BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep ASD: Henrichs-negeert-elke-oproep-en-doet-niets

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Stanley
 Stanley - zondag 29 januari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
als ik zeg verder terug kijken dan 6 jaar geleden dan bedoel ik ook langer terug dan 6 jaar in het verleden!!!

En lang geleden was het inderdaad zo dat Go Ahead bekend stond om zijn goede jeugd. in die tijd was Ajax nog een vereniging met talentvolle jeugd uit Hoofdzakelijk Amsterdam en omstreken / Utrecht en een enkeling verder weg of het buitenland.... Toen hadden we nog c-teams....

Hoe dan ook Cruiff heeft als zovelen een filosofie en is daarbij zeer overtuigd. Anderen hebben deze ook en zijn hiervan ook overtuigd alleen je moet een echte vent zijn om toe te geven dat die van een ander beter is... Zeker als je die iemand irritant vond omdat hij eigenlijk altijd gelijk heeft... En de beste complete voetballer was die er op aarde heeft rondgelopen. Pele de beste afmaker, Messi en Maradonna de beste dribbelaars met individuele akties, Beckenbauer de beste libero en Cruijff de beste allround voetballer EVER!!!!

En hij heeft op gegeven moment de aanzet gegeven tot... En dat beste vrind is langer geleden dan 6 jaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Stanley --
soccer
 soccer - maandag 30 januari 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 19:55 schreef Danielson 1448 het volgende:
soccer; zoek het maar op, de jeugd opleiding bij Goahead was de top.
Als jij zegt ik heb Johan zien voetballen in de Meer en Olympisch stadion en jij
zegt alleen dat ie veel talent had, dan vind ik dat je hem tekort doet,als je hem geen uitzonderlijk talent noemt nou dan weet ik het niet meer.Jan v Beveren was de beste
keeper op dat moment,hij was net als Johan een Amsterdamse jongen en kreeg
een conflikt,iedereen heeft weleens een konflikt of verschil van mening
en hij voelde omdat ie bij PSV speelde zich weereens achter gezet en nam vd Kuylen
maar mee,de vd Kerkhoffies bleven gewoon.Toen hij naar Feyenoord ging dat was
gewoon weer jaloezie zoals gewoonlijk,een afspraak maken over je contract en
toen viel het ten gunste van Johan en toen zei Harmsen we stoppen er aju.Het contract ging over percentages publiek en alles wat boven dat percentage kwam
was voor Johan,en de Meer liep lekker vol en Harmsen werd ziek van jaloezie.
Compromissen sluiten hebben we wel gezien in de politiek dat noemt men polderen.
Dat op straat voetballen is aleen weggegaan door al die autoos in de straten,
en er was niet veel anders.Nederlandse clubs zijn het Bosman-arrest nog steeds
niet te boven,ze zullen veel slimmer moeten omgaan en sneller moeten inzien
wie een contract krijgt,zie PSV met Labyad gaat gratis de deur uit daarom bedoelt
Johan een technisch hart die over de talenten gaan met inzicht ervaring en voor
lange tijd, niet dat een hoofdtrainer iedereen maar binnenhaalt.Ik hoop niet
dat je boos op me wordt want ik vind het fijn om met je te debatteren.groetjes.
Sorry danielson, ik dacht dat ik al gereageerd had op je post.
Zag net dat het niet gebeurd was. Teveel drank op denk ik;-). Het alle belangrijkste ik word niet boos als iemand een andere mening heeft dan ik. Ik vind het juist leuk als hij/zij me probeert te overtuigen. Iemand een uitzonderlijk talent noemen doe ik niet. Dit omdat er altijd weer iemand opstaat die toch weer beter is. Dat JC verstand van voetballen heeft staat buiten kijf,ontken ik ook niet. Dat hij veel talent had is zonder meer waar. Alleen JC denkt dat alleen zijn woord telt en van andere niet. Dit is gewoon(in mijn optiek) niet zo. Hij heeft toch te maken met een beursgenoteerd bedrijf en daar gelden regels en wetten en die kan ook JC niet veranderen.
Daarom vraag ik me af waar het met de rechtzaken heen gaat. Als het is zoals ik nu denk kunnen zijn tegenstanders toch weleens sterker staan dan iedereen denkt. Waar hij zonder meer gelijk in heeft dat er een laag moet zijn die de doelstellingen van de club bewaakt. Dit mag en kan nooit de trainer zijn omdat deze een passant is. Of je moet een manager aanstellen die enkele tientallen jaren blijft zitten zoals Ferguson bij man.u of wegner bij Arsenal.
slimpie
 slimpie - dinsdag 31 januari 2012 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 17:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het succes van '95 had als basis de jeugdopleiding van...., jawel, JOHAN CRUIJFF en wat te denken van BARCELONA.

Er is er maar één die dat heeft bedacht:

***JOHAN CRUIJFF***

*** A J A X = J O H A N C R U I J F F = A J A X ***
Wat ik nooit begrepen heb is waar de adoratie vann cruijff vandaan komt... Ik zou persoonlijk iemand die naar de aardsvijand overloopt nooit, maar dan ook nooit meer serieus kunnen nemen. Snap uiteraard wat ie betekend heeft, maar toch vind ik zoiets onvergeeflijk. Cruijff echter lijkt overal mee weg te komen... Is het echt zo makkelijk om er gewoon nooit meer aan te denken?
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 31 januari 2012 - 10:04   quote  deeplink  
"Sturkenboom denkt na over Ajax-toekomst"

1 down, NEXT!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 31 januari 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 02:40 schreef slimpie het volgende:

[..]

Wat ik nooit begrepen heb is waar de adoratie vann cruijff vandaan komt... Ik zou persoonlijk iemand die naar de aardsvijand overloopt nooit, maar dan ook nooit meer serieus kunnen nemen. Snap uiteraard wat ie betekend heeft, maar toch vind ik zoiets onvergeeflijk. Cruijff echter lijkt overal mee weg te komen... Is het echt zo makkelijk om er gewoon nooit meer aan te denken?
Je doet je naam geen eer aan slimpie...
Stanley
 Stanley - dinsdag 31 januari 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Geruime tijd geleden heb ik in een van de rubrieken gepost dat ik bang was voor de toekomst van Ajax met al dat gezeik. Letterlijk stelde ik dat jonge talenten wel zouden uitkijken om bij Ajax te komen voetballen.

En nu een van de grote talenten loopt ogenschijnlijk de deur uit naar notabene Juventus!!!! En Narsingh heeft geen enkele interesse zo het zich laat aanzien om naar Ajax te komen!!!!!!!

Juventus... een jaar of wat hebben zij ook een talent uit de jeugd weggekaapt, ik heb nooit meer iets van deze jongen vernomen. En Elia is daar ook in alle ellende terechtgekomen. Hoe erg moet het zijn om als talent Ajax in te ruilen wetende dat je daar echt niet zoveel opleiding en begeleiding krijgt om je te ontwikkelen...

We gaan eraan mannen als dit nog even zo doorgaat!!!
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - dinsdag 31 januari 2012 - 13:02   quote  deeplink  
ajax r,i.p.!!!!!!!!!
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - dinsdag 31 januari 2012 - 13:03   quote  deeplink  
als het zo door gaat jupiler!!!!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 31 januari 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 02:40 schreef slimpie het volgende:

[..]

Al jarenlang voeren we een beleid zonder Cruijff...een beleid wat ons alleen maar ellende heeft gebracht....Cruijff is toch niet zomaar iemand lijkt mij...voetbalverstand en een echte Ajacied...noem mij eens één reden waarom we deze man niet eens een kans mogen geven..
alibabba
 alibabba - dinsdag 31 januari 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 12:55 schreef Stanley het volgende:
Geruime tijd geleden heb ik in een van de rubrieken gepost dat ik bang was voor de toekomst van Ajax met al dat gezeik. Letterlijk stelde ik dat jonge talenten wel zouden uitkijken om bij Ajax te komen voetballen.

En nu een van de grote talenten loopt ogenschijnlijk de deur uit naar notabene Juventus!!!! En Narsingh heeft geen enkele interesse zo het zich laat aanzien om naar Ajax te komen!!!!!!!

Juventus... een jaar of wat hebben zij ook een talent uit de jeugd weggekaapt, ik heb nooit meer iets van deze jongen vernomen. En Elia is daar ook in alle ellende terechtgekomen. Hoe erg moet het zijn om als talent Ajax in te ruilen wetende dat je daar echt niet zoveel opleiding en begeleiding krijgt om je te ontwikkelen...

We gaan eraan mannen als dit nog even zo doorgaat!!!
Wat jij nu schetst Stanley, klopt precies...naar Ajax gaan of blijven is bij lange na niet meer zo leuk als het vroeger was...het imago is helemaal geschaad onder het beleid van vooral vd.Zaat en Slob...juist die mensen blijven maar zitten en zitten en doen er alles aan om Cruijff/Bergkamp/Jonk/deBoer/Roy/Stam en nog een aantal toppers weg te jagen..

Bouy is nu ook al iemand die liever verkast...ik weet zeker dat er een deel van de spelers die er nu zijn ook willen vertrekken...vandaar het gehannes telkens bij de wedstrijden..totaal geen plezier en uitstraling, puur door de ziekelijke cultuur geschapen door Slob, vd.Zaat, ten HaTe en die andere walgelijkheden..

Als je alleen al kijkt naar de kwaliteit van de jeugd....na Sneijder en vd.Vaart zijn er totaal geen toppers meer geweest..het is allemaal middelmaat en nog zijn er mensen die de ernst van de situatie niet zien....juist CRUIJFF is degene die het WEL ziet en dan krijg je zo'n tegenwerking van mensen die alleen handelen uit EIGENBELANG...hoe ziek ben je dan???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door alibabba --
soccer
 soccer - dinsdag 31 januari 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 13:37 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat jij nu schetst Stanley, klopt precies...naar Ajax gaan of blijven is bij lange na niet meer zo leuk als het vroeger was...het imago is helemaal geschaad onder het beleid van vooral vd.Zaat en Slob...juist die mensen blijven maar zitten en zitten en doen er alles aan om Cruijff/Bergkamp/Jonk/deBoer/Roy/Stam en nog een aantal toppers weg te jagen..

Bouy is nu ook al iemand die liever verkast...ik weet zeker dat er een deel van de spelers die er nu zijn ook willen vertrekken...vandaar het gehannes telkens bij de wedstrijden..totaal geen plezier en uitstraling, puur door de ziekelijke cultuur geschapen door Slob, vd.Zaat, ten HaTe en die andere walgelijkheden..

Als je alleen al kijkt naar de kwaliteit van de jeugd....na Sneijder en vd.Vaart zijn er totaal geen toppers meer geweest..het is allemaal middelmaat en nog zijn er mensen die de ernst van de situatie niet zien....juist CRUIJFF is degene die het WEL ziet en dan krijg je zo'n tegenwerking van mensen die alleen handelen uit EIGENBELANG...hoe ziek ben je dan???
Ik denk dat JC er ook niets aan kan veranderen. Zolang er flink met de geldbuidel wordt gerammeld en zaakwaarnemers een grote macht hebben zullen maar enkele spelers blijven. Dat zullen de spelers zijn die durven te investeren in de toekomst. Als ze echter zien hoe er met Daley Blind om wordt gegaan op de sociale media dan zal de stap naar het buitenland er niet groter op worden. Daley kon een jaar of anderhalf geleden naar HSV weet je nog? Toen was iedereen blij dat hij bleef en nu kan hij er niets meer van.
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 31 januari 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Naast Henrichs en cons,Slop,vdAat,ten Have en co, Speelt die Raiola ook een zeer kwalijke rol en haalt talenten bij Ajax weg is volgens mij de zakkenvuller die betaald wordt door Juventus.Verbod op Toekomst en Arena.Voorbeelden:Zlatan,Elia,Bouy en steeds op het allerlaatste moment.
Stanley
 Stanley - zondag 05 februari 2012 - 08:46   quote  deeplink  
VERRASSING.... Sturkenboom is bij nader inzien toch niet echt onder de indruk van het onverwachte bezoek van Ajax supporters!

Of is hij misschien een achterneef van Tom Harinck en krijgt hij in de loop van komende week ook excuusbrieven???????????????

Als het zo doorgaat gaan de Ajax-haters en winnen van de Ajax-lovers!

Maar goed wat ik ook al voorspelde, dan doen we allemaal een plas en gaan verder alsof er nooit wat anders was!
Herman1983
 Herman1983 - maandag 06 februari 2012 - 11:17   quote  deeplink  
Kunnen we het alsjeblieft weer over het bestuur hebben?...

Al dat gezeik over De Boer... Als de structuur binnen de club niet veranderd, er geen degelijk beleid en een goede organisatie komt, is elke trainer kansloos. Laat dit voetbal seizoen lekker gaan, is niks meer te halen...
Ztjes
 Ztjes - maandag 06 februari 2012 - 11:26   quote  deeplink  
Hennie 1983, ik zeg het nogmaals,

Dat de vele kapiteins op het schip dat Ajax heet, rollebollend over straat gaan, heeft alles te maken met de interne organisatie van Ajax. Sinds het moment dat Ajax naar de beurs ging, is er nooit echt geïnvesteerd in een goede structuur. Er is geen goede connectie ontstaan tussen de voetbalclub en het beursgenoteerde bedrijf.

Als de structuur de kern van het probleem is, dan ligt daar toch ook de oplossing. Ajax is primair een voetbalclub en daar moet het bedrijf en de RVC zich naar voegen. Het probleem is natuurlijk dat iedereen daar een andere mening over heeft. Iedereen zegt: ik doe het voor de club, maar ze bedoelen allemaal iets anders.

Als de interne organisatie niet verandert, blijf je dezelfde fouten tegen komen. Dan blijft Ajax een vulkaan aan emoties, zakelijke afwegingen en sportieve argumenten, die iedere dag weer kan ontploffen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door Ztjes --
Herman1983
 Herman1983 - maandag 06 februari 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Dat is mijn punt ook...
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 06 februari 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Wat ik gisteren in de Arena gezien heb was echt een aanfluiting.Ik dacht die jonge gasten vreten het gras wel op maar daar was niest van te merken want dat deden de duiven.Wat eeen sfeerloze wedstrijd, waar tot overmaat van ramp geloof ik niet 1 kans werd gecreeerd.Corners op enkelhogte.Voor het eerst sinds de Arena ben ik 10 minuten eerder naar huis gegaan.Ik kon het niet meer aanzien.Wat een flutinstelling.Begin dan met Bulykin in de spits.Ik verwijt Frank niets, want geen een trainer kan hier wat mee.In en intriest.Reorganisatie is hoognodig onder leiding van Cruijff.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep ASD: Henrichs-negeert-elke-oproep-en-doet-niets

0.0072128