|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:24 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ik miste je al VRIEND ik zou trouwens maar oppassen voor Nummer14, Voetbalisthebest en AjaxAmsterdam. Zijn namelijk hele stoere jongens die je het leven zuur maken als je niet oplet. hoezo heb je me nou weer gemist?? ;-) |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:24 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ik miste je al VRIEND ik zou trouwens maar oppassen voor Nummer14, Voetbalisthebest en AjaxAmsterdam. Zijn namelijk hele stoere jongens die je het leven zuur maken als je niet oplet. Hoezo stoer???????? |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
Het is grote onzin dat je zou moeten gaan zoeken naar oudere topics of er al niet een keer iets geweest is zoals wat diegene wil schrijven. Hou toch op. Als iemand een nieuw topic opent is iedereen toch vrij om te lezen en reageren, of niet soms. Het moet maar eens afgelopen zij met betweters als Grasmaaier. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:24 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Ow ow en gelijk maar weer gaan schelden zielig figuur, sorry hoor dat ik het verkeerd heb gelezen. Nee, niet verkeerd gelezen.. gewoon NIET gelezen. |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:26 schreef Nummer 14 het volgende:Het is grote onzin dat je zou moeten gaan zoeken naar oudere topics of er al niet een keer iets geweest is zoals wat diegene wil schrijven. Hou toch op. Als iemand een nieuw topic opent is iedereen toch vrij om te lezen en reageren, of niet soms. Het moet maar eens afgelopen zij met betweters als Grasmaaier. Gaat er om dat het overzicht behouden blijft, niemand heeft zin om honderde pagina's te doorzoeken. Probeer daar gewoon wat rekening mee te houden. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:29 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Gaat er om dat het overzicht behouden blijft, niemand heeft zin om honderde pagina's te doorzoeken. Probeer daar gewoon wat rekening mee te houden. Je kunt blijkbaar toch normaal posten ;-) |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote: Kan dat ik wel eens over een post heen lees ja. Er zit behoorlijk wat onzin tussen namelijk. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: die PB's .. werd er bang van |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:26 schreef Nummer 14 het volgende:Het is grote onzin dat je zou moeten gaan zoeken naar oudere topics of er al niet een keer iets geweest is zoals wat diegene wil schrijven. Hou toch op. Als iemand een nieuw topic opent is iedereen toch vrij om te lezen en reageren, of niet soms. Het moet maar eens afgelopen zij met betweters als Grasmaaier. Je kunt op zijn minst moeite doen en de eerste pagina doorkijken.. |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:29 schreef Voetbalisthebest het volgende:[..] Gaat er om dat het overzicht behouden blijft, niemand heeft zin om honderde pagina's te doorzoeken. Probeer daar gewoon wat rekening mee te houden. Precies, daarom is er niets mis mee om een eigen topic te openen. |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote: Nou als jij dat bestempeld als stoer doen oke, heb je niet bedreigt of wat dan ook dus niet zo aanstellen. |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote: Wat jij doet is keihard tegen een nieuwe gast aan schoppen, met capslock aan. Op dezelfde wijze als in een café waar stamgasten zitten, een vreemdeling binnenkomt en ze hem toeroepen wat hij hier komt doen en hem de deur uit flikkeren. Dat doe jij! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:34 schreef Nummer 14 het volgende:[..] Wat jij doet is keihard tegen een nieuwe gast aan schoppen, met capslock aan. Op dezelfde wijze als in een café waar stamgasten zitten, een vreemdeling binnenkomt en ze hem toeroepen wat hij hier komt doen en hem de deur uit flikkeren. Dat doe jij! hetzelfde posten als in een ander topic.. jij durft |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Jawel, juist wel. Kijk de 1e pagina door of de 1e en de 2e en als hij er dan niet tussenstaat, dan open je een topic. |
|
|
|
|
M Santos
|
|
|
Als je over iedereen fit praat en over volgend jaar wat doet de Jong dan in het elftal. Zeker op het middenveld niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:35 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Jawel, juist wel. Kijk de 1e pagina door of de 1e en de 2e en als hij er dan niet tussenstaat, dan open je een topic. Nee ik vind van niet. Als iemand een eigen topic wil openen dan is dat geen probleem. En zeker niet als dat een nieuwe gast is. Dan zou het zo moeten zijn dat jij denkt, oh daar is al een ander topic over, en je reageert niet. Ipv deze Ajax-fan de deur uit te flikker en met je capslock aan. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:39 schreef Nummer 14 het volgende:[..] Nee ik vind van niet. Als iemand een eigen topic wil openen dan is dat geen probleem. En zeker niet als dat een nieuwe gast is. Dan zou het zo moeten zijn dat jij denkt, oh daar is al een ander topic over, en je reageert niet. Ipv deze Ajax-fan de deur uit te flikker en met je capslock aan. Het is voor andere forumleden ook erg irritant.. die komen vanavond pas waarschijnlijk dus dat hoor je dan vanzelf wel |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:40 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Het is voor andere forumleden ook erg irritant.. die komen vanavond pas waarschijnlijk dus dat hoor je dan vanzelf wel Ja ik lul je nou in een hoek, ik begrijp dat je verder geen argumenten hebt. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Hoezo geen argumenten? Het is irritant en onnodig.. lijkt me genoeg ofniet? Jij hebt daarentegen géén argumenten, want het enige dat jij zegt is dat ik iemand met capslock aan tegen de schenen trap. |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:42 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Hoezo geen argumenten? Het is irritant en onnodig.. lijkt me genoeg ofniet? Jij hebt daarentegen géén argumenten, want het enige dat jij zegt is dat ik iemand met capslock aan tegen de schenen trap. Irritant he, dat er zomaar iemand anders een biertje in jouw café komt drinken ... |
|
|
|
|
Voetbalisthebest
|
|
|
quote: Nou nou dat zal ie erg vinden.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Waar heb jij het nou in godsnaam dan weer over? Het gaat hier over AjaxAmsterdam die een topic opent.. niet over iemand die bier drinkt in mijn Café ofwel?
Dit slaat echt alles.. dacht dat je nog enigzins kon nadenken, maar zelfs dat kun je niet. |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:48 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Waar heb jij het nou in godsnaam dan weer over? Het gaat hier over AjaxAmsterdam die een topic opent.. niet over iemand die bier drinkt in mijn Café ofwel? Dit slaat echt alles.. dacht dat je nog enigzins kon nadenken, maar zelfs dat kun je niet. Ik begrijp best dat dit boven je pet gaat. In elk geval heb jij het snel voor elkaar dat er weer 2 nieuwe gebruikers van dit forum zijn verdwenen. Daar zal Headliner wel blij mee zijn. Gegroet. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:52 schreef Nummer 14 het volgende:[..] Ik begrijp best dat dit boven je pet gaat. In elk geval heb jij het snel voor elkaar dat er weer 2 nieuwe gebruikers van dit forum zijn verdwenen. Daar zal Headliner wel blij mee zijn. Gegroet. Jij verweet me net dat ik geen argumenten meer had.. maar jij post al jou posts in 2 verschillende topics.. |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
=
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door ajaxfan lol -- |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Jansen, deJong,Eriksen noem ze maar op zijn allemaal goede voetballers op Enoh na dat is een goede balafpakker net als JanvHalst vroeger was,zulk soort types moeten de bal inleveren bij echte voetballers.En dan kom ik bij het aller grootste probleem bij dit Ajax,niemand biedt zich aan er moeten altijd twee afspeelmogelijkheden zijn,niet je eigen verstoppen.En zondag zag ik Lodeiro invallen en hij wilde wel de bal hebben net als vroeger Suarez.Frank moet daar opletten en dat er weer in brengen volgens mijn bescheiden mening,dank u. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:38 schreef M Santos het volgende:Als je over iedereen fit praat en over volgend jaar wat doet de Jong dan in het elftal. Zeker op het middenveld niet goed genoeg. Top de Jong is ZEKER niet goed genoeg voor Ajax alleen heeft hij nog veel fans. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Jong speelt sinds de winterstop toppie... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 16:55 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:Als iedereen Fit is .................Cilessen.............. ..........van Rhijn.....Aldeweireld..... ...VD Wiel..................Boilessen... ........Vertonghen...................... .........................Eriksen........ .................De Jong................ .....Sulejmani.............Boerrigter... ...............sigthorsson ............ Ik heb genoeg gezien afgelopen wedstrijden Vermeer geen slechte keeper,maar Cilessen is de toekomst. Verdediging loopt niet,V Rhijn is de toekomst Verthongen is goed op het middenveld,en kan assisteren in de verdediging.De Jong gewoon weer op de plek waar hij hoort.En Eriksen de VD Vaart rol,Met dit elftal Zonder Janssen gaan wij Kampioen worden,Janssen is een trage stoorzender,past niet bij Ajax,Wielaert was goed bij Twente niet bij Ajax,netzoals Janssen..! Ajax moet nu niet langer wachten met knopen doorhakken Janssen eruit!!!! Op zich qua stelling een leuk topic om op te reageren! En dat ga ik ook doen! Wat jij hier plaatst is inderdaad een in mijn ogen goede opstelling! Janssen mag er wat mij betreft direct uit, echter zou ik tevens De Jong willen vervangen. Ook bij hem heb ik niet het goede gevoel! Verder zou dit inderdaad een ideale opstelling voor de toekomst zijn, echter wanneer al deze jongens weer kunnen meespelen zijn we in het volgende seizoen en is Vertonghen denk ik al vertrokken. Ook Van der Wiel zal dan inmiddels wel een andere club hebben gevonden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:20 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Dan moet je leren lezen zwakzinnige baviaan.. Hasjkoph had het over het forumlid xxx-lonsdale-xxx en hij dacht grappig te doen door te zeggen: 'ik draag liever nike' .. daar gaat het over. Kap eens met dat schelden van je man, heb je vandaag al een keer of 10 zien doen.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Klopt, jij scheld ook nooit.. en nee, ik hou er niet mee op omdat jij het vraagt |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:20 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Dan moet je leren lezen zwakzinnige baviaan.. Hasjkoph had het over het forumlid xxx-lonsdale-xxx en hij dacht grappig te doen door te zeggen: 'ik draag liever nike' .. daar gaat het over. Whahahahahahahahaha ik hou van je man!
Kort gras is voor bazen! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 17:22 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] Precies We moeten gewoon meer vertrouwen in de Jeugd geen pasanten meer kopen,1 of 2 gerichte aankopen en hopelijk word dat met de jaren maar 1 gerichte aankoop Ajax moet het van de Jeugd hebben laatste 13jaar teveel miskopen van spelers als Verlaat t/m Lindenbergh en zo zijn er nog 40 namen Dan maar alweer geen kampioen de komende jaren,Ajax moet gaan bouwen van onder naar boven,en niet meer kortzichtig in het midden beginnen naar boven want dan zak je tog altijd weer inelkaar,Dus van onder naar boven beginnen! Tuurlijk....we gaan weer wauwelen over de jeugd. Welke jeugdspeler heeft nou bewezen dat ie het niveau werkelijk aankon? Ebicilio....te licht, Ozbiliz....te licht.....Boilesen....te kort getest op topniveau. We moeten realistisch zijn....Ajax zit te slapen als het over de transfermarkt gaat. We zijn niet bereid om wat geld uit te geven aan Nederlandse talenten. Narsingh hoeft niet veel te kosten...meeste assist in de ED. Maher heeft een aflopend contract en speelt bij een club die constant geld nodig heeft, Tadic...bewijst al tijden een geweldige linkshalf te zijn, en dan heb ik het nog niet over het laten lopen van talenten als Mertens en Strootman die wekelijks bewijzen op niveau mee te kunnen alleen dan wel bij PSV! We willen 2 dingen die niet verenigbaar zijn....de top halen en bijna alleen maar jeugdspelers inpassen! Bovendien is er een slectie die uit balans is. Er is geen backup voor vd Wiel, een goede 2e spits en boilesen. En tenslotte lopen er in de selectie een paar figuren rond die denken dat ze beter zijn dan dat ze zijn. vertonghen heeft het maar over grote buitenlandse clubs maar kan niet eens Charlison benschop uit Alkmaar in bedwang houden. Janssen inderdaad over the hill en veel te dik! Eriksen nog lang geen grote speler.....meer een talent die nog veel te wisselvallig speelt. Kortom...het is niet alleen in de bestuurskamer een zooitje....grote schoonmaak houden en opnieuw beginnen. Mengeling van jeugd en gerichte en goede aankopen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Echte Ajaxfan!
Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 22:25 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Tuurlijk....we gaan weer wauwelen over de jeugd. Welke jeugdspeler heeft nou bewezen dat ie het niveau werkelijk aankon? Ebicilio....te licht, Ozbiliz....te licht.....Boilesen....te kort getest op topniveau. We moeten realistisch zijn....Ajax zit te slapen als het over de transfermarkt gaat. We zijn niet bereid om wat geld uit te geven aan Nederlandse talenten. Narsingh hoeft niet veel te kosten...meeste assist in de ED. Maher heeft een aflopend contract en speelt bij een club die constant geld nodig heeft, Tadic...bewijst al tijden een geweldige linkshalf te zijn, en dan heb ik het nog niet over het laten lopen van talenten als Mertens en Strootman die wekelijks bewijzen op niveau mee te kunnen alleen dan wel bij PSV! We willen 2 dingen die niet verenigbaar zijn....de top halen en bijna alleen maar jeugdspelers inpassen! Bovendien is er een slectie die uit balans is. Er is geen backup voor vd Wiel, een goede 2e spits en boilesen. En tenslotte lopen er in de selectie een paar figuren rond die denken dat ze beter zijn dan dat ze zijn. vertonghen heeft het maar over grote buitenlandse clubs maar kan niet eens Charlison benschop uit Alkmaar in bedwang houden. Janssen inderdaad over the hill en veel te dik! Eriksen nog lang geen grote speler.....meer een talent die nog veel te wisselvallig speelt. Kortom...het is niet alleen in de bestuurskamer een zooitje....grote schoonmaak houden en opnieuw beginnen. Mengeling van jeugd en gerichte en goede aankopen. Helaas, ik kan je geen ongelijk geven. Alleen is datgene wat er momenteel rondloopt het resultaat van 15 jaar wanbeleid. Vorig jaar is de aanzet gegeven voor het nieuwe beleid op basis van het Cruijff-plan, maar het zal toch enkele jaren duren voordat dit werkelijke vruchten gaat afwerpen. Alle spelers kopen die jij noemt is niet mogelijk zonder weer in de negatieve cijfers te belanden. De grote schoonmaak waar jij het over hebt is in gang gezet, alleen is dat niet van de een op andere dag te realiseren. Daarnaast hebben we te maken met langdurige blessures van spelers waarvan wij vooraf verwachtten dat zij het verschil zouden gaan maken. Boerrigter, Boilesen, Sightorston. Als zij fit zouden zijn zou dat een enorm verschil maken, maar ja, de realiteit is anders. Doorselecteren in de selectie voor volgend seizoen en inpassen van de beste nieuwe talenten uit de jeugd dus. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Nummer 14 Ook de vele blessures is het gevolg van slecht beleid. Geen professionel trainingsbegeleiding. Geen inspanningsfysioloog in dienst. Trainingsintensiteit moet een samenspraak zijn tussen trainers,, medische staf en inspanningsfysioloog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 22:48 schreef Ztjes het volgende:Nummer 14 Ook de vele blessures is het gevolg van slecht beleid. Geen professionel trainingsbegeleiding. Geen inspanningsfysioloog in dienst. Trainingsintensiteit moet een samenspraak zijn tussen trainers,, medische staf en inspanningsfysioloog. Ook hier ben ik het grotendeels met je eens. En ook dit is het gevolg van jarenlang wanbeleid. Lees hiervoor het volgende artikel nog eens door, en dan vooral het gedeelte over de medische staf. Ik weet dat het een hele pil is om te lezen, maar het is heel belangrijk om inzicht te krijgen in hetgeen zich al die jaren heeft afgespeeld bij Ajax.
http://ajax1.nl/archief/revolutie-cruijff-stuit-op-vijfde-colonne/ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 22:25 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Tuurlijk....we gaan weer wauwelen over de jeugd. Welke jeugdspeler heeft nou bewezen dat ie het niveau werkelijk aankon? Ebicilio....te licht, Ozbiliz....te licht.....Boilesen....te kort getest op topniveau. We moeten realistisch zijn....Ajax zit te slapen als het over de transfermarkt gaat. We zijn niet bereid om wat geld uit te geven aan Nederlandse talenten. Narsingh hoeft niet veel te kosten...meeste assist in de ED. Maher heeft een aflopend contract en speelt bij een club die constant geld nodig heeft, Tadic...bewijst al tijden een geweldige linkshalf te zijn, en dan heb ik het nog niet over het laten lopen van talenten als Mertens en Strootman die wekelijks bewijzen op niveau mee te kunnen alleen dan wel bij PSV! We willen 2 dingen die niet verenigbaar zijn....de top halen en bijna alleen maar jeugdspelers inpassen! Bovendien is er een slectie die uit balans is. Er is geen backup voor vd Wiel, een goede 2e spits en boilesen. En tenslotte lopen er in de selectie een paar figuren rond die denken dat ze beter zijn dan dat ze zijn. vertonghen heeft het maar over grote buitenlandse clubs maar kan niet eens Charlison benschop uit Alkmaar in bedwang houden. Janssen inderdaad over the hill en veel te dik! Eriksen nog lang geen grote speler.....meer een talent die nog veel te wisselvallig speelt. Kortom...het is niet alleen in de bestuurskamer een zooitje....grote schoonmaak houden en opnieuw beginnen. Mengeling van jeugd en gerichte en goede aankopen. Mij heb je Ajaxfan.....nu gebeurt er geen moer....is onAjax.... |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote: En dan heb ik het nog niet eens gehad over Enoh.....die is echt Ajax onwaardig! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja qua spel wel...maar zijn passie is tomeloos...zie hem graag blijven voor op de reservebank.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hehehe, moet toch wat he ;p |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
wow dit is echt voer voor psygologen ik dacht dat dit een voetbal forum was gewoon over Ajax praten,maar 2 en een halve pagina vol met bullshit van mensen die er niet tegen kunnen als er een topic teveel is,terwijl de inhoud toch afwijkt van andere topics,waar gaat het tegenwoordig over en wat zijn mensen tog snel gefrustreerd op internet vermoeiend! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Idd triest...bullshit...nu weer snel verder met het topic heren...knopen doorhakken.... |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 14:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:Idd triest...bullshit...nu weer snel verder met het topic heren...knopen doorhakken.... precies wat vind jij van deze opstelling?
.................Cilessen.............. ..........van Rhijn.....Aldeweireld..... ...VD Wiel..................Boilessen... ........Vertonghen...................... .........................Eriksen........ .................De Jong................ .....Sulejmani.............Boerrigter... ...............sigthorsson ............ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wanneer iedereen fit is dit weleens uit te proberen ja....van Rhijn naast Alder en Jantje doorschuiven naar het middenveld....
Dit roep ik overigens al zolang Jantje doorschuiven.....echter wel met een ervaren speler als Chivu in zijn plaats....van Rhijn wordt een grote edoch langzaam brengen....Sulejmani zou ik opofferen voor Lodeiro...
overigens wordt het zondag improviseren achterin |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 15:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wanneer iedereen fit is dit weleens uit te proberen ja....van Rhijn naast Alder en Jantje doorschuiven naar het middenveld.... Dit roep ik overigens al zolang Jantje doorschuiven.....echter wel met een ervaren speler als Chivu in zijn plaats....van Rhijn wordt een grote edoch langzaam brengen....Sulejmani zou ik opofferen voor Lodeiro... overigens wordt het zondag improviseren achterin Of inplaats van ervaren speler V Dijk van Groningen Blind + wat geld aan Groningen geven |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 16:01 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] Of inplaats van ervaren speler V Dijk van Groningen Blind + wat geld aan Groningen geven Dat is een talent zoals ook van Rhijn die hebben we dus al....het is ergens niet verkeerd om nog zo'n talent binnen te halen want naast dat hij ook een grote wordt is hij ook nog eens groot en sterk....we missen dan wel ervaring en een beuk achterin.....denk dan aan Chivu of Boularouz dit soort spelers zijn een must om in de C.L. of E.L. verder te komen... |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 16:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat is een talent zoals ook van Rhijn die hebben we dus al....het is ergens niet verkeerd om nog zo'n talent binnen te halen want naast dat hij ook een grote wordt is hij ook nog eens groot en sterk....we missen dan wel ervaring en een beuk achterin.....denk dan aan Chivu of Boularouz dit soort spelers zijn een must om in de C.L. of E.L. verder te komen... Of misschien moet Ajax meer in Brazilie gaan scouten veel grote sterke technische verdedigers daar, Chivu zijn niveau weet ik niet hij is veel geblesseerd geweest Boula en Chivu moeten 100% zijn,anders gaat het echt mis veel voorbeelden te noemen afgelopen jaren bij Ajax..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door AjaxAmsterdam! -- |
|
|
|