|
|
AFC M&M
|
|
|
Met al deze blessures hebben we echt versterking nodig. Je ziet dat we gewoon overlopen op kracht door AZ worden met jongens als blind,ebecilio, enoh. Deze zijn niet goed genoeg voor het niveau dat ajax voor ogen heeft. Er zat totaal geen overtuiging en power in het elftal. Daarom hopen dat boerrigter en sigthorsson weer snel fit zijn.
Zou daarom fantastisch zijn als we Narsingh halen. PErfecte aanval met Narsingh-Sigthorsson-Boerrigter. Geweldig voor sigthorsson met voorzetten van de zijkant. EN allebei een goed individuele actie.Zou zonde zijn als hij bijv. naar psv of twente vertrekt terwijl het een perfecte speler voor ajax zou zijn.
De backposities zijn bij ajax zwak vooral verdedigend. Daarom misschien Poulsen bijna transfervrij binnen te halen. Aanvallend zeer sterk en verdedigend ook goed. Is natuurlijk ook fysiek erg sterk.
Als Ajax moet je nou wel een vervangende spits achter sigthorsson hebben en omdat deze zo lang is uitgeschakeld zou ik Freddy Montero halen. Dejong kan een linie zakken waardoor je weer meer power op het middenveld krijgt en loopvermogen. Een goede speler van Seattle Sounders'.
www.youtube.com/watch?v=9sheI-T8PLo http://www.youtube.com/watch?v=M51MHi7F9hk
Ook hebben we een echte leider op het middenveld nodig die zowel fysiek als voetballend sterk is. Een goede cvm halen dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Misschien ook een goeie keeper en een middenvelder die geen balverlies lijdt |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Ik ben het eens dat het niet verkeerd zou zijn als Ajax nog wat spelers zou halen in de winterstop. De bankbezetting van Ajax was ook niet fantastisch afgelopen wedstrijd. Anderzijds blokkeer je dan ook weer de instroom van de jeugd, waar ook wel potentiele Ajax 1 spelers tussen zitten! Narsingh is een erg goede speler, maar helaas niet betaalbaar. Daar moet je minimaal 8 miljoen voor neerleggen (denk nog wel meer). Poulsen zou ik meteen halen als ie transfer vrij is, net als JanMaat of Gauweleeuw. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Met alle respect voor de topicstarter maar gaan we nu werkelijk tientallen topics openen waarin namen van spelers worden genoemd die de topicstarter graag zou willen zien komen???? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 13:36 schreef Sander111 het volgende:Ik ben het eens dat het niet verkeerd zou zijn als Ajax nog wat spelers zou halen in de winterstop. De bankbezetting van Ajax was ook niet fantastisch afgelopen wedstrijd. Anderzijds blokkeer je dan ook weer de instroom van de jeugd, waar ook wel potentiele Ajax 1 spelers tussen zitten! Narsingh is een erg goede speler, maar helaas niet betaalbaar. Daar moet je minimaal 8 miljoen voor neerleggen (denk nog wel meer). Poulsen zou ik meteen halen als ie transfer vrij is, net als JanMaat of Gauweleeuw. Gouweleeuw zou best erbij kunnen hebben als je de problemen ziet achterin. Narsingh is wen erg goed. Zou ajax echt niet het geld ervoor hebben? Als de geruchten over yilmaz waar zijn, haal dan Narsingh! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Alleen Narsingh zou ik halen (als ik iets zou halen). Montero ?? Kom op zeg....precies zo'n voetballer als Lodeiro of die Argentijn die we laatst van de hand deden. Ook maar 1.75m groot. Heb je werkelijk niks aan (en die moet hier ook nog acclimatiseren etc).
Poulsen.....als er ergens eigendoelpunten worden gemaakt is hij erbij betrokken. Is door Boilesen uit het nationale team gespeeld (Boilesen was zelfs beste van het veld uit tegen Schotland).
We kunnen ook een gat in de grond graven en daar het geld ingooien. Ik zie wel graag wat meer (internationale) ervaring komen zoals een Chivu.
Aangezien Ajax met Sulejmani wil verlengen zal Narsingh ook niet komen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 13:46 schreef Rogier het volgende:Alleen Narsingh zou ik halen (als ik iets zou halen). Montero ?? Kom op zeg....precies zo'n voetballer als Lodeiro of die Argentijn die we laatst van de hand deden. Ook maar 1.75m groot. Heb je werkelijk niks aan (en die moet hier ook nog acclimatiseren etc). Poulsen.....als er ergens eigendoelpunten worden gemaakt is hij erbij betrokken. Is door Boilesen uit het nationale team gespeeld (Boilesen was zelfs beste van het veld uit tegen Schotland). We kunnen ook een gat in de grond graven en daar het geld ingooien. Ik zie wel graag wat meer (internationale) ervaring komen zoals een Chivu. Aangezien Ajax met Sulejmani wil verlengen zal Narsingh ook niet komen. +1 hoor. En zelfs Narsingh mag je rustig je vraagtekens bij zetten want dat word dan zo'n hoofdprijs verhaal. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 13:46 schreef Rogier het volgende:Alleen Narsingh zou ik halen (als ik iets zou halen). Montero ?? Kom op zeg....precies zo'n voetballer als Lodeiro of die Argentijn die we laatst van de hand deden. Ook maar 1.75m groot. Heb je werkelijk niks aan (en die moet hier ook nog acclimatiseren etc). Poulsen.....als er ergens eigendoelpunten worden gemaakt is hij erbij betrokken. Is door Boilesen uit het nationale team gespeeld (Boilesen was zelfs beste van het veld uit tegen Schotland). We kunnen ook een gat in de grond graven en daar het geld ingooien. Ik zie wel graag wat meer (internationale) ervaring komen zoals een Chivu. Aangezien Ajax met Sulejmani wil verlengen zal Narsingh ook niet komen. Kijk de filmpjes maar en de goals dan zie je gelijk dat dit een voetballer is van een ander kaliber dan cvitanich |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 13:36 schreef Sander111 het volgende:Ik ben het eens dat het niet verkeerd zou zijn als Ajax nog wat spelers zou halen in de winterstop. De bankbezetting van Ajax was ook niet fantastisch afgelopen wedstrijd. Anderzijds blokkeer je dan ook weer de instroom van de jeugd, waar ook wel potentiele Ajax 1 spelers tussen zitten! Narsingh is een erg goede speler, maar helaas niet betaalbaar. Daar moet je minimaal 8 miljoen voor neerleggen (denk nog wel meer). Poulsen zou ik meteen halen als ie transfer vrij is, net als JanMaat of Gauweleeuw. Narsingh zal wel meevallen die heeft nog maar 1,5 jaar contract. Janmaat gaan ze naast grijpen want ze wachten liever totdat gregory verkocht is zodat ze weer veel geld kunnen uitgeven aan een buitenlander. In 010 zijn ze een stuk scherper dan wij |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 13:54 schreef Brandje het volgende:[..] Narsingh zal wel meevallen die heeft nog maar 1,5 jaar contract. Janmaat gaan ze naast grijpen want ze wachten liever totdat gregory verkocht is zodat ze weer veel geld kunnen uitgeven aan een buitenlander. In 010 zijn ze een stuk scherper dan wij Narsingh proberen te halen. Montero erg goede technische spits. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Tadic Dost en Butner
Komen kwaliteit te kort PSV heeft beter gehandeld en reageerd afgelopen zomer. Met Wijnaldum,Mertens,Strootman,Matavsz. Heeft ze wel een duit gekost maar staan er wel beter voor nu.
En ja ik was van de zomer nog redelijk tevreden met de aankopen: Sigtorsson: jammer van blessure(had toen ook al liever Matavs) Boerrichter: doet het boven verwachting goed(had mertens liever zien komen) Janssen was ik erg blij mee in twente vorm had het zeker een aanwinst geweest is daar nog maar een schim van. Sorrero: leuke speler zien we niks van Rits: voor de toekomst een goede Bully: word veel van verwacht komt er in dit team niet uit had een goede pinchhitter kunnen zijn.
Nu zijn er twee oplossingen we geven net als Psv flink uit en doen mee voor het kampioenschap of we houden hand op de knip en zien wel waar het schip strand. Ik ga liever voor dat eerste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Narsingh mag van mij best komen. De rest mag lekker blijven zitten waar hij zit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Montero tegen Manchester ook wel aardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Benschop van AZ is ook een goede, sterke spits die over voldoende technische vaardigheden beschikt. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Klopt, we moeten nu een keer investeren je ziet dat de jeugd niet alles kan opvangen wel 1 a 2 posities maar niet 4 a 5. Bij Psv werpt het zijn vruchten af.
Daarom Narsingh, Montero, Poulsen en een CV en CVM halen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Als je Chivu haalt als CV kan verthongen een linie doorschuiven als CVM. Daarbij kan van rhijn altijd nog invallen als er blessures zijn en ook boilessen zou als cv kunnen functioneren. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 13:53 schreef AFC M&M het volgende:[..] Kijk de filmpjes maar en de goals dan zie je gelijk dat dit een voetballer is van een ander kaliber dan cvitanich Ja, maar hebben we zo'n speler echt nodig ? Uit Zuid Amerika is er nog nooit een bij Ajax geslaagd. Ik zelf was behoorlijk onder de indruk van Sightorsson, een echt spits met een vreselijk sterk lichaam. Om nu voor een half jaar zomaar een MLS speler te halen gaat me te ver. Ajax moet nu ook ineens niet gaan overhaasten en in paniek raken nu we 4e staan.
Misschien moeten we de miljoenen stoppen in een goede medische staf ? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 14:39 schreef Rogier het volgende:[..] Ja, maar hebben we zo'n speler echt nodig ? Uit Zuid Amerika is er nog nooit een bij Ajax geslaagd. Ik zelf was behoorlijk onder de indruk van Sightorsson, een echt spits met een vreselijk sterk lichaam. Om nu voor een half jaar zomaar een MLS speler te halen gaat me te ver. Ajax moet nu ook ineens niet gaan overhaasten en in paniek raken nu we 4e staan. Misschien moeten we de miljoenen stoppen in een goede medische staf ? Natuurlijk niet halen voor een halfjaar maar voor de langere termijn. Deze speler is 1 van de beste uit die competitie en is nog maar 24 jaar. Geen paniek maar wel kwaliteit te kort. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 14:39 schreef Rogier het volgende:[..] Ja, maar hebben we zo'n speler echt nodig ? Uit Zuid Amerika is er nog nooit een bij Ajax geslaagd. Ene Luis Suarez deed het toch wel aardig hoorde ik ;)
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 14:39 schreef Rogier het volgende:Ik zelf was behoorlijk onder de indruk van Sightorsson, een echt spits met een vreselijk sterk lichaam. Om nu voor een half jaar zomaar een MLS speler te halen gaat me te ver. Ajax moet nu ook ineens niet gaan overhaasten en in paniek raken nu we 4e staan. Misschien moeten we de miljoenen stoppen in een goede medische staf ? Blijf het verder met je eens. Poulsen vind ik niet beter dan Biolesen om eerlijk te zijn, en om nu miljoenen uit te geven vanwege blessures is gewoon kortzichtig. Als je mensen haalt moet dat met een plan zijn, en dus niet omdat er 6 man in de lappenmand zitten. Miljoenen stoppen in een vent terwijl Siggie straks weer fit is vind ik niet slim.
Een goede buitenspeler zou een optie zijn, maar zelf zie ik liever een goed voetballende controleur, als we dan toch iemand zouden kopen, type Strootman/Brama.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Poulsen mag best wel komen. Boilessen is nog jong en als die hersteld is nog lang niet wedstrijd fit. Een goede vleugelspeler is een hele goede optie. Een extra spits kan geen kwaad bulykin is niet ajax waardig en om een de jong of lodeiro in de spits te zetten vind ik ook geen optie. Ook sightorsson mag concurrentie hebben en als verthongen als CV aanblijft dan moet ajax idd wel kijken naar een voetballende controleur. Enoh is een leuke speler voor erbij.
Dus ik vind dat er 4 spelers aangetrokken moeten worden. Poulsen, Narsingh, Chivu( Of een CM ), En een spits. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:Tadic Dost en Butner Komen kwaliteit te kort PSV heeft beter gehandeld en reageerd afgelopen zomer. Met Wijnaldum,Mertens,Strootman,Matavsz. Heeft ze wel een duit gekost maar staan er wel beter voor nu. En ja ik was van de zomer nog redelijk tevreden met de aankopen: Sigtorsson: jammer van blessure(had toen ook al liever Matavs) Boerrichter: doet het boven verwachting goed(had mertens liever zien komen) Janssen was ik erg blij mee in twente vorm had het zeker een aanwinst geweest is daar nog maar een schim van. Sorrero: leuke speler zien we niks van Rits: voor de toekomst een goede Bully: word veel van verwacht komt er in dit team niet uit had een goede pinchhitter kunnen zijn. Nu zijn er twee oplossingen we geven net als Psv flink uit en doen mee voor het kampioenschap of we houden hand op de knip en zien wel waar het schip strand. Ik ga liever voor dat eerste PSV heeft gegokt en voorlopig niks gewonnen. Die Sanders geeft aan dat CL nog steeds een must is. Verder hebben Strootman en Mertens een hoop geld gekost dus dat moet je nog maar terug zien te krijgen. PSV heeft amper blessures en staat nog maar vier puntjes voor dus zo goed gaat het daar ook niet |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:. Met Wijnaldum,Mertens,Strootman,Matavsz. Heeft ze wel een duit gekost maar staan er wel beter voor nu. Nu zijn er twee oplossingen we geven net als Psv flink uit en doen mee voor het kampioenschap of we houden hand op de knip en zien wel waar het schip strand. Ik ga liever voor dat eerste Vergeet je zelfs nog dat p$v Derijck heeft gekocht. Een speler die het nu bij ons AJAX best zou bevallen. Een type Strootman komen we inderdaad te kort. Moet ik wel eerlijk toegeven, vooraf dacht ik dat ons Ajax het goed had gedaan op de transfermarkt. Met Janssen, Sorero en Boerichter was ik best tevreden. Wat me meer zorgen baart zijn de hoeveelheid blessures. Besteed eens wat geld aan zo'n therapeut/herstel trainer die hier onderzoek naar doet.
Ze zullen idd. wel de hand op de knip houden, want waar betalen ze anders de advocaatkosten van..... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 14:55 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Vergeet je zelfs nog dat p$v Derijck heeft gekocht. Een speler die het nu bij ons AJAX best zou bevallen. Een type Strootman komen we inderdaad te kort. Moet ik wel eerlijk toegeven, vooraf dacht ik dat ons Ajax het goed had gedaan op de transfermarkt. Met Janssen, Sorero en Boerichter was ik best tevreden. Wat me meer zorgen baart zijn de hoeveelheid blessures. Besteed eens wat geld aan zo'n therapeut/herstel trainer die hier onderzoek naar doet. Ze zullen idd. wel de hand op de knip houden, want waar betalen ze anders de advocaatkosten van..... Ook nog ja:) Als PSV niets gedaan had zaten ze nu in het zelfde schuitje als ons... Alleen Kwaliteitsimpuls gaat ons redden |
|
|
|
|
marius
|
|
|
vind maar droevig al die spelers die worden afgekraakt! Ja ik weet ook dat behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomt, maar we zijn kampioen geworden. En nu zeiken we allemaal al weer welke spelers niet goed genoeg zijn! Ja sommige spelers late het afweten, vertongen soms! Geef jansen is een joint mis gaat die dan echt normale passes geven in een wedstrijd! Vorig jaar hebben we het ook gered! Dus waarom ons verlagen tot het niveau psv om alles maar te kope als je paar jaar geen kampioen bent geworde?? Heb gedult de boer en ajax komen er aan! |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
We hebben het vorig jaar met een beetje geluk gered en bijna alle spelers waren in goede doen. Dit seizoen kun je dat niet zeggen en zullen er ook waardige vervangers bij moeten zitten. En die hebben we op dit moment niet! Dus er zullen zo hier en daar toch een paar gerichte aankopen gedaan moeten worden. En al die blessures bij Ajax is echt onvoorstelbaar. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 15:27 schreef Ajax-Fan020 het volgende:We hebben het vorig jaar met een beetje geluk gered en bijna alle spelers waren in goede doen. Dit seizoen kun je dat niet zeggen en zullen er ook waardige vervangers bij moeten zitten. En die hebben we op dit moment niet! Dus er zullen zo hier en daar toch een paar gerichte aankopen gedaan moeten worden. En al die blessures bij Ajax is echt onvoorstelbaar. precies, daarom halen Narsingh, Poulsen, Montero en een cvm en een cv |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Boerrigter-----Sigthorsson-----------Narsingh ---------Eriksen-----------Serero----------- -----------------CVM(aankoop)---------------- Poulsen--Vertonghen--Alderweireld-Van der Wiel ---------------Vermeer-----------------------
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Aankopen: CV= Gouweleeuw of Viergever RB= Cicinho CVM= aankoop met fysieke en voetballende kwaliteiten. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Is idd een goede opstelling alleen zou ik op linkshalf Eriksen/lodeiro en op Rechtshalf Eriksen/de jong. En dan kun je op die posities genoeg roleren met spelers. Maar een spelverdeler is heel belangrijk en je ziet dat enoh te kort komt, het is een leuke speler om erbij te hebben. Daarom kies ik voor Chivu en verthongen doorschuiven of een goede CVM. Maar door chivu erbij te halen denk ik dat het een goedkopere oplossing is en je haalt een brok ervaring erbij + het is nog een super spelers. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
1 of andere journalist roept dat we Poulsen moeten halen en ineens is iedereen in de ban van Poulsen??? Ik zou niet weten waarom?? |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Omdat poulsen een relatief goedkope verdediger is die het goed doet. Boilessen is wel beter maar die is geblesseerd en niet wedstrijd fit. Daarbij kan boilessen ook in het centrum spelen en heb je achterin voldoende kwaliteit en concurrentie. Blind en Anita zijn niet voldoende |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
doe maar een stuk of 5 nieuwe |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Narsingh halen zou geweldig zijn. Hveen krijgt nooit de hoofdprijs voor 'm vanwege zijn contract. Die gozert loop 30m in 3.41sec geloof ik..dat is echt retesnel. Verder zou ik graag Gouweleeuw erbij zien en idd een goede CVM enne die Yilmaz mag ook wel komen...een concurrent erbij voor Sigi tenzij hij weer geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Nu hebben we gewoon een kwalititeitsimpuls nodig. Daarom Narsingh halen, maakt je voorhoede een stuk dreigender. Montero erg goede spits. Technisch sterk kan ook goed in de combinatie spelen. En poulsen sterke linksback en hebben behoefte aan een goede lb |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 16:09 schreef Twan het volgende:Narsingh halen zou geweldig zijn. Hveen krijgt nooit de hoofdprijs voor 'm vanwege zijn contract. Die gozert loop 30m in 3.41sec geloof ik..dat is echt retesnel. Verder zou ik graag Gouweleeuw erbij zien en idd een goede CVM enne die Yilmaz mag ook wel komen...een concurrent erbij voor Sigi tenzij hij weer geblesseerd raakt. Mee eens, maar denk dat je voor yilmaz meer een voetballende spits als fredy montero kan halen. Kost waarschijnlijk rond de 5,5 miljoen euro Yilmaz kost minimaal 7,5 euro. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Fredy montero is idd een leuke spits maar benschop van AZ is ook een goede spits. Bovendien is die ook nog jong en zal ook voor een redelijke prijs weg kunnen bij AZ. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 16:17 schreef Ajax-Fan020 het volgende:Fredy montero is idd een leuke spits maar benschop van AZ is ook een goede spits. Bovendien is die ook nog jong en zal ook voor een redelijke prijs weg kunnen bij AZ. Zie toch niet in dat hij een topscoorder vna nederland kan worden en beslissend voor het elftal zijn. Hij speelt tenslotte nog maar 2 wedstrijden goed en in de basis. Denk dat montero een betere keus zal zijn blinkt elke week uit in de VS. Scoort makkelijk! Benschop heeft 1 groot probleem: hij scoort zeer weinig.
ER was toch ook belangstelling van ajax voor montero?
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Hij is nog jong en heeft genoeg potentie. Zeg ook niet dat Montero slecht is. Zou beiden een optie kunnen zijn. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 16:22 schreef Ajax-Fan020 het volgende:Hij is nog jong en heeft genoeg potentie. Zeg ook niet dat Montero slecht is. Zou beiden een optie kunnen zijn. Klopt, denk alleen niet dat az hem makkelijk laat gaan. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Hopelijk zijn er ook echt ontwikkelingen gaande op transfergebied? Kan iemand dit bevestigen uit een bron? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 14:43 schreef Eide het volgende:[..] Ene Luis Suarez deed het toch wel aardig hoorde ik ;) [..] Blijf het verder met je eens. Poulsen vind ik niet beter dan Biolesen om eerlijk te zijn, en om nu miljoenen uit te geven vanwege blessures is gewoon kortzichtig. Als je mensen haalt moet dat met een plan zijn, en dus niet omdat er 6 man in de lappenmand zitten. Miljoenen stoppen in een vent terwijl Siggie straks weer fit is vind ik niet slim. Een goede buitenspeler zou een optie zijn, maar zelf zie ik liever een goed voetballende controleur, als we dan toch iemand zouden kopen, type Strootman/Brama. Inderdaad een sterke controleur op het middenveld ,Maare Poulsen is niet verkeerd kan haast niks kosten is van de zomer transfervrij hij kan achter Bouilessen of Bouilessen centraal en Poulsen linksback je moet een sterke selectie hebben van 16-18 man en geen sterke selectie van 11 man daar redt je het niet mee ,en een goede med/staf die blessures en sommige spelers met te veel gewicht klopt ook voor geen meter. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 14:50 schreef Brandje het volgende:[..] PSV heeft gegokt en voorlopig niks gewonnen. Die Sanders geeft aan dat CL nog steeds een must is. Verder hebben Strootman en Mertens een hoop geld gekost dus dat moet je nog maar terug zien te krijgen. PSV heeft amper blessures en staat nog maar vier puntjes voor dus zo goed gaat het daar ook niet En ze hebben het parkeer terrein moeten verkopen enz staan er financieel ook slecht voor door al die aankopen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 15:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ook nog ja:) Als PSV niets gedaan had zaten ze nu in het zelfde schuitje als ons... Alleen Kwaliteitsimpuls gaat ons redden ha ha nou ik wil niet met hun ruilen ze staan er slecht voor financieel en zijn nog geen kampioen en ze houden de jeugd tegen. |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
EEN HEEL NIEUW ELFTAL IS VEEL BETER! |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 15:53 schreef AFC M&M het volgende:Boerrigter-----Sigthorsson-----------Narsingh ---------Eriksen-----------Serero----------- -----------------CVM(aankoop)---------------- Poulsen--Vertonghen--Alderweireld-Van der Wiel ---------------Vermeer----------------------- Zou wel mooi zijn maar v/d Wiel gaat weg en Vertongen gaat weg ,ik zou Chive halen en Poulsen en Bully meer kans geven is veel beter als menigeen denkt .Voor het middenveld een goed controleur er bij zoals Strootman of Brama ,het liefst een jonge Gabri terug. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 16:00 schreef amsterdammer113 het volgende:1 of andere journalist roept dat we Poulsen moeten halen en ineens is iedereen in de ban van Poulsen??? Ik zou niet weten waarom?? Misschien moet je dan even kijken hoe lang deze speler al goed voetbalt en ook onze vedediging zoek speelt en hij is ook nog eens transfer vrij. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 16:04 schreef Ajax-Fan020 het volgende:Omdat poulsen een relatief goedkope verdediger is die het goed doet. Boilessen is wel beter maar die is geblesseerd en niet wedstrijd fit. Daarbij kan boilessen ook in het centrum spelen en heb je achterin voldoende kwaliteit en concurrentie. Blind en Anita zijn niet voldoende Perfect verwoord. |
|
|
|