|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou vind ik niet... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
En daar gaat ie dan......HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DE CLUB UIT a'dam.... SCHOP ZE OP HUN NEUZEEE JA ZO HARD ALS JE ME KAN, WANT HET LEVUUHH, DUURT MAARR EVUUHH....ALLE JODEN AAN T GASSSSSS.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je hebt er ervaring mee? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 00:30 schreef EdjeNL het volgende:En daar gaat ie dan......HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DE CLUB UIT a'dam.... SCHOP ZE OP HUN NEUZEEE JA ZO HARD ALS JE ME KAN, WANT HET LEVUUHH, DUURT MAARR EVUUHH....ALLE JODEN AAN T GASSSSSS.... hehehe precies!nou we hebben nu wel weer genoeg aandacht aan die gaffels gegeven hea! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nehee maar ik bedoelde er mee dat ik me dat niet afvroeg. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Laat ze maar komen maak wel wat plekkies vrij op vakkie W-).. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: En anders mogen ze best langskomen aan de overkant op Z..;) Neem ik me hamertjetik wel mee.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: een cursusje bij de rooms katholieke kerk doet wonderen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 06:49 schreef EdjeNL het volgende:[..] En anders mogen ze best langskomen aan de overkant op Z..;) Neem ik me hamertjetik wel mee.. Aaah de hamerman.... |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Ideetje KNVB ? wedstrijden zonder publiek worden omgebogen beker, finale's worden in 2e gespeeld en nu dit weer. Hoeze onpartijdig |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Ideetje KNVB ? wedstrijden zonder publiek worden omgebogen beker, finale's worden in 2e gespeeld en nu dit weer. Hoeze onpartijdig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat maar komen. Is niet erg om een stel kinderen in de Kuip toe te laten. Wel screenen op Wesley-IQ graag. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Daniël Dekker, voorzitter van supportersvereniging van Ajax pleit voor een proef waarbij een gering aantal Amsterdamse supporters afreizen naar wedstrijden in Rotterdam. Ik vind het een nederlaag voor het voetbal." aldus Dekker.
Die mag op het kindervak, mijn 2 neefjes van 10 moeten nog leren hoe om te gaan met verstorende elementen in een stadion. Lijkt me geen al te lastige klus. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 08:55 schreef Henny het volgende:Daniël Dekker, voorzitter van supportersvereniging van Ajax pleit voor een proef waarbij een gering aantal Amsterdamse supporters afreizen naar wedstrijden in Rotterdam. Ik vind het een nederlaag voor het voetbal." aldus Dekker. Die mag op het kindervak, mijn 2 neefjes van 10 moeten nog leren hoe om te gaan met verstorende elementen in een stadion. Lijkt me geen al te lastige klus. Steek-proef :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1000 man zijn welkom hoor, achter de Noordzijde. Fijne wedstrijd! |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote: Ajax ledenraad op excursie |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Als het aan de supportersvereniging van Ajax ligt. Gaat er een kleine groep Amsterdamse fans 'op proef' naar De Kuip tijdens de Klassieker tegen Feyenoord. Dat laat voorzitter Daniël Dekker weten tegenover BNR Nieuwsradio. Bij de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord zijn al jaren geen fans van de bezoekers welkom. Deze maatregel is genomen om rellen te voorkomen. Dekker is van mening dat het een nederlaag voor het voetbal is, wanneer uitsupporters niet meer welkom zijn. Bij de proef zouden zo'n 1000 Ajax-supporters hun ploeg kunnen aanmoedigen. Ook de supportersgroep van Feyenoord zou het wel zien zitten. snap t wel. |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Laat ze maar komen, plaats genoeg ... 9ë ring. één nadeel 't is 450 meter de lucht in |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Laat ze toch komen, plaats genoeg 9ë ring, 450 meter de lucht in |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe maar in roeibootjes op de maas. Horen ze het 5 keer juichen toch wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
blijven hopen daar in die snelkookpan . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 00:30 schreef EdjeNL het volgende:En daar gaat ie dan......HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DE CLUB UIT a'dam.... SCHOP ZE OP HUN NEUZEEE JA ZO HARD ALS JE ME KAN, WANT HET LEVUUHH, DUURT MAARR EVUUHH....ALLE JODEN AAN T GASSSSSS.... lalalaaaa laalaalalalaalalaaaaaaaaaaaaaaa lalalalalalaaaaaaaaaaaa lal lalaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Is 'ie daarvoor geband of wat..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 - 00:30 schreef EdjeNL het volgende:En daar gaat ie dan......HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DE CLUB UIT a'dam.... SCHOP ZE OP HUN NEUZEEE JA ZO HARD ALS JE ME KAN, WANT HET LEVUUHH, DUURT MAARR EVUUHH....ALLE JODEN AAN T GASSSSSS.... Zo. Tssssssssss. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DE CLUB UIT a'dam.... SCHOP ZE OP HUN NEUZEEE JA ZO HARD ALS JE ME KAN, WANT HET LEVUUHH, DUURT MAARR EVUUHH....ALLE JODEN AAN T GASSSSSS...
Disclaimer: test. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:49 schreef Bosifyable het volgende:HEB JE OOK ZO'N HEKEL AAN DE CLUB UIT a'dam.... SCHOP ZE OP HUN NEUZEEE JA ZO HARD ALS JE ME KAN, WANT HET LEVUUHH, DUURT MAARR EVUUHH....ALLE JODEN AAN T GASSSSSS...Disclaimer: test. Nu nog ff lekker hamassen.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je bedoelt? HAMAS, HAMAS, JODEN AAN HET GAS!!! edit: snel ff een disclaimer...: Disclaimer: ook dit was een test.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 januari 2012 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die lyrics van de Sluipschutters blijven ook mooi;
Wie niet springt is een jeaud, jeauden moeten deaud
Edit: wederom een test, in navolging van mijn vorige post, en die van FR-Roel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 januari 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:58 schreef FR-Roel het volgende:[..] je bedoelt? HAMAS, HAMAS, JODEN AAN HET GAS!!! edit: snel ff een disclaimer...: Disclaimer: ook dit was een test. Het is koud het is guur gooi wat jeauden op het vuur! dit is een test. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En een korte dan.
JHK
Test. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooie tribune elektrische stoelen... goed in beeld gebracht,,mooi idee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze ook nog maar ff uppen.... Jullie hebben wel wat gemist stelletje neuzen :) |
|
|
|