|
|
JOOD
|
|
|
Beste Ajacieden,
De oplossing voor alle problemen bij onze club, sportief en zakelijk zijn op te lossen op een relatief gezien makkelijke manier.
En onze grote vriend (NOT!) Ten Have heeft het antwoord al gegeven. Pas als Cruyf de club helemaal in handen zou hebben zou hij kunnen regeren als Abramovic.
Nou weet ik, voordat ik allerlei reacties krijg.. Dat het in theorie uit te voeren is, maar dat het waarschijnlijk zonder heel veel geld niet uit te voeren is.
Maar mochten er veel vermogende (quote500-kaliber) supporters zijn die pro Cruyf zijn dan moeten ze de club opkopen, van de beurs halen en Cruyf aanstellen als voorzitter.
Toen ik afgelopen week 'voetbal' zat te kijken tegen AZ. Had ik het idee dat we echt slecht bezig zijn op het sportieve gebied. Jonge spelers breken door, dat wel. Maar het totale beleid is veel te zakelijk. Komt er dalijk een substantieel bod op Eriksen dan is hij weg. Waarom? Omdat het bedrijf Ajax logischerwijs winst wil maken. Klopt als een bus en waarom zou je dan zo dom zijn om een miljoenenbod te weigeren?
Nou... Omdat Ajax weer een voetbalclub moet worden, waar gevoetbald wordt. Niet een of andere onderneming met allerlei mensen in pak en een adviesraad hier en een onderzoekscommissie daar. Nee, foebelle zoals onze trainer zou zeggen. Ik snap goed dat de bestuurders er netjes op moeten staan, maar a.u.b. laat het voetbal weer op 1 komen.
Je moet toch echt iets in je ogen hebben wil je niet zien dat de oplossing voor alle problemen voetbal is? Daar is het toch ook mee begonnen?
Heb ik gelijk?
Een Fan |
|
|
|
|
AjaxAmsterdam!
|
|
|
Je denkt te minste mee maar, als iemand Ajax koopt dan word het nog meer een club die Spelers voor miljoenen wilt verkopen Want alleen een inversteerder zou Ajax kunnen kopen en die wilt er vooral in deze tijd wel geld voor zien Cruijff wilt geen direkteur zijn die heeft daar ook niet zoveel verstand van,Cruijff is geen V Praag.Cruijff moet de voetballijnen uitzetten,De juiste mensen heeft tie op de Toekomst al neergezet
Wij als Supporters moeten eerst ons laten gelden, Ten Have maakt onze club kapot,probeert onze icoon zijn naam te schande te brengen door die rechtzaken,Ten kuthave maakt onze club kapot hij gaat maar door,iedereen wilt dat tie weggaat maar in Ajax belang denkt hij niet,Hij blijft maar doorgaan we moeten de wedstrijden boycotten niet meer gaan stampij maken elke dag tot tie weggaat,ik weet dat het te ver gaat enz maar onze club word kapot gemaakt we moeten wat doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door AjaxAmsterdam! -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 16:52 schreef AjaxAmsterdam! het volgende:Je denkt te minste mee maar, als iemand Ajax koopt dan word het nog meer een club die Spelers voor miljoenen wilt verkopen Want alleen een inversteerder zou Ajax kunnen kopen en die wilt er vooral in deze tijd wel geld voor zien Cruijff wilt geen direkteur zijn die heeft daar ook niet zoveel verstand van,Cruijff is geen V Praag.Cruijff moet de voetballijnen uitzetten,De juiste mensen heeft tie op de Toekomst al neergezet Wij als Supporters moeten eerst ons laten gelden, Ten Have maakt onze club kapot,probeert onze icoon zijn naam te schande te brengen door die rechtzaken,Ten kuthave maakt onze club kapot hij gaat maar door,iedereen wilt dat tie weggaat maar in Ajax belang denkt hij niet,Hij blijft maar doorgaan we moeten de wedstrijden boycotten niet meer gaan stampij maken elke dag tot tie weggaat,ik weet dat het te ver gaat enz maar onze club word kapot gemaakt we moeten wat doen Ik denk niet dat je gelijk hebt op het gebied van nog meer spelers verkopen voor de centen. Ik heb het namelijk over clubliefde.. Ik weet dat het utopisch is maar dit is de enige oplossing om Ajax onafhankelijk terug te laten keren naar het voetbal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De oplossing ligt op het veld....winnen en nog eens winnen...met wie maakt geen moer uit.... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:De oplossing ligt op het veld....winnen en nog eens winnen...met wie maakt geen moer uit.... Nee, want wat ik zeg is dat mensen zonder voetbalkennis de club runnen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik hou mn mond maar dicht ;) |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehehe......bij mij valt het muntje wel grassie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kampioen wordt je niet achter de schermen maar op het veld....kijk maar naar vorig jaar toen zaten we ook midden in het gezeik en nog werden we kampioen....voor de lange termijn is rust op de achtergrond niet verkeerd natuurlijk maar bij elke club zitten er mensen zonder voetbalkennis in het bestuur en dat zal altijd zo blijven...je moet van die nerds hebben die het financiele voor hun rekening nemen.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik begrijp je punt JOOD, maar er zijn al zoveel topics over dit onderwerp! Maar je punt is duidelijk en op zich vind ik het beschrevene niet eens zo gek!
AJAX MOET VAN DE BEURS!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Is beter voor mij en een aantal anderen ;) |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
met gemopper en gezeur komen we er niet, dat zie je maar aan ten Have, die probeert een menigte op de been te krijgen door onraad te scheppen, de club over te laten nemen is ook geen optie, ik zie geen verschil tussen een overname en de beurs, beide willen geld verdienen aan spelers die boven iedereen uit steken. boicotten is ook niet de manier, maar wat wel?????? ik denk dat zoals ik al eerder eens aangaf via een topic, ajax suporters zouden zich massaal op het centraal station moeten melden voor een wandeling naar de arena, net zoals wij vroeger naar de meer liepen, met spandoeken en toeters vlaggen en een heel grote groep mensen, ik denk dus dat wij als suporters zo de aandacht van zowel de amsterdammers en de media eens op moeten eissen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:AT5.nl meldt: AJAX DIRECTEUR STURKENBOOM BEDREIGD Een groep Ajax-supporters heeft Ajax-directeur Martin Sturkenboom een 'laatste waarschuwing' gegeven. Naar nu blijkt kreeg Sturkenboom woensdagnacht bezoek van een tiental man met de intimiderende boodschap dat hij moest oprotten uit de Arena. 'Jij weet niet welke maatregelen wij kunnen nemen tegen jou en jouw gezin', luidde de boodschap. Sturkenboom heeft dezelfde nacht een verklaring afgelegd bij de politie en deed vrijdag formeel aangifte. 'Ik ben erg geschrokken. Dit was pure intimidatie', liet de algemeen directeur ad-interim van Ajax weten. 'Nadat de groep was vertrokken, kreeg ik een aantal intimiderende en bedreigende sms'jes. Het is triest dat zakelijke onenigheid nu ook een wissel trekt op mijn privéleven. Op deze manier wordt het werken mij bijna onmogelijk gemaakt.' Vooralsnog gooit Sturkenboom de handdoek niet in de ring, maar hij erkent wel dat de werkomstandigheden bij Ajax op dit moment allerminst plezierig zijn. De oud-voorzitter van FC Utrecht is door de raad van commissarissen onder leiding van Steven ten Have naar voren geschoven als algemeen directeur ad-interim. Het is de bedoeling dat Louis van Gaal hem rond de zomer opvolgt. Ik vind dit schandalig, als wij als fans op deze manier ons ongenoegen moeten uiten, hebben we bij voorbaat al verloren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 11:43 schreef baco74 het volgende:[..] Ik vind dit schandalig, als wij als fans op deze manier ons ongenoegen moeten uiten, hebben we bij voorbaat al verloren. Ben het er mee eens, maar vind het frappant dat zoiets weer naar buiten moet worden gebracht op belangrijke voetbaldagen!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 11:46 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ben het er mee eens, maar vind het frappant dat zoiets weer naar buiten moet worden gebracht op belangrijke voetbaldagen!!! Tsja erg opvallend, is woensdag al gebeurd en komt op zondag naar buiten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En dat bedoel ik dus! Die gasten hebben maar 1 doel en dat is AJAX kapot maken!! En dan heb ik het niet over de relschoppers, maar over die directeuren!! Had het donderdag naar buiten gebracht, of desnoods morgen maar niet op de dag van de Klassieker!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 11:43 schreef baco74 het volgende:[..] Ik vind dit schandalig, als wij als fans op deze manier ons ongenoegen moeten uiten, hebben we bij voorbaat al verloren. Het is zeker niet goed, maar het zat er aan te komen dat er iets dergelijks zou gaan gebeuren. En op de dag van deze wedstrijd naar buiten brengen, zegt veel meer over Snurkentak dan over de actie op zich. Maar nogmaals, goed is het niet! |
|
|
|