BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord sluit deuren jeugdopleiding voor buitenlandse clubs

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 25 januari 2012 - 07:11   quote  deeplink  
quote:


Feyenoord wil de deuren gaan sluiten voor grote buitenlandse clubs die op zoek zijn naar kennis en informatie over de Feyenoord Academy. Dat stelt hoofd jeugdopleiding Stanley Brard in De Telegraaf. De interesse voor de kennis en ervaring van Feyenoord is enorm om mee te kijken. "Het is een vorm van erkenning. We staan in het buitenland in de picture. Dat hoor je, dat lees je en dat zie je. Maar diezelfde buitenlandse clubs azen ook op onze talenten. Daar moeten we alert op zijn en dus komt er nu een grens aan onze gastvrijheid."
En terecht, laat al die talenten maar een tijdje bij ons ballen, zodat ze voor meer geld verkocht worden. En niet voor 5 ton (o.i.d) aan opleidingskosten weggekaapt worden.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 januari 2012 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 07:11 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En terecht, laat al die talenten maar een tijdje bij ons ballen, zodat ze voor meer geld verkocht worden. En niet voor 5 ton (o.i.d) aan opleidingskosten weggekaapt worden.
Inderdaad, maar ik denk niet dat het echt veel uitmaakt, de wedstrijden die die gastjes spelen zijn openbaar.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 januari 2012 - 07:37   quote  deeplink  
Juist ja, ik vind het in ieder geval een goede stap van Feyenoord om zo te handelen, en inderdaad je kan de scouts niet tegen houden bij wedstrijden haha zou wel mooi zijn die een verbod te geven om wedstrijden te bezoeken overigens.
Nee ik vind het prima van Feyenoord
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 25 januari 2012 - 07:41   quote  deeplink  
Vind ik een goede zaak. Het brengt ons niets
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 25 januari 2012 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 07:23 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ik denk niet dat het echt veel uitmaakt, de wedstrijden die die gastjes spelen zijn openbaar.
Dat is ook zo, alleen de werkmethode wordt bij deze ook afgeschermd, en dat is ook positief.

Voor een club als, noem maar iets, PSG of Liverpool, of Juve of Napoli, die een nieuwe 'soort' jeugdopleiding willen starten, met nieuwe methodes, zijn de trainingen bij deze afgeschermd.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 januari 2012 - 08:19   quote  deeplink  
Clubs, makelaars en andere headhunters zullen het hierdoor moeilijker krijgen om een gefundeerd inzicht te krijgen.
Moeten meer clubs doen, is bredere statusverklaring tot parasiet van deze figuren.
kuipje
 kuipje - woensdag 25 januari 2012 - 10:56   quote  deeplink  
En op het internet alleen maar schrijven dat de slechtste talenten het zo goed doen... Kapen ze die misschien weg.
van geil
 van geil - woensdag 25 januari 2012 - 11:27   quote  deeplink  
ik zou liever wetgeving zien,al is dit alvast n statement
12
 12 - donderdag 26 januari 2012 - 11:12   quote  deeplink  
Het is in ieder geval een goed signaal. Maar ik vrees dat het weinig effect zal hebben. Ik zie Feyenoord niet zo snel toegangspoortjes op Varkenoord zetten. Al zal dat ook niet waterdicht zijn. En ja je hebt ook nog de uitwedstrijden die de scouts kunnen bezichtigen. Zucht!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2012 door 12 --
12
 12 - donderdag 26 januari 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 11:27 schreef van geil het volgende:
ik zou liever wetgeving zien,al is dit alvast n statement
Dan kan Feyenoord ook niet meer scouten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2012 door 12 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 januari 2012 - 12:42   quote  deeplink  
Feyenoord doet natuurlijk hetzelfde, ik denk dat regelgeving met betrekking tot de samenstelling van de selectie effectiever is. dat er bijvoorbeeld tenminste 6 spelers uit de eigen opleiding opgesteld moet worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 januari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 12:42 schreef hotjumper het volgende:
Feyenoord doet natuurlijk hetzelfde, ik denk dat regelgeving met betrekking tot de samenstelling van de selectie effectiever is. dat er bijvoorbeeld tenminste 6 spelers uit de eigen opleiding opgesteld moet worden.
dat zou de enige echt oplossing kunnen zijn alleen kunnen grote clubs dan nog altijd de beste overige 5 weg halen bij bv ons..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 januari 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat zou de enige echt oplossing kunnen zijn alleen kunnen grote clubs dan nog altijd de beste overige 5 weg halen bij bv ons..
Valt mee, want er moeten ten alle tijden 6 eigen spelers binnen de lijnen staan, dus op de bank heb je ook een aardige vertegenwoordiging eigen spelers nodig. Clubs zullen dan alleen spelers van buiten halen die echt iets toevoegen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 januari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 22:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Valt mee, want er moeten ten alle tijden 6 eigen spelers binnen de lijnen staan, dus op de bank heb je ook een aardige vertegenwoordiging eigen spelers nodig. Clubs zullen dan alleen spelers van buiten halen die echt iets toevoegen.
Zoals een Fer Wijnaldum Drenthe of Castaignos ???
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 januari 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 22:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zoals een Fer Wijnaldum Drenthe of Castaignos ???
Het risico dat je een speler als Castaignos kwijt raakt hou je altijd.
van geil
 van geil - donderdag 26 januari 2012 - 23:56   quote  deeplink  
en zeker!!!!!voor die reuzenneuzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
afmaken zondag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TheMenace
 TheMenace - donderdag 26 januari 2012 - 23:58   quote  deeplink  
ze moeten alles sluiten voor iedereen die niet voor feyenoord is!
van geil
 van geil - vrijdag 27 januari 2012 - 00:01   quote  deeplink  
gasbranders voor de deur
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 januari 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 00:01 schreef van geil het volgende:
gasbranders voor de deur
lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord sluit deuren jeugdopleiding voor buitenlandse clubs









0.0054528