Luister maar goed waar het interview over gaat, met name het laatste gedeelte met Lucius. Na de wedstrijd in december 2007 (0-2)
Maart 2010
Disclaimer: ik weet dat niemand aan deze wedstrijd denkt maar ik ben na een overwinning tegen dat kutvolk een paar dagen niet in staat dit topic te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door FR-Elmo --
Op zaterdag 28 januari 2012 - 19:39 schreef Bosifyable het volgende: Mooi dat je Feyenoord alvast op winst hebt gezet, hoef je ook geen 'edit' te doen.
vraag me af waar dit optimisme op gebaseerd is... kijk eens naar de historie zowel uit als thuis... Ik voorspel altijd een overwinning (ok, op 1 keer na... wel 6 punten toen hahaha) en zal dat dit keer ook doen maar echt geen grote... 1-2
Op zaterdag 28 januari 2012 - 19:39 schreef Bosifyable het volgende: Mooi dat je Feyenoord alvast op winst hebt gezet, hoef je ook geen 'edit' te doen.
Verder ga ik mee met 0-1.
Hij zal hem toch moeten editten. Het doelpuntentotaal van Guidetti staat straks op 14 en bovendien is Leerdam tegen NEC geschorst, nadat ie Vertonghen bij de enkels afzaagde.
Hij zal hem toch moeten editten. Het doelpuntentotaal van Guidetti staat straks op 14 en bovendien is Leerdam tegen NEC geschorst, nadat ie Vertonghen bij de enkels afzaagde.
Is het niet een beetje nutteloos om al over een wedstrijd heen te gaan kijken. Eerst alles geven tegen 020, dan daarna pas nec. Anyway, ik denk dat nec een erg moeilijke tegenstander is voor Feyenoord. Wordt een loodzwaar duel.
Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:49 schreef Wim2 het volgende: Is het niet een beetje nutteloos om al over een wedstrijd heen te gaan kijken. Eerst alles geven tegen 020, dan daarna pas nec. Anyway, ik denk dat nec een erg moeilijke tegenstander is voor Feyenoord. Wordt een loodzwaar duel.
Elk duel is loodzwaar voor dít Feyenoord. Vooral als ze gaan onderschatten.
Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:49 schreef Wim2 het volgende: Is het niet een beetje nutteloos om al over een wedstrijd heen te gaan kijken. Eerst alles geven tegen 020, dan daarna pas nec. Anyway, ik denk dat nec een erg moeilijke tegenstander is voor Feyenoord. Wordt een loodzwaar duel.
Tja...haha,Leerdam niet geschorst.Maar Guidetti wel op 14!