|
|
baco74
|
|
|
Ruim een week geleden ontving Hennie Henrichs als voorzitter van de Bestuursraad een open brief van de Ajax Supporters Delegatie.
Hennie Henrichs heeft helaas niet gereageerd, het bleef oorverdovend stil. Gisteren heeft de ASD dus zelf Henrichs maar even gebeld, om te vragen wanneer onze voorzitter denkt te gaan reageren en wanneer hij eindelijk tot actie denkt over te gaan.
De reactie van onze voorzitter was veelzeggend : Henrichs is boos over de open brief en over het tv-optreden van de ASD-delegatie bij het programma VI van Johan Derksen op maandag 16 januari jl.
Henrichs is ook niet van plan om te reageren op de zeer dringende en zeer breed gedragen oproep die de Ajax-Supporters in die open brief doen. Hij is niet van plan om ook maar aan één van de zaken waarvan de ASD vindt dat die zo spoedig mogelijk in alle openheid uitgevoerd dienen te worden, te gaan voldoen.
Met andere woorden : Hennie Henrichs wacht rustig af wat de uitspraak van het kort geding Cruijff versus rest van de RvC, op 7 februari, en de daaropvolgende Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (10 februari a.s.) op gaan leveren. Om dan pas zijn ware aard te tonen en de koers te gaan varen die Hennie Henrichs op dat moment het beste uitkomt.
Daarbij heeft Hennie Henrichs dus lak aan Johan Cruijff, en aan het team-Cruijff dat op de Toekomst het bloed onder de nagels vandaan gehaald wordt door een directie die daarvoor de vrije hand krijgt van Henrichs. En daarbij heeft Hennie Henrichs dus vooral ook maling aan de Ajax-Supporters.
Wij sluiten inmiddels niet uit dat Hennie Henrichs als voorzitter van de Bestuursraad van Ajax en dus als grootaandeelhouder, op 10 februari zal weigeren het vertrouwen in de RvC op te zeggen, en zal weigeren om ten Have weg te sturen. Vanwege zijn geslotenheid, schijnbare passiviteit, en regelrechte afkeer van zijn eigen supporters, houden wij er ernstig rekening mee dat Hennie Henrichs in staat is om straks alsnog zijn belofte om de Cruijff visie te volgen en Cruijff voor Ajax te behouden, zal schenden. Henrichs heeft zichzelf dat recht op de laatste Algemene Ledenvergadering voorbehouden middels de volgende uitspraak : "De club heeft gekozen voor de lijn-Cruijff, daar sta ik achter. Maar er kan altijd iets gebeuren, waardoor ik van die lijn ga afwijken"...
Dat is dus onze nieuwe voorzitter...het uithangbord van AFC Ajax...ons aller Ajax.
Wij roepen Hennie Henrichs voor de laatste maal op om binnen enkele dagen met een bevredigende reactie en actieplan naar buiten te treden.
Bij uitblijven hiervan is het onmogelijk om nog langer vertrouwen te hebben in deze voorzitter. Nogmaals wil de ASD benadrukken dat het eventuele verlies van Johan Cruijff inclusief team-Cruijff op de Toekomst voor Ajax, en het daarmee loslaten van de Cruijff-visie, volledig ter verantwoording van voorzitter Hennie Henrichs gehouden zal worden.
Voorzitter, laat je (ware) gezicht zien en treed naar buiten !
Ajax Supporters Delegatie
bron |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Mooi stukje man Baco!! Bang voor zijn eigen hachie en vaart met alle winden mee, dat moet je niet hebben bij Ajax. Ik hoop dat hij zijn ware gezicht laat zien, maar hij is bang voor de slangenkuil |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
het is echt te triest maar alleen geweld en dan ook echt hard geweld gaat deze mensen wegkrijgen.
Ze hebben genoeg kansen gehad!
Ik ben nu voor de harde hand. Praten is voor die sukkels die fysiek niets voorstellen en kennis hebben van mazen en de wet waarmee ze op achterbakse wijze hen eigen zin doordrijven en of andere de voet willen dwarszitten voor eigen gewin.
Ik zeg aktie!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Henrichs is de grootste van hun allemaal. Dus zijn reactie verbaast mij totaal niet. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Het is toch te gek voor woorden dat een oer en ras ajacied als Johan Cruijff zo moet vechten tegen een stelletje witte boorden om Ajax weer aan de top te krijgen. Dat moeten zij toch toejuichen.
Ik vind geweld eigenlijk helemaal geen goed idee maar het lijkt wel of dat de enige manier van revolutie voeren is om Ajax te behoeden van de ondergang.
Nee als het aan hen ligt komt Ajax in handen van een Ten Have en Sturkenboom die helemaal niets met Ajax hebben. Lekker bezig mannen. Gvd!
Ik kan er met mijn pet niet bij.
Ook een Henrichs is toch gebaat bij een goed beleid en topresultaten???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 10:08 schreef Stanley het volgende:Het is toch te gek voor woorden dat een oer en ras ajacied als Johan Cruijff zo moet vechten tegen een stelletje witte boorden om Ajax weer aan de top te krijgen. Dat moeten zij toch toejuichen. Ik vind geweld eigenlijk helemaal geen goed idee maar het lijkt wel of dat de enige manier van revolutie voeren is om Ajax te behoeden van de ondergang. Nee als het aan hen ligt komt Ajax in handen van een Ten Have en Sturkenboom die helemaal niets met Ajax hebben. Lekker bezig mannen. Gvd! Ik kan er met mijn pet niet bij. Ook een Henrichs is toch gebaat bij een goed beleid en topresultaten??? Die HenniKs is een vieze RAT van het ergste soort...hij is een ten HaTe/Schurkenboom-aanhanger en wil ten koste van alles overleven...die gasten hebben maar 1 belang voor ogen en dat is EIGENBELANG...het kan niet uitblijven dat het straks ernstig uit de hand loopt en weet je wat het ergste is...dat zij erop wachten dat het gaat gebeuren zodat ze een stok hebben om mee te slaan...de supporters op een zijspoor zetten zodat ze van hun niets meer te vrezen hebben...
Dat Cruijff zo word tegengewerkt kan maar 1 reden hebben...Cruijff wil een beleid voeren wat die vuile kliek geld kost...die verdienen op één of andere manier buiten Ajax via Ajax geld anders is het totaal niet te verklaren...dat HenniKs niet openlijk de kant van Cruijff kiest is een zeer kwalijke zaak...eerst zeggen de Cruijff lijn te kiezen om bestuursvoorzitter te worden en eenmaal gekozen daar van af te wijken...hoe achterbaks en schijnheilig ben je dan...de man die zegt van Ajax weer één club te willen maken, maar de supporters totaal niet serieus neemt...hoe wil ie dat dan bewerkstelligen??? Ach ik had het al meteen gezien dat die man niet deugt met zijn RATTEKOP...het is gewoon wachten op een hele boel narigheid, die ONGETWIJFELD gaat komen... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Binnenkort zal het uit de hand lopen heren! En dan achteraf janken zeker? Kapot meppen die gasten! Praten heeft geen zin meer. Compleet stadion boycotten totdat deze enge mensen eindelijk weg zijn. GEEN CRUIJFF = GEEN AJAX
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 15:09 schreef AFCA MARCO het volgende:Binnenkort zal het uit de hand lopen heren! En dan achteraf janken zeker? Kapot meppen die gasten! Praten heeft geen zin meer. Compleet stadion boycotten totdat deze enge mensen eindelijk weg zijn. GEEN CRUIJFF = GEEN AJAX Het gaat ook uit de hand lopen AFCA, dat kan niet anders...alleen zullen ze het nog leuk vinden ook...dan kunnen ze zeggen; zie je wel die supporters...dan kunnen ze ook zeggen dat er geen kandidaat uit supporterskringen ( een Cruijff-adept zoals beloofd ) meer mogelijk is...
Wat mensen als CoroneP, ten HaTe, Schurkenboom en HenniKs doen vind ik wel zo achterbaks en vies...door dat soort gasten gaat de hele wereld naar de knoppen....eerst A zeggen en eenmaal gekozen toch een andere koers varen...30 jaar geleden stonden zo'n gasten achteraan in de rij, maar in deze maatschappij is het de normaalste zaak van de wereld geworden omdat het makkelijk verdienen is...geld buit maken ten koste van goedwillende mensen...ach ik zie het elke dag gebeuren, maar laat ik ze niet tegenkomen 1 op 1... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik heb elders op dit forum al waardering uitgesproken voor de reactie van de fans tot nu toe. Ludieke acties, zingen, spreekkoren etc etc, maar allemaal binnen de perken. Als je dan bovenstaande leest en helemaal het laatste bericht van een of andere buitenstaander die als een tornado mensen eruit flikkert, kunnen hardere acties bijna niet uitblijven. Ik zet niemand er toe aan maar inmiddels kan ik begrijpen dat bij sommigen het geduld op is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Die Henrichs is een allemansvriendje en gaat mee waaien met de wind die het wint. Slappe zak is het. Dan nog meer respect voor Ten Have en co. want die staan tenminste ergens voor. Welliswaar iets verrots maar ze staan ervoor |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Als je het AD leest en ze schrijven dat Feyenoord al 6 jaar de Cruyff methode en niet zonder succes ingevoerd hebben onder leiding van Brard dan word je daar wel kots misselijk van.Feyenoord de Cruyffmethode, Ajax heeft Ajaxhater en ex fc Utrecht bestuurder Schurkenboom.Dit is niet normaal zoveel minachting naar de grootste meerderheid van supporters.Hoogmoed komt voor de val. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Die mensen hebben niet in de gaten dat ze dit NOOIT kunnen winnen. Iedereen is pro-Cruijff en de fans hebben zich tot nu toe gedragen maar die tijden zijn voorbij en terecht!! |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik vrees ook dat dit gigantisch uit de hand gaat lopen. Ik ben niet voor geweld, maar ze lokken het wel uit. En waar die Die Sturkenboom mee bezig is daar lusten de honden geen brood van.Eerst dat akkefietje met die doodzieke vrouw die niet door haar man gebracht mocht worden en nu weer 2 jeugdtrainers ontslaan.Die maan gaat tekeer als een olifant in een porseleinkast. Volgens mij gestuurd door Coronel die zou opstappen maar ondertussen worden er onderhandelingen gevoeerd met ABN om een vriendje van ten Have financiele man te laten worden.Een beerput stinkt minder erg dan de handelwijze van deze witte boordcriminelen. |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 16:37 schreef Danielson 1448 het volgende:Als je het AD leest en ze schrijven dat Feyenoord al 6 jaar de Cruyff methode en niet zonder succes ingevoerd hebben onder leiding van Brard dan word je daar wel kots misselijk van.Feyenoord de Cruyffmethode, Ajax heeft Ajaxhater en ex fc Utrecht bestuurder Schurkenboom.Dit is niet normaal zoveel minachting naar de grootste meerderheid van supporters.Hoogmoed komt voor de val. dit is helemaar schokkend |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Feyenoord is op dat spoor beland omdat ze verkeerd gegokt hebben met al die oudjes die te veel verdienden.Noodgedwongen zijn ze ze toen ovrgeschakeld op de jeugd en gedeeltelijk succesvol.Er werd ook gesteld dat er zoveel jeugdspelers in de vertegenwoordigende elftallen spelen. Dat is logisch omdat die vander Zwan jarenlang jeugdtrainer bij Feyenoord is geweest en al die gastjes dus kent.En bovendien moesten ze wel want ze hadden geen geld om aan hun kont te krabben. Dus ze hebben van de nood een deugd gemaaakt en dat pakt tot op heden goed uit.Kijk je verder dan zie je dat de A1 van Ajax 5 punten lo0s staat van Feyenoord en ook vorig jaar kampioen zijn geworden.Het si dus maar hoe je het bekijkt.Maar de rode draad is wel: je moet het van de jeugd hebben, maar nadeel is, dat ze wisselvallig zijn. Een argument te meer om Sturkenboom ten Have en cons. er uit te kicken.Coronel stadionverbod. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik kan het niet hard maken, maar ik heb het sterke vermoeden dat de voorzieningenrechter die besloten heeft ten have in het gelijk te stellen of althans te besluiten dat er onvoldoende bewijs tegen hem was in de kwestie rondom Ling door ten Have beinvloed is omdat ten Have natturlijk adviseur is van de rechtbank in Amsterdam. Ik vind dit wel heel toevallig en kan de beslissing van de rechtbank Haarlem niet los zien van de adviesfunctie van Ten Have rechtbank Amsterdam.Is dit toeval of een vuil spelletje wat er gespeeld wordt???? Over omkoping gesproken!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Judas Henrichs, onbetrouwbare wolf in schaapskleren ! |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
dat ben ik met je eens, maar hij zit hier niet achter, zo slim is hij niet.Dit zou best eens uit de koker van Coronel /ten have kunnen komen.Hinrichs kan dit niet bedenken, maar prof drs,mr etc met kwakkie wel. |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
wort misselijk van al dat gelul hier heb al eerder aangegeven dag die zangkoren in de arena niks zouden helpen , en henrichs was vroeger in de meer al een kolerelijer die anti cruyff was en nu achter ieder zijn rug om alles aan t regelen is . ik zit eigenlijk al twee maanden te wachten wanneer de ouwe garde oprichters van de f side eens de handen in elkaar slaan de boys van 76 zogezegd moeten nu is goed met elkaar om de tafel gaan zitten en alle andere supporters ,afca,asd en wie weet ik veel meer wordt niet goed van al die groepen supporters vroeger had je gewoon de f-side meer niet en minder jammer dat er vele van die groep dr niet meer zijn ,,, zij zouden ook nu zeggen jongens we slaan de handen in elkaar en pakken dit gajes aan aan de bar bij vi zaten wat bekende uit die tijd ,,, zo lukt t niet gabbers we hebben vroeger ook moeilijke tijden meegemaakt in de meer en zijn daar ook goed uitgekomen de [76] gabbers waren de baas in eigen huis vroeger en nu laten we alles wat ons lief is en waar we veel voor gestreden hebben uit onze handen glijden door deze rvc en henrichs tegenwoordig zie ik supporters afca?? of wat dan ook zingen actie voeren waar je totaal niks aan hebt heb ze ook zien weglopen [beverwijk] in 010 of waar dan ook ben daar wel klaar mee thuis de grote jongen uithangen [arena] uit weglopen en je eigen gabbers in de kou ;laten staan wordt hoognodig tijd vaar echte actie slopen die handel die onze club kapot aan t maken zijn ajax for ever |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 22:37 schreef john oost oud f side het volgende:wort misselijk van al dat gelul hier heb al eerder aangegeven dag die zangkoren in de arena niks zouden helpen , en henrichs was vroeger in de meer al een kolerelijer die anti cruyff was en nu achter ieder zijn rug om alles aan t regelen is . ik zit eigenlijk al twee maanden te wachten wanneer de ouwe garde oprichters van de f side eens de handen in elkaar slaan de boys van 76 zogezegd moeten nu is goed met elkaar om de tafel gaan zitten en alle andere supporters ,afca,asd en wie weet ik veel meer wordt niet goed van al die groepen supporters vroeger had je gewoon de f-side meer niet en minder jammer dat er vele van die groep dr niet meer zijn ,,, zij zouden ook nu zeggen jongens we slaan de handen in elkaar en pakken dit gajes aan aan de bar bij vi zaten wat bekende uit die tijd ,,, zo lukt t niet gabbers we hebben vroeger ook moeilijke tijden meegemaakt in de meer en zijn daar ook goed uitgekomen de [76] gabbers waren de baas in eigen huis vroeger en nu laten we alles wat ons lief is en waar we veel voor gestreden hebben uit onze handen glijden door deze rvc en henrichs tegenwoordig zie ik supporters afca?? of wat dan ook zingen actie voeren waar je totaal niks aan hebt heb ze ook zien weglopen [beverwijk] in 010 of waar dan ook ben daar wel klaar mee thuis de grote jongen uithangen [arena] uit weglopen en je eigen gabbers in de kou ;laten staan wordt hoognodig tijd vaar echte actie slopen die handel die onze club kapot aan t maken zijn ajax for ever Was het maar zo makkelijk John, al snap ik je volkomen, het zal niet gaan op die manier. Het liefst bel ik nu mn gabbers en ga ik langs bij die anti-Ajax hufters, maar de shit die je tegenwoordig als straf/boete krijgt, zijn gewoon te leip. Misschien een hitman inschakelen? Laat ze er maar 1 raak schieten, hoeft niet dodelijk, maar moet je kijken hoe snel ze allemaal weg zijn.....
Het ziet er gewoon hopeloos uit voor ONS, DE SUPPORTERS/VECHTERS van AJAX!
CRUIJFF IS DE BAAS VOOR ONS, MAAR DIE STAKKERS WILLEN ALLES DOEN OM ZOVEEL GELD EN MACHT TE HOUDEN. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 22:37 schreef john oost oud f side het volgende:wort misselijk van al dat gelul hier heb al eerder aangegeven dag die zangkoren in de arena niks zouden helpen.........en henrichs was vroeger in de meer al een kolerelijer die anti cruyff was en nu achter ieder zijn rug om alles aan t regelen is. Ik zit eigenlijk al twee maanden te wachten wanneer de ouwe garde oprichters van de f side eens de handen in elkaar slaan,de boys van 76 zogezegd moeten nu is goed met elkaar om de tafel gaan zitten en alle andere supporters ,afca,asd en wie weet ik veel meer....... Wordt niet goed van al die groepen supporters vroeger had je gewoon de f-side meer niet en minder jammer dat er vele van die groep dr niet meer zijn......... zij zouden ook nu zeggen jongens we slaan de handen in elkaar en pakken dit gajes aan. Aan de bar bij vi zaten wat bekende uit die tijd........... Zo lukt t niet gabbers,we hebben vroeger ook moeilijke tijden meegemaakt in de meer en zijn daar ook goed uitgekomen.........de [76] gabbers waren de baas in eigen huis..... vroeger en nu laten we alles wat ons lief is en waar we veel voor gestreden hebben uit onze handen glijden. Door deze rvc en henrichs tegenwoordig...... zie ik supporters afca?? of wat dan ook zingen actie voeren, waar je totaal niks aan hebt heb ze ook zien weglopen [beverwijk], in 010 of waar dan ook ben daar wel klaar mee thuis de grote jongen uithangen [arena]..... uit weglopen en je eigen gabbers in de kou ;laten staan wordt hoognodig tijd vaar echte actie slopen die handel die onze club kapot aan t maken zijn ajax for ever Eens vriend heb het iet wat aangepast kwa leesbaarheid...geen letter veranderd.....no offend gap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: MOOIE quote Nenam...... XD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehe.....het is al laat gap......en ik ken je incasso vermogen niet......wil wel dat je slaapt vanavond.......... |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik vind het een hartstochtelijk betoog en ben bang dat Henrichs en cons. hierop zitten te wachten zodat ze kunnen zeggen zie je wel, als jullie het heft in eigen handen gaan nemen en op agressieve wijze jullie zin door gaan drijven middels geweld, want dat proef ik een beetje uit je betoog. Als ik het mis heb dan moet je mij dat niet kwalijk nemen, maar zo komt het bij mij over.Dat praten en het op een fatsoenlijke manier proberen op te lossen is inmiddels wel duidelijk.Getuige het feit dat Sturkenboom weer mensen heeft ontslagen en daat vriendjes van van Gaal neerzetten als we Derksen moeten geloven. GEWELD LOST NIETS OP. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Er is nog bijna een half seizoen te gaan,en de supporters die de lijn Cruyff willen, kunnen als ze eengezind zijn een punt maken net zoals vak 401 deed toen ze na 14 minuten pas het stadion betraden.De lijn Cruyff supporters moeten net als die bobo's de handen ineen slaan wat ze in het stadion al doen met spreekkoren. bv de lijn Cruyff supporters eisen: 1 Henrichs zich duidelijk uitspreekt over de lijn Cruyff naar de supporters, binnen een week zoniet dan boycotten alle de lijn Cruyff supporters een bepaalde wedstrijd of meerder wedstrijden. Dit is maar een ideetje van een Ajax supporter die gelooft in de lijn Cruyff,en ervan overtuigd is dat als de meerderheid van de Ajax supporters die in de lijn Cruyff geloofd niets doet er volgend jaar dezelfde kliek zit en Cruyff zich terug getrokken heeft.En over 5 jaar weer met allerlei B aankopen zitten en jeugd spelers die het net niet zijn. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 10:00 schreef Danielson 1448 het volgende:Er is nog bijna een half seizoen te gaan,en de supporters die de lijn Cruyff willen, kunnen als ze eengezind zijn een punt maken net zoals vak 401 deed toen ze na 14 minuten pas het stadion betraden.De lijn Cruyff supporters moeten net als die bobo's de handen ineen slaan wat ze in het stadion al doen met spreekkoren. bv de lijn Cruyff supporters eisen: 1 Henrichs zich duidelijk uitspreekt over de lijn Cruyff naar de supporters, binnen een week zoniet dan boycotten alle de lijn Cruyff supporters een bepaalde wedstrijd of meerder wedstrijden. Dit is maar een ideetje van een Ajax supporter die gelooft in de lijn Cruyff,en ervan overtuigd is dat als de meerderheid van de Ajax supporters die in de lijn Cruyff geloofd niets doet er volgend jaar dezelfde kliek zit en Cruyff zich terug getrokken heeft.En over 5 jaar weer met allerlei B aankopen zitten en jeugd spelers die het net niet zijn. Ik ben helemaal voor de lijn Cruijff, maar een wedstrijd boycotten.....nooit!! Ik ga echt geen wedstrijd overslaan voor een paar nitwits uit de directie/bestuur, zoiets beschouw ik als toegeven aan de achterbakse manier waarop zij met onze club omgaan. Als je op die manier de lijn Cruijff wilt steunen, ben je rijp voor de 2e lijn :) Als Ajaxfan moeten we op een andere manier kunnen laten blijken, dat ook wij willen dat de lijn Cruijff wordt doorgevoerd. Zonder geweld uiteraard. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Ik ben het ook wel met je eens baco74,maar die bobo's hebben al jaren maling aan de supporters,het zijn net politici gooien al jaren geld over de balk en als er iemand komt die verstand van zaken heeft en niet bij hun incest kliek past dan zetten ze hun hakken in het zand,je ziet toch aan v Gaal hoe die naar de Toekomst komt vrijdag met zonnebril,zo stiekum.Je moet er toch niet aan denken dat die Ajaxhater ex-Utrecht bobo Schurkenboom volgend jaar nog bij Ajax zit. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
van Basten kreeg het verwijt dat hij allemaal vriendjes rond zich heen verzamelde.Van Gaal blijkt niet anders te doen als je Derksen moet geloven en er een kaartvriendje van hem wordt aangesteld.Hoe achterbaks kan je zijn.Er schijnen nu 2 kampen te ontstaan.1 : die het middels geweld wil oplosssen en Baco die, net als ik, voor de lijn Crijff is, maar het op wil proberen te lossen zonder geweld. Maar hoe: dat wordt een probleem met die eigenwijze gasten die gedeeltelijk de bestuursraad vormen. Zeg maar de kliek Henrichs,ten have Coronel? en consorte om over Schurkenboom maar niet te praten. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Jongens, deze mannen zijn slim. Er zitten overal vriendjes en vriendjes van vriendjes. Elke keer schuiven ze er weer één naar voren, die zich dan profileert als JC's beste vriend en blijkt altijd weer een wolf is schaaps kleren. Kijk maar naar de RvC, kijk naar Henrichs. Zo zijn er - ook in de ledenraad - een hoop anti's. Het heeft te maken met machtswellust. Deze mannen geilen op het aansturen van zo'n mogendheid. En als supporter heb je niets in de melk te brokkelen, niets effectiefs in elk geval. Nu geven ze je een stem, maar das meer om te paaien, je krijgt er niks mee gedaan. Alleen de supporters staan (bijna) unaniem achter JC, de 'hoge' meneren staan achter zichzelf.
Er zit maar één ding op mannen: en masse seizoenskaart opzeggen wanneer deze koers gevaren blijft. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Daar heb ik ook aan zitten denken, maar als het weer goed gaat met Ajax probeer dan maar weer eens aan een seizoenskaart te komen.Want er staan er namelijk genoeg op de wchtlijst die jouw plekje over willen nemen en dan kom je misschien op een plaats te zitten die je niet bevalt of veel duurder is.Dat is het dilemma waar ik mee worstel.Het Is makkelijk om je seizoenskaart op te zeggen, maar haalt het wat uit.Voorts ben ik het wel met je eens!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Ja daar heb je wel een punt. Zo zal het dan ook wel weer zijn, er staan altijd wel weer 20.000 kneuzen klaar om jouw kaartje over te nemen en het statement totaal te negeren. Das dan weer het nadeel van Ajax :P |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Het is in het nadeel van ons; niet in het nadeel van Henrichs en cons.Of bedoel je dat Ajax zo populair is en dat mensen staan te springen voor een seizoenskaart. Dus het komt er op neer dat Henrichs en cons. in hun vuistje lachen als ze van die zg harde kern verlost zijn. Er zal meteen een andere sfeer ontstaan als 410 en de Fside zouden besluiten hun seizoenskaart op te zeggen.We moeten dus met een alternatief komen, maar persoonlijk vind ik dat de woordvoerder van de supportersver. het tot op heden keurig verwoordt zonder geweld, maar ik denk dat hij het zo langzamerhand ook zat is.Henrichs moet nu eindelijk eens gaan kiezen!!!!!!!!!Hij moet nog meer onder druk gezet worden!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 22:37 schreef john oost oud f side het volgende:wort misselijk van al dat gelul hier heb al eerder aangegeven dag die zangkoren in de arena niks zouden helpen , en henrichs was vroeger in de meer al een kolerelijer die anti cruyff was en nu achter ieder zijn rug om alles aan t regelen is . ik zit eigenlijk al twee maanden te wachten wanneer de ouwe garde oprichters van de f side eens de handen in elkaar slaan de boys van 76 zogezegd moeten nu is goed met elkaar om de tafel gaan zitten en alle andere supporters ,afca,asd en wie weet ik veel meer wordt niet goed van al die groepen supporters vroeger had je gewoon de f-side meer niet en minder jammer dat er vele van die groep dr niet meer zijn ,,, zij zouden ook nu zeggen jongens we slaan de handen in elkaar en pakken dit gajes aan aan de bar bij vi zaten wat bekende uit die tijd ,,, zo lukt t niet gabbers we hebben vroeger ook moeilijke tijden meegemaakt in de meer en zijn daar ook goed uitgekomen de [76] gabbers waren de baas in eigen huis vroeger en nu laten we alles wat ons lief is en waar we veel voor gestreden hebben uit onze handen glijden door deze rvc en henrichs tegenwoordig zie ik supporters afca?? of wat dan ook zingen actie voeren waar je totaal niks aan hebt heb ze ook zien weglopen [beverwijk] in 010 of waar dan ook ben daar wel klaar mee thuis de grote jongen uithangen [arena] uit weglopen en je eigen gabbers in de kou ;laten staan wordt hoognodig tijd vaar echte actie slopen die handel die onze club kapot aan t maken zijn ajax for ever Beste John, met alle respect je kan niet iedereen van de huidige generatie supporters op een hoop gooien. Natuurlijk loopt er een hoop grut rond dat niks voorstelt. Maar er lopen er ook tussen die uit het goede hout zijn gesneden.
Helemaal eens ben ik het met jouw boosheid om alle ludieke acties??? Lekker belangrijk om wedstrijden lang Johan te roepen. Ook hoor ik al geruime tijd dat er keiharde akties zouden worden georganiseerd maar het blijft uit. Het blijft helaas allemaal heel gezapig en ludiek. Dus wat zouden die hufters zich drukmaken. Net als Johan Derksen op tv zei... ze trekken zich nergens wat van aan en gaan precies de weg in die ze voor ogen hebben voor zichzelf!!!
En een leuke ludieke aktie gaat hier geen ene kut aan veranderen!!!
Verder zou ik iedereen adviseren voorzichtig te zijn met het oproepen tot geweld want remember we hebben allemaal ip-adressen die traceerbaar zijn. Ik snap de neiging tot geweld ook wel en loop dit geregeld te onderdrukken zal ik maar zeggen.
Een logische gedachte is het natuurlijk wel dat alleen keiharde fysieke aktie deze mensen kan stoppen. Fysiek niet meer in staat zijn om hen functies uit te oefenen.
Het is een grote schande... Een zwarte bladzijde in het bestaan van Ajax dat mensen zonder enig Ajax verleden en mensen die zich nog niet zo lang geleden erg anti-Ajax hebben laten gelden nu in het bestuur zitten en ras-Ajacieden de voet dwars kunnen en mogen zetten.
Laat dit laatste nu eens bezinken en denk er nou eens over na..........
Sturkenboom en Ten Have bijvoorbeeld.....
Nee ik ga hier niet roepen dat we mensen moeten afmaken of dergelijke, maar een nette brief en ludieke stadionacties hebben tot dusverre alleen maar respectloze houdingen vanuit deze groep opgeleverd.
Dus conclusie als je het bij ludiek wil houden moeten we ons gewonnen geven aan deze groep mensen.
Jongens geloof me, mocht het zover komen dat Ten Have, van Gaal, Sturkenboom en Henrichs niet vrijwillig gehoor geven of worden gestop via de rechtspraak.... kunnen we huilen,schelden of wat dan ook.. dan is het gewoon gebeurd en na een paar maanden gaat iedereen ook die situatie gewoon accepteren en verder met het leven...
I hope I am wrong.
John Peace! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 16:37 schreef Danielson 1448 het volgende:Als je het AD leest en ze schrijven dat Feyenoord al 6 jaar de Cruyff methode en niet zonder succes ingevoerd hebben onder leiding van Brard dan word je daar wel kots misselijk van.Feyenoord de Cruyffmethode, Ajax heeft Ajaxhater en ex fc Utrecht bestuurder Schurkenboom.Dit is niet normaal zoveel minachting naar de grootste meerderheid van supporters.Hoogmoed komt voor de val. Kan het niet zo zijn dat JC de Feyenoordmethode bij Ajax invoert onder zijn eigen naam? Als ze bij Feyenoord al 6 jaar bezig zijn is het plan van JC alleen maar gekopieerd. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 16:34 schreef soccer het volgende:[..] Kan het niet zo zijn dat JC de Feyenoordmethode bij Ajax invoert onder zijn eigen naam? Als ze bij Feyenoord al 6 jaar bezig zijn is het plan van JC alleen maar gekopieerd. Ja je hebt helemaal gelijk. Hoe vaak zijn jullie de afgelopen jaren bij de eerste 5 geëindigd. Ik zeg jullie want zo'n domme vraag kan niet van een Ajacied komen! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
en bovendien blijk je geen kennis van Ajax geschiedenis en Cruijff te hebben. Dat gaat wel wat verder terug dan 6 jaar. En toen al kwam iedereen afkijken. En nou wegwezen hier. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 16:34 schreef soccer het volgende:[..] Kan het niet zo zijn dat JC de Feyenoordmethode bij Ajax invoert onder zijn eigen naam? Als ze bij Feyenoord al 6 jaar bezig zijn is het plan van JC alleen maar gekopieerd. Het succes van '95 had als basis de jeugdopleiding van...., jawel, JOHAN CRUIJFF en wat te denken van BARCELONA.
Er is er maar één die dat heeft bedacht:
***JOHAN CRUIJFF***
*** A J A X = J O H A N C R U I J F F = A J A X *** |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik heb respect voor het wijze stukje van Stanley waarin hij reageert op het stukje van John en eigenlijk oproept met ingehouden woede, dat wel, om de rechtspraak af te wachten en te kijken wat er gebeurt indien de rechter anders beslist dan wij hopen en laten we het pratend en niet via geweld proberen op te lossen. Het zou toch doodzonde zijn als ONze Johan zijn plannen desnoods als adviseeur niet ten uitvoer mag en kan brengen door een stelletje nitwits als ten have,Schurkenboom en henrichs. Klasse Stanley. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
ik krijg zo,n beetje het gevoel dat we binnen ajax alleen nog maar huigelaars en droplullen aan het roer hebben, ze hebben allemaal een grote klere smoel, maar als het puntje bij paaltje komt dan geven ze geen antwoord op de vraag die gesteld word, bemoeials en loosers zijn het, stuk voor stuk, bang om hun job te verliezen als ze hun mening vertellen of antwoord geven op verzoeken van andere |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 17:04 schreef Stanley het volgende:en bovendien blijk je geen kennis van Ajax geschiedenis en Cruijff te hebben. Dat gaat wel wat verder terug dan 6 jaar. En toen al kwam iedereen afkijken. En nou wegwezen hier. Praat niet over geschiedenis want daaruit blijkt dat je niet ver terug kijkt. Ajax heeft namelijk al voordat jc er was de beste opleiding. JC is daar zelf een voorbeeld van.Dus ga nu niet roepen dat JC de jeugdopleiding op poten heeft gezet want dat was gewoon Ajax.. Je moet gewoon niet blindelings achter iemand aan lopen maar naar de feiten kijken. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Het is weer Fischer die de kar trekt bij de magere 1-0 overwinning op het onderaan staande NAC.Wordt het zo langzamerhand geen tijd dat Fischer overgeheveld wordt naar Jong Ajax of weten jullie of hij daar soms ook in mee speelt.Of is het nog te vroeg om hem over te hevelen. Klassen heeft bij mijnweten ook Jong jax overgeslagen en is van de A1 toegevoegd aan de Aselectie, uiteraard door de vele blessures, maar toch. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Soccer; over de tijd waar jij over spreekt toen had je betaalde jeugd en de beste jeugd opleiding in die periode was bij Go ahead in Deventer en het beste jeugd toernooi was het Blauw wit toernooi.Toen Johan 15 jaar was legde hij aan Henk Groot hoe er moest gevoetbald worden.En Henk Groot een hele goede Nederlands elftalspeler die 10 jaar ouder was nam zijn aanwijzingen aan,omdat het klopte.De spelers in die periode hadden het voetbal allemaal op straat geleerd,toen konden ze allemaal een bal stoppen passen koppen.Maar toen stond er opeens iemand op die alles kon met een bal maar ook taktisch de beste was. Johan heeft altijd jaloerse mensen op z'n pad gehad,oa zijn zogenaamde maatje Piet Keizer die hem het aanvoerdersschap op zo'n gluiperige manier ontnam nadat Johan voor 7 jaar had getekend bij Ajax.Toen was hij ongelovelijk gekrenkt en vertrok hij naar Barcelona.Mensen met zoveel talent zullen altijd last hebben van jaloerse mensen.Ik ben er trots op en niemand neemt mij dit af dat ik Johan live heb zien voetballen in de Meer en in het Olympisch stadion. Ik reageer nu sinds kort op deze stukjes waarom ik dit doe omdat ik met een ongelovelijke pijn in m'n maag loop,omdat er mensen zijn die Johan afvallen en ik daar niet tegen kan.Ik las ook nog kort geleden in een krant dat v Gaal had geschreven dat hij Johan zou opvolgen als voetballer toen Johan naar Barcelona ging, als hij dat echt heeft gezegd dan is ie knettergek. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 18:40 schreef Danielson 1448 het volgende:Soccer; over de tijd waar jij over spreekt toen had je betaalde jeugd en de beste jeugd opleiding in die periode was bij Go ahead in Deventer en het beste jeugd toernooi was het Blauw wit toernooi.Toen Johan 15 jaar was legde hij aan Henk Groot hoe er moest gevoetbald worden.En Henk Groot een hele goede Nederlands elftalspeler die 10 jaar ouder was nam zijn aanwijzingen aan,omdat het klopte.De spelers in die periode hadden het voetbal allemaal op straat geleerd,toen konden ze allemaal een bal stoppen passen koppen.Maar toen stond er opeens iemand op die alles kon met een bal maar ook taktisch de beste was. Johan heeft altijd jaloerse mensen op z'n pad gehad,oa zijn zogenaamde maatje Piet Keizer die hem het aanvoerdersschap op zo'n gluiperige manier ontnam nadat Johan voor 7 jaar had getekend bij Ajax.Toen was hij ongelovelijk gekrenkt en vertrok hij naar Barcelona.Mensen met zoveel talent zullen altijd last hebben van jaloerse mensen.Ik ben er trots op en niemand neemt mij dit af dat ik Johan live heb zien voetballen in de Meer en in het Olympisch stadion. Ik reageer nu sinds kort op deze stukjes waarom ik dit doe omdat ik met een ongelovelijke pijn in m'n maag loop,omdat er mensen zijn die Johan afvallen en ik daar niet tegen kan.Ik las ook nog kort geleden in een krant dat v Gaal had geschreven dat hij Johan zou opvolgen als voetballer toen Johan naar Barcelona ging, als hij dat echt heeft gezegd dan is ie knettergek. Ik weet niet of toendertijd Go ahead de beste jeugd opleiding had. Ik weet wel dat ik JC ook in de meer en het olympisch stadion heb zien voetballen. Dat hij veel talent heeft zal ik niet ontkennen zelfs bevestigen. Alleen hij heeft de wijsheid niet in pacht. Als hij met weerstand te maken krijgt doet hij rare dingen.Kijk naar zijn vertrek naar Barcelona.Werd er toen misschien niet een breuk geforceerd omdat hij daar meer geld kon krijgen? kijk naar de conflicten in het nl elftal met van Beveren waardoor onze beste keeper niet meer meeging? Kijk naar zijn vertrek naar Feyenoord toen de leiding niet op zijn eisen inging? Hij is technisch en tactisch misschien wel de beste voetballer die we ooit gehad hebben. Maar om dingen te bereiken moet je ook compromissen moeten kunnen sluiten. Dat is iets wat JC niet kan of niet wil.
Dan heb jij het over jongeren die op straat het voetbal leerde. Dat hebben de clubs zelf kapot gemaakt door deze jongeren al veel te vroeg te halen en ze teveel laten trainen. Bij de grote talenten gaat het nu al over geld. Daaron zullen de nederlandse clubs hun grote talenten eerder aan rijkere clubs verliezen. Ouders en zaakwaarnemers zullen maar wat graag naar engeland gaan als daar met de geldbuidel wordt gerammeld. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Danielson, ik zat jouw reactie te lezen op soccer en toen viel me iets op wat volgens mij niet klopte.Je zegt dat JC 15 was en het spellletje uitegde aan HG die 10 jaar oud was.Toen dacht ik; hier klopt is niet.Heb gegoogled naar HG 22-4-1938 en dus ouder dan JC.Dus wat jij stelt klopt niet omdat HG ouder is dan JC.Voor de rest kan ik je redelijk tot goed volgen en ben ik het met je eens dat Louis nog geen eens de veters van JC mag vastmaken en ik kan me ook niet voorstellen dat hij datgezegd heeft.Als hij het al gezegd zou hebben dan is hij inderdaad knettergek.Misschien bedoelde hij JC op te volgen als trainer maar als voetballer kon hij nauwelijk in Ajax2 meekomen.Corrigeer me als ik het fout heb.Sterkte met je maag want dat zal je nodig hebben de komende tijd. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
soccer; zoek het maar op, de jeugd opleiding bij Goahead was de top. Als jij zegt ik heb Johan zien voetballen in de Meer en Olympisch stadion en jij zegt alleen dat ie veel talent had, dan vind ik dat je hem tekort doet,als je hem geen uitzonderlijk talent noemt nou dan weet ik het niet meer.Jan v Beveren was de beste keeper op dat moment,hij was net als Johan een Amsterdamse jongen en kreeg een conflikt,iedereen heeft weleens een konflikt of verschil van mening en hij voelde omdat ie bij PSV speelde zich weereens achter gezet en nam vd Kuylen maar mee,de vd Kerkhoffies bleven gewoon.Toen hij naar Feyenoord ging dat was gewoon weer jaloezie zoals gewoonlijk,een afspraak maken over je contract en toen viel het ten gunste van Johan en toen zei Harmsen we stoppen er aju.Het contract ging over percentages publiek en alles wat boven dat percentage kwam was voor Johan,en de Meer liep lekker vol en Harmsen werd ziek van jaloezie. Compromissen sluiten hebben we wel gezien in de politiek dat noemt men polderen. Dat op straat voetballen is aleen weggegaan door al die autoos in de straten, en er was niet veel anders.Nederlandse clubs zijn het Bosman-arrest nog steeds niet te boven,ze zullen veel slimmer moeten omgaan en sneller moeten inzien wie een contract krijgt,zie PSV met Labyad gaat gratis de deur uit daarom bedoelt Johan een technisch hart die over de talenten gaan met inzicht ervaring en voor lange tijd, niet dat een hoofdtrainer iedereen maar binnenhaalt.Ik hoop niet dat je boos op me wordt want ik vind het fijn om met je te debatteren.groetjes. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 19:12 schreef 46ajaxio het volgende:Danielson, ik zat jouw reactie te lezen op soccer en toen viel me iets op wat volgens mij niet klopte.Je zegt dat JC 15 was en het spellletje uitegde aan HG die 10 jaar oud was.Toen dacht ik; hier klopt is niet.Heb gegoogled naar HG 22-4-1938 en dus ouder dan JC.Dus wat jij stelt klopt niet omdat HG ouder is dan JC.Voor de rest kan ik je redelijk tot goed volgen en ben ik het met je eens dat Louis nog geen eens de veters van JC mag vastmaken en ik kan me ook niet voorstellen dat hij datgezegd heeft.Als hij het al gezegd zou hebben dan is hij inderdaad knettergek.Misschien bedoelde hij JC op te volgen als trainer maar als voetballer kon hij nauwelijk in Ajax2 meekomen.Corrigeer me als ik het fout heb.Sterkte met je maag want dat zal je nodig hebben de komende tijd. Lees nog effe goed. Er staat dat HG 10 jaar ouder was dan Johan. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
|
|
|
46ajaxio