BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (zondag 05-02-2012, 14:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kuipje
 kuipje - dinsdag 31 januari 2012 - 17:07   quote  deeplink  
0-6
duidelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door kuipje --
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 31 januari 2012 - 17:42   quote  deeplink  
De KNVB heeft de Belg Alexandre Boucaut aangesteld als scheidsrechter voor het eredivisieduel van aanstaande zondag tussen N.E.C. en Feyenoord. De leidsman wordt in Nijmegen bijgestaan door zijn landgenoten Huens en Berbiers, die als assistent-scheidsrechters zullen optreden. De heer Pots fungeert als vierde official. N.E.C. tegen Feyenoord begint aanstaande zondag om 14.30 uur.

De wedstrijd tegen de Nijmegenaren maakt onderdeel uit van de twintigste speelronde in de eredivisie. Feyenoord bezet momenteel de gedeelde vierde plaats, samen met sc Heerenveen en het afgelopen zondag verslagen Ajax. N.E.C. won haar twee wedstrijden na de winterstop en is daardoor opgeklommen naar de gedeelde tiende plaats.
fr 4-ever
 fr 4-ever - dinsdag 31 januari 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Ik Denk een lastige 1 - 2..... 2x Guidetti weer
ar
 ar - dinsdag 31 januari 2012 - 18:36   quote  deeplink  
eitje..0-4
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - dinsdag 31 januari 2012 - 20:06   quote  deeplink  
Ik denk dat feyenoord dit wil winnen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 31 januari 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:06 schreef albert ten vrijde het volgende:
Ik denk dat feyenoord dit wil winnen.
nee joh! hoe kom je daar nou bij?
Wim2
 Wim2 - dinsdag 31 januari 2012 - 20:19   quote  deeplink  
nec thuis = erg moeilijk te verslaan. Ze speelde erg goed tegen Vitesse uit en tegen Ado thuis. Dus makkelijk gaat het voor ons zeker niet worden. Verwacht een strijdend NEC dat er vol op zal gaan kwalitief zijn wij natuurlijk beter als we Guidetti en El Ahmadi hebben.

Ondanks dat nec laag op de ranglijst staat schat ik ze hoger in dan ado, nac of heralces als ik eerlijk ben. Dus we alles zal bij ons moeten kloppen, een voordeel is misschien wel dat nec thuis graag het spel wil maken en wij dan kunnen storen. Ik hoop op een zelfde spel als tegen Vitesse uit toen we met 4-0 wonnen.

Een cruciale wedstrijd. Als we 020 voorbij willen op de ranglijst en voor rechstreeks europees voetbal willen strijden zullen we deze wedstrijd moeten winnen met gecontroleerd voetbal zoals we dat bij vitesse uit deden. nec speelt ook nog tegen psv in de beker dus hopen dat die ook wat meer vermoeid zijn.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 31 januari 2012 - 20:25   quote  deeplink  
Beste opstelling naar mijn mening:

-----------Mulder---------
Leerdam--Indi--Vlaar--Nelom
-El Ahmadi--Bakkal--Clasie
-Fernandez--Guidetti--Schaken

opties: De Vrij inplaats van Indi of Cisse inplaats van Fernandez of Cabral natuurlijk. Fijn dat we El Ahmadi erweer bij hebben en als Guidetti deze vorm
aanhoudt hebben we zeker een goede kans op de winst.
Henny
 Henny - dinsdag 31 januari 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:06 schreef albert ten vrijde het volgende:
Ik denk dat feyenoord dit wil winnen.
Zo prutser, ben je weer terug van je winterslaap? Jammer hoor.
tomson
 tomson - dinsdag 31 januari 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Nek goed genoeg om er 1 in te prikken,wij lekker 3.. blijf erbij: 1-3!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door tomson --
Henny
 Henny - dinsdag 31 januari 2012 - 20:55   quote  deeplink  
1-5 2 x Guidetti, 2 x Schaken, 1x Vlaar.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 31 januari 2012 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 20:51 schreef tomson het volgende:
Nek goed genoeg om er 1 in te prikken,wij lekker 3.. blijf erbij: 3-1
1-3 bedoel je hoop ik. Ik denk 2-2 maar als iedereen in goede doen is kunnen wij van iedereen winnen. Dan wordt het 0-3, guidetti 2x en Fernandez 1X
tomson
 tomson - dinsdag 31 januari 2012 - 21:09   quote  deeplink  
Sorry meteen ff edit :p
12
 12 - dinsdag 31 januari 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Ach doe maar weer een hatrick van Guidetti ;-) 1-3
boes
 boes - dinsdag 31 januari 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Guidetti scoor er weer 3, El Amhadi scoort van afstand en Clasie 1 uit een vrije trap.
Dat wordt 0-5 dus!
van geil
 van geil - dinsdag 31 januari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
nec gaat voetballen,,,
dus 1 3
12
 12 - woensdag 01 februari 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:41 schreef van geil het volgende:
nec gaat voetballen,,,
dus 1 3
NEC gaat PROBEREN te voetballen!!!! Feyenoord gaat voetballen!!!!!
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 02 februari 2012 - 11:27   quote  deeplink  
zou het doorgaan?
Henny
 Henny - donderdag 02 februari 2012 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 11:27 schreef fr 4-ever het volgende:
zou het doorgaan?
Ze hebben veldverwarming en er alle vertrouwen in dat het veld zondag prima bespeelbaar zal zijn, zie: http://www.nec-nijmegen.nl/home/05590_n-e-c-treft-met-veldverwarming-voorbereidingen-voor-zondag
salemi
 salemi - donderdag 02 februari 2012 - 11:59   quote  deeplink  
NEC moet vanavond voor de beker tegen PSV spelen, kan in ons voordeel zijn. Ik neem aan dat NEC alles uit de kast haalt voor de beker. Denk eens aan een mooie langdurige verlenging.
van geil
 van geil - donderdag 02 februari 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2012 - 19:23 schreef 12 het volgende:

[..]

NEC gaat PROBEREN te voetballen!!!! Feyenoord gaat voetballen!!!!!
we bedoelen hetzelfde...1 3
JanM
 JanM - donderdag 02 februari 2012 - 16:00   quote  deeplink  
0-4 en dan

T Vite$$e winnen +3
T RKC winnen +3
U PiSVee gelijk +1
T Groningen winnen (we hebben wat goed te maken) +3
T Utrecht winnen +3
U Twente gelijk +1
U De Graafschap winnen +3
T NAC winnen +3
U Roda JC gelijk +1
T Excelsior winnen +3
U ADO winnen (ook wat goed te maken) +3
T AZ winnen +3
T Heracles winnen +3
U Heerenveen winnen +3

D.w.z. nog 39 punten erbij, dus eindigen op 73 punten. Ben benieuwd waar we dan eindigen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door JanM --
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 02 februari 2012 - 16:07   quote  deeplink  
1-6 guidetti 4, schaken, clasie
MMM
 MMM - donderdag 02 februari 2012 - 21:36   quote  deeplink  
NEC staat nu onverdiend achter bij PSV, 3-2.. 2e wedstrijd in korte tijd die ik van ze zie (andere wedstrijd was tegen Vitesse) en ze spelen weer goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2012 door MMM --
Quiroz
 Quiroz - donderdag 02 februari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Wij doen het meestal goed tegen ploegen die willen voetballen.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - donderdag 02 februari 2012 - 21:54   quote  deeplink  
babos vangt kroketjes tegen psv.

balvastheid -10%
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 03 februari 2012 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ik bok ook op.....succes morgen voor allen....zien wel hoe de bal rolt/hobbelt......en hopen op een neutrale arbitrage.........slaap lekker allen
computer stuk????
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 03 februari 2012 - 04:57   quote  deeplink  
1-4! Een zeer verdiende overwinning!

2x Guidetti
1x El Ahmadi
1x Schaken

Rood: Szelesi
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 februari 2012 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 04:57 schreef EdjeNL het volgende:
1-4! Een zeer verdiende overwinning!

2x Guidetti
1x El Ahmadi
1x Schaken

Rood: Szelesi
Hier sluit ik me helemaal bij aan maat, wij nekken NEK.
WIJ WORDEN KAMPIOEN !!!!!!
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 03 februari 2012 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 februari 2012 - 16:00 schreef JanM het volgende:
0-4 en dan

T Vite$$e winnen +3
T RKC winnen +3
U PiSVee gelijk +1
T Groningen winnen (we hebben wat goed te maken) +3
T Utrecht winnen +3
U Twente gelijk +1
U De Graafschap winnen +3
T NAC winnen +3
U Roda JC gelijk +1
T Excelsior winnen +3
U ADO winnen (ook wat goed te maken) +3
T AZ winnen +3
T Heracles winnen +3
U Heerenveen winnen +3

D.w.z. nog 39 punten erbij, dus eindigen op 71 punten. Ben benieuwd waar we dan eindigen!
Jan, 34 + 39 is nog altijd 73..;)
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 03 februari 2012 - 09:53   quote  deeplink  
Wedstrijd tegen NEC mogelijk afgelast

De wedstrijden in het betaalde voetbal staan op de tocht. De KNVB heeft al het amateurvoetbal voor komend weekend al afgelast vanwege de vorst en nu komen ook de andere wedstrijden in gevaar. De Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB) laat aan Omroep West weten dat vooralsnog alle wedstrijden gewoon doorgaan, maar dat men wel rekening houdt met de weersomstandigheden.

'De KNVB wil de voortgang van de competities zoveel mogelijk waarborgen', laat een woordvoerder weten. 'We houden rekening met de weersinvloeden per afzonderlijke speeldag. Op z'n vroegst zal vrijdagochtend iets duidelijk zijn over de wedstrijden van vrijdagavond.'

'De afdeling competitiezaken oordeelt op de dag zelf of de wedstrijd voor de bezoekers veilig en comfortabel door kan gaan. Daarbij wordt gemeten met de gevoelstemperatuur', stelt de zegsman. 'Bij een zogenaamde 'windchill' - extreem koude wind - van -15 graden of lager is het niet verantwoord om stilzittend publiek op de tribunes te laten. Deze 'windchill' wordt op de speeldag gecheckt bij het KNMI.'

Ook een scheidsrechter kan kort voor de wedstrijd nog tot een afgelasting besluiten. 'Als de afdeling Competitiezaken de wedstrijd niet afgelast kan een scheidsrechter dat nog om twee redenen doen: als het veld gevaar oplevert voor spelers en officials, of als de bal niet meer naar behoren kan rollen', aldus de KNVB. 'Er wordt door de scheidsrechter niet naar randomstandigheden gekeken.'

Bron: Omroep West
tomson
 tomson - vrijdag 03 februari 2012 - 12:26   quote  deeplink  
Weersverwachting Nijmegen: De nacht van zaterdag op zondag -14 zondag overdag -4 graden. Vrij pittig dus.
MMM
 MMM - vrijdag 03 februari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Zal wel niet doorgaan.. Afwachten dan maar!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 februari 2012 - 18:29   quote  deeplink  
Koeman hoopt stiekum op afgelasting.

Nederland is al dagen gevangen door extreme kou en dat zal komend weekend niet anders. Feyenoord-coach Ronald Koeman hoopt stiekem dat de uitwedstrijd tegen NEC (zondag) wordt afgelast.

Ik weet niet of de speelkalender het toelaat, maar dit lijkt me een aardig moment om iedereen een weekend vrij te geven, zegt Koeman op de website van Feyenoord. Ik denk dat het voor toeschouwers geen pretje is om met dit weer in het stadion te zitten. De omstandigheden zijn extreem.

Het winterweer verstoorde de voorbereiding van Feyenoord voor het duel in De Goffert. Vanwege de vorst kon immers niet op Varkenoord getraind worden en moest er worden uitgeweken naar kunstgras. Koeman: Een keertje is niet erg, maar een hele week is niet ideaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door RenatoBos --
tomson
 tomson - vrijdag 03 februari 2012 - 18:58   quote  deeplink  
Graafschap-Twente al afgelast,ligt om de hoek daar.Zit er dik in dat Feyenoord dan ook niet hoeft te voetballen want in het weer verandert niets dit weekeinde.
Henny
 Henny - vrijdag 03 februari 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 09:38 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Jan, 34 + 39 is nog altijd 73..;)
Scherp Edje, heb je even de tijd voor gehad om dat te tellen! Verschil tussen schaal en 2e plaats 73/71.
MMM
 MMM - vrijdag 03 februari 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 18:58 schreef tomson het volgende:
Graafschap-Twente al afgelast,ligt om de hoek daar.Zit er dik in dat Feyenoord dan ook niet hoeft te voetballen want in het weer verandert niets dit weekeinde.
Weet niet of de velden van De Graafschap en NEC vergelijkbaar met elkaar zijn.. Het veld in Doetinchem is al jaren van bedroevende kwaliteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 februari 2012 door MMM --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 03 februari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
1-5

2x Guidetti
1x Vlaar
1x Fernandez
1x Bakkal
tomson
 tomson - vrijdag 03 februari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 19:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Weet niet of de velden van De Graafschap en NEC vergelijkbaar met elkaar zijn.. Het veld in Doetinchem is al jaren van bedroevende kwaliteit.
Zat m niet alleen in de kwaliteit van het veld toch? De omstandigheden voor het publiek werden ook meegewogen. Nog niks zeker dus.
Alhoewel het van de week in het bekertoernooi ook behoorlijk fris was natuurlijk.
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 februari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 20:16 schreef tomson het volgende:

[..]

Zat m niet alleen in de kwaliteit van het veld toch? De omstandigheden voor het publiek werden ook meegewogen. Nog niks zeker dus.
Alhoewel het van de week in het bekertoernooi ook behoorlijk fris was natuurlijk.
eens, . . aannemende dat er gevoetbald gaat worden zondag, en dat de selectie met de juiste instelling + inzet de wedstrijd ingaat, vertrouw ik wel in 3 punten meenemen naar Rotterdam . .
tomson
 tomson - vrijdag 03 februari 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 20:26 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens, . . aannemende dat er gevoetbald gaat worden zondag, en dat de selectie met de juiste instelling + inzet de wedstrijd ingaat, vertrouw ik wel in 3 punten meenemen naar Rotterdam . .
Geldt ook voor een wedstrijd bij +30 graden :)
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 februari 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 20:49 schreef tomson het volgende:

[..]

Geldt ook voor een wedstrijd bij +30 graden :)
ook eens . .
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 03 februari 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 19:02 schreef Henny het volgende:

[..]

Scherp Edje, heb je even de tijd voor gehad om dat te tellen! Verschil tussen schaal en 2e plaats 73/71.
Hahaha, ben er even goed voor gaan zitten..;)
Wim2
 Wim2 - vrijdag 03 februari 2012 - 22:01   quote  deeplink  
zucht, dit wordt weer een flinke terug val.

3-0 voor nec. het doet pijn maar het is wel wat gaat gebeuren. we verslaan ajax en dan denken we weer dat we geweldig zijn en vallen weer pijnlijk door de mand. nec zit goed in z'n vel engaat er vol op. Hierna weer vlammen tegen vitesse, rkc en een punt meenemen uit Eindhoven.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 03 februari 2012 - 22:02   quote  deeplink  
of als mulder weer z'n oude niveau is dan wordt het gewoon een kansloze 6-0 nederlaag..
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 februari 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 22:01 schreef Wim2 het volgende:
zucht, dit wordt weer een flinke terug val.

3-0 voor nec. het doet pijn maar het is wel wat gaat gebeuren. we verslaan ajax en dan denken we weer dat we geweldig zijn en vallen weer pijnlijk door de mand. nec zit goed in z'n vel engaat er vol op. Hierna weer vlammen tegen vitesse, rkc en een punt meenemen uit Eindhoven.
geen uppers genomen zeker vandaag?
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 03 februari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 22:01 schreef Wim2 het volgende:
zucht, dit wordt weer een flinke terug val.

3-0 voor nec. het doet pijn maar het is wel wat gaat gebeuren. we verslaan ajax en dan denken we weer dat we geweldig zijn en vallen weer pijnlijk door de mand. nec zit goed in z'n vel engaat er vol op. Hierna weer vlammen tegen vitesse, rkc en een punt meenemen uit Eindhoven.
je lijkt wel een echo van Johan Derksen man..
Wim2
 Wim2 - vrijdag 03 februari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
Ik hoop natuurlijk op het tegenovergestelde daarom roep ik dit hier ook heeft een beetje met bijgeloof te maken.

Maar ik denk toch wel dat het echt gaat gebeuren vrees ik. Wordt gewoon een verlies weer opstaan en weer verder gaan. We mogen niet te veel verwachten van deze selectie plek 8 is op zicht al prima
Melanie '
 Melanie ' - vrijdag 03 februari 2012 - 22:18   quote  deeplink  
1-3! zowieso 2x Guidetti, omdat ie superheld is. die 3e mag Clasie van mij wel maken (:
van geil
 van geil - vrijdag 03 februari 2012 - 22:19   quote  deeplink  
nee joh,,,,kijk ns naar de tegenstanders,,,
alleen twente en pisvee redelijk stabiel...derde kan zomaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (zondag 05-02-2012, 14:30)









0.0060818