|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Boeit het??? We zitten hier niet op school!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:37 schreef remco k het volgende:[..] Kun je nou wel roepen, maar de feiten spreken voor zich.. Of wou je zeggen dat AJax wel goed was na de 2-1?? Als je er 4 tegen krijgt kun je niet spreken van een erg goed ajax |
|
|
|
|
davith
|
|
|
Ik ben al meer dan 30 jaar fan van AJAX , maar dit slaat alles . Totaal geen inzet en het leken wel poppetjes die zomaar kunnen omvallen Helaas is mijn ajax een slappe ajax(watjes) geworden , en ik hoop echt dat er iets gaat gebeuren nu , want dit gaat helemaal verkeerd. Jansen ???? waaron doet hij mee, ik zie hem niet op het veld Anita > het is geen kinderfeest op het veld. embelio ofze op de linker hoek die denkt dat hij kan voetballen maar hij geeft steeds de bal aan de tegenstander ik hoop echt dat hij weet hoe men moet of hoort te voetballen. en dan die serf hij valt meer dat hij voetbalt???? en zo kAN IK HELAAS WEL EVEN DOOR GAAN |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:38 schreef davith het volgende:Ik ben al meer dan 30 jaar fan van AJAX , maar dit slaat alles . Totaal geen inzet en het leken wel poppetjes die zomaar kunnen omvallen Helaas is mijn ajax een slappe ajax(watjes) geworden , en ik hoop echt dat er iets gaat gebeuren nu , want dit gaat helemaal verkeerd. Jansen ???? waaron doet hij mee, ik zie hem niet op het veld Anita > het is geen kinderfeest op het veld. embelio ofze op de linker hoek die denkt dat hij kan voetballen maar hij geeft steeds de bal aan de tegenstander ik hoop echt dat hij weet hoe men moet of hoort te voetballen. en dan die serf hij valt meer dat hij voetbalt???? en zo kAN IK HELAAS WEL EVEN DOOR GAAN Het doet pijn maar het is wel waar!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:36 schreef Maximus het volgende:[..] Valt me beetje tegen van je Remco deze conclusie..Ik was van mening dat jij er een objectieve kijk op had.. Dat cadeautje van Mulder is je ontgaan zeker? Je wou toch zeker niet beweren dat Ajax beter was?? Geen penalty is een feit, geen overtreding is een interpretatie van de scheids (in mijn ogen een foute want waar moet Enoh heen) en de laatste is volgens mij gewoon buitenspel.
En als je even zou lezen, dan zou je hebben gezien dat ik post dat Ajax tot aan de fouten van de scheids gewoon goed was, daarna zeker niet meer en heeft Feyenoord gewoon goed gespeeld. Jammer dat de uitslag in zo'n beladen en belangrijke wedstrijd bepaald wordt door een scheids.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:36 schreef Maximus het volgende:[..] Valt me beetje tegen van je Remco deze conclusie..Ik was van mening dat jij er een objectieve kijk op had.. Dat cadeautje van Mulder is je ontgaan zeker? Je wou toch zeker niet beweren dat Ajax beter was?? EENS! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij zeg ik toch heel duidelijk dat Ajax goed was tot aan de fouten van de scheids?? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:33 schreef Ajax-Fan020 het volgende:Ajax was de 2e helft ook zeer slecht!!!!!! Er zal iets moeten gebeuren bij ajax want dit kan zo niet langer. De boer moet weg bij ajax - Hij is de reden voor zoveel geblesseerde spelers - Slecht tactisch inzicht - Motiveert de spelers niet - Domme keuze voor opstellingen. Jaaaaa.....de trainer wegsturen is DE oplossing. 12 trainers in 10 jaar tijd, en iedere keer dat we er eentje uitgooide dan werden daarna landskampioen en speelden we de pannen van het dak. Het 2e seizoen gaat het dan weer wat minder, en dan gooien we de volgende er gewoon weer uit!! Hoplakee, zo simpel is een stabiele club opbouwen nou. Ze staan ook allemaal te trappelen om in zo´n rustige club als Ajax te stappen waar het heerlijk alleen maar over voetbal gaat regewoordig. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:37 schreef remco k het volgende:[..] Kun je nou wel roepen, maar de feiten spreken voor zich.. Of wou je zeggen dat AJax wel goed was na de 2-1?? Nee, dat zeg ik niet.. maar dat zou gewoon niet mogen.. kom op! 2-1 achter ga je niet lopen stuntelen.. nee.. je vecht terug! helemaal tegen feyenoord! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:41 schreef Rogier het volgende:[..] Jaaaaa.....de trainer wegsturen is DE oplossing. 12 trainers in 10 jaar tijd, en iedere keer dat we er eentje uitgooide dan werden daarna landskampioen en speelden we de pannen van het dak. Het 2e seizoen gaat het dan weer wat minder, en dan gooien we de volgende er gewoon weer uit!! Hoplakee, zo simpel is een stabiele club opbouwen nou. Ze staan ook allemaal te trappelen om in zo´n rustige club als Ajax te stappen waar het heerlijk alleen maar over voetbal gaat regewoordig. EENS!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:41 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij zeg ik toch heel duidelijk dat Ajax goed was tot aan de fouten van de scheids?? Calimero gedrag |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:33 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij maak je twee goals in de kuip. Dan moet je die wedstrijd gewoon winnen, ligt dus niet aan de aanvallers.... Sulejmani was overigens vandaag echt dramatisch.. Ach ajb 2 goals in de kuip! als je ziet hoeveel balbezit we hebben moet daar gewoon meer uitgehaald worden! weet zeker met buitenspelers als narsingh en boerrigter waren we eroverheen gedenderd! Ebecilio was net zo slecht! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer moet gewoon blijven, zal niet inzien waarom hij op basis van vandaag weg zou moeten.. Ajax was gewoon beter totdat Kuipers begon te blunderen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:42 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Ach ajb 2 goals in de kuip! als je ziet hoeveel balbezit we hebben moet daar gewoon meer uitgehaald worden! weet zeker met buitenspelers als narsingh en boerrigter waren we eroverheen gedenderd! Ebecilio was net zo slecht! Nogmaals dan, als je 2 goals maakt (ongeacht hoe) moet die wedstrijd gewoon over de streep, vandaag verlies je ondanks dat het voorin zeker niet goed was de wedstrijd achterin door blunders van Enoh en Blind.. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Frank zei dat ie vrijdag met een bek vol tanden staat,nu st ik met een bek vol tanden,misschien moet v Gaal maar gewoon trainer worden? |
|
|
|
|
Vlinder23
|
|
|
Nu dit had ik al voorspeld want ik snap ajax niet waarom niet mertens , bas dost en een goede verdediger gekocht in de zomer want dreigt iedereen weg te gaan, nee alleen maar geconcentreet op de keeper, snap dit niet nu aktie voor 31 januari want de andere zijn er toch niet meer bij iedereen vertrekt aan het einde van het seizoen en dan zijn jullie weer telaat. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:42 schreef remco k het volgende:De Boer moet gewoon blijven, zal niet inzien waarom hij op basis van vandaag weg zou moeten.. Ajax was gewoon beter totdat Kuipers begon te blunderen. Tuurlijk moet de boer blijven! wat kan hij eraan doen dat we gewoon tering veel blessures hebben en dat we KUT buitenspelers hebben! er komt 0 dreiging af van zowel Ebecilio als Sulejmani! maar we hebben gewoon verder geen buitenspelers! de Boer haalt er tot nu toe gewoon uit wat erin zit! |
|
|
|
|
davith
|
|
|
NIEMAND hoeft weg , maar geef ze wel eens op hun flikker ,en kort ze op hun salaris want wat ze nu hebben laten zien brbrrbrbrbrb totaal ajax on-ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hoort me toch niet klagen, constateren is iets heel anders dan foeteren en calimerogedrag vertonen.
Het waren gewoon fouten die een wedstrijd beinvloeden, Ajax heeft genoeg om van te leren vandaag, en daar moet het mee verder. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:44 schreef Vlinder23 het volgende:Nu dit had ik al voorspeld want ik snap ajax niet waarom niet mertens , bas dost en een goede verdediger gekocht in de zomer want dreigt iedereen weg te gaan, nee alleen maar geconcentreet op de keeper, snap dit niet nu aktie voor 31 januari want de andere zijn er toch niet meer bij iedereen vertrekt aan het einde van het seizoen en dan zijn jullie weer telaat. Nou omdat we sigthorsson boerrigter en janssen hebben gehaald! DOM argument! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:42 schreef remco k het volgende:De Boer moet gewoon blijven, zal niet inzien waarom hij op basis van vandaag weg zou moeten.. Ajax was gewoon beter totdat Kuipers begon te blunderen. Idd. Dat veranderde de wedstrijd. Vond Vertonghen goed, in top wedstrijden kan hij erg goed zijn. ook Van Rhijn zeer prima in zo´n beladen wedstrijd. Sulejmani was niet fit, is niet fit en zal nooit fit worden. Klaassen viel ook zeer matig in. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Waar ik me vandaag wederom zwaar aan geirriteerd heb is het continue terug spelen gadverdamme. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:44 schreef remco k het volgende:[..] Nogmaals dan, als je 2 goals maakt (ongeacht hoe) moet die wedstrijd gewoon over de streep, vandaag verlies je ondanks dat het voorin zeker niet goed was de wedstrijd achterin door blunders van Enoh en Blind.. We maken helemaal geen 2 goals! 1 goal krijgen we gewoon cadeau, die goal had niks met onze kwaliteit te maken! |
|
|
|
|
davith
|
|
|
Een echte AJAx speler laat zich niet zomaar op de grond vallen als men een klein tikje krijgt op je hiel, en wat ik nu zie is dat iedereen een feestje op het veld aan het spelen is |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Als je dit verlies afschuift op de scheids.. Sorry .. maar dan ben je echt niet goed.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Tot aan de penalty hadden de kakkerlakken niks te vertellen vriend!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:47 schreef AFCAMylife het volgende:[..] We maken helemaal geen 2 goals! 1 goal krijgen we gewoon cadeau, die goal had niks met onze kwaliteit te maken! Gaat het toch niet om of wel. Je maakt er 2 en krijgt er 4 tegen, verlies je dan de pot voorin of zou je hem heel misschien achterin verliezen???.. Dat de voorhoede lang niet goed genoeg is weten we nu wel, met Boerrigter en Siggie is dat direct stukken beter, vergeet niet dat dit de standinns zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik schuif het verlies niet af op de scheids, ik constateer enkel dat die 3 fouten heeft gemaakt waar 3 keer uit gescoord wordt door Feyenoord. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Dat had na die penalty ook zo moeten zijn VRIEND |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En inderdaad, lekker makkelijk voetballen als je weet dat je er 4 moet maken omdat de scheids dit soort fouten maakt.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik schuif het verlies niet af op de scheids, ik constateer enkel dat die 3 fouten heeft gemaakt waar 3 keer uit gescoord wordt door Feyenoord. Ik heb het ook niet perse tegen jou ofwel. maar je voelt je aangesproken dus dat zegt al genoeg !;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vlak daarna geeft hij ook die vrije trap waaruit gescoord wordt, ik vond dat absoluut geen vrije trap, de ploeg is jong en die gaan zoiets gewoon mentaal niet te boven komen. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:49 schreef remco k het volgende:[..] Gaat het toch niet om of wel. Je maakt er 2 en krijgt er 4 tegen, verlies je dan de pot voorin of zou je hem heel misschien achterin verliezen???.. Dat de voorhoede lang niet goed genoeg is weten we nu wel, met Boerrigter en Siggie is dat direct stukken beter, vergeet niet dat dit de standinns zijn.. Sulejmani had je vorig jaar al op de trein naar verweggiestan moeten zetten! Dan nog een club als Ajax moet BUITENSPELERS toch wel kunnen vervangen zonder al te veel kwaliteit in te leveren!
Ja daar gaat het wel om! het gaat erom dat we het balbezit niet in kansen om kunnen zetten , als je er één meer scoort als je tegenstander win je altijd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:51 schreef joey het volgende:[..] Ik heb het ook niet perse tegen jou ofwel. maar je voelt je aangesproken dus dat zegt al genoeg !;) Ik had het over de scheids, dat ik er op reageer is normaal... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Dit is mijn club mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaal.Komop mannen vergeten deze wedstrijd en vooruit kijken weer.Kan een keer gebeuren dont worry. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:51 schreef remco k het volgende:[..] Vlak daarna geeft hij ook die vrije trap waaruit gescoord wordt, ik vond dat absoluut geen vrije trap, de ploeg is jong en die gaan zoiets gewoon mentaal niet te boven komen. DN ZIJN ZE SLECHT OPGELEID.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:52 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Sulejmani had je vorig jaar al op de trein naar verweggiestan moeten zetten! Dan nog een club als Ajax moet BUITENSPELERS toch wel kunnen vervangen zonder al te veel kwaliteit in te leveren! Ja daar gaat het wel om! het gaat erom dat we het balbezit niet in kansen om kunnen zetten , als je er één meer scoort als je tegenstander win je altijd! Blijf jij dan lekker verwachten dat men in de kuip tegen een gelijkwaardige ploeg 5 keer gaat scoren. Dan zul je niet vaak tevreden zijn |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:52 schreef Guyt het volgende:Dit is mijn club mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaal.Komop mannen vergeten deze wedstrijd en vooruit kijken weer.Kan een keer gebeuren dont worry. EENS!!!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: stumped dat heeft met onervarenheid te maken! snuggere henk! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heeft werkelijk helemaal 0 met opleiding te maken, heeft enkel en alleen met leiders en ervaring te maken. Spelers als Janssen, Vertonghen en de Jong moeten dan opstaan, en als maar 1 van die 3 goed speelt gaat je dat gewoon niet lukken. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Idd de pingel was niet terecht en de vrije trap waaruit gescoord werd was ook geen overtreding.Maar goed laat lekker gaan. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:53 schreef remco k het volgende:[..] Blijf jij dan lekker verwachten dat men in de kuip tegen een gelijkwaardige ploeg 5 keer gaat scoren. Dan zul je niet vaak tevreden zijn ALs je ziet hoeveel balbezit je krijgt ja dan moeten daar veel meer kansen krijgen hoe je het ook went of keert! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:52 schreef Guyt het volgende:Dit is mijn club mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaal.Komop mannen vergeten deze wedstrijd en vooruit kijken weer.Kan een keer gebeuren dont worry. Het is niet alleen vandaag.. Moet dus wel het één en ander veranderen.. Ik zeg niet dat het kampioenschap voorbij is hoor!:P Maaar.. volgende wek met een ietrs ander middenveld beginnen en proberen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Volgende week komt Utrecht op bezoek! Problemen in de verdediging! Vertonghen er niet bij, Alderweireld nog geblesseerd! Word weer aanpassen, maar die wedstrijd speelt al weer door mijn hoofd! Dit is kut en klote, maar achteraf te lang zeiken werkt niet!! We hebben verloren en kunnen het niet meer veranderen! |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
ajax heeft gewoon evenveel punten als onder jol in het vorige seizoen, toen werd jol ontslagen.. terwijl jol het seizoen ervoor goed voetbal met ajax speelde; 85 punten en over de 100 goals.. onder de boer heb ik ajax maar weinig goede wedstrijden zien spelen, ook toen ze kampioen werden. mja frank de boer speelt volgens de ajax filosofie. soms snap ik er niks meer van |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:55 schreef joey het volgende:[..] Het is niet alleen vandaag.. Moet dus wel het één en ander veranderen.. Ik zeg niet dat het kampioenschap voorbij is hoor!:P Maaar.. volgende wek met een ietrs ander middenveld beginnen en proberen.. Begin eerst maar eens met een andere verdediging, want zowel Jan als Toby zal er niet bij zijn!! Word dus een wedstrijd voor de jonkies!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:55 schreef AFCAMylife het volgende:[..] ALs je ziet hoeveel balbezit je krijgt ja dan moeten daar veel meer kansen krijgen hoe je het ook went of keert! Zoals ik al zei, lekker blijven verwachten dat het niet uitmaakt hoeveel we er tegen krijgen, en dat we er altijd 1 meer maken. |
|
|
|
|
davith
|
|
|
Het is de schuld van alle ajax spelers die zich niet willen inzetten en 100% willen geven we zijn BANG voor pijnlijke plekjes en dat kunnen we niet hebben (WATJES ZIJN WE kLAAR) |
|
|
|