga al niet eens meer kijken als het zo moet |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:13 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ajax speelde goed, totdat de scheidsrechter het tijd vond om zijn stempel op de wedstrijd te gaan drukken! Een schande hoe deze man op dit moment de wedstrijd aan het fluiten is! Elke vallende kakkerlak is direct een vrije trap. Elke vallende Ajacied word direct weggezwaaid! Leg het maar elke keer bij de scheids. Ajax is gewoon te zwak dit seizoen. We hebben gewoon niet de juiste spelers en de trainer heeft een plank voor zijn kop. Lodeiro er weer niet in! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vrije trappen gaan we nu ook al cadeau geven ... misschien maar gewoon van het veld lopen :-) a la de kaashoeren. Ajax speelt echt niet slecht, maar hier valt niet tegen te voetballen (ik zeg de veiligheid van een eerlijke uitslag staat op het spel, dus er af terug de bus in en over twee weken over spelen voor alleen maar homo's ... oh die zitten er nu ook al).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door pth -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Waar is SIEM DE JONG!!!! Weg met die vent. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:15 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Leg het maar elke keer bij de scheids. Ajax is gewoon te zwak dit seizoen. We hebben gewoon niet de juiste spelers en de trainer heeft een plank voor zijn kop. Lodeiro er weer niet in! Ajax speelde gewoon heel goed, maar vervolgens zijn er een aantal discutabele momenten waardoor de wedstrijd ineens een hele andere wedstrijd krijgt! Tot dan toe speelde Ajax rustig en zelfverzekerd! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: EENS!!!! Keihard genaaid worden we!! En die Kuipers is de grootste oorzaak daarvan! Alles wat viel van die kakkerlakken was ineens een vrije trap of een penalty!! Schande gewoon!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: klopt, maar er is contact, kuthebpie voelt dat en gaat liggen. ben benieuwd of hij hem aan de andere kant ook zou geven. We gaan het zien de 2e helft. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zoals sommige wel doen, neem ik Ajax nix kwalijk. Spelen een redelijk pot en zijn stukkn beter dan Feyenoord. Als je dan de scheids tegen hebt kan je weinig meer doen dan in tweede helft er nog maar 2 te maken. |
|
|
|