|
|
Wim2
|
|
|
Tja, het is natuurlijk ook een beetje bijgeloof dat doem denken hé?
Maar ik moet eerlijk zijn dat ik echt ben verast door de goede prestatie in een doorgaande moeilijke uitwedstrijd.
PSV heeft idd ook punten gemorst maar az en twente moeten nog spelen. Anyway als die ook punten verliezen wie weet wat er dan nog mogelijk is? :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
het wordt (is) een koude winter,maar o,o wat gaat dit een hete winter worden voor 020. Na al hun gal gespuwd op Feyenoord gaan ze nu een neerwaartse spiraal in.Kunnen we gelijk eenz zien hoe trouw 020 supporters zijn. lekkerrrrrrr hoor 3 puntjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whaha zwker wel als Feyenoord wint ben ik het mannetje in bed d:-) |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Hahah +1
gro-rkc 2min gespeeld 0-1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:31 schreef piet de paler het volgende:het wordt (is) een koude winter,maar o,o wat gaat dit een hete winter worden voor 020. Na al hun gal gespuwd op Feyenoord gaan ze nu een neerwaartse spiraal in.Kunnen we gelijk eenz zien hoe trouw 020 supporters zijn. lekkerrrrrrr hoor 3 puntjes Het was daar al geen volle bak vandaag, maar toen de 2de goal werd gescoord gingen de mietjes naar huis.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:34 schreef boes het volgende:[..] Het was daar al geen volle bak vandaag, maar toen de 2de goal werd gescoord gingen de mietjes naar huis.. En die hebben zelfs een dakkie daar,AFGANG! Zowel de ploeg als het publiek.. :D |
|
|
|
|
Rene47
|
|
|
Heerlijk weekend, 020 verloren, PSV punten gemorst, Feyenoord de volle buit! Alles is nog mogelijk dit seizoen. Als we volgend jaar Champions League spelen blijft Guidetti vast nog wel een jaartje! :-) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
5 puntjes maar achter de koploper... WTF!! Als... Dromen mag!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:31 schreef Wim2 het volgende:Tja, het is natuurlijk ook een beetje bijgeloof dat doem denken hé? Maar ik moet eerlijk zijn dat ik echt ben verast door de goede prestatie in een doorgaande moeilijke uitwedstrijd. PSV heeft idd ook punten gemorst maar az en twente moeten nog spelen. Anyway als die ook punten verliezen wie weet wat er dan nog mogelijk is? :) EL? |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: we staan gewoon op 5 punten van de koploper! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:36 schreef Rene47 het volgende:Heerlijk weekend, 020 verloren, PSV punten gemorst, Feyenoord de volle buit! Alles is nog mogelijk dit seizoen. Als we volgend jaar Champions League spelen blijft Guidetti vast nog wel een jaartje! :-) uh, . . btw, leuke post, wellicht ietsje erg optimistisch, maar wie is U/jij? nieuwelingen topic al bezocht? of heb ik iets gemist?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Alles nog mogelijk! Ze moeten ook nog tegen elkaar en wij tegen hun!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:36 schreef Rene47 het volgende:Heerlijk weekend, 020 verloren, PSV punten gemorst, Feyenoord de volle buit! Alles is nog mogelijk dit seizoen. Als we volgend jaar Champions League spelen blijft Guidetti vast nog wel een jaartje! :-) Hey Rene, leuk dat je op het mooiste forum van Nederland post. Zou wwl heel mooi zijn om Volgend seizoen CL te spelen, wie weet gaat het gebeuren. Maar stel je even voor in het nieuwelingentopic zodat we allemaal weten wie je bent? Hier kun je ook info lezen over ons. Wel zo netjes om je voor te stellen toch. Het word zeker gewaardeerd door ons posters. Hoop dat je nog vaker langs komt om te posten Rene |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik blijf erbij een zakelijke overwinning voor Feyenoord. We hebben goed gespeeld alleen hadden we na de tweede goal misschien iets meer moeten aanzetten om wat meer te scoren maar dit is ook al een heel goed resultaat en had ik aan het begin al zeker voor getekend. :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:46 schreef Wim2 het volgende:Ik blijf erbij een zakelijke overwinning voor Feyenoord. We hebben goed gespeeld alleen hadden we na de tweede goal misschien iets meer moeten aanzetten om wat meer te scoren maar dit is ook al een heel goed resultaat en had ik aan het begin al zeker voor getekend. :) voor getekend? dacht toch echt dat ik wat andere posts van je heb gezien? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey DonDiego, leuk dat je op het mooiste forum van Nederland post. Ik denk dat die commentator ook wel een bakje thee luste en je mag niet praten met en volle mond. Maar stel je even voor in het nieuwelingentopic zodat we allemaal weten wie je bent? Hier kun je ook info lezen over ons. Wel zo netjes om je voor te stellen toch. Het word zeker gewaardeerd door ons posters. Hoop dat je nog vaker langs komt om te posten DonDiego |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wtf,vandaag en vorige week 2x doomsday... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:54 schreef RenatoBos het volgende:[..] [ afbeelding ] Hey DonDiego, leuk dat je op het mooiste forum van Nederland post. Ik denk dat die commentator ook wel een bakje thee luste en je mag niet praten met en volle mond. Maar stel je even voor in het nieuwelingentopic zodat we allemaal weten wie je bent? Hier kun je ook info lezen over ons. Wel zo netjes om je voor te stellen toch. Het word zeker gewaardeerd door ons posters. Hoop dat je nog vaker langs komt om te posten DonDiego goed bezig . . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als dat DE DonDiego is,voorzichtig aan Renato.. ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het lijkt wel extra duk op zo'n wedstrijddag, dit is overuren draaien d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey Gerard, leukk dat je op het mooiste forum van Nederland post. Het getal achter je nickname duid dat op je leeftijd. Maar stel je even voor in het nieuwelingentopic zodat we allemaal weten wie je bent? Hier kun je ook info lezen over ons. Wel zo netjes om je voor te stellen toch. Het word zeker gewaardeerd door ons posters. Hoop dat je nog vaker langs komt om te posten Gerard. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] [ afbeelding ] Hey Gerard, leukk dat je op het mooiste forum van Nederland post. Het getal achter je nickname duid dat op je leeftijd. Maar stel je even voor in het nieuwelingentopic zodat we allemaal weten wie je bent? Hier kun je ook info lezen over ons. Wel zo netjes om je voor te stellen toch. Het word zeker gewaardeerd door ons posters. Hoop dat je nog vaker langs komt om te posten Gerard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zoveel aanhoudingen,raak in de war.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: blijft nu nog beperkt tot waarschuwingen hè . . . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zelfs geen boete? :( |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: In een hok stoppen,en dan zo nu en dan met de matrak erover heen.Het zal het rapalje leren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: evt. een vrijwillige bijdrage in de fooienpot van het café :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 17:04 schreef piet de paler het volgende:[..] In een hok stoppen,en dan zo nu en dan met de matrak erover heen.Het zal het rapalje leren De rakkers.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: kun je daar ook pinne of chippen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: voorkeur gaat uit naar cash |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Voor forumgangers en stoere zeelui is altijd alles gratis Piet |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Eerste helft prima!had je meer moeten uitlopen.Martinis indi speelde de hele wedstrijd goed vond ik!chapeaut!had je al op 0-2(0-3) kunnen/moeten staan.De tweede helft geleund na de 0-2 op de verdediging.vrijwel niks weggegeven maar tegen de betere tegenstanders zul je toch zeker 70 minuten vol gas moeten geven.....
al met al tevreden.Op naar de wedstrijd tegen vitesse!
Come on Feyenoord!
Mulder prima wedstrijd gekeept!Ga zo door en je hoort mij ook niet meer klagen over je!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: mooi dan neem ik wat noormannen mee,en voor jou een noorvrouwtje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lachwekkend inderdaad.
Vooral die 6 voor El Ahmadi vind ik minachtend. Speelde een prima wedstrijd! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lekker drie punten,,,wat speelde die goossens slecht.... t middenveld was superieur!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hmmm een vikingsletje ik ben benieuwd..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het midden veld was inderdaad superieur. Met verre het beste middenveld van de Nederlandse competitie. Absoluut lachwekkend daarom die cijfers van Rijnmond. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
3 punten. volgende week Vitesse |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Hoezo, zucht als je wilt blijven meesteden in de top dan moet je komende week ook van vitesse winnen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 21:50 schreef Wim2 het volgende:[..] Hoezo, zucht als je wilt blijven meesteden in de top dan moet je komende week ook van vitesse winnen. zucht (2) . . |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Nog vrijwilligers om een wak te maken en Albert er in te stoppen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: waarom?Ik teken voor 3 punten .. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Dat schrijft hij toch niet. Heeft altijd vage postst en doet net alsof hij een Feyenoorder is. Doet dat ook bij tal van andere clubs die vuile sl.t! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Quiroz