|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord krijgt waarschijnlijk zijn eigen vak 410 ala Ajax... Er gaat een sterk gerucht in de rondte dat een deel van het legioen de enige succes formule willen nabootsen in de KUIP.. Na enige navraag binnen de supportsgroep kwamen we uit in het Feyenoord cafe...De naam Feyenoord cafe dateerd al van 3 jaar terug maar de formule is gekopieerd van het Ajax cafe..Uiteindelijk hebben we iemand gevonden voor enig uitleg die overigens niet onder zijn eigen naam in deze krant wil komen..Hij noemt zichzelf FR vlakstront (plat en op de grond)...Nou het idee is dus om onze eigen vak 410 te creëren binnen Feyenoord..Het idee is dat de seizoenkaarthouders in dat vak 20 plaatjes krijgen ,met doorop afbeeldingen van lekker dingen.Zoals een hertog jan ,een gebakken ei of een heerlijke cappuccino.Tijdens elke wedstrijddag geven we elkaar een kaart,die gene die als eerste 4 gelijken heeft krijgt dan een gratis ijsje aldus FR vlakstront...Op de vraag dat het on Feyenoords is om iets na te doen of te Kopieren van de Amsterdammers werd vreemd ontvangen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geloof mij Piet,jij bent niet de enige hahaha
Nog een verslag vandaag?Of lig je ergens voor anker? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
we varen niets te doen dus lekker internetten.Aankomst Hamburg vrijdag nacht. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
SLOTJE BIJ DIE TYFUS CAFÉS KSSSSSTTTTTTT FORUMRAZZIA |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: OHHHHHH Hamburg :) Dat gaat geld kosten Piet :P |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ik snap er ook de balle nie van! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
jajaj lekkerrrrrrrrrrrrrr Reeperbahn ein kleines cafe und dan Fussbal spielen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik voel daar ook wel iets voor Achie....Goed idee man :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat vind je eigenlijk van het Café, Leon? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk man genieten ,maar maak je niet alle winst op? Ik kan mij nog uit me dienst tijd herrineren dat je op de Reeperbahn geef flessen champagne moet gaan kopen voor een vrouwtje.. In Rotterdam bij OQ ook niet trouwens hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, Leon je raad nooit wat voor topic ik gevonden heb... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 3 letters.... ehhh... kut! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Om voor altijd dat gelul uit de wereld te helpen dat wij het cafetopic van het Ajax-forum zouden hebben hebben overgenomen. hier een eerder topic op ons forum.
Link: http://forum.headliner.nl/topic-15809/
Openingspost van dat topic:
quote: Datum is eerder dan de datum van het Ajax Cafe topic.
Lekker bezig topicopenert! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ajaxcafe topic dateert van 8 feb 2011 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij ben vast slimmer dan dat... Het is in iedergeval geen kopie vanuit het snavel forum ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Om voor altijd dat gelul uit de wereld te helpen dat wij het cafetopic van het Ajax-forum zouden hebben hebben overgenomen. hier een eerder topic op ons forum. Link: http://forum.headliner.nl/topic-15809/Openingspost van dat topic: [..] Datum is eerder dan de datum van het Ajax Cafe topic. Lekker bezig topicopenert! Oh ironie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij ben vast slimmer dan dat... Het is in iedergeval geen kopie vanuit het snavel forum ;) ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Om voor altijd dat gelul uit de wereld te helpen dat wij het cafetopic van het Ajax-forum zouden hebben hebben overgenomen. hier een eerder topic op ons forum. Link: http://forum.headliner.nl/topic-15809/Openingspost van dat topic: [..] Datum is eerder dan de datum van het Ajax Cafe topic. Lekker bezig topicopenert! Oh mooi dan kan die nieuwe dicht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: kun je wel stellen ja :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Om voor altijd dat gelul uit de wereld te helpen dat wij het cafetopic van het Ajax-forum zouden hebben hebben overgenomen. hier een eerder topic op ons forum. Link: http://forum.headliner.nl/topic-15809/Openingspost van dat topic: [..] Datum is eerder dan de datum van het Ajax Cafe topic. Lekker bezig topicopenert! Johoe ding dong ,het gaat om het concept de manier van posten... Als jij het echt niet wil begrijpen mag je me gerust gappie noemen schat,fucking hell |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha,duurde ff.ruzie met de telefoon :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou het komt bij meer over op kloppen op een leeg hoofd vriend hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Maar dat Café topic is toch ook door een Ajaxied geopend? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Noem je Leon nou een Ajacied? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2012 - 21:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Johoe ding dong ,het gaat om het concept de manier van posten... Als jij het echt niet wil begrijpen mag je me gerust gappie noemen schat,fucking hell hahaha, rustig maar Leon! Ik begrijp je best. Maar het was wel een deel van het verhaal. Het andere staat in de post die ik quote. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vak 410
|
|
|