|
|
Henny
|
|
|
quote: Heb je ook gelijk in, maar hij is als enige in staat om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:11 schreef Henny het volgende:[..] Dat schrijft hij toch niet. Heeft altijd vage postst en doet net alsof hij een Feyenoorder is. Doet dat ook bij tal van andere clubs die vuile sl.t! 3 punten PUNT volgende week vitesse.
Ik kan er niet meer van maken dan ontopic 3 punten en volgende week vitesse |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 3 punten PUNT volgende week vitesse. Ik kan er niet meer van maken dan ontopic 3 punten en volgende week vitesse Laat maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ging eigenlijk wel heel simpel........ jammer dat we niet doorvoetbalden,,,n goal erbij en je staat n plek hoger |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:34 schreef van geil het volgende:ging eigenlijk wel heel simpel........ jammer dat we niet doorvoetbalden,,,n goal erbij en je staat n plek hoger We blijven vanaf nu klimmen en 020 blijft vanaf nu zakken. hahahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat dan weer wel:):):) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Over een maand zitten er nog 300 wanhopigen in die afvalbak. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Inderdaad de directie!! Hahhahahahahahahaha Kamp Cruijf aan de ene kant van het stadion en kamp ten Have aan de andere kant!
LOL! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Inderdaad de directie!! Hahhahahahahahahaha Kamp Cruijf aan de ene kant van het stadion en kamp ten Have aan de andere kant! LOL! Yep!!! En dan gaan ze handgranaatjes overgooien. Voetbal is toch niet om aan te zien. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Voetbal? Volgens mij hebben we het niet over dezelfde! Voetbal heb ik daar in tijden al niet gezien! (lol!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Voetbal? Volgens mij hebben we het niet over dezelfde! Voetbal heb ik daar in tijden al niet gezien! (lol!) Voor hun is het voetbal, voor ons midgetgolf. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Oooohhhh! Nu snap ik het. Praat dan gewoon in onze taal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vanavond naar die necfan kijken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Uitgefloten Goossens baalt van NEC-fans John Goossens geldt als één van de sterkhouders op het middenveld van NEC, maar bij de fans is hij momenteel minder populair. De middenvelder werd zondag zelfs op fluitconcerten getrakteerd. Goossens kwam tegen Feyenoord (0-2) na de rust in de ploeg voor Leroy George. "Dat was vooraf al afgesproken. Leroy en ik konden allebei geen volledige wedstrijd aan en daarom had onze trainer Alex Pastoor besloten dat we allebei een helft vol gas zouden gaan geven."
De Nijmeegse supporters waren echter niet blij met de wissel. Goossens ontving een fluitconcert en George, die NEC onlangs naar de 0-1 zege op rivaal Vitesse schoot, hoorde zijn naam gescandeerd worden. "Blijkbaar zijn ze alweer vergeten dat ik er vorig jaar ook één tegen Vitesse heb gemaakt", mokte Goossens na afloop tegen De Telegraaf.
Gewoon lekker naar ons toekomen jongen, hier word je wel gewaardeerd. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Goossens kwam tegen Feyenoord (0-2) na de rust in de ploeg voor Leroy George. Lekker stukje journalistiek. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Volgens mij speelde Goossens de eerste helft en George de 2de.. mja, ben niet anders gewend van de kran, toch onzin! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable