|
|
AFC M&M
|
|
|
Thulani Serero werd als een groot talent binnengehaald. Maar tot dusverre heeft hij nog geen eerlijke kansgehad ondanks de vele blessures en zit nu zelfs niet bij de selectie voor Feyenoord. Moet deze jongen niet samen met Eriksen de aanvallende intentities op het middenveld op zich nemen. En dan een sterke voetballende middenvelder er achter?. Dus weg enoh en theo.
Serero---------Eriksen -------CVM(AANKOOP)------- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mij heb je....roep dit al langer....alleen is hij binnen de Ajaxhierarchie de stand-inn voor Eriksen. Hij wordt achter de schermen klaar gestoomd wanneer Eriksen vertrekt. Naast Eriksen kan ook Lodeiro wanneer er een goede laatste man wordt aangekocht Jan doorschuiven als de sterk verdedigende middenvelder.
**************Eriksen****************************************Lodeiro********************
*********************************(VM)Vertonghen***************************************** |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 10:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:Mij heb je....roep dit al langer....alleen is hij binnen de Ajaxhierarchie de stand-inn voor Eriksen. Hij wordt achter de schermen klaar gestoomd wanneer Eriksen vertrekt. Naast Eriksen kan ook Lodeiro wanneer er een goede laatste man wordt aangekocht Jan doorschuiven als de sterk verdedigende middenvelder. **************Eriksen****************************************Lodeiro******************** *********************************(VM)Vertonghen***************************************** + Lodeiro/Serero |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
Kan deze man niet vanaf een flank spelen? Zie Sulejmani ook nooit de achterlijn halen? En dan lekker switchen met Eriksen... |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Narsing komt erbij e ik hoop nog een cv die heeft ajax echt nodig |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 10:29 schreef AFC M&M het volgende:Thulani Serero werd als een groot talent binnengehaald. Maar tot dusverre heeft hij nog geen eerlijke kansgehad ondanks de vele blessures en zit nu zelfs niet bij de selectie voor Feyenoord. Moet deze jongen niet samen met Eriksen de aanvallende intentities op het middenveld op zich nemen. En dan een sterke voetballende middenvelder er achter?. Dus weg enoh en theo. Serero---------Eriksen -------CVM(AANKOOP)------- Die jongen zal best kunnen ballen maar het is weer zo'n smurf. Wij hebben een middenvelder nodig die strijdt breng en ook nog eens kan voetballen |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
Weet je wat ik niet snap?! Het gaat niet om de kwaliteit die er momenteel wel of niet is, die is er heus wel. Het komt er momenteel niet uit. Het punt is dat er geen plezier uitgestraald wordt. Zie het verschil bijv. afgelopen zondag, maar ook bij andere wedstrijden. Het is misschien wel een team, maar geen 'vrienden'team. Als ik lees hoe er bij Feyenoord in de kleedkamer VOOR de wedstrijd wordt gedanst en gesprongen, onder leiding van Guidetti, en ik zie die strakke gezichten bij Ajax, dan is daar een verschil. Bijv. Theo Janssen, die zit niet lekker hier/daar. Die gemoedstoestand wordt onbewust overgebracht op de rest van de groep, neem dat van mij aan. Verder dat gedoe met Mounir... Je kunt wel zeggen dat ie bij Jong-Ajax zit, maar je blijft elkaar zo goed als elke dag tegenkomen, enig idee hoe dat gaat? Langs elkaar heenlopen en weinig tot niets zeggen.? Ik denk van wel, ook die sfeer blijf je voelen. Allemaal 'kleine' dingetjes, niets met het technische voetbalspel te maken, maar speelt zeker een rol! Ik denk dat het een verschil zou maken als beide weg zijn. Dat zou de ploeg ten goede komen, ongeacht hoe goed Theo ook zou kunnen zijn. |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
Ben het daarmee eens, neemt niet weg dat ik niet begrijp dat Serero geen enkele kans krijgt. Een Aissati wordt zelfs weer uit de hoge hoed getoverd en Ebicilio mag wekelijks bewijzen dat hij te kort komt. Nu is Sulejmani weer geblesseerd. Met zoveel blessures moet deze jongen toch een kans krijgen denk ik dan. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 10:03 schreef Brandje het volgende:[..] Die jongen zal best kunnen ballen maar het is weer zo'n smurf. Wij hebben een middenvelder nodig die strijdt breng en ook nog eens kan voetballen +1100000000000000 |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
Ook (veel) blessures zijn aan de 'sfeer' te wijten. Je kunt je warm lopen en warm lopen. Je kunt je oefeningen doen en je oefeningen doen. Als je goed in je vel zit, ga je net een % verder, verder met rekken/strekken, verder in je inspanning etc. HOeft verder geen uitleg, neem ik aan. Uiteraard zijn er ook blessures waar je gewoon niets aan kan doen, pure pech, maar vaak is een blessure niet iets wat ineens komt, maar wat al wat langer sleept. Klein pijntje, je gaat er net even anders in, je bent net een fraktie later etc etc |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
al die Spierblessures zijn aan de trainingsintensiteit te wijten punt. Als je week in week uit mensen ziet uitvallen met zulke blessures dan word het tijd dat je eens met fitnesscoach gaat praten. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Heb gisteren Jong Twente - Jong Ajax gezien en hij speelde echt werkelijk bagger. Is ook gewisseld (blessure dacht ik) in de rust. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
quote: zonder vervelend te doen, maar hierboven gaf ik het al een beetje aan: de beleving die ik bij Feyenoord (nu even terugkomen op jouw reactie: in dit geval Clasie) zie, is er niet bij Ajax. Is Clasie brillant, nee? Brengt ie strijd, ja! De Boer zei het zondag nog.. met Janssen heb je in principe ook zo iemand, een karakterspeler, die de strijd aan zou moeten gaan. Maar hij straalt momenteel alleen maar negativiteit uit. Zonde. |
|
|
|
|
geedeezet
|
|
|
beetje offtopic maar goed...
Tja, Janssen gaat het niet worden bij Ajax. Heb eerder al iets geroepen over Gabri terughalen. Tuurlijk geen optie voor de lange termijn, maar is transfervrij, maar ik heb geen idee of hij het allemaal nog kan belopen (32 jaar)... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 10:21 schreef het wonder van .. het volgende:[..] zonder vervelend te doen, maar hierboven gaf ik het al een beetje aan: de beleving die ik bij Feyenoord (nu even terugkomen op jouw reactie: in dit geval Clasie) zie, is er niet bij Ajax. Is Clasie brillant, nee? Brengt ie strijd, ja! De Boer zei het zondag nog.. met Janssen heb je in principe ook zo iemand, een karakterspeler, die de strijd aan zou moeten gaan. Maar hij straalt momenteel alleen maar negativiteit uit. Zonde. Als janssen eens een paar kilo zou afvallen misschien kan die het dan wel belopen en heeft ie net dat beetje extra. Deze janssen moet je zien te slijten! |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
zoek nou eens een persoonlijkheid, zoals Zlatan en Suarez vroeger. Waar alle tegenstanders een hekel aan hebben. Dat geeft je vleugels. |
|
|
|