BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lucas Andersen heeft voorkeur voor Ajax!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Brandje
 Brandje - donderdag 26 januari 2012 - 23:28   quote  deeplink  
Lucas Andersen staat volgens verschillende Deense media in de belangstelling van Ajax en de rest van Europa. De Deen zelf lijkt Amsterdam de voorkeur te geven. In gesprek met Tipstablet vertelt Andersen over de verhalen die met name Viktor Fischer vertelt. 'Een club als Ajax zou het meest ideaal zijn voor me als ze op het juiste moment in mijn carrière interesse zouden tonen. Alle verhalen van Viktor Fischer horende lijkt het me een geweldige club. Hij vertelt hoe hij zich verder heeft kunnen ontwikkelen. Dat geeft me meer vertrouwen om zo'n stap te overwegen.'
AjaxF-side.NL
Concrete interesse
Andersen is blij met de interesse, maar benadrukt dat er nog niemand concreet is. 'Ik heb verder persoonlijk nog helemaal niets gehoord van welke club dan ook, maar het is een mooi om te lezen dat mijn spel opvalt. Het geeft aan dat ik verder zou kunnen komen.'

'Ik heb nog geen idee wanneer ik naar het buitenland ga. Ik kan hier nog veel leren. Als ik ga, moet het natuurlijk een echte verbetering zijn en moet er interesse zijn van een aantrekkelijke club. Het moet een club zijn waar ik me goed kan voetballen, ook in de stad met een veilige omgeving', vervolgt hij.

Lyrische Ajaxscout
In een eerder stadium liet John Steen Olsen van Ajax al weten fan te zijn van Andersen. 'Ik denk dat hij een heel interessante speler is. Hij heeft zoveel kwaliteiten. Hij is technisch goed, snel en kan zowel op links als rechts op de flanken als op de nummer 10 positie uit de voeten. Met zijn kwaliteiten kan hij hetzelfde niveau als dat van Eriksen, Boilesen en Fischer bereiken. Hij is nu klaar voor de stap naar het buitenland.'

Ajax mag deze scout wel een contract voor het leven geven. Deze man is goud waard voor onze club
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 27 januari 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Maar heeft iemand al eens belden van hem gezien.Speelt hij in jong Denemaarken of zo.Het is natuurlijk positief dat Fischer zo positief is over zijn ervaringen bij Ajax.Laat maar komen die Denen.Bovendien passen die denen zich heel snel aan en spreken ze in de kortst mogelijke tijd behoorlijk Nederelands. En zijn maatjes Boilesen Eriksen Fischer zitten hier ook al en dat heeft bij hen ook door de doorslag gegeven dat er al een aantal Denen bij Ajax zitten.En de ervaringen van de broers Laudrup,Morten Olsen zal ook wel meespelen.Ben het verder eens omtrent John Sten Olsen.Beter dan die Afrikanen die je bij de Africacup kwijt bent en bovendien heb je ook geen problemen met de ramadan, maar dat terzijde.En ze ziijn niet zo duur.!!!!!!!!!!!!!ook niet onbelangrijk, en ze hoeven geen wereeldreis te maken bij interlands zoals Suarez,Lodeiro en dat soort gasten uit Zuid Amerika,Uruquay etc
baco74
 baco74 - vrijdag 27 januari 2012 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 23:28 schreef Brandje het volgende:

Ajax mag deze scout wel een contract voor het leven geven. Deze man is goud waard voor onze club
Hulde aan die scout hoor, maar een contract voor het leven, zullen we dat maar ff niet doen.
In het hedendaagse voetbal kan hij morgen zo weer het pispaaltje zijn.

Oke hij heeft de laatste tijd wat goede spelers voor ons Ajax gevonden, maar deze jongen moet nog maar komen
en de spelers die deze scout al gestrikt heeft doen het goed maar moeten zich nog bewijzen.

Doordat jongens als Erikssen en Boilissen het zo goed denkt iedere goedwillende Ajax-fan gelijk
dat deze jongen het ook maar even gelijk gaat maken.

Oppertunisme ten top.

Misschien nog maar een paar keer laten bekijken door De Boer of Blind(?)
en vervolgens proberen hem voor een stage te strikken
om te kijken wat wij van hem en hij van ons vindt,
niet te overhaast doen omdat er kapers op de kust zijn.
Als hij zo graag naar Ajax wilt komen moet hij dat geduld maar even opbrengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2012 door baco74 --
Brandje
 Brandje - vrijdag 27 januari 2012 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 01:33 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hulde aan die scout hoor, maar een contract voor het leven, zullen we dat maar ff niet doen.
In het hedendaagse voetbal kan hij morgen zo weer het pispaaltje zijn.

Oke hij heeft de laatste tijd wat goede spelers voor ons Ajax gevonden, maar deze jongen moet nog maar komen
en de spelers die deze scout al gestrikt heeft doen het goed maar moeten zich nog bewijzen.

Doordat jongens als Erikssen en Boilissen het zo goed denkt iedere goedwillende Ajax-fan gelijk
dat deze jongen het ook maar even gelijk gaat maken.

Oppertunisme ten top.

Misschien nog maar een paar keer laten bekijken door De Boer of Blind(?)
en vervolgens proberen hem voor een stage te strikken
om te kijken wat wij van hem en hij van ons vindt,
niet te overhaast doen omdat er kapers op de kust zijn.
Als hij zo graag naar Ajax wilt komen moet hij dat geduld maar even opbrengen.
Klink ff op de link dan zie je wat deze man voor ONS gescout heeft. Zit geen echte miskleun tussen, op Krohn-Dehli na, en dat kan geen scout bij ajax zeggen

http://nl.afcajax.wikia.com/wiki/John_Steen_Olsen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2012 door Brandje --
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 27 januari 2012 - 09:08   quote  deeplink  
Deens talent + Ajax = Winning!!
donny_black
 donny_black - vrijdag 27 januari 2012 - 09:26   quote  deeplink  
@ baco74 wil nog even mijn excuses aanbieden voor vorige keer, na de wedstrijd van AZ - Ajax.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - vrijdag 27 januari 2012 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 09:08 schreef Booya4Afca het volgende:
Deens talent + Ajax = Winning!!
Hoogmoed komt voor de val
baco74
 baco74 - vrijdag 27 januari 2012 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 09:26 schreef donny_black het volgende:
@ baco74 wil nog even mijn excuses aanbieden voor vorige keer, na de wedstrijd van AZ - Ajax.
Dat werd tijd..........ben er nog opgefokt van.............

Hahha, geintje. Ik weet bij God niet waar je het over hebt, dus het zal wel meevallen.
Wel respect dat je er nog op terugkomt, dus excuses aanvaard.
baco74
 baco74 - vrijdag 27 januari 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 09:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klink ff op de link dan zie je wat deze man voor ONS gescout heeft. Zit geen echte miskleun tussen, op Krohn-Dehli na, en dat kan geen scout bij ajax zeggen

http://nl.afcajax.wikia.com/wiki/John_Steen_Olsen
Ik zeg ook niet dat er miskleunen tussen zitten.
Ik vind Olsen een geweldig scout, die uit een mooie, goed betaalbare (dit i.t.t. andere scouts) vijver mag vissen.
Maar een cotract voor het leven is een beetje overdreven, vind je niet?
Ook een scout als Olsen kan ,ondanks de vele spelers die dat wel deden, het niet garanderen of een speler slaagt bij (een stroef lopend) Ajax.
Daarom geef ik ook aan dat De Boer en/of Blind die jongen ff serieus moeten bekijken.
En Olsen: keep up the good work.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 27 januari 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 09:41 schreef ajaxfan lol het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val
Heeft weinig met hoogmoed te maken...

Ben je soms vergeten dat Ajax en Deense talenten een goede combinatie is?
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 27 januari 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Wat dat betreft ben ik het met Booya4Afca eens dat Ajax en Denen een goede combinatie is, maar om hem, ik bedoel Olsen, nu een contract voor het leven te geven gaat mij ook wat te ver.We hebben hem immers nog niet en er zijn genoeg kapers op de kust, maar als zijn maatjes positief over Ajax spreken is dat een gunstig teken en dat weten die Denen zelf ook wel.Blind zou gezegd hebben dat er geen contact is, maar dat is om prtijsopdrijving te voorkomen,denk ik.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - vrijdag 27 januari 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 13:01 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Heeft weinig met hoogmoed te maken...

Ben je soms vergeten dat Ajax en Deense talenten een goede combinatie is?
dat weet ik wel maar je moet niet naïef worden
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - vrijdag 27 januari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 13:40 schreef 46ajaxio het volgende:
Wat dat betreft ben ik het met Booya4Afca eens dat Ajax en Denen een goede combinatie is, maar om hem, ik bedoel Olsen, nu een contract voor het leven te geven gaat mij ook wat te ver.We hebben hem immers nog niet en er zijn genoeg kapers op de kust, maar als zijn maatjes positief over Ajax spreken is dat een gunstig teken en dat weten die Denen zelf ook wel.Blind zou gezegd hebben dat er geen contact is, maar dat is om prtijsopdrijving te voorkomen,denk ik.
zo is fischer ook binnen gekomen dankzij eriksen
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 27 januari 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Binnenhalen! ZEER groot talent heb hem zien spelen bij denemarken onder 17 meende ik:P maar deze speler kun je precies naast eriksen houden! zelfde type speler!
Sander111
 Sander111 - vrijdag 27 januari 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Ik zeg binnenharken die jongen...
Met zoveel talenten uit Denemarken zou je bijna zeggen dat Denemarken in 2018 wereldkampioen gaat worden...
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 27 januari 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 14:51 schreef Sander111 het volgende:
Ik zeg binnenharken die jongen...
Met zoveel talenten uit Denemarken zou je bijna zeggen dat Denemarken in 2018 wereldkampioen gaat worden...
Ja idd! waar komt dat talent toch ineens vandaan!
Ajx
 Ajx - vrijdag 27 januari 2012 - 21:05   quote  deeplink  
Ontopic: Prima zaak, want als je een toptalent kan halen, moet je het doen, kijk naar Eriksen/Fisscher/Rits!
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 27 januari 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Lekker laten rijpen net als Fischer en Eriksen in de A1, af en toe jong ajax, en dan kan hij volgend seizoen misschien aanschuiven bij het eerste. Dus ik ben voor,halen dat talent.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lucas Andersen heeft voorkeur voor Ajax!

0.0046160