|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:16 schreef pth het volgende:Vrije trappen gaan we nu ook al cadeau geven ... misschien maar gewoon van het veld lopen :-) a la de kaashoren. Ajax speelt echt niet slecht, maar hier valt niet tegen te voetballen (ik zeg de veiligheid van een eerlijke uitslag staat op het spel, dus er af terug de bus in en over twee weken over spelen voor alleen maar homo's ... oh die zitten er nu ook al). IS maar net welk nivo jij van ajax gewend bent denk ik. Sulejmani en de jong totaal onzichtbaar. Enoh die geen steekpass durft te geven. een keeper waar alle verdedigers zenuwachtig van worden en een trainer die in mijn ogen de foute keuzes maakt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:18 schreef baco74 het volgende:Zoals sommige wel doen, neem ik Ajax nix kwalijk. Spelen een redelijk pot en zijn stukkn beter dan Feyenoord. Als je dan de scheids tegen hebt kan je weinig meer doen dan in tweede helft er nog maar 2 te maken. EENS!! 2e helft keihard terugslaan!!! |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
Geen paniek mensen. Als Ajax gewoon doorgaat waarmee het nu bezig is dan gaat het gewoon winnen. Einde. We zijn zoveel beter en dat gaaan we in de tweede helft nog een keer zien. Wordt gewoon 2-4 |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:18 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] klopt, maar er is contact, kuthebpie voelt dat en gaat liggen. ben benieuwd of hij hem aan de andere kant ook zou geven. We gaan het zien de 2e helft. HIJ RAAKT TOCH EERST DE BAL JOH. |
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:18 schreef baco74 het volgende:Zoals sommige wel doen, neem ik Ajax nix kwalijk. Spelen een redelijk pot en zijn stukkn beter dan Feyenoord. Als je dan de scheids tegen hebt kan je weinig meer doen dan in tweede helft er nog maar 2 te maken. gelukkig ben ik niet de enige die ziet dat Bjorn steekpenningen heeft aangenomen uit rotterdam |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja........... wij zijn dat, maar die kutscheids niet blijkbaar!! Maar die zag vervolgens zo veel meer, wat wij niet zagen!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
hier..........Arnold Bruggink en Kenneth Perez zeggen dat het geen Penalty is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:18 schreef baco74 het volgende:Zoals sommige wel doen, neem ik Ajax nix kwalijk. Spelen een redelijk pot en zijn stukkn beter dan Feyenoord. Als je dan de scheids tegen hebt kan je weinig meer doen dan in tweede helft er nog maar 2 te maken. Eens maar direct met Lodeiro voor Ebecilio starten in 2e helft....Bulykin laten invallen 20minuten voor tijd! AJAX********AJAX***********AJAX |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tuurlijk, wat een slap gelul van Kuipers!! 1 moment? Ik zag ook in 1 moment dat het geen strafschop was! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:19 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] IS maar net welk nivo jij van ajax gewend bent denk ik. Sulejmani en de jong totaal onzichtbaar. Enoh die geen steekpass durft te geven. een keeper waar alle verdedigers zenuwachtig van worden en een trainer die in mijn ogen de foute keuzes maakt. Je moet toegeven dat ze een van de beste eerste helften van het seizoen spelen. Want dit seizoen is mijn referentiekader niet die van 1996. Ik vind Vermeer overgens goed keepen vandaag, tot dusver. Je hebt wel gelijk dat De Jong en Micky vrij onzichtbaar zijn. Al met al een goede eerste helft van Ajax waarin we een voorsprong verdiende. Tweede helft de achterstand maar ombuigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heer en meester in de kuip, Ajax werd niet onder druk gezet en was aan de bal gewoon goed. Niet perfect maar wel goed.. Baltempo te laag en de vleugelsworden gewoon niet benut, Sulejmani doet niet mee, Ebecilio niet goed genoeg, Enog gewoon slecht net als Theo Janssen. de Jong Erikssen spelen prima, de verdediging staat verder gewoon heel goed te spelen, die kunnen er werkelijk geen fluit aan doen dat de scheids onder de indruk is van de sfeer in de kuip en een onterechte penalty geeft net als de vrije trap waaruit gescoord wordt..
Het wordt echt tijd dat Enoh het veld gaat ruimen, die is namelijk echt bij heel veel tegengoals betrokken...
Ongelooflijk trouwens dat iedere Feyenoorder die op de grond ligt beloond wordt met een vrije trap terwijl er andersom nauwelijks gefloten wordt..
Sulejmani eraf voor Loderio die vanaf links moet gaan spelen, de Jong naast Erikssen en Boulikyn voor theo Janssen of Enoh..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:29 schreef remco k het volgende:Ajax heer en meester in de kuip, Ajax werd niet onder druk gezet en was aan de bal gewoon goed. Niet perfect maar wel goed.. Baltempo te laag en de vleugelsworden gewoon niet benut, Sulejmani doet niet mee, Ebecilio niet goed genoeg, Enog gewoon slecht net als Theo Janssen. de Jong Erikssen spelen prima, de verdediging staat verder gewoon heel goed te spelen, die kunnen er werkelijk geen fluit aan doen dat de scheids onder de indruk is van de sfeer in de kuip en een onterechte penalty geeft net als de vrije trap waaruit gescoord wordt.. Het wordt echt tijd dat Enoh het veld gaat ruimen, die is namelijk echt bij heel veel tegengoals betrokken... Ongelooflijk trouwens dat iedere Feyenoorder die op de grond ligt beloond wordt met een vrije trap terwijl er andersom nauwelijks gefloten wordt.. Sulejmani eraf voor Loderio die vanaf links moet gaan spelen, de Jong naast Erikssen en Boulikyn voor theo Janssen of Enoh.. waar was jij?? ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:29 schreef remco k het volgende:Ajax heer en meester in de kuip, Ajax werd niet onder druk gezet en was aan de bal gewoon goed. Niet perfect maar wel goed.. Baltempo te laag en de vleugelsworden gewoon niet benut, Sulejmani doet niet mee, Ebecilio niet goed genoeg, Enog gewoon slecht net als Theo Janssen. de Jong Erikssen spelen prima, de verdediging staat verder gewoon heel goed te spelen, die kunnen er werkelijk geen fluit aan doen dat de scheids onder de indruk is van de sfeer in de kuip en een onterechte penalty geeft net als de vrije trap waaruit gescoord wordt.. Het wordt echt tijd dat Enoh het veld gaat ruimen, die is namelijk echt bij heel veel tegengoals betrokken... Ongelooflijk trouwens dat iedere Feyenoorder die op de grond ligt beloond wordt met een vrije trap terwijl er andersom nauwelijks gefloten wordt.. Sulejmani eraf voor Loderio die vanaf links moet gaan spelen, de Jong naast Erikssen en Boulikyn voor theo Janssen of Enoh.. eens, +100
Welkom terug, man. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:18 schreef baco74 het volgende:Zoals sommige wel doen, neem ik Ajax nix kwalijk. Spelen een redelijk pot en zijn stukkn beter dan Feyenoord. Als je dan de scheids tegen hebt kan je weinig meer doen dan in tweede helft er nog maar 2 te maken. We zijn idd veel beter dan fijnooit |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens maar direct met Lodeiro voor Ebecilio starten in 2e helft....Bulykin laten invallen 20minuten voor tijd! AJAX********AJAX***********AJAX eens en sorrero voor jansen 20 min voor tijd |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Lekker verdedigd! nu wordt het wel erg moeilijk, lijkt mij. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wat een vrijheid. 'n Beetje met zijn alle naar de man met de bal rennen en je dirrecte tegenstander vrij laten. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
LEKKER AJAX!!! STELLETJE STRONTZAKKEN!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
je kan het hele seizoen nu wel vergeten helaas maar zo hard is het gewoon |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
de boer is echt te slecht voor Ajax , wat een bange coach |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Kan nog maar wordt een hels karwei. Eerst maar zien gelijk te komen...........pffff. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik hoop dat Ajax nu snel weer een doelpunt maakt en in de Slotfase nog 2 en Feyenoord 0 doelpunten maakt.....maar dat gaat denk ik niet lukken :( |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: quote: Komen jullie ons oppeppen? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Nee dat is het niet denk ik. Hij snapt er gewoon niks van. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
feyenoord is dit seizoen veel meer een team dan ajax hard maar waar |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ik zet het af en kijk geen ajax meer dit seizoen. Wat een zwakke ploeg is dat toch. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Kijk wel ff wat voor spelers je bij ons nog mist he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
sulemani speelt weer erg goed die man stelde ik nog niet eens meer op wat is die slecht |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Sebas is toch je vrouw??? |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
Ajax gaat helaas weer eens verliezen... Eind tijdperk Frank de Boer bij ons Ajax ??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat een supporters hier!! Pffffffffffffffff laten het gewoon afweten, omdat Ajax achterstaat! Dat noemen we SUCCES-SUPPORTERS!!! Later losers, we kunnen jullie missen als kiespijn!!! |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Kom op jongens de eerste helft was lang niet slecht.. om nu heel negatief te gaan doen,. tuurlijk moet je winnen van die kakkerlakken, maar helaas die penalty heeft ze hoop gegeven en daardoor ging het iets beter lopen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Precies. Dit seizoen hebben we ongekend veel afwezige door blessures, een zwaar achterhoede gevecht bij de directie en RvC, een jeugdopleiding die in nog en de kinderschoenen staat en zo nu en dan een scheidsrechter die de weg kwijt is. Dat komt allemaal door De Boer zeker ????? We wisten allemaal toen De Boer aangesteld werd dat er nog een lange weg te gaan is. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
Dus de Boer blijft volgens jouw na deze verloren wedstrijd ? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: jij zei een paar maanden geleden dat je vrouw Sebas79 is?? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
hoezo Frank De Boer de schuld geven?????????? Feyenoord is een goede Club........Ajax mist heel veel Spelers........Ajax speelt goed....... kan Frank De Boer iets aan die Blessures doen???????? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Vind ebecillio niet eens zo slecht sulejmani bakt er niets van. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Moet je dan maar ff quoten voor me? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dat is heel lang geleden.........maar laat maar |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
jaa, vind je het niet een beetje appart dat alle geblesseerde ajax spelers last hebben van hamstring of iets dergelijks ... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
en Sulejmani een blessure |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Micky geblesseerd....die mag van iemand niet meer twitteren. |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Greg Van Der Wiel heeft het fout met zijn: 020isdebaasin010 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ebecilio niet eens zo slecht hahahahahaha totaal geen rendement....knallen moeten ze !!!! |
|
|
|