|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
Als iedereen Fit is
.................Cilessen.............. ..........van Rhijn.....Aldeweireld..... ...VD Wiel..................Boilessen... ........Vertonghen...................... .........................Eriksen........ .................De Jong................ .....Sulejmani.............Boerrigter... ...............sigthorsson ............
Ik heb genoeg gezien afgelopen wedstrijden Vermeer geen slechte keeper,maar Cilessen is de toekomst.
Verdediging loopt niet,V Rhijn is de toekomst Verthongen is goed op het middenveld,en kan assisteren in de verdediging.De Jong gewoon weer op de plek waar hij hoort.En Eriksen de VD Vaart rol,Met dit elftal Zonder Janssen gaan wij Kampioen worden,Janssen is een trage stoorzender,past niet bij Ajax,Wielaert was goed bij Twente niet bij Ajax,netzoals Janssen..!
Ajax moet nu niet langer wachten met knopen doorhakken Janssen eruit!!!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Je weet dat vd Wiel,Boilesen,Sightorson,Boerighter en nu ook Alderweireld een tijdje uit de roulatie zijn? |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 16:58 schreef Booya4Afca het volgende:Je weet dat vd Wiel,Boilesen,Sightorson,Boerighter en nu ook Alderweireld een tijdje uit de roulatie zijn? Daarom staat er ook boven mijn topic Als iedereen fit is!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
OPEN NOU VERDOMME NIET TELKENS OPNIEUW TOPICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote: A. dit is mijn eerste ropic B. Waar maak je je druk om met je hoofdletters? C. blijf ontopic |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:05 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] A. dit is mijn eerste ropic B. Waar maak je je druk om met je hoofdletters? C. blijf ontopic je lijkt eenbeetje op Londsdale-xxx met je Ontopic :P |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
nope,
maar wat vinden jullie Janssen eruit? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Eens! Goede opstelling, maar wil je met 1 of 2 aanvallende middenvelders spelen? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Prima opstelling als je het mij vraagt. Theo heeft een eenjarig contract dus die kan mooi terug naar Arnhem |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote: 2 De jong achter de spits Eriksen in de VD Vaart rol
En Vertonghen controlerend maar wel vaak inschuivend ik denk dat met dit middenveld de combinaties vloeiender gaan lopen.En V Rhijn is de toekomst alle vertrouwen daarin Vertonghen-Aldeweireld loopt gewoon niet met Vermeer erachter |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 16:55 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:Als iedereen Fit is .................Cilessen.............. ..........van Rhijn.....Aldeweireld..... ...VD Wiel..................Boilessen... ........Vertonghen...................... .........................Eriksen........ .................De Jong................ .....Sulejmani.............Boerrigter... ...............sigthorsson ............ Ik heb genoeg gezien afgelopen wedstrijden Vermeer geen slechte keeper,maar Cilessen is de toekomst. Verdediging loopt niet,V Rhijn is de toekomst Verthongen is goed op het middenveld,en kan assisteren in de verdediging.De Jong gewoon weer op de plek waar hij hoort.En Eriksen de VD Vaart rol,Met dit elftal Zonder Janssen gaan wij Kampioen worden,Janssen is een trage stoorzender,past niet bij Ajax,Wielaert was goed bij Twente niet bij Ajax,netzoals Janssen..! Ajax moet nu niet langer wachten met knopen doorhakken Janssen eruit!!!! Als iedereen fit is dan is het seizoen ook voorbij !!!en staan we hopelijk vierde |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:05 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] A. dit is mijn eerste ropic B. Waar maak je je druk om met je hoofdletters? C. blijf ontopic het gaat allemaal om hetzelfde.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hij is het ook gewoon.. logisch |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Want? Het is een open forum dus iedereen is vrij om een topic te openen. Vind je het niks reageer dan niet! |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Ben het met je eens nora. Er moet iets gebeuren nu nog voor de transferdeadline. De opstelling die aangegeven wordt is een leuke basis11 maar er zijn er enkele van uit de roulatie en dan loopt het weer helemaal mis omdat we totaal geen bank hebben. Janssen, El hamdouie, Blind, Ebicilio. mogen van mij allen weg. |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:14 schreef Brandje het volgende:Prima opstelling als je het mij vraagt. Theo heeft een eenjarig contract dus die kan mooi terug naar Arnhem Precies
We moeten gewoon meer vertrouwen in de Jeugd geen pasanten meer kopen,1 of 2 gerichte aankopen en hopelijk word dat met de jaren maar 1 gerichte aankoop Ajax moet het van de Jeugd hebben laatste 13jaar teveel miskopen van spelers als Verlaat t/m Lindenbergh en zo zijn er nog 40 namen
Dan maar alweer geen kampioen de komende jaren,Ajax moet gaan bouwen van onder naar boven,en niet meer kortzichtig in het midden beginnen naar boven want dan zak je tog altijd weer inelkaar,Dus van onder naar boven beginnen! |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote: Precies
Maar dan is een middenveld zonder Janssen echt wel mogelijk
Als Aldeweireld weer fit is dan word de verdediging
V Rhijn-Aldeweireld en middenveld word dan Vertonghen-De Jong-Eriksen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
YAY.. NOG EEN TOPIC :):):):)
Pff.. Tot een paar dagen geleden was het nog overzichtelijk.. Nu zakt het weer heel erg.. |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:36 schreef Hasjkoph het volgende:YAY.. NOG EEN TOPIC :):):):) Pff.. Tot een paar dagen geleden was het nog overzichtelijk.. Nu zakt het weer heel erg.. nog een Ajax topic op een Ajax forum waar over Ajax gepraat moet worden erg he? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, maar dit kan makkelijk in een ander topic.. We proberen het forum overzichtelijk te houden.. Dat lukt als mensen allemaal nieuwe topics plaatsen.. |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:54 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nee, maar dit kan makkelijk in een ander topic.. We proberen het forum overzichtelijk te houden.. Dat lukt als mensen allemaal nieuwe topics plaatsen.. Opstelling met deze namen op posities en zonder Janssen was er nog niet.dus praat gezellig mee of niet maar ontneem andermans gesprekken niet in deze topic... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:36 schreef Hasjkoph het volgende:YAY.. NOG EEN TOPIC :):):):) Pff.. Tot een paar dagen geleden was het nog overzichtelijk.. Nu zakt het weer heel erg.. Eindelijk iemand die het met me eens is |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:57 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] Opstelling met deze namen op posities en zonder Janssen was er nog niet.dus praat gezellig mee of niet maar ontneem andermans gesprekken niet in deze topic... Nee, maar het had wel gepast in andere topics.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:57 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] Opstelling met deze namen op posities en zonder Janssen was er nog niet.dus praat gezellig mee of niet maar ontneem andermans gesprekken niet in deze topic... PFFFF hahahah,
''maar ontneem andermans gesprekken niet in deze topic''
Nederlands is erg lastig merk ik wel |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote: he he eindelijk maak er een topic over,oh nee anders is het niet overzichterlijk.lijkt wel of het jullie baan jullie werk is,kom kom laten we over Ajax Praten,Deze topic bestond nog niet,en ik wist niet dat het ook nog is door jullie goed gekeurd moest worden,nou nou tis me wat tegenwoordig om gewoon over ons alle Ajax te praten.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:02 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] he he eindelijk maak er een topic over,oh nee anders is het niet overzichterlijk.lijkt wel of het jullie baan jullie werk is,kom kom laten we over Ajax Praten,Deze topic bestond nog niet,en ik wist niet dat het ook nog is door jullie goed gekeurd moest worden,nou nou tis me wat tegenwoordig om gewoon over ons alle Ajax te praten.... deze topic?
ons alle ajax?
====
Nee, als je nou gewoon even zou kijken in de lijst met topics dan zie je gelijk dat er al genoeg topics hierover bestaan. Een nieuw topic aanmaken is dus volledig zinloos/kansloos |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:59 schreef Grasmaaier het volgende:[..] PFFFF hahahah, ''maar ontneem andermans gesprekken niet in deze topic'' Nederlands is erg lastig merk ik wel jah nederlands is soms moeilijk Ben ik nu dom? ben ik nu een mongool? zo jah waarom moet je dan zo lachend erover doen zit jij zo inelkaar? zo nee,als jij je je beter voelt om er lachend over te doen over spelfouten of wat dan ook tsjah als je zo'n persoon bent dan, liever 1000spelfouten in 1 zin dan zo'n persoon zijn die er lachend over doet |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:04 schreef Grasmaaier het volgende:[..] deze topic? ons alle ajax? ==== Nee, als je nou gewoon even zou kijken in de lijst met topics dan zie je gelijk dat er al genoeg topics hierover bestaan. Een nieuw topic aanmaken is dus volledig zinloos/kansloos vind het eerder zinloos/kansloos hoe jij reageert hoe jij je druk maakt |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:05 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] jah nederlands is soms moeilijk Ben ik nu dom? ben ik nu een mongool? zo jah waarom moet je dan zo lachend erover doen zit jij zo inelkaar? zo nee,als jij je je beter voelt om er lachend over te doen over spelfouten of wat dan ook tsjah als je zo'n persoon bent dan, liever 1000spelfouten in 1 zin dan zo'n persoon zijn die er lachend over doet Weer snap ik vrij weinig van je post, maar dat zal wel aan mij liggen. ---
Zeg ik dat je dom bent? Nee. Zeg ik dat je een mongool bent? Nee. Je probeert nu te doen alsof ik je aan het uitschelden ben, terwijl ik gewoon iets zeg. Kap daarmee en blijf normaal posten joh. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Niks druk maken.. er zijn nu 3241 topics, daarvan zal er vast 1 over dit onderwerp gaan. Dan bespreek je dit soort zaken gewoon in dat topic en dan blijft alles gewoon overzichtelijk |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:07 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Weer snap ik vrij weinig van je post, maar dat zal wel aan mij liggen. --- Zeg ik dat je dom bent? Nee. Zeg ik dat je een mongool bent? Nee. Je probeert nu te doen alsof ik je aan het uitschelden ben, terwijl ik gewoon iets zeg. Kap daarmee en blijf normaal posten joh. laag dunkend tegen mij zeggen nederlands is er moeilijk he daarin zegt genoeg met welke toon je spreekt
dat je mijn bericht dan niet snapt dat is jou probleem |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote: Waar maak je je druk om man, denk om je hart. Ga het gras maaien ofzo .... |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote: ik snap hier ook niks van zo doen net alsof hun de moderators zijn als hun een topic niet zint dan verpesten ze die want in deze topic werd inhoudelijk over Ajax gepraat en nu is de topic verpest.ik dacht dat ik op een leuke Ajax forum terrecht was gekomen,valt dat even vies tegen zeg waarschijnlijk hebben deze 2 mensen geen echte problemen in het leven om zich druk over te maken want waar gaat het over? echt zielig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door AjaxAmsterdam! -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:09 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] laag dunkend tegen mij zeggen nederlands is er moeilijk he daarin zegt genoeg met welke toon je spreekt dat je mijn bericht dan niet snapt dat is jou probleem Leg jij mij eens uit hoe je je gevoel kan uiten door de PC? Misschien was het wel helemaal niet laagdunkend bedoelt, maar jij wil gewoon zielig gevonden worden en daarom begin jij mij gelijk aan te vallen. Naar jezelf kijken is inderdaad erg lastig. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: 3241 topics.. denk dat ik zo wel duidelijk genoeg ben ofniet? |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:12 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Leg jij mij eens uit hoe je je gevoel kan uiten door de PC? Misschien was het wel helemaal niet laagdunkend bedoelt, maar jij wil gewoon zielig gevonden worden en daarom begin jij mij gelijk aan te vallen. Naar jezelf kijken is inderdaad erg lastig. hahaha nederlands is wel erg moeilijk zei je tegen me is niet moeilijk om te bedenken wat je bedoelt en aangezien je deze topic verpest met je nietszeggende berichten is je intentie ook wel duidelijk, |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:11 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] ik snap hier ook niks van zo doen net alsof hun de moderators zijn als hun een topic niet zint dan verpesten ze die want in deze topic werd inhoudelijk over Ajax gepraat en nu is de topic verpest.ik dacht dat ik op een leuke Ajax forum terrecht was gekomen,valt dat even vies tegen zeg waarschijnlijk hebben deze 2 mensen geen echte problemen in het leven om zich druk over te maken want waar gaat het over? echt zielig In plaats van over mij te praten tegen hem, kun je het ook recht in m'n gezicht zeggen stoere jongen.
Waarom zou je nog een topic openen over de opstelling van Ajax, terwijl er al 10 zijn? Bespreek gewoon alles in 1 topic, dan blijft het overzichtelijker. |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:11 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] ik snap hier ook niks van zo doen net alsof hun de moderators zijn als hun een topic niet zint dan verpesten ze die want in deze topic werd inhoudelijk over Ajax gepraat en nu is de topic verpest.ik dacht dat ik op een leuke Ajax forum terrecht was gekomen,valt dat even vies tegen zeg waarschijnlijk hebben deze 2 mensen geen echte problemen in het leven om zich druk over te maken want waar gaat het over? echt zielig Precies, met z'n 2735 posts sinds 7-7-2011 ... Ja, als je alleen maar loopt te zeiken op deze manier kan ik dat ook .... Laat hem eens wat zinnigs zeggen ... |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote: jah je enige leven zo te zien,daarom maak je je zo druk om niks omdat je obessief alleen maar hier mee bezig bent ongelofelijk gelukkig ken ik verder geen personen die zo zijn wat deprimerend zeg |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:15 schreef Grasmaaier het volgende:[..] In plaats van over mij te praten tegen hem, kun je het ook recht in m'n gezicht zeggen stoere jongen. Waarom zou je nog een topic openen over de opstelling van Ajax, terwijl er al 10 zijn? Bespreek gewoon alles in 1 topic, dan blijft het overzichtelijker. Je zeurt gewoon ... Open nders een eigen topic sukkel ... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:14 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] hahaha nederlands is wel erg moeilijk zei je tegen me is niet moeilijk om te bedenken wat je bedoelt en aangezien je deze topic verpest met je nietszeggende berichten is je intentie ook wel duidelijk, Het kan toch zijn dat ik het serieus bedoel? Dat ik de Nederlandse taal echt lastig vind of kan dat niet meneer de slimmerik?
Jij verpest het forum door nog een topic te openen, terwijl er al 10 zijn. |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:15 schreef Grasmaaier het volgende:[..] In plaats van over mij te praten tegen hem, kun je het ook recht in m'n gezicht zeggen stoere jongen. Waarom zou je nog een topic openen over de opstelling van Ajax, terwijl er al 10 zijn? Bespreek gewoon alles in 1 topic, dan blijft het overzichtelijker. recht in je gezicht nog wel,pff wat klink jij deprimerend ik wist niet dat ik een goedkeuring nodig had van een deprimerend ventje die geen leven heeft om een topic hier te maken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:04 schreef Grasmaaier het volgende:[..] deze topic? ons alle ajax? ==== Nee, als je nou gewoon even zou kijken in de lijst met topics dan zie je gelijk dat er al genoeg topics hierover bestaan. Een nieuw topic aanmaken is dus volledig zinloos/kansloos Doet me echt denken aan Londsdale ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:15 schreef Nummer 14 het volgende:[..] Precies, met z'n 2735 posts sinds 7-7-2011 ... Ja, als je alleen maar loopt te zeiken op deze manier kan ik dat ook .... Laat hem eens wat zinnigs zeggen ... Kijk eens in 't Cafe grote vriend.. daar komen die posts vandaan. En als je wat op mijn posts aan te merken hebt, zeg dan hetzelfde tegen Hasjkoph, want die heeft er nog vele malen meer. |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote: ik draag liever Nike |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ik denk het wel, maar ik zeg maar niet zoveel meer.. ze beginnen pissig te worden. |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 18:16 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Het kan toch zijn dat ik het serieus bedoel? Dat ik de Nederlandse taal echt lastig vind of kan dat niet meneer de slimmerik? Jij verpest het forum door nog een topic te openen, terwijl er al 10 zijn. Nou en? Al zijn er 50.000 wat maakt het uit? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Deze post is een perfecte afspiegeling van jou IQ |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
maar ik ben in een obsessieve clubje terrecht gekomen waar mensen zich druk maken alsof het een levenszaak is,ik pas daarvoor sta te positief in het leven om met deprimerende mensje een zinloos discussie te hebben,ik zoek wel een echte Ajax forum |
|
|
|