|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 09:57 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Toen ik in Arnhem woonde (ik kom zelf officieel uit Schiedam) was het voor mijn vrienden een issue. Ik heb alleen een speciaal gevoel bij De Klassieker. De Klassieker is ook de enige wedstrijd waar ik weken naar toe leef, al zijn er natuurlijk wel meer wedstrijden die ook wel "speciaal" zijn. Utrecht uit, 2x Ado, Nac uit vanwege de "haat" tegen ons daar, Twente thuis, PSV 2x zijn ook altijd wel bijzonderder wedstrijden wat beleving. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 07:02 schreef FEY-Esm het volgende:Aaaah.. het hele huishouden hier ziek.. en verkouden.. dus kan er niet heen!.. dan maar vanaf de bank, bij een 21 graden, de wedstrijd bekijken!.. Kom op jongens!! Beterschap J met je thuisfront, mooi balen dat je nu niet kunt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vraag het Elmo en het komt goed maat. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Elmo is er niet bij.... daarom... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maakt niet uit in deze ook ik heb 1-3 voorspeld en daar hou ik me nog steeds aan WIJ GAAN WINNEN . |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en 1-3 voor feyenoord!
@mmm: unban han!! (ik gaf per ongeluk me ingevoerde poolertstand)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: U can't Ban the FR-Han? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @FR1908Nieuws: #Feyenoord zal vandaag beginnen zonder Karim El Ahmadi in de basis. #necfey |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
WAAAAAAAAAAAAAAT??? Zonder El Ahmadi beginnen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:18 schreef Bosifyable het volgende:RT @FR1908Nieuws: #Feyenoord zal vandaag beginnen zonder Karim El Ahmadi in de basis. #necfey Hmmm Ronald, wat is je gedachte hierachter. begreep van Karim dat ie harstikke fit was. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kan het me niet voorstellen, zal wel onzin zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bedankt, hangen ze op in de kleedkamer...Dat motiveert die nek-kers tot aan het bot... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hmmm Ronald, wat is je gedachte hierachter. begreep van Karim dat ie harstikke fit was. logisch, heeft 3 weken bij een ander team getraind, de rest speelt nu al 3 weken met elkaar. volgende week staat hij gewoon weer in de basis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als Karim nou fit is en je moet kiezen tussen hem of Mokotjo, dan ljkt de keuze me makkelijk. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:28 schreef FR-Roel het volgende:[..] logisch, heeft 3 weken bij een ander team getraind, de rest speelt nu al 3 weken met elkaar. volgende week staat hij gewoon weer in de basis. Wat een flauwekul! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:28 schreef FR-Roel het volgende:[..] logisch, heeft 3 weken bij een ander team getraind, de rest speelt nu al 3 weken met elkaar. volgende week staat hij gewoon weer in de basis. Zou kunnen is een verklaring. En al Mokotjo niet naar behoren speelt kan hij altijd nog invallen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:28 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als Karim nou fit is en je moet kiezen tussen hem of Mokotjo, dan ljkt de keuze me makkelijk. +1 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verrassend is het zeker, ik had echt op Karim gerekend. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik denk en ik hoop dat dit onzin is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Koeman vond dat hij het niet kon maken om het winnende Feyenoord elftal van vorige week te wijzigen. Vandaar El Ahmadi op de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:34 schreef MMM het volgende:Koeman vond dat hij het niet kon maken om het winnende Feyenoord elftal van vorige te wijzigen. Vandaar El Ahmadi op de bank. Okay never change a winning team dus. Hoop dat het goed uitpakt. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind ik niet, ik zie liever Karim dan Mokotjo op het middenveld spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leerdam speelt op het middenveld. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: lach maar.... hehehehehehe |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was juist zo blij dat hij terug was. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wij gááán winnen, alleen met hoeveel is vraag..! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dan maar snel op 0-1 achter komen, en snel wisselen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Getuigt van voetbal inzicht !!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ook voor het invullen van die poolstand verdien je een jarenlange BAN. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hmmm Ronald, wat is je gedachte hierachter. begreep van Karim dat ie harstikke fit was. Never change a winning team is misschien zijn gedachte. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou...Winning team...2 weken terug tegen vvv? Hoe dan ook, met of zonder Karim....Bij Feyenoord kan het ook vandaag weer vriezen (vvv-uit) of dooien (vitesse-uit). Of andersom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou...Winning team...2 weken terug tegen vvv? Hoe dan ook, met of zonder Karim....Bij Feyenoord kan het ook vandaag weer vriezen (vvv-uit) of dooien (vitesse-uit). Of andersom. Dat was een heel ander elftal tegen VVV, ben ik al weer vergeten. Zou de vrij weer in de basis starten trouwens. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @FR1908Nieuws: Opstelling #Feyenoord: Mulder; Nelom, Martins Indi,Vlaar, Mokotjo; Clasie, Leerdam, Bakkal; Fernandez,Guidetti en Schaken #necfey |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou...Winning team...2 weken terug tegen vvv? Hoe dan ook, met of zonder Karim....Bij Feyenoord kan het ook vandaag weer vriezen (vvv-uit) of dooien (vitesse-uit). Of andersom. 2 weken geleden deed Guidetti niet mee vriend Henk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 11:51 schreef Bosifyable het volgende:RT @FR1908Nieuws: Opstelling #Feyenoord: Mulder; Nelom, Martins Indi,Vlaar, Mokotjo; Clasie, Leerdam, Bakkal; Fernandez,Guidetti en Schaken #necfey Hmm okay, dus mokotjo op de RB en Leerdam op het middenveld. Ik mis Karim hierin de rest lijkt me vrij logisch |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Volgens EL El ahmadi in de basis, afwachten maar! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Als het maar goed gaat. Ik zou Karim gewoon altijd laten spelen. Als we weer achter komen dan zou ik El Ahmadi meteen inbrengen. Hij draagt de ploeg samen met Guidetti. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: daar maak ik me dan ook veel zorgen over... het verschil met en zonder Guidetti is te groot.... Als hij volgend seizoen er niet bij is moet er echt wel iets vergelijkbaars qua karakter bij... |
|
|
|