|
|
Mike¥¥
|
|
|
Vond het persoonlijk wel tijd worden voor een nieuw onderwerp namelijk EK2012 om hier vast beetje warm voor te draaien wie zijn er lang durig geblesseerd ? wie moeten we meenemen ? hoe gaan we spelen enz. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Wat Nederland betreft, we vliegen er in de groepsfase uit. Over het topic, het is een beetje te vroeg, nog een half jaar!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 21:05 schreef Ajx het volgende:Wat Nederland betreft, we vliegen er in de groepsfase uit. Over het topic, het is een beetje te vroeg, nog een half jaar!!!! Ik zou het niet eens erg vinden als ze er in de groepsfase al uit gaan.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ik ook niet, heb er niet zo heel veel mee eigenlijk..... Hebben de Ajacieden meer rust! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: kan tog niet, na een paar slechte wedstrijdjes beginnen de 020'ers onder ons meteen te janken hahaha weg ermee. ned haalt de volgende ronde maar ik heb geen idee wat erna gebeurt met de laaste wedstrijd portugal. die schoppen de selectie kapot... zweden winnen we dik, duitsland maken we af en protugal 2de elftal gelijk en dooorrrrrrrrr |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 03:08 schreef pat het volgende:[..] kan tog niet, na een paar slechte wedstrijdjes beginnen de 020'ers onder ons meteen te janken hahaha weg ermee. ned haalt de volgende ronde maar ik heb geen idee wat erna gebeurt met de laaste wedstrijd portugal. die schoppen de selectie kapot... zweden winnen we dik, duitsland maken we af en protugal 2de elftal gelijk en dooorrrrrrrrr Onder van Marwijk heeft het me nooit echt uitgemaakt.. Enige wedstrijd van NL elftal die ik leuk vond om te kijken, qua voetbal, was tegen Brazilië.. De rest was niks.. En nee, ik ben niet tegen hem omdat hij een Feyenoorder is. Onder van Basten vond ik het wél leuk. Iig beter onder van Marwijk, qua voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 03:08 schreef pat het volgende:[..] kan tog niet, na een paar slechte wedstrijdjes beginnen de 020'ers onder ons meteen te janken hahaha weg ermee. ned haalt de volgende ronde maar ik heb geen idee wat erna gebeurt met de laaste wedstrijd portugal. die schoppen de selectie kapot... zweden winnen we dik, duitsland maken we af en protugal 2de elftal gelijk en dooorrrrrrrrr WHAHAHAHA!!!!!!!!!! Je denkt dat Zweden bij ons in de poule zit, terwijl je 'ons 020'ers' een lesje wilt leren. Maar we zitten in de poule met Duitsland, Portugal en DENEMARKEN |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 21:05 schreef Ajx het volgende:Wat Nederland betreft, we vliegen er in de groepsfase uit. Over het topic, het is een beetje te vroeg, nog een half jaar!!!! Gelukkig zijn er ook geen andere dingen waar we veel beter over kunnen praten. Positief is wel dat als we dit topic in ere houden we goed opgewarmd zijn voor het EK. Van mij mag er een slot op tot ergens rond pinksteren. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Nou als je het zo stoort kun je er ook weg blijven , ik vind dat het gerust al kan en denk persoonlijk dat een 2de plek wel in de mogelijkheden ligt |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Het begint nu toch dichtbij te komen,en wat vind iedereen van het uitshirt zelf vind ik het zwart wel mooi,had alleen meer oranje in mogen zitten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Vind ook dat er meer oranje in had mogen zitten. Ben ook niet zo'n fan van een zwart shirt. |
|
|
|
|
Twente 310
|
|
|
Het zou best kunnen dat we er in de voorronde uitvliegen, |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
ik denk dat het wel eens een tegenvallende ek kan worden, enigste die nu enigzins in goede vorm steken volgens mijn mening robben,huntelaar,van persie, stekelenburg bakt er niet veel van,sneijder uit vorm,links achter wie hier voor?? en wie verder voor in de verdediging?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door Mike¥¥ -- |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Oef Vanavond komt onze arjen die Gek van een pepe tegen ! Dus misschien na vanavond al afvalt voor polen ! Het is niet te hopen. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
hij heeft het overleeft deel 1 pepe was als een van de weinigen van real die zich wel bezig hield met verdidigen/voetballen ipv al die onnodige tackles en overtredingen |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
idd gelukkig maar. Er komt nog een return wedstrijd. Hoop zo dat munchen door gaat ! |
|
|
|
|
SIWvrijwilliger
|
|
|
Wil jij als voetballiefhebber de UEFA EURO 2012 van heel dicht bijmaken? Dit is jouw kans! SIW is op zoek naar vrijwilligers die tijdens de UEFA in Oekraïne in de Fan Zone willen werken. Ben je tussen de 18 en 28 jaar en beschikbaar tussen 6 en 20 juni, neem contact met SIW op voor 25 april.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door SIWvrijwilliger -- |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
nog een goede maand ong. en dan is zover ben benieuwd hoe we het gaan doen het lijkt er toch op dat bijv. sneijder weer in zn vorm komt, gun ook wel butner een plaats op de links back
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door Mike¥¥ -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 12:14 schreef Mike¥¥ het volgende:nog een goede maand ong. en dan is zover ben benieuwd hoe we het gaan doen het lijkt er toch op dat bijv. sneijder weer in zn vorm komt, gun ook wel butner een plaats op de links back Maar Buttner niet in het basiselftal heh! Emanuelson is gewoon het beste alternatief voor de lege LB-positie. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 21:22 schreef Ajx het volgende:[..] Maar Buttner niet in het basiselftal heh! Emanuelson is gewoon het beste alternatief voor de lege LB-positie. vond emanuelson daar ook niet goed hoor. buttner vind ik wel een optie. vind hem beter als pieters. snap ook niet dat ajax die poulsen wil en geen buttner |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|