BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is er nu niemand meer die gelooft in die twee ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 januari 2012 - 21:07   quote  deeplink  
Al sedert het schitterende spel van Cisee bij Roda ben ik er van overtuigd dat deze speler goed kan voetballen.Hij heeft veel blesure leed gehad.Maar ik kan me niet voorstellen dat deze jongen nu niets meer kan en steeds kritiek ontvangt.
Ditzelfde geldt voor Gijon Fernandez een body als een bokser en zeer snel.Toen hij bij Excelsior voetbalde riepen we om hem dat Feyenoord hem moest halen.
Echter nu heb ik het gevoel dat de meeste Feyenoord supporters deze spelers niet meer ziet zitten.
Is dit zo mede supporters ?
En let wel bij afwezigheid van Guidetti moet een van de 2 het gaan doen.
Ik geloof nog steeds dat beide Top spelers zijn of kunnen worden (Fernandez)
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 25 januari 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:07 schreef piet de paler het volgende:
Al sedert het schitterende spel van Cisee bij Roda ben ik er van overtuigd dat deze speler goed kan voetballen.Hij heeft veel blesure leed gehad.Maar ik kan me niet voorstellen dat deze jongen nu niets meer kan en steeds kritiek ontvangt.
Ditzelfde geldt voor Gijon Fernandez een body als een bokser en zeer snel.Toen hij bij Excelsior voetbalde riepen we om hem dat Feyenoord hem moest halen.
Echter nu heb ik het gevoel dat de meeste Feyenoord supporters deze spelers niet meer ziet zitten.
Is dit zo mede supporters ?
En let wel bij afwezigheid van Guidetti moet een van de 2 het gaan doen.
Ik geloof nog steeds dat beide Top spelers zijn of kunnen worden (Fernandez)
Ik geloof zeker dat Fernandez nog veel kan groeien, deed het de 1e paar wedstrijden behoorlijk goed. Cisse..... ik weet het niet, ik was blij toen hij naar ons kwam maar heeft wel heel veel tegenslag gehad. Ik heb hem nog niet afgeschreven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 januari 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Lang niet iedereen riep om Fernandez. Vond en vind het een beperkte speler, om mezelf even te quoten:

quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 06:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

+1

over b-garnituur gesproken...

Fernandez is 1) niet goed genoeg en 2) past niet in het spel van Feyenoord (hij is counterspits).
Cissé heb ik nog steeds niet goed hoogte van. Hij heeft kwaliteiten, werkt als een paard, is fit van waarde. Maar mentaal heb ik nog steeds grote twijfels...
van geil
 van geil - woensdag 25 januari 2012 - 21:14   quote  deeplink  
fernandez heeft t helemaal niet onaardig gedaan,,,heeft meer tijd nodig
cisse heeft n paar goede wedstrijden laten zien,,maar ook slechte,,en heeft lijkt t altijd wat,helaas
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 januari 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Fernandez held!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 januari 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:11 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Ik geloof zeker dat Fernandez nog veel kan groeien, deed het de 1e paar wedstrijden behoorlijk goed. Cisse..... ik weet het niet, ik was blij toen hij naar ons kwam maar heeft wel heel veel tegenslag gehad. Ik heb hem nog niet afgeschreven.
Sluit me bij Roel aan, Cissé moet het nog waarmaken, Fernandez komt er wel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 januari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Lang niet iedereen riep om Fernandez. Vond en vind het een beperkte speler, om mezelf even te quoten:

[..]

Cissé heb ik nog steeds niet goed hoogte van. Hij heeft kwaliteiten, werkt als een paard, is fit van waarde. Maar mentaal heb ik nog steeds grote twijfels...
Guyon kan tenminste zeggen dat hij 3x van de Joden heeft gewonnen en in al die wedstrijden heeft gescoord...
Cisse moet ontzettend veel vertrouwen voelen volgens mij...heel veel vertrouwen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 januari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Guyon kan tenminste zeggen dat hij 3x van de Joden heeft gewonnen en in al die wedstrijden heeft gescoord...
Cisse moet ontzettend veel vertrouwen voelen volgens mij...heel veel vertrouwen..
Ja minstens 3 teentjes
Quiroz
 Quiroz - woensdag 25 januari 2012 - 21:22   quote  deeplink  
Het maakt mij niet uit hoe, al spelen Clasie en evt Guidetti kut en Swerts fantastisch als we m maar winnen. Ik ga geen filmpjes kijken van winstpartijen in het verleden, geen gezeik met dat we zoveel vertrouwen hebben, de 29ste, 12.30 DAN MOETEN ZE ER STAAN
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 januari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Guyon kan tenminste zeggen dat hij 3x van de Joden heeft gewonnen en in al die wedstrijden heeft gescoord...
Cisse moet ontzettend veel vertrouwen voelen volgens mij...heel veel vertrouwen..
tsja... Bakkal kan zeggen dat hij international is, zo ken ik er ook nog wel een paar.
Els
 Els - woensdag 25 januari 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:22 schreef Quiroz het volgende:
Het maakt mij niet uit hoe, al spelen Clasie en evt Guidetti kut en Swerts fantastisch als we m maar winnen. Ik ga geen filmpjes kijken van winstpartijen in het verleden, geen gezeik met dat we zoveel vertrouwen hebben, de 29ste, 12.30 DAN MOETEN ZE ER STAAN
Heb je nou al vervoer geregeld?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 januari 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja... Bakkal kan zeggen dat hij international is, zo ken ik er ook nog wel een paar.
Hoeveel heeft Guyon bij ons gescoord en uit hoeveel wedstrijden..?

Jij bent van de statistiekjes en uitzoekerijtjes...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 januari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
3 uit 10
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 januari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoeveel heeft Guyon bij ons gescoord en uit hoeveel wedstrijden..?

Jij bent van de statistiekjes en uitzoekerijtjes...
Guyon heeft 3 maal gescoord in 9 wedstrijden. Tot nog toe maakt hij gemiddeld elke 187 minuten een goal voor Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 januari 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Hij heeft ook nog twee keer voor de beker meegedaan, waarin hij niet scoorde.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 januari 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Guyon heeft trouwens best wel zijn waarde achter een spits als Guidetti. Je kan met hem van systeem veranderen, snelheid in de aanval brengen, als je een sterke tegenstander treft of voorstaat. Hij kan eventueel op de vleugels. Maar puur als eerste spits vind ik hem onvoldoende.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 januari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Guyon heeft 3 maal gescoord in 9 wedstrijden. Tot nog toe maakt hij gemiddeld elke 187 minuten een goal voor Feyenoord.
mmmh Is niet best nee maar ik heb toch erg veel vertrouwen in hem..
Alleen het spel bij ons is anders dan bij Excelsior en daar werd veel op
de counter gespeeld ,dus je heb een punt dat je spreekt over beperkt..
Aan de andere kant word hij ook niet zo best gebruikt bij spel hervattingen
van achteruit...Puntje voor verbetering denk ik ..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 25 januari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Ik zie liever Cisse.
Die kan echt wel goed voetballen, zit hem alleen gewoon niet mee.
Fernandez heb ik nooit geweten wat ik ervan moet denken, en dat doe ik nu nog niet...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 januari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

mmmh Is niet best nee maar ik heb toch erg veel vertrouwen in hem..
Alleen het spel bij ons is anders dan bij Excelsior en daar werd veel op
de counter gespeeld ,dus je heb een punt dat je spreekt over beperkt..
Aan de andere kant word hij ook niet zo best gebruikt bij spel hervattingen
van achteruit...Puntje voor verbetering denk ik ..
Ben ik volledig met je eens. Guyon heeft zijn waarde, als je hem op een goede manier gebruikt en dat is als er veel ruimte ligt. Maar zo aanvallend spelen de meesten eredivisieploegen niet tegen ons, dus dan is het behelpen.
van geil
 van geil - woensdag 25 januari 2012 - 22:05   quote  deeplink  
maar,,,volgens mij???zou hij best buitenspeler kunnen zijn ipv diepe spits
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 25 januari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
nee, maar dat kan ook komen omdat ik niet gelovig ben opgevoed
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 januari 2012 - 22:21   quote  deeplink  
hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 januari 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 22:05 schreef van geil het volgende:
maar,,,volgens mij???zou hij best buitenspeler kunnen zijn ipv diepe spits
Als hij maar gelanceerd word zodat hij op snelheid zijn actie kan maken.
Gewoon aanspelen in de dekking heb je geen reet aan hem want hij komt
echt zelden een man voorbij..
FR-Han
 FR-Han - woensdag 25 januari 2012 - 22:27   quote  deeplink  
topic: Is er nu niemand meer die gelooft in die twee ?... lijkt me wel piet! chari en jozo zijn goden man
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 januari 2012 - 22:30   quote  deeplink  
hahahaha
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 25 januari 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 22:27 schreef FR-Han het volgende:
topic: Is er nu niemand meer die gelooft in die twee ?... lijkt me wel piet! chari en jozo zijn goden man
vergeet mijn mentor en personal best friend opliku010 niet!.. Ik mis je!.. en Milo!.. :)

Maar, nooit echt gezien in Fernandez. Wel zie ik nog steeds veel potentie in Cissé..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 januari 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Meningen zijn behoorlijk verschillend over Fernandez en Cissé zeg
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 25 januari 2012 - 23:31   quote  deeplink  
CIssé is nog steeds een watje, altijd pijntjes. Spitsen als Fernandez gaan er dertien in een dozijn.
salemi
 salemi - donderdag 26 januari 2012 - 10:19   quote  deeplink  
De een is altijd geblesseerd en de ander kreeg al snel in de competitie zes wedstrijden schorsing aan zijn broek. Wat kan je er dan over zeggen?
Ik hoop dat beiden nu eens een lange periode gewoon inzetbaar zijn en niet door allerlei ongein langdurig aan de kant zitten. Pas daarna kunnen we beoordelen of zij iets aan Feyenoord toevoegen of niet. Maar als zij er aanstaande zondag er allebei een inschieten is het leed snel vergeten.
Suijltje
 Suijltje - donderdag 26 januari 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2012 - 23:31 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
CIssé is nog steeds een watje, altijd pijntjes. Spitsen als Fernandez gaan er dertien in een dozijn.
Noem er eens 13 dan........?
Ik vind deze jongens wel wat hebben bij ons cluppie, er moet nog wel wat aan gebeuren
natuurlijk, maar ik zie tóch wel potentie in die 2.......
Omekees
 Omekees - donderdag 26 januari 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 10:49 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Noem er eens 13 dan........?
Ik vind deze jongens wel wat hebben bij ons cluppie, er moet nog wel wat aan gebeuren
natuurlijk, maar ik zie tóch wel potentie in die 2.......
Helemaal mee eens!
Omekees
 Omekees - donderdag 26 januari 2012 - 10:58   quote  deeplink  
Die schorsing van Fernandez vond ik niet helemaal terecht
6 wedstrijden was te lang
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 26 januari 2012 - 11:05   quote  deeplink  
Cisse, ben nog steeds wel weg van hem.. omdat hij bal vast is en als hij duels aan durft te gaan is het een topper.. alleen mss wat minder kwa afwerken..

Guyon Fernandez.. goede voetballer harde werker.. alleen mist 1 ding wat Guidetti wel heeft, teambelang boven eigenbelang.. mocht hij die mentaliteit opzij kunnen zetten en een oog open houden voor andere spelers word ie goed voor de eredivisie.. weet niet of hij het in zich heeft om een Europese topper te worden.

Maar welke jongens van de Eredivisie kunnen nou ook bijv. Europese top worden, zijn alleen jonge gasten zoals Wijnaldum enzo.. zie ik voor Fernandez niet..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 26 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
Cissé is een geweldige voetballer. Hij heeft wel te veel last van zijn jubelteen gehad, maar hij is in potentie één van de besten van de eredivisies (wk-waardig!!)
King - 010
 King - 010 - donderdag 26 januari 2012 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 10:58 schreef Omekees het volgende:
Die schorsing van Fernandez vond ik niet helemaal terecht
6 wedstrijden was te lang
Ik vind dat je gewoon in het veld moet laten zien dat je de betere man bent.
Waarom gaan slaan als een doelpunt scoren meer pijn doet?
En dan die irritante tegenspeler lekker vlak voor zijn gezicht gaan uitlachen.
Dat heeft meer effect.

Fernandez is een speler die nog moet groeien in kwaliteit.
Hij komt er wel maar dan moet hij zich wel alleen met het voetbal bezig houden.
Cisse is een lastig geval. Sinds zijn comeback vind ik niet dat hij gevaar brengt.
Zijn acties zijn ook te traag alsof er een dieselmotor is die niet op gang wil komen.
Cabral daarentegen is gevaarlijker maar vaak te overmoedig.
Als Cisse na 5 a 6 wedstrijden in de basis nog niet presteert dan maar wegdoen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 januari 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 11:05 schreef Zw' 28 het volgende:
..
Guyon Fernandez.. goede voetballer harde werker.. alleen mist 1 ding wat Guidetti wel heeft, teambelang boven eigenbelang.. mocht hij die mentaliteit opzij kunnen zetten en een oog open houden voor andere spelers word ie goed voor de eredivisie.. weet niet of hij het in zich heeft om een Europese topper te worden.

Ik vind dat je Guyon tekort doet met deze post. Hij is juist degene die vaak over het hoofd werd gezien door zijn medespelers terwijl hij in vrije scoringspositie stond, tewijl hij zelf vaak de medespeler zocht waar een doelpoging niet misplaatst was geweest.
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 26 januari 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 12:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik vind dat je Guyon tekort doet met deze post. Hij is juist degene die vaak over het hoofd werd gezien door zijn medespelers terwijl hij in vrije scoringspositie stond, tewijl hij zelf vaak de medespeler zocht waar een doelpoging niet misplaatst was geweest.
Ik hoop maar dat ik hem tekort doe ;) dat mag hij zondag waarschijnlijk weer bewijzen.
ben wel blij dat hij terug is dat zeker en vind nog steeds 6 wedstrijden is te focking veel kwa schorsing.. 6 wedstrijden is als die lul naar het ziekenhuis had gemoeten.

natrappen op het hoofd balotelli (4 wedstrijden), bij nek grijpen schenkerveld tegen NEC = geel.. daarom heb ik zoiets van 6 wedstijden is om te naaien..
Suijltje
 Suijltje - donderdag 26 januari 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 12:31 schreef Zw' 28 het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat ik hem tekort doe ;) dat mag hij zondag waarschijnlijk weer bewijzen.
ben wel blij dat hij terug is dat zeker en vind nog steeds 6 wedstrijden is te focking veel kwa schorsing.. 6 wedstrijden is als die lul naar het ziekenhuis had gemoeten.

natrappen op het hoofd balotelli (4 wedstrijden), bij nek grijpen schenkerveld tegen NEC = geel.. daarom heb ik zoiets van 6 wedstijden is om te naaien..
Ben ik wel met je eens! (met je laatste alinea dan)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is er nu niemand meer die gelooft in die twee ?









0.0062041