BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Janmaat tekent deze week bij Feyenoord'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 23 januari 2012 - 08:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Janmaat tekent deze week bij Feyenoord' (FR12.nl)

Henny
 Henny - woensdag 01 februari 2012 - 09:47   quote  deeplink  
Gouweleeuw maar gelijk meenemen, kunnen ze carpoolen.
Wim2
 Wim2 - woensdag 01 februari 2012 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 09:47 schreef Henny het volgende:
Gouweleeuw maar gelijk meenemen, kunnen ze carpoolen.
Tot hoe lang heeft hij nog een contract? Anyway, we moeten ons nu gaan concentreren op de spits.

Maar misschien speelt Guidetti ook volgend seizoen nog bij ons want anders was van geel toch al lang met een spits begonnen?
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 01 februari 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Hup Janmaat en nu snel tekenen.
kuipje
 kuipje - woensdag 01 februari 2012 - 10:28   quote  deeplink  
3 Jeffrey Gouweleeuw
SC Heerenveen, Eredivisie (Netherlands)
National player: Netherlands U21
Milan Kopic Michel Breuer
The profile for Jeffrey Gouweleeuw

Photo: unknown
Date of birth: 10.07.1991
Place of birth: Heemskerk
Age: 20
Height: 1,87
Nationality: Netherlands
Position: Defence - Centre Back
Market value: 1.300.000 £
1.500.000 €
Player's agent: Sports Entertainment Group

More info about Jeffrey Gouweleeuw
Contract until:
30.06.2012
Contract option:
* 30.06.2014

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door kuipje --
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 10:52   quote  deeplink  
Het is nu definitief!!!!

Daryl Janmaat (22) keert terug bij Feyenoord. De voormalig jeugdspeler van de Rotterdamse club komt komende zomer transfervrij over van sc Heerenveen. Feyenoord en de rechtervleugelverdediger hebben een principeakkoord bereikt over een overeenkomst, die de geboren Leidschendammer met ingang van het komende seizoen tot medio 2015 speler van Feyenoord maakt. Janmaat zal binnenkort in De Kuip zijn handtekening zetten onder het gedetailleerde spelerscontract.

Janmaat is blij dat de overstap naar Feyenoord definitief is afgerond. Het is voor alle partijen goed dat er nu duidelijkheid is, vertelde de verdediger, die dinsdagavond nog in actie kwam met Heerenveen in de gewonnen bekerwedstrijd tegen Vitesse. Ik ben hier heel blij mee. Feyenoord wordt een heel mooie, nieuwe stap in mijn carrière. Feyenoord is van jongs af aan mijn club, waar ik van de F-jes tot en met de C-jeugd heb gespeeld. Toen de club mij benaderde om in De Kuip te gaan voetballen hoefde ik niet lang na te denken. Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen met elkaar.

Janmaat kwam in totaal acht seizoenen uit in de jeugdopleiding van Feyenoord, voordat hij de overstap maakte naar ADO Den Haag. Bij die club debuteerde hij 2007 in het betaalde voetbal. De rechtsback verdiende bij de toenmalige eerstedivisionist in zijn eerste seizoen direct een transfer naar sc Heerenveen. Janmaat is momenteel bezig aan zijn vierde seizoen in Friesland en speelde inmiddels tachtig eredivisieduels. In zijn eerste jaar bij Heerenveen won hij de KNVB beker.

Na Ruud Vormer (Roda JC Kerkrade) en John Goossens (N.E.C.) is Janmaat de derde talentvolle Nederlandse speler die komende zomer transfervrij de overstap naar Feyenoord maakt. Daryl heeft al vijf jaar ervaring in het betaalde voetbal, maar is toch altijd nog maar tweeëntwintig jaar oud, zegt Martin van Geel. Hij kent de eredivisie en heeft ook nog eens een Feyenoord-verleden.

De technisch directeur is blij dat Feyenoord Janmaat binnen heeft weten te halen. Daryl is van toegevoegde waarde voor onze selectie, zegt hij. Hij heeft de potentie om bij ons door te groeien. Hij is ambitieus en dat zijn wij ook. Het is voor Feyenoord een goede zaak dat we Daryl Janmaat aan ons hebben weten te binden.

Bron: http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039724-999-10010000000003.aspx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door 12 --
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 01 februari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
volgend jaar nog meer feestjes in de kuip hoop ik zo :)..
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 01 februari 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Twee keer in een week Ajax aftroeven GE WEL DIG.
sevillana
 sevillana - woensdag 01 februari 2012 - 11:26   quote  deeplink  
op zich wel een goede zaak lijkt me, mede gezien 8 seizoenen ervaring met de club in de jeugd . .
michelvakkie v
 michelvakkie v - woensdag 01 februari 2012 - 11:29   quote  deeplink  
Martin van Geel: Held!!

Je kunt het zo langzamerhand echt niet meer ontkennen: Martin van Geel heeft een gouwe pik. En hij heeft er kijk op, want ik vind alle contractverlengingen en nieuwe spelers die hij binnenhaalt getuigen van een goede toekomstvisie. Jonge, maar toch al enigzins ervaren spelers met een aantoonbare extra kwaliteit. Zowel Vormer, Goossens als Janmaat zijn spelers die voor elke club in Nederland interessant waren, maar ze kiezen allemaal voor Feyenoord. En dat komt onder andere door Martin van Geel. Hij schept duidelijkheid in de plannen voor de toekomst en houdt zich aan z'n plan. Ook het vroegtijdig (voor de winterstop) verlengen van contracten is uitstekend, want dat zorgt ervoor dat spelers van Feyenoord veel duurder zijn geworden voor de concurrentie. In de winterstop zijn we dus mede daarom geen spelers kwijtgeraakt.

Met dit elftal:

--------------------------Mulder-------------------------
Janmaat------De Vrij----------------Vlaar-----------Nelom
---------El Ahmadi------------------------Vormer---------
--------------------------Clasie-------------------------
Schaken/Cabral-----------Guidetti?---------------Goossens

hoef je niet bang te zijn dat je een slecht figuur gaat slaan. Hier zit veel kracht en voetbal in, en bovendien is het nog steeds een elftal dat jong genoeg is om door te groeien. Top gedaan. Hopen dat Guidetti nog een jaar bij ons mag spelen, want anders heeft Martin van Geel nog één grote uitdaging over.
michelvakkie v
 michelvakkie v - woensdag 01 februari 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:25 schreef rich Arnhem het volgende:
Twee keer in een week Ajax aftroeven GE WEL DIG.
+1 !!
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:29 schreef michelvakkie v het volgende:
Martin van Geel: Held!!

Je kunt het zo langzamerhand echt niet meer ontkennen: Martin van Geel heeft een gouwe pik. En hij heeft er kijk op, want ik vind alle contractverlengingen en nieuwe spelers die hij binnenhaalt getuigen van een goede toekomstvisie. Jonge, maar toch al enigzins ervaren spelers met een aantoonbare extra kwaliteit. Zowel Vormer, Goossens als Janmaat zijn spelers die voor elke club in Nederland interessant waren, maar ze kiezen allemaal voor Feyenoord. En dat komt onder andere door Martin van Geel. Hij schept duidelijkheid in de plannen voor de toekomst en houdt zich aan z'n plan. Ook het vroegtijdig (voor de winterstop) verlengen van contracten is uitstekend, want dat zorgt ervoor dat spelers van Feyenoord veel duurder zijn geworden voor de concurrentie. In de winterstop zijn we dus mede daarom geen spelers kwijtgeraakt.

Met dit elftal:

--------------------------Mulder-------------------------
Janmaat------De Vrij----------------Vlaar-----------Nelom
---------El Ahmadi------------------------Vormer---------
--------------------------Clasie-------------------------
Schaken/Cabral-----------Guidetti?---------------Goossens

hoef je niet bang te zijn dat je een slecht figuur gaat slaan. Hier zit veel kracht en voetbal in, en bovendien is het nog steeds een elftal dat jong genoeg is om door te groeien. Top gedaan. Hopen dat Guidetti nog een jaar bij ons mag spelen, want anders heeft Martin van Geel nog één grote uitdaging over.
Clasie is een verdedigende middenvelder!

--------------------------Mulder-------------------------
Janmaat------De Vrij----------------Vlaar-----------Nelom
--------------------------Clasie-------------------------
---------El Ahmadi------------------------Vormer---------
Schaken/Cabral-----------Guidetti?---------------Goossens
Henny
 Henny - woensdag 01 februari 2012 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 10:28 schreef kuipje het volgende:
3 Jeffrey Gouweleeuw
SC Heerenveen, Eredivisie (Netherlands)
National player: Netherlands U21
Milan Kopic Michel Breuer
The profile for Jeffrey Gouweleeuw

Photo: unknown
Date of birth: 10.07.1991
Place of birth: Heemskerk
Age: 20
Height: 1,87
Nationality: Netherlands
Position: Defence - Centre Back
Market value: 1.300.000 £
1.500.000 €
Player's agent: Sports Entertainment Group

More info about Jeffrey Gouweleeuw
Contract until:
30.06.2012
Contract option:
* 30.06.2014
Ok, dacht dat hij 01-06 ook contractvrij was. Hoereveen zal die optie wel lichten denk ik.
Henny
 Henny - woensdag 01 februari 2012 - 12:05   quote  deeplink  
Janmaat Kameraad lalalalala.
Wim2
 Wim2 - woensdag 01 februari 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:54 schreef 12 het volgende:

[..]

Clasie is een verdedigende middenvelder!

--------------------------Mulder-------------------------
Janmaat------De Vrij----------------Vlaar-----------Nelom
--------------------------Clasie-------------------------
---------El Ahmadi------------------------Vormer---------
Schaken/Cabral-----------Guidetti?---------------Goossens
Oeh, mocht Guidetti blijven en de wisselvalligheid is er na dit seizoen uit (zodat we ook van de kleintjes winnen) dan heeft dit team zeker genoeg kwaliteit om voor de prijzen mee te doen hoop ik. Allemaal stuk voor stuk karakters en strijders en genoeg individuele kwaliteit.
tomson
 tomson - woensdag 01 februari 2012 - 12:09   quote  deeplink  
Lekker hoor! Weer eentje binnen. En idd weer 020 het nakijken :)
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Eindelijk een sneeuwbal effect die de goede kant op rolt.
Wim2
 Wim2 - woensdag 01 februari 2012 - 12:27   quote  deeplink  
Maar kortom welkom Janmaat. Ik ben blij dat je voor de mooiste club in Nederland hebt gekozen.

In mijn ogen de beste aankoop van de drie. Omdat het een echte rechtsback is. Leerdam en Mokotjo zijn gewoon middenvelders en geen backs, en Swerts en dani zijn gewoon geen spelers voor het niveau van Feyenoord 1. Ik denk ook met de komst van Janmaat dat van geel contract van Swerts niet gaat verlengen.
tomson
 tomson - woensdag 01 februari 2012 - 12:28   quote  deeplink  
Middenvelder overschot?
Wim2
 Wim2 - woensdag 01 februari 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:28 schreef tomson het volgende:
Middenvelder overschot?
Ja!! Fijn toch, iedereen zal dadelijk moeten knokken voor zijn plaats en zich vanaf de beste kant willen laten zien. Hierdoor krijg je een selectie met passie die alles wil geven. Op het middenveld dus dadelijk: Vormer, Clasie, El Ahmadi(hoop ik), Leerdam, Goossens, Mokotjo, van Haaren. Denk dat Bakkal vertrekt.
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:27 schreef Wim2 het volgende:
Maar kortom welkom Janmaat. Ik ben blij dat je voor de mooiste club in Nederland hebt gekozen.

In mijn ogen de beste aankoop van de drie. Omdat het een echte rechtsback is. Leerdam en Mokotjo zijn gewoon middenvelders en geen backs, en Swerts en dani zijn gewoon geen spelers voor het niveau van Feyenoord 1. Ik denk ook met de komst van Janmaat dat van geel contract van Swerts niet gaat verlengen.
Weet ik zo net nog niet. Ze waren wel content over Swerts zijn spel na zijn blessure. Misschien dat hij voorlopig voor de breedte blijft. Over Dani hoor je niets meer.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 01 februari 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:54 schreef 12 het volgende:

[..]

Clasie is een verdedigende middenvelder!

--------------------------Mulder-------------------------
Janmaat------De Vrij----------------Vlaar-----------Nelom
--------------------------Clasie-------------------------
---------El Ahmadi------------------------Vormer---------
Schaken/Cabral-----------Guidetti?---------------Goossens
Dat is zeker niet slecht en een sterke bank met Leerdam, Indi, Mokotjo, Cabral, Cisse, G. Fernandez en nog wat aanstormend talent.
Ik zeg: dat is kampioen-waardig !!!

Moeten we wel Guidetti houden !
Anders Luc terughuren.
Van Geel: je weet wat je nog te doen staat.
Je bent zeer goed bezig !

Als ik nog aan Don Leo denk dan kan ik alleen maar hartelijk lachen. Wat een beunhaas was dat toch. Kon alleen maar klagen dat ie met een lege portemonnee niet kon winkelen...
MMM
 MMM - woensdag 01 februari 2012 - 12:57   quote  deeplink  
Welkom Darryl!
Henny
 Henny - woensdag 01 februari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Wim 2 schreef: Denk dat Bakkal vertrekt.
Ik ook. Onvoorstelbaar, is toch nog vrij "jong". Kan beter nog een jaartje bij ons blijven, opnieuw Oranje proberen te halen en naar een grotere competitie dan Rusland. Zou me van hem tegenvallen als ie vertrok voor de Maffia Roebels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door Henny --
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 01 februari 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 13:15 schreef Henny het volgende:
Wim 2 schreef: Denk dat Bakkal vertrekt.
tja die vergeet ik nog helemaal, maar inderdaad misschien vertrekt die wel.
Zou jammer zijn. Hij doet het prima. Afgelopen zondag ook weer een assist en een doelpunt.
Wordt wat weinig aandacht aan besteed door alle euforie over Guidetti en Clasie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door de kromme2 --
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 13:15 schreef Henny het volgende:
Wim 2 schreef: Denk dat Bakkal vertrekt.

Ik ook. Onvoorstelbaar, is toch nog vrij "jong". Kan beter nog een jaartje bij ons blijven, opnieuw Oranje proberen te halen en naar een grotere competitie dan Rusland. Zou me van hem tegenvallen als ie vertrok voor de Maffia Roebels.
Je weet het nooit met die spelers. Het transfercircus is één groot politiek spel. Spelers schermen met buitenstaande clubs om voor hen zelf nog gunstigere contractvoorwaarden af te dwingen. Als de makelaar dat zelf al niet deed. Hoop dat die blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 februari 2012 door 12 --
kuipje
 kuipje - woensdag 01 februari 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:37 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Dat is zeker niet slecht en een sterke bank met Leerdam, Indi, Mokotjo, Cabral, Cisse, G. Fernandez en nog wat aanstormend talent.
Ik zeg: dat is kampioen-waardig !!!

Moeten we wel Guidetti houden !
Anders Luc terughuren.
Van Geel: je weet wat je nog te doen staat.
Je bent zeer goed bezig !

Als ik nog aan Don Leo denk dan kan ik alleen maar hartelijk lachen. Wat een beunhaas was dat toch. Kon alleen maar klagen dat ie met een lege portemonnee niet kon winkelen...
ik hoef luc niet terug hoor...zo goed was hij niet
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 13:57 schreef kuipje het volgende:

[..]

ik hoef luc niet terug hoor...zo goed was hij niet
Luc is in potentie een goede speler, maar van mij hoeft hij niet meer terug te komen tenzij hij tranfervrij is. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Henny
 Henny - woensdag 01 februari 2012 - 14:08   quote  deeplink  
Ze moeten bonussen voor bestuurders afschaffen, maar Van Geel verdient wel een bonusje voor zijn goede werk. Hij doet het zo goed dat we zelfs Gudde helemaal lijken te vergeten. Grote klasse Van Geel voor het terughalen van deze prima rechtsback en het afschepen van onze vijand!
Suijltje
 Suijltje - woensdag 01 februari 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 12:57 schreef MMM het volgende:
Welkom Darryl!
Eens!
fredje
 fredje - woensdag 01 februari 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 11:54 schreef 12 het volgende:

[..]

Clasie is een verdedigende middenvelder!

--------------------------Mulder-------------------------
Janmaat------De Vrij----------------Vlaar-----------Nelom
--------------------------Clasie-------------------------
---------El Ahmadi------------------------Vormer---------
Schaken/Cabral-----------Guidetti?---------------Goossens
Op grond waarvan merk ik dat Indi steeds word weggelaten?
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 14:10 schreef fredje het volgende:

[..]

Op grond waarvan merk ik dat Indi steeds word weggelaten?
waarschijnlijk omdat de keuze tussen "Indi" en "de Vrij" lood om oud ijzer is. Ze ontlopen elkaar kwalitatief niet zo gek veel maar dat ze op basis van het aantal gespeelde eredivisiewedstrijden voor de Vrij kiezen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 01 februari 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Hele goeie spelert!!! een directe versterking
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 01 februari 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 14:16 schreef 12 het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat de keuze tussen "Indi" en "de Vrij" lood om oud ijzer is. Ze ontlopen elkaar kwalitatief niet zo gek veel maar dat ze op basis van het aantal gespeelde eredivisiewedstrijden voor de Vrij kiezen.
Ik vind dat Indi het centraal prima doet, maar vind de Vrij opbouwend sterker.
Indi op de bank. Om kampioen te worden heb je ook een sterke bank nodig.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 01 februari 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 13:57 schreef kuipje het volgende:

[..]

ik hoef luc niet terug hoor...zo goed was hij niet
Nou, Luc werd ook steeds beter en is qua voetballer denk ik helemaal niet zo veel minder dan Guidetti.
Qua sfeermaker en aanjager is Guidetti natuurlijk een fenomeen. Dat heb ik nog nooit gezien. Echt nog nooit.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 01 februari 2012 - 15:22   quote  deeplink  
En de derde prima aankoop........

Ga zo door!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 01 februari 2012 - 15:31   quote  deeplink  
kijk! mooi nieuws!!!
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 15:14 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Nou, Luc werd ook steeds beter en is qua voetballer denk ik helemaal niet zo veel minder dan Guidetti.
Qua sfeermaker en aanjager is Guidetti natuurlijk een fenomeen. Dat heb ik nog nooit gezien. Echt nog nooit.
Sorry hoor maar qua voetballen vind ik Guidetti wel een paar klasses beter dan Luc. Kijk alleen al naar zijn doelsaldo. Maar Luc blijft een bruikbare spits.
Wim2
 Wim2 - woensdag 01 februari 2012 - 17:39   quote  deeplink  
Luc en Guidetti zijn twee compleet verschillende spitsen. Luc was meer een snelle jongen die zelf niet echt uitgespeelde kansen creerde. Maar vooral afhankelijk was van goede voorzetten en dan gebruik kan maken van zijn snelheid en beheersde afronding.

Guidetti creeert iets uit het niets, is niet zo snel, maar is doelgerichter, balvaster, en slimmer.

Ik denk dat een Guidetti bruikbaarder voor dit elftal is dan Luc. Omdat we al heel veel snelle mensen en een sterk aanspeelpunt voorin miste dat erg goed kan scoren.

Ik weet zeker dat Guidetti voor de absolute top gaat als hij klaar is bij feyenoord. En die kwaliteit heeft die.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 februari 2012 - 17:42   quote  deeplink  
En van Geel gaat maar door. Wat doet die vent goed werk.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 februari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:
En van Geel gaat maar door. Wat doet die vent goed werk.
Hallo, ik ga ook maar gewoon door!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 februari 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 17:43 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Hallo, ik ga ook maar gewoon door!
Hoeveel spelers heb jij intussen al gekocht?
Henny
 Henny - woensdag 01 februari 2012 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 17:43 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Hallo, ik ga ook maar gewoon door!
Ja, met poepen zeker, viespeuk.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 februari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 17:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoeveel spelers heb jij intussen al gekocht?
Ook nul! Net als van Geel!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 februari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 17:46 schreef Henny het volgende:

[..]

Ja, met poepen zeker, viespeuk.
Dat is weer een zorg voor later!:)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 februari 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 17:48 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ook nul! Net als van Geel!
Hehehe...1-0 voor jou.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 01 februari 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 17:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hehehe...1-0 voor jou.
Hij was te makkelijk Henk!!!
Normaal ben ik niet zo bijdehand...sorry!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 februari 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 17:43 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Hallo, ik ga ook maar gewoon door!
eens///voetbalkenner!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 februari 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 18:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eens///voetbalkenner!
Ha T, blij dat je langskomt. Hoogvliet zit me hier af te troeven. Kan het niet alleen af...
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 01 februari 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 15:31 schreef 12 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar qua voetballen vind ik Guidetti wel een paar klasses beter dan Luc. Kijk alleen al naar zijn doelsaldo. Maar Luc blijft een bruikbare spits.
ok, maar ik vond dat Luc op het laatst ook heel aardig op dreef was. Hij heeft heel lang droog gestaan en scoorde daarna vrij lange tijd 1:1 als ik me goed herinner.

Maar hattricks tegen Twente en Ajax kort achter elkaar, tja daar kan natuurlijk helemaal niemand tegenop. Da's helemaal waar.
En scoren uit het niets door Guidetti is ook zeker waar, maar hoe lang blijft hij die gouden pik houden ?
boes
 boes - woensdag 01 februari 2012 - 19:13   quote  deeplink  
prima aankopen tot nog toe, nu nog een spits als Guidetti eind van het seizoen ergens anders gaat ballen. ik heb er vertrouwen in dat Mr v. Geel hier ook een oplossing voor vind..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Janmaat tekent deze week bij Feyenoord'









0.0091989