|
|
Milo
|
|
|
Milo's zijn bedrijf word jawel de hoofdsponsor van de voetbalschool van onze Ruben Schaken! waar de sponsor van Feijenoord geen reactie hierop gaf heeft Milo dit wel gedaan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hulde voor Milo, Schaken gefeliciteerd |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
prent je ze wel de liefde voor feyenoord in |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
de omgekeerde wereld,schaken die mensen moet leren voetballen,mwahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach van gaal vind men ook een goeie traintert terwijl die ook niet kon voetballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd Milo,leuk dit... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 11:26 schreef Milo het volgende:Milo's zijn bedrijf word jawel de hoofdsponsor van de voetbalschool van onze Ruben Schaken! waar de sponsor van Feijenoord geen reactie hierop gaf heeft Milo dit wel gedaan! Moest ie terug naar school dan? Zo slecht speelt hij dit seizoen toch niet. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Milo////KabouterHeld!!!:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
milo,,ik ken je niet,,,maar goed gedaan man.. hoopt dat t loopt als n trein |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha sluit ik me bij aan! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
al in de vroege jaren 1900 was milo er al met zijn sponsering! en zie nu!! milo///heldenmerk!!! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
leuk maar denk dat je bedrijf er weinig aan heeft. who the fuck is schaken, zal een middelmatige voetbalschool zijn. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Beetje reclame maken voor je eigen bedrijf he! Ik vind je bedrijf kut! Klantvriendelijkheid 0.0! Doe gewoon normaal net als ik een uitkering.. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 16:07 schreef Rotterdam22 het volgende:leuk maar denk dat je bedrijf er weinig aan heeft. who the fuck is schaken, zal een middelmatige voetbalschool zijn. schaken is een man. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 17:49 schreef Quiroz het volgende:Beetje reclame maken voor je eigen bedrijf he! Ik vind je bedrijf kut! Klantvriendelijkheid 0.0! Doe gewoon normaal net als ik een uitkering.. +1! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daar zit je stiekem op te hopen he..... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 11:26 schreef Milo het volgende:Milo's zijn bedrijf word jawel de hoofdsponsor van de voetbalschool van onze Ruben Schaken! waar de sponsor van Feijenoord geen reactie hierop gaf heeft Milo dit wel gedaan! Goed bezig gozerT! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ruben heeft sindskort een voetbalschool met 40 kinderen via een persoon die ik goed ken en Ruben ook uiteraard. zijn ze bij mij terecht gekomen, omdat hij de school heeft in de stad waar mijn bedrijf is gevestigd, en omdat ik een Feijenoord man ben heeft diegene mij gecontact. en dit aanbod kon ik gewoon niet afslaan.
Nu gaan we kijken hoe we dit mooi gaan aankleden en hoe we dit in de media gaan brengen.
Omdat Ruben nog 3 seizoenen bij Feijenoord blijft vond ik dit een leuk iets, ook omdat ik dan meer klanten trek, als ik Ruben aan me kan binden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2012 door Milo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 11:18 schreef Milo het volgende:Ruben heeft sindskort een voetbalschool met 40 kinderen via een persoon die ik goed ken en Ruben ook uiteraard. zijn ze bij mij terecht gekomen, omdat hij de school heeft in de stad waar mijn bedrijf is gevestigd, en omdat ik een Feijenoord man ben heeft diegene mij gecontact. en dit aanbod kon ik gewoon niet afslaan. Nu gaan we kijken hoe we dit mooi gaan aankleden en hoe we dit in de media gaan brengen. Omdat Ruben nog 3 seizoenen bij Feijenoord blijft vond ik dit een leuk iets, ook omdat ik dan meer klanten trek, als ik Ruben aan me kan binden... Goede bezig voor een zuinige meerpeen! :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 11:18 schreef Milo het volgende:Ruben heeft sindskort een voetbalschool met 40 kinderen via een persoon die ik goed ken en Ruben ook uiteraard. zijn ze bij mij terecht gekomen, omdat hij de school heeft in de stad waar mijn bedrijf is gevestigd, en omdat ik een Feijenoord man ben heeft diegene mij gecontact. en dit aanbod kon ik gewoon niet afslaan. Nu gaan we kijken hoe we dit mooi gaan aankleden en hoe we dit in de media gaan brengen. Omdat Ruben nog 3 seizoenen bij Feijenoord blijft vond ik dit een leuk iets, ook omdat ik dan meer klanten trek, als ik Ruben aan me kan binden... En over welk bedrijf hebben we het? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 17:49 schreef Quiroz het volgende:Beetje reclame maken voor je eigen bedrijf he! Ik vind je bedrijf kut! Klantvriendelijkheid 0.0! Doe gewoon normaal net als ik een uitkering.. Uitkering -1 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vind schaken zoiezo flut... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Moet jij niet masturberen bij de herhalingen van gtst |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: fragmenten... beter korte fragmenten. verder natuurlijk eens, maar had tijd over |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: geen gejozo meer?? hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: damn, wat een vreselijke site man hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 11:18 schreef Milo het volgende:Ruben heeft sindskort een voetbalschool met 40 kinderen via een persoon die ik goed ken en Ruben ook uiteraard. zijn ze bij mij terecht gekomen, omdat hij de school heeft in de stad waar mijn bedrijf is gevestigd, en omdat ik een Feijenoord man ben heeft diegene mij gecontact. en dit aanbod kon ik gewoon niet afslaan. Nu gaan we kijken hoe we dit mooi gaan aankleden en hoe we dit in de media gaan brengen. Omdat Ruben nog 3 seizoenen bij Feijenoord blijft vond ik dit een leuk iets, ook omdat ik dan meer klanten trek, als ik Ruben aan me kan binden... kan me voorstellen dat je daar enorm trots op bent. Gefeliciteerd |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Net officieel bekend gemaakt en even met Ruben gesproken, wat een enthousiaste kerel! binnenkort gaan we om de tafel wat we samen gaan doen! Hij heeft mij beloofd een gebaar te maken richting vakkie X ;) want hij zei zelf al dat hij diep onder de indruk is van het legioen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik vind m wel oké eigenlijk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De site werkt nog niet optimaal en wordt hier en daar nog aangepast, maar is zeker in mijn ogen mooi,de coachfinder zal maandelijks groeien....en uit eindelijk wil ik naar een landelijke dekking binnen 2 jaar! wie weet word ik ooit nog de shirtsponsor van onze mooie club ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Net Ruben gesproken, hij komt aankomende dinsdag langs om het eea te besproken over zijn en mijn plannen.
Maar uiteindelijk ging het alleen maar over onze club! ik heb gezegd dat hij bepaalde jongens als bakkal en guidetti moest bespelen voor volgend seizoen. hij zei: wij doen niet anders! hij ligt met trainingskampen op de kamer met guidetti hij zei die gozer is echt gek maar weet precies wat hij doet en wil!
Om de druk bij bepaalde jongens niet op te voeren praten ze niet openbaar in de media over het kampioenschap. maar intern wordt er wel overgesproken.
Oja en hij zei letterlijk dat verthongen zn muil moest houden hahahahahahaha... de winst tegen die snavels heeft ze heel veel vertrouwen gegeven en hij zei dat ik de complimenten moest overbrengen van de jongens naar het legioen. Hij zei: ik stond met tranen in de ogen ik heb dit nog nooit meegemaakt dit is mijn club terwijl ik een amsterdamse jongen ben! ik houd jullie op de hoogte ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 14:34 schreef Milo het volgende:Net Ruben gesproken, hij komt aankomende dinsdag langs om het eea te besproken over zijn en mijn plannen. Maar uiteindelijk ging het alleen maar over onze club! ik heb gezegd dat hij bepaalde jongens als bakkal en guidetti moest bespelen voor volgend seizoen. hij zei: wij doen niet anders! hij ligt met trainingskampen op de kamer met guidetti hij zei die gozer is echt gek maar weet precies wat hij doet en wil! Om de druk bij bepaalde jongens niet op te voeren praten ze niet openbaar in de media over het kampioenschap. maar intern wordt er wel overgesproken. Oja en hij zei letterlijk dat verthongen zn muil moest houden hahahahahahaha... de winst tegen die snavels heeft ze heel veel vertrouwen gegeven en hij zei dat ik de complimenten moest overbrengen van de jongens naar het legioen. Hij zei: ik stond met tranen in de ogen ik heb dit nog nooit meegemaakt dit is mijn club terwijl ik een amsterdamse jongen ben! ik houd jullie op de hoogte ;) Mooie woorden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad, leuke gozerT die Ruben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 14:34 schreef Milo het volgende:Net Ruben gesproken, hij komt aankomende dinsdag langs om het eea te besproken over zijn en mijn plannen. Maar uiteindelijk ging het alleen maar over onze club! ik heb gezegd dat hij bepaalde jongens als bakkal en guidetti moest bespelen voor volgend seizoen. hij zei: wij doen niet anders! hij ligt met trainingskampen op de kamer met guidetti hij zei die gozer is echt gek maar weet precies wat hij doet en wil! Om de druk bij bepaalde jongens niet op te voeren praten ze niet openbaar in de media over het kampioenschap. maar intern wordt er wel overgesproken. Oja en hij zei letterlijk dat verthongen zn muil moest houden hahahahahahaha... de winst tegen die snavels heeft ze heel veel vertrouwen gegeven en hij zei dat ik de complimenten moest overbrengen van de jongens naar het legioen. Hij zei: ik stond met tranen in de ogen ik heb dit nog nooit meegemaakt dit is mijn club terwijl ik een amsterdamse jongen ben! ik houd jullie op de hoogte ;) Heel mooi om te horen! Schitterend! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 14:34 schreef Milo het volgende:Net Ruben gesproken, hij komt aankomende dinsdag langs om het eea te besproken over zijn en mijn plannen. Maar uiteindelijk ging het alleen maar over onze club! ik heb gezegd dat hij bepaalde jongens als bakkal en guidetti moest bespelen voor volgend seizoen. hij zei: wij doen niet anders! hij ligt met trainingskampen op de kamer met guidetti hij zei die gozer is echt gek maar weet precies wat hij doet en wil! Om de druk bij bepaalde jongens niet op te voeren praten ze niet openbaar in de media over het kampioenschap. maar intern wordt er wel overgesproken. Oja en hij zei letterlijk dat verthongen zn muil moest houden hahahahahahaha... de winst tegen die snavels heeft ze heel veel vertrouwen gegeven en hij zei dat ik de complimenten moest overbrengen van de jongens naar het legioen. Hij zei: ik stond met tranen in de ogen ik heb dit nog nooit meegemaakt dit is mijn club terwijl ik een amsterdamse jongen ben! ik houd jullie op de hoogte ;) mooie woorden Milo, toch weer een beetje kippenvel. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Nice Milo.
Nou ook nog een beetje gedragen op de tribune en dan wordt je een echte feyenoord/held |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
ook een beetje goed gedrag in lelystad zou wel gepast zijn, wat een bluffer |
|
|
|