|
|
FR-Elmo
|
|
|
Datum: zondag 5 februari Tijdstip: 14:30 uur Plaats: Nijmegen Scheidsrechter: boucaut (belg.......)
Afwezigen: NEC: Wellenberg (knie) : Ramsteijn (kruisband knie), van Haaren (enkel),
Vorm: NEC: GVWWW : WGWVW
Topscorers: NEC Platje (5) : Guidetti (14)
Laatste 5 ontmoetingen in Nijmegen:
Seizoen Wedstrijd Uitslag 26/09/2010 NEC-Feyenoord 3-0 28/03/2010 NEC-Feyenoord 0-0 01/02/2009 NEC-Feyenoord 1-0 23/12/2007 NEC-Feyenoord 0-2 26/11/2006 NEC-Feyenoord 4-1
Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:
Seizoen Wedstrijd Uitslag 05/11/2011 Feyenoord-NEC 0-1 15/05/2011 Feyenoord-NEC 1-1 02/08/2009 Feyenoord-NEC 2-0 05/10/2008 Feyenoord-NEC 0-2 02/03/2008 Feyenoord-NEC 1-3
Historisch beeldmateriaal:
The times they are changing.....
Luister maar goed waar het interview over gaat, met name het laatste gedeelte met Lucius. Na de wedstrijd in december 2007 (0-2)
Maart 2010
Disclaimer: ik weet dat niemand aan deze wedstrijd denkt maar ik ben na een overwinning tegen dat kutvolk een paar dagen niet in staat dit topic te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mooi dat je Feyenoord alvast op winst hebt gezet, hoef je ook geen 'edit' te doen.
Verder ga ik mee met 0-1. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hebben daar wat recht te zetten..Hopelijk alles weer compleet, 1-3!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 januari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 19:39 schreef Bosifyable het volgende:Mooi dat je Feyenoord alvast op winst hebt gezet, hoef je ook geen 'edit' te doen. Verder ga ik mee met 0-1. hehehehe..... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 januari 2012 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
0-6, we hebben wat goed te maken dus. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
vraag me af waar dit optimisme op gebaseerd is... kijk eens naar de historie zowel uit als thuis... Ik voorspel altijd een overwinning (ok, op 1 keer na... wel 6 punten toen hahaha) en zal dat dit keer ook doen maar echt geen grote... 1-2 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jij maakt mooie topics duwwertje.....respect man |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oh ja, meneer 'en nu opbokken' komt alsnog hier over de topics van Roel praten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik bok ook op.....succes morgen voor allen....zien wel hoe de bal rolt/hobbelt......en hopen op een neutrale arbitrage.........slaap lekker allen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 19:39 schreef Bosifyable het volgende:Mooi dat je Feyenoord alvast op winst hebt gezet, hoef je ook geen 'edit' te doen. Verder ga ik mee met 0-1. Hij zal hem toch moeten editten. Het doelpuntentotaal van Guidetti staat straks op 14 en bovendien is Leerdam tegen NEC geschorst, nadat ie Vertonghen bij de enkels afzaagde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ik bok ook op.....succes morgen voor allen....zien wel hoe de bal rolt/hobbelt......en hopen op een neutrale arbitrage.........slaap lekker allen Mazzel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij zal hem toch moeten editten. Het doelpuntentotaal van Guidetti staat straks op 14 en bovendien is Leerdam tegen NEC geschorst, nadat ie Vertonghen bij de enkels afzaagde. Hahah, ik teken ervoor T. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij zal hem toch moeten editten. Het doelpuntentotaal van Guidetti staat straks op 14 en bovendien is Leerdam tegen NEC geschorst, nadat ie Vertonghen bij de enkels afzaagde. afzagen tot bij zn clitoris!!!!!kutvertonghen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, laten we het hopen ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vertonghen's shirt moet morgen roder worden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Laat dat witte maandverband in het midden maar een beetje doorlopen met rood. Is niet erg. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ik reageer niet. We zijn nog niet goed genoeg om over wedstrijden heen te kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ik bok ook op.....succes morgen voor allen....zien wel hoe de bal rolt/hobbelt......en hopen op een neutrale arbitrage.........slaap lekker allen Ja weltrusten man..
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Is het niet een beetje nutteloos om al over een wedstrijd heen te gaan kijken. Eerst alles geven tegen 020, dan daarna pas nec. Anyway, ik denk dat nec een erg moeilijke tegenstander is voor Feyenoord. Wordt een loodzwaar duel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:49 schreef Wim2 het volgende:Is het niet een beetje nutteloos om al over een wedstrijd heen te gaan kijken. Eerst alles geven tegen 020, dan daarna pas nec. Anyway, ik denk dat nec een erg moeilijke tegenstander is voor Feyenoord. Wordt een loodzwaar duel. Elk duel is loodzwaar voor dít Feyenoord. Vooral als ze gaan onderschatten. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:49 schreef Wim2 het volgende:Is het niet een beetje nutteloos om al over een wedstrijd heen te gaan kijken. Eerst alles geven tegen 020, dan daarna pas nec. Anyway, ik denk dat nec een erg moeilijke tegenstander is voor Feyenoord. Wordt een loodzwaar duel. lees de disclaimer... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voetbal is net Lucille Werner; t kan raar lopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hehehehehe. Lucille 'cumshot' Werner. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: laat maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ik bok ook op.....succes morgen voor allen....zien wel hoe de bal rolt/hobbelt......en hopen op een neutrale arbitrage.........slaap lekker allen Ik hoop op een thuisfluiter! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: klopt! hahahahaha 4-2!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij zal hem toch moeten editten. Het doelpuntentotaal van Guidetti staat straks op 14 en bovendien is Leerdam tegen NEC geschorst, nadat ie Vertonghen bij de enkels afzaagde. Tja...haha,Leerdam niet geschorst.Maar Guidetti wel op 14! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja ok is wel zo maar geldt dat niet eigenlijk voor iedereen in de wereld?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: maar hij zag er wel afgezaagd uit,,die vertonghen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Wordt weer dun poepen..........: 1-2! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, halve voorspeller ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
met el ahmadi en de vrij ziek ik het wel zitten,zou zonde zijn van deze oevrwinning. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Alleen maar beter toch :D |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, precies! Zo'n gefrustreerde Vertonghen... prima toch! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En de volgende geschorst,blijft niks over van de verdediging daar. Lekker voor ze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is geweest, . . we win! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nec voetbalt aardig nu,,,dat geeft wel kansen... hou t op 1 3 |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hier moeten wij winnen! Anders wordt ik weer een week lang gepest door men maten:S |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
FR-Henk