|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 16:12 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:[..] Of misschien moet Ajax meer in Brazilie gaan scouten veel grote sterke technische verdedigers daar, Chivu zijn niveau weet ik niet hij is veel geblesseerd geweest Boula en Chivu moeten 100% zijn,anders gaat het echt mis veel voorbeelden te noemen afgelopen jaren bij Ajax.. Dat is wel zo maar met Chivu en Boula weet je wat je in huis haalt.....een goed gescoute zuid amerikaan zou ook niet verkeerd zijn....maar hebben we nog wel scouts??...merk er weinig van de laatste tijd... |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 16:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat is wel zo maar met Chivu en Boula weet je wat je in huis haalt.....een goed gescoute zuid amerikaan zou ook niet verkeerd zijn....maar hebben we nog wel scouts??...merk er weinig van de laatste tijd... ik weet echt niet welke Chivu en Boula we in huis zouden hebben heb ze al heel lang niet aan het werk gezien,en met welke motivatie zouden ze komen?
Idd ik merk de laatste tijd weinig qua scouting ik word steeds boos als ik aan die Ten have en de zijne denk,ze gaan maar niet weg blijven de club kapot maken ruimte voor goed beleid en een rechte lijn naar de doelen die Ajax wilt bereiken die worden door pasanten al heel lang kapot gemaakt binnen Ajax...Ik vind dat alle supporters vanaf nu wedstrijden moeten boycotten seizoenkaarten inleveren niet meer naar wedstrijden komen,tot Ten Have en de zijne oprotten we moeten gewoon iets doen,met de dag word Ajax meer en meer kapot gemaakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door AjaxAmsterdam! -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dat mensen klagen over teveel topics tot daar aan toe, zij geven dit enkel aan. Jij daar in tegen bent dus iemand die mensen wilt uitsluiten (zie quote) nee dat is lekker sociaal. Maar ook dat is een mening, wel een onbehoorlijke en geeft alleen maar aan dat je liever mensen uitsluit ipv een (verloren) discussie met ze aan te gaan. Doe je best Nummer 14 zoek een forum waar mensen die jouw niet welvallig zijn geweerd kunnen worden, kan je de hele dag ja & amen posten. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 19:24 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Ik miste je al VRIEND ik zou trouwens maar oppassen voor Nummer14, Voetbalisthebest en AjaxAmsterdam. Zijn namelijk hele stoere jongens die je het leven zuur maken als je niet oplet. Laat AITB lekker zelf zijn mening vormen. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
deze topic komt elke week 1keer voorbij. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik lees het toch niet dus ik weet ook niet waarover het gaat :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mongool met je janssen eruit........de enige ch league waardige voetballer op het middenveld man.....mongolen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En dat is nog een eufemisme ook! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
hoe moet die het dan zeggen?? doe het is voor... ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik weet zijn gedachten niet. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hoe zou jij het tegen mij zeggen?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zoals Baco het zegt.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: en jij zegt dat het nog eufenisme of hoe je het ook schrijft is........ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En weet je ook wat dat betekent? ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ja....ik had het op Wiki opgezocht :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En hoe zou je het in je eigen woorden omschrijven? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoe zou jij het begrip 'eufemisme' in je eigen woorden omschrijven? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: als ik weet wat het betekend of niet? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je weet toch wat het is zeg je? Omschrijf het dan is voor me ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: oh bedoel je het zo.......
een woord.... zinsdeel of soms een hele zin waarmee iets mooier of vriendelijker wordt voorgesteld dan het in werkelijkheid is |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:43 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] oh bedoel je het zo....... een woord.... zinsdeel of soms een hele zin waarmee iets mooier of vriendelijker wordt voorgesteld dan het in werkelijkheid is Dat heb je gewoon letterlijk overgenomen, maargoed..
Hoe denk je nu dat het hier is gebruikt? Wat staat er dan eigenlijk? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:45 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dat heb je gewoon letterlijk overgenomen, maargoed.. Hoe denk je nu dat het hier is gebruikt? Wat staat er dan eigenlijk? volgens mij bedoel je dat BaCo het wat bozer (;-)) moest zeggen en niet zo vriendelijk?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:46 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] volgens mij bedoel je dat BaCo het wat bozer (;-)) moest zeggen en niet zo vriendelijk?? Nou bozer kun je het niet noemen, maar dat hij je nóg luier vindt dan een luie donder ;-)
(hehehe, geintje baco ;-)) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 20:49 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Nou bozer kun je het niet noemen, maar dat hij je nóg luier vindt dan een luie donder ;-) (hehehe, geintje baco ;-)) ik snap het niet meer...... straks komt AjaxAmsterdam! (Londsdale-xxx) zeggen dat we OnTopic moeten blijven :P |
|
|
|
|
wij zijn ajax
|
|
|
goeie opties maar weet iemand wanneer boilessen weer fit is want da duur ok n eeuwigheid. En dirk boertje moest ok weer snel terugkeren maar we merken dr nog weinig van |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Boilesen heeft mandagavond met de A1 gespeeld tegen Utrecht....lang uit de roulatie...ze brengen hem voorzichtig. Derk blijft nog wel even weg....misschien ergens in April weer terug... |
|
|
|