|
|
Rikkert
|
|
|
kunne we onze grote holigan vriend wesley niet ff op die kakkerlak van een guidetti afsturen ? wat een flikker is dat zeg |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 13:54 schreef Rikkert het volgende:kunne we onze grote holigan vriend wesley niet ff op die kakkerlak van een guidetti afsturen ? wat een flikker is dat zeg geen Ajax Supporters man.......ik zou het wel willen.......kan de wedstrijd overnieuw beginnen |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
oja shit... naja dan maar als wedstrijd is fagelopen :D |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
die wissel begrijp ik weer niet |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Yes, back in buisness. Nu alles of niets spelen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
HEEL AJAX MAG WEL EENS EEN KEER GAAN VOETBALLEN GVD. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Niets dus, jammer. Nog geen eens zo slecht gespeeld, maar Feyenoord is terug in het zadel geholpen door de scheids. Wij waren niet sterk genoeg daar op te anticiperen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Was dat geen buitenspel? Volgens mij 2 man achter de laatste linie als de bal gespeeld wordt, maar dat kan nu ook de emotie zijn (viel wel op dat de herhalingen zo afgespeeld werden, dat dit niet geconstateerd kon worden). Blijf er bij dat deze wedstrijd volledig gekanteld is door wederom zo'n zwakzinnige van de KNVB. Ajax speelt echt 1 van zijn betere wedstrijden, maar hier valt niet tegen te voetballen. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Helaas, ik had het al voorspeld: Guidetti maakt het verschil. Einde seizoen, groot deel selectie bij het oud vuil zetten en opnieuw beginnen. Krijgen we nu een deel van ons geld voor de seizoenkaarten terug, want tot aan het einde van de competitie spelen ze toch alleen nog maar voor spek en bonen mee. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:16 schreef romano het volgende:Helaas, ik had het al voorspeld: Guidetti maakt het verschil. Einde seizoen, groot deel selectie bij het oud vuil zetten en opnieuw beginnen. Krijgen we nu een deel van ons geld voor de seizoenkaarten terug, want tot aan het einde van de competitie spelen ze toch alleen nog maar voor spek en bonen mee. Volgens mij riepen we dat vorig seizoen ook een aantal malen! Voetbal is pas beslist als de kampioen is gehuldigd! AZ kreeg een inzakker en is nu ineens de te kloppen ploeg. PSV maakt een sterke indruk, dat ontken ik niet maar ook daar kan van alles gebeuren. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
KUT, KUT, KUT!!! Meer heb ik er niet aan toe te voegen!! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: PRAAT MEE: De Klassieker: Feyenoord - Ajax: 3-1
slecht slecht slecht zoals ik diverse spelers zag ongelovelijk, blind, pfff die houd zijn naam hoog, ebecilio, ik zie niets in deze voetballer, eigenzuchtig, geen inzicht en veel domme ballen, sullejmani en de jong, zo goed als onzichtbaar. van rijn, vertonghen, anita, bullykin,en ericsen verdiende een dikke voldoende waar de eerst genoemde toch dik en dik onvoldoende presteren. als ik de boer was zou ik nog maar eens goed na gaan denken voor dat de aankoopperiode gaat sluiten. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
HET ZIJN MAAR KUTKAKKERLAKKEN KUTKAKKERLAKKEN. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: ROTTERDAM IS KUT, ROTTERDAM IS KLOTE, HEEL FEYENOOIT BESTAAT ALLEEN UIT POTEN!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Feyenoord gefeliciteerd, hier kunnen julie de komende 10 jaar weer op teren. Enuh volgende week gewoon weer verliezen he, bij NEC. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:25 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] ROTTERDAM IS KUT, ROTTERDAM IS KLOTE, HEEL FEYENOOIT BESTAAT ALLEEN UIT POTEN!!! IDD 113 LAAT ZE DIE 3 PUNTEN IN DR VUILE GORE REED STOPPEN. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Van deze wanprestatie word je toch spontaan graafschap supporter! KOLERE! Er moet echt wat veranderen.. Te beginnen met het basiselftal.. het middenveld.. dag theo! Eriksen zit bij mij ook op het randje.. ik zeg laat jongens als serero maar ballen,.. geef je ook ff een goede message door aan die slappehappe! |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:26 schreef baco74 het volgende:Feyenoord gefeliciteerd, hier kunnen julie de komende 10 jaar weer op teren. Enuh volgende week gewoon weer verliezen he, bij NEC. Ja, net als Ajax - thuis tegen Utrecht |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Ga snel een dvd in elkaar maken van deze wedstrijd kan je die de komende 100 jaar bekijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Neemt niet weg dat de scheids in de 1ste helft zn stempel heb gedrukt. |
|
|
|
|
slimpie
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
we hebben het toch echt aan ons zelf te danken, wat hebben wij een tyfus aanval! buitenspelers als Ebecilio, Sulejmani, Ozbilliz zouden NOOIT in de basis van ajax mogen staan! diep triest dit |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:28 schreef joey het volgende:Van deze wanprestatie word je toch spontaan graafschap supporter! KOLERE! Er moet echt wat veranderen.. Te beginnen met het basiselftal.. het middenveld.. dag theo! Eriksen zit bij mij ook op het randje.. ik zeg laat jongens als serero maar ballen,.. geef je ook ff een goede message door aan die slappehappe! Wat zo slecht was AJAX toch niet???? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:26 schreef baco74 het volgende:Feyenoord gefeliciteerd, hier kunnen julie de komende 10 jaar weer op teren. Enuh volgende week gewoon weer verliezen he, bij NEC. Het lijkt wel of ze kampioen zijn geworden....... kunnen ze idd weer een tijd op teren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:23 schreef uitnoord het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: PRAAT MEE: De Klassieker: Feyenoord - Ajax: 3-1slecht slecht slecht zoals ik diverse spelers zag ongelovelijk, blind, pfff die houd zijn naam hoog, ebecilio, ik zie niets in deze voetballer, eigenzuchtig, geen inzicht en veel domme ballen, sullejmani en de jong, zo goed als onzichtbaar. van rijn, vertonghen, anita, bullykin,en ericsen verdiende een dikke voldoende waar de eerst genoemde toch dik en dik onvoldoende presteren. als ik de boer was zou ik nog maar eens goed na gaan denken voor dat de aankoopperiode gaat sluiten. EENS!!!!! Blind....#@*&^%$#, NIET MEER OPSTELLEN, Kan je lezen de Boer!!!!!NIET MEER OPSTELLEN!!!!! Ebecilio soms een leuke aktie meer niet......roep ik al zolang...Kan je lezen de Boer!!!!!NIET MEER OPSTELLEN!!!!! De Jong was kudt met dt vandaag...voortaan gaan straten met Bulykin....Sulejmani dramatisch....Janssen had ik vandaag laten staan...die had die vrije trap van Lodeiro er in geramd.... Al met al vind ik de opstelling en wissels van de Boer zeer matig... Dag Beker...dag kampioensschap...dag E.L.......dag seizoen 2011/2012....kutzooi!!!!! |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote: Het is REET, schat, met een T. Ooit verder gekomen dan eerste klas lagere school? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mensen die nu roepen dat Ajax heel erg slecht was, die snappen er echt niet heel van, natuurlijk is het waar dat een aantal spelers ver onder de maat speelden, maar tot BLUNDERS VAN DE SCHEIDSRECHTERS had Feyenoord helemaal niks te vertellen in de kuip.. Dat Ajax na de 2-1 niet meer in de wedstrijd is gekomen is niet heel raar toch, je krijgt mentaal gewoon een flinke tik, en zonder supporters erbij is het gewoon heel lastig om je daar mentaal overheen te zetten.. Overigens was de enige goede goal van Feyenoord de derde, de laatste was namelijk volgens mij ook nog buitenspel..
Kuipers helpt Feyenoord aan 3 punten en Guidetti aan 3 goals..
Dikke pluim voor de start instelling en het vertoonde spel tot aan de blunders van het arbitale kwartet.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Ik kijk niet naar één wedstrijd heh! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:29 schreef AFCAMylife het volgende:we hebben het toch echt aan ons zelf te danken, wat hebben wij een tyfus aanval! buitenspelers als Ebecilio, Sulejmani, Ozbilliz zouden NOOIT in de basis van ajax mogen staan! diep triest dit EENS!!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Drama een belachelijke strafschop en een zeer slecht wissel beleid ,dikke Sulejmanie had er al in de rust uitgemoeten en WEER Bully die een doelpunt maakt en weer een zeer slecht spelende de Jong wanneer gaat de Boer zijn ogen eens open Ebicilio blijft een voet baller zonder over zicht ,Jansen si rijp voor de verkoop kan bijna niet meer lopen en bij de 3-1 loopt Anita weer te slapen 2 man vrij en volgens mij ook buitenspel.K........................zooi. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Kutzooi. De scheids veranderte het 'momentum' in de wedstrijd door die belachelijke penalty. We waren heer en meester. Toch voorin veel te slap, vooral Sulejmani. Vond Ebicilio het niet eens zo heel erg slecht doen, legde er meer energie in dan SUlejmani. Seizoen is zeker nog niet over. Ennuh....´helemaal niets in Amsterdam?´ ...lol, ze hebben nog minder hersenen dan ik dacht in Rotjeknor. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:29 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het lijkt wel of ze kampioen zijn geworden....... kunnen ze idd weer een tijd op teren. Nouja het was wel verdiend, maar zegt meer over ajax.
We zijn echt niks zonder boerigter, sigi, alderweireld en vd wiel
Wat was theo janssen weer slecht ik zou volgende week wel eens
eriksen lodeiro enoh zien |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Ajax was de 2e helft ook zeer slecht!!!!!! Er zal iets moeten gebeuren bij ajax want dit kan zo niet langer. De boer moet weg bij ajax - Hij is de reden voor zoveel geblesseerde spelers - Slecht tactisch inzicht - Motiveert de spelers niet - Domme keuze voor opstellingen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:31 schreef remco k het volgende:Mensen die nu roepen dat Ajax heel erg slecht was, die snappen er echt niet heel van, natuurlijk is het waar dat een aantal spelers ver onder de maat speelden, maar tot BLUNDERS VAN DE SCHEIDSRECHTERS had Feyenoord helemaal niks te vertellen in de kuip.. Dat Ajax na de 2-1 niet meer in de wedstrijd is gekomen is niet heel raar toch, je krijgt mentaal gewoon een flinke tik, en zonder supporters erbij is het gewoon heel lastig om je daar mentaal overheen te zetten.. Overigens was de enige goede goal van Feyenoord de derde, de laatste was namelijk volgens mij ook nog buitenspel.. Kuipers helpt Feyenoord aan 3 punten en Guidetti aan 3 goals.. Dikke pluim voor de start instelling en het vertoonde spel tot aan de blunders van het arbitale kwartet.. Idd Remco en daarom doet dit verlies me nauwelijks pijn.Ik heb een goed AJAX gezien.Maar als dr zo een paardepenis in de 1ste helft AJAX benadeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:29 schreef AFCAMylife het volgende:we hebben het toch echt aan ons zelf te danken, wat hebben wij een tyfus aanval! buitenspelers als Ebecilio, Sulejmani, Ozbilliz zouden NOOIT in de basis van ajax mogen staan! diep triest dit Volgens mij maak je twee goals in de kuip. Dan moet je die wedstrijd gewoon winnen, ligt dus niet aan de aanvallers.... Sulejmani was overigens vandaag echt dramatisch.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:31 schreef remco k het volgende:Mensen die nu roepen dat Ajax heel erg slecht was, die snappen er echt niet heel van, natuurlijk is het waar dat een aantal spelers ver onder de maat speelden, maar tot BLUNDERS VAN DE SCHEIDSRECHTERS had Feyenoord helemaal niks te vertellen in de kuip.. Dat Ajax na de 2-1 niet meer in de wedstrijd is gekomen is niet heel raar toch, je krijgt mentaal gewoon een flinke tik, en zonder supporters erbij is het gewoon heel lastig om je daar mentaal overheen te zetten.. Overigens was de enige goede goal van Feyenoord de derde, de laatste was namelijk volgens mij ook nog buitenspel.. Kuipers helpt Feyenoord aan 3 punten en Guidetti aan 3 goals.. Dikke pluim voor de start instelling en het vertoonde spel tot aan de blunders van het arbitale kwartet.. Ze spelen niet als een kampioeen, de cijfers bepalen de eindstand.. Scheisrechters ofnie.. ze speelde niet op ajax niveau.. anders hadden ze gewoon gewonnen! Tik ammehoela.. het zijn profs , het zijn geen jochies van de c'tjes remco.. kom op nou.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:29 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het lijkt wel of ze kampioen zijn geworden....... kunnen ze idd weer een tijd op teren. Nee joh dan heb je de wedstrijd vorig jaar niet gezien tegen VVV toen ze wonnen whahahaha. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: denk je ? Moet je zelf weten. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:29 schreef AFCAMylife het volgende:we hebben het toch echt aan ons zelf te danken, wat hebben wij een tyfus aanval! buitenspelers als Ebecilio, Sulejmani, Ozbilliz zouden NOOIT in de basis van ajax mogen staan! diep triest dit je hebt niemand anders helaas haal bij iedere ploeg 5 basis spelers weg en kijken we dan wat er over blijft sulemani daar wordt ik inderdaad niet goed van 3 jaar bij ajax voetballen en dan nog steeds niet goed presteren heel snel weg met hem en de penalty vanmiddag is het omkeer punt geweest want het eerste half uur hebben ze gewoon heel goed gevoetbald |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Romano goed dat je daar zit en niet hier anders had ik je een tik op je neus gegeven. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach zijn ze goed in daar in Rotjeknor! Kruipen graag in elkaars reet!!
ALLE KAKKERLAKKEN ZIJN HOMO!!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:33 schreef Ajax-Fan020 het volgende:Ajax was de 2e helft ook zeer slecht!!!!!! Er zal iets moeten gebeuren bij ajax want dit kan zo niet langer. De boer moet weg bij ajax - Hij is de reden voor zoveel geblesseerde spelers - Slecht tactisch inzicht - Motiveert de spelers niet - Domme keuze voor opstellingen. Kan de volgende trainer hamdaoui weer opstellen :P |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:31 schreef remco k het volgende:Mensen die nu roepen dat Ajax heel erg slecht was, die snappen er echt niet heel van, natuurlijk is het waar dat een aantal spelers ver onder de maat speelden, maar tot BLUNDERS VAN DE SCHEIDSRECHTERS had Feyenoord helemaal niks te vertellen in de kuip.. Dat Ajax na de 2-1 niet meer in de wedstrijd is gekomen is niet heel raar toch, je krijgt mentaal gewoon een flinke tik, en zonder supporters erbij is het gewoon heel lastig om je daar mentaal overheen te zetten.. Overigens was de enige goede goal van Feyenoord de derde, de laatste was namelijk volgens mij ook nog buitenspel.. Kuipers helpt Feyenoord aan 3 punten en Guidetti aan 3 goals.. Dikke pluim voor de start instelling en het vertoonde spel tot aan de blunders van het arbitale kwartet.. Valt me beetje tegen van je Remco deze conclusie..Ik was van mening dat jij er een objectieve kijk op had.. Dat cadeautje van Mulder is je ontgaan zeker? Je wou toch zeker niet beweren dat Ajax beter was?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: EENS!!! KUIPERS IS DE HOER VAN ROTTERDAM!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:34 schreef joey het volgende:[..] Ze spelen niet als een kampioeen, de cijfers bepalen de eindstand.. Scheisrechters ofnie.. ze speelde niet op ajax niveau.. anders hadden ze gewoon gewonnen! Tik ammehoela.. het zijn profs , het zijn geen jochies van de c'tjes remco.. kom op nou.. Kun je nou wel roepen, maar de feiten spreken voor zich.. Of wou je zeggen dat AJax wel goed was na de 2-1?? |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
TYFUS AJAX!!!
De eerste helft hadden we het onder controle maar de tweede helft waren we dramatisch en heb ik er geen moment meer in gelooft.
ja we scoorde twee keer maar eentje was ook wel echt cadeau gekregen van die slome lamzak van een 010 keeper.
We waren duidelijk beter maar hebben het in de eerste helft laten liggen, op basis van de tweede helft verdiend verloren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:31 schreef remco k het volgende:Mensen die nu roepen dat Ajax heel erg slecht was, die snappen er echt niet heel van, natuurlijk is het waar dat een aantal spelers ver onder de maat speelden, maar tot BLUNDERS VAN DE SCHEIDSRECHTERS had Feyenoord helemaal niks te vertellen in de kuip.. Dat Ajax na de 2-1 niet meer in de wedstrijd is gekomen is niet heel raar toch, je krijgt mentaal gewoon een flinke tik, en zonder supporters erbij is het gewoon heel lastig om je daar mentaal overheen te zetten.. Overigens was de enige goede goal van Feyenoord de derde, de laatste was namelijk volgens mij ook nog buitenspel.. Kuipers helpt Feyenoord aan 3 punten en Guidetti aan 3 goals.. Dikke pluim voor de start instelling en het vertoonde spel tot aan de blunders van het arbitale kwartet.. We starten wel goed...spelen wel goed...maar met te weinig power...te slap....je weet dat de scheids altijd onder druk staat van het thuispubliek....ze hadden zich als kerels terug moeten knokken daarom nogmaals wel goed maar net te slap....we spelen om het kampioensschap toch ???? |
|
|
|