|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Sturkenboom bedreigd door Ajax-fans (Goal.com)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Martin Sturkenboom is door een groep Ajax-supporters "voor het laatste gewaarschuwd". De interim-directeur moet "oprotten uit de ArenA". Sturkenbooms gezin werd erbij betrokken.
Sturkenboom kreeg in de nacht van woensdag op donderdag bezoek bij z'n eigen huis van een tiental fans die hem intimideerden. "Wij komen jou waarschuwen. Je moet oprotten uit de Arena. Jij weet niet welke maatregelen wij kunnen nemen tegen jou en jouw gezin", luidde de boodschap.
Sturkenboom deed nog dezelfde nacht formeel aangifte bij de politie. "Ik ben erg geschrokken. Dit was pure intimidatie", liet de directeur weten. "Nadat de groep was vertrokken, kreeg ik een aantal intimiderende en bedreigende sms'jes."
Allerminst plezierig "Het is triest dat zakelijke onenigheid nu ook een wissel trekt op mijn privéleven. Op deze manier wordt het werken mij bijna onmogelijk gemaakt", concludeert Sturkenboom. Vooralsnog gooit wil Sturkenboom zijn werk niet neerleggen. Wel noemt hij de werkomstandigheden bij Ajax op dit moment met gevoel voor understatement "alerminst plezierig".
De oud-voorzitter van FC Utrecht is door de raad van commissarissen onder leiding van Steven ten Have naar voren geschoven als algemeen directeur ad-interim. Het is de bedoeling dat Louis van Gaal hem rond de zomer opvolgt.
Uitspraak 7 februari Ajax-icoon Johan Cruijff doet er al weken alles aan die benoeming ongedaan te maken. Hij wordth ierin gesteund door een aantal jeugdtrainers. Op 7 februari doet de rechter uitspraak in het hoger beroep dat de raad van commissarissen heeft ingesteld tegen een eerdere rechterlijke uitspraak de benoemingen van Louis van Gaal en Martin Sturkenboom en technisch directeur Danny Blind op te schorten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tja...........lekker belangrijk! Woensdagnacht gebeurd en zondag mee naar buiten treden terwijl er een belangrijke wedstrijd te spelen is???? Had het donderdag naar buiten gebracht of morgen! We zien wederom dat jullie totaal geen belang hebben met AJAX, enkel met de club ten gronde richten!!
Bedreigen kan inderdaad niet, maar houdt dit lekker intern of breng het op een ander tijdstip naar buiten!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ZO HOORT HET GEWOON.........KWALLEBAKKUS!!!!! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
onverstandig maar begrijpelijk dat dat er aan zat te komen, de fans worden totaal overal buiten gesloten, beslissingen worden genomen die niet echt de club steunen, tja dan kun je verwachten dat dit soort dingen gaan gebeuren, ik ondersteun dit zeker niet, maar begrijp de gevoelens van de betreffende |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hier blijft het niet bij! Of we het er nu wel of niet mee eens zijn. Het gedrag van Snurkentak en Ten Hate & Co is zo enorm provocerend.... Dat mag blijkbaar allemaal wel...??? NOT!!! |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Als je een beetje kan relativeren, kan gezanik rond een voetbalclub nooit aanleiding zijn voor geweld of het dreigen ermee. Tegelijk is het wel triest dat Sturkenboom hier pas tot de conclusie komt dat hem het werken onmogelijk wordt gemaakt. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik zie dit als een bedreiging.....SLOTJE!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Op zich niet goed, maar als die eikel het nu gaat snappen dat hij absoluut niet gewenst is, is het een prima daad geweest! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dus oprotten, liever nu, dan nog meer bedreigingen.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:37 schreef Herman1983 het volgende:Als je een beetje kan relativeren, kan gezanik rond een voetbalclub nooit aanleiding zijn voor geweld of het dreigen ermee. Tegelijk is het wel triest dat Sturkenboom hier pas tot de conclusie komt dat hem het werken onmogelijk wordt gemaakt. Zal hij gedacht hebben dat hij zomaar zijn gang zou kunnen gaan denk je? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Waarom moeten de supporters relativeren?laat die klojo's (Snurkentak, ten Hate & Co. eerst eens nadenken voor ze uberhaupt bij onze club aan de slag gaan.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Schurkenboom moet gewoon OPROTTEN, dan is ie van alles af...als ie dan de rest van die ellendelingen meeneemt, heeft Ajax er ook wat aan, maar ze blijven juist zitten in het belang van Ajax....whahahahahahahahaha... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als ze mij hadden gebeld stond ik vooraan.....en daarna een luide tocht naar ten hate en consorten........hehehehehehehe lekker belletje lellen,en boe roepen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 16:56 schreef Ronald 1960 het volgende:Waarom moeten de supporters relativeren?laat die klojo's (Snurkentak, ten Hate & Co. eerst eens nadenken voor ze uberhaupt bij onze club aan de slag gaan.... Opzich hoef je niet te relativeren om Schurkenboom een plezier te doen. Iemand bedrijgen met geweld is strafbaar en het uiteindelijk uitvoeren nog meer en vergroot ook nog eens de pakkans. Als dit zo doorgaat komt er uiteindelijk geweld, een aantal fans wordt opgepakt en komen met vervelende gevolgen te zitten, zodat ze indirect nog een keer extra genaaid worden door Schurkenboom en vrienden. Schiet niks op. Zoek liever oplossingen waar je niet zelf ook nog eens voor gestraft kan worden. Geen club kan zonder supporters. De steun aan Cruiff is zo overweldigend groot dat je uiteindelijk je zin wel moet krijgen als je voet bij stuk houd. Wedstrijden boycotten, bestuursleden aan hun hoofd blijven zeuren, toegang tot het stadion blokkeren, het gaat allemaal helpen, als het maar massaal en consequent is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
dus een menselijke keten en daarmee de toegang tot de ArenA blokkeren voor al die pluche-warmhouders, te beginnen zondag 5 februari... |
|
|
|
|
ijsfijn
|
|
|
ik denk ook dat het allerbeste is wat je kan doen. gewoon als fan niet meer naar wedstrijden gaan. dat is de enige echte troef die je als supporter hebt.
gaat er geen 1 supporter meer naar ajax, moet je dan eens zien wat er gebeurt door buitelandse media, nederlandse media. op moment dat dat gebeurt gaan sponsors ook klagen, spelers klagen etc.
en dat sturkeboom bedreigd wordt. wat denk hij dan? je kunt toch niet met mensen omgaan zoals hij dat deed bij die man van die vrouw die kanker keeft, hem te verbieden het terijn om te rijden. ik hoop echt dat wat derksen had verteld daarover vorige week niet waar is. ik kan me niet indenken dat iemand zo in slecht zou zijn om zoiets te verbieden. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat een onnodige actie is dit geweest! Wat heeft dreigen nu in godsnaam voor zin? Alsof deze eikel zich hier iets van aantrekt.
Nu alles al zover is gekomen is het bedreigen slechts een teken dat hij niets te vrezen heeft en de pers zoeken is slechts interessant doen...
Jammer!
Deze man laat zich echt niet weg dreigen zoveel moet nu toch wel duidelijk zijn... |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
ik vind dat ze die 4 viespeuke moete pakken dezen mensen willen ajax kapot makken en zo lang dezen 4 zieke gevallen nog by ajax zite gaat ajax steets veder de grond in ik hoop echt dat iemand dezen 4 un keer un les leert dit zijn geen ajax mensen dit zijn gewoon 4 engen wandelenden ziektes Steven ten Have en Marjan Olfers en Paul Römer en Edgar Davids
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door amsterdam123 -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 23:12 schreef Stanley het volgende:Wat een onnodige actie is dit geweest! Wat heeft dreigen nu in godsnaam voor zin? Alsof deze eikel zich hier iets van aantrekt. Nu alles al zover is gekomen is het bedreigen slechts een teken dat hij niets te vrezen heeft en de pers zoeken is slechts interessant doen... Jammer! Deze man laat zich echt niet weg dreigen zoveel moet nu toch wel duidelijk zijn... Maar je zal toch iets moeten doen om van deze eikel af te komen! Ik zeg niet dat bedreigen goed is maar onder. Drul zetten mag van mij best! |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 19:59 schreef Herman1983 het volgende:[..] Opzich hoef je niet te relativeren om Schurkenboom een plezier te doen. Iemand bedrijgen met geweld is strafbaar en het uiteindelijk uitvoeren nog meer en vergroot ook nog eens de pakkans. Als dit zo doorgaat komt er uiteindelijk geweld, een aantal fans wordt opgepakt en komen met vervelende gevolgen te zitten, zodat ze indirect nog een keer extra genaaid worden door Schurkenboom en vrienden. Schiet niks op. Zoek liever oplossingen waar je niet zelf ook nog eens voor gestraft kan worden. Geen club kan zonder supporters. De steun aan Cruiff is zo overweldigend groot dat je uiteindelijk je zin wel moet krijgen als je voet bij stuk houd. Wedstrijden boycotten, bestuursleden aan hun hoofd blijven zeuren, toegang tot het stadion blokkeren, het gaat allemaal helpen, als het maar massaal en consequent is. deels mee eens. geweld lost niets op en Ajax wordt alleen maar in een kwader daglicht gesteld. Een leeg stadion zou mooi zijn, maar je krijgt niet iedereen daarin mee. Eerst volgende week de rechtzaak en de vergadering bij Ajax afwachten. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 19:44 schreef baco74 het volgende:[..] Ik quote die ene zin nog maar even van je: [..] Ben jij wel goed bij je hoofd? Jij zal er vanachter je pc'tje ongetwijfeld te laf voor zijn, maar strax gaan bepaalde 'mensen' jouw absurde opmerking misschien wel ten uitvoer brengen. Denk na voor dat je wat post. Ik ben een Schurkenboom, Ten Have, Davids, Olfers...etc...etc, ook liever kwijt dan rijk, maar jouw post slaat alles. +1 |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
baco, helemaal mee eens, nogmaals ik begrijp hun iritatie, maar dit los je niet op met afschieten, maar waar wel mee? |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
Hij heeft jonk geintimiderd met zijn 2 gele kaarten. Nu geven deze supporters hem een gele kaart. Mener huilt nu krols iPod tranen. |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
hij heeft jonk geïntimideerd met zijn 2 gele kaarten. Nu krijgt hij van de Supporters een gele kaart. Misschien is nu zielig en huilt hij krokeillentranen |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Wegwezen Schurkenboom, onbetrouwbare hufter ! Je bent helemaal niet bedreigd klojo, ze hebben je geadviseerd ! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Niks mis mee. Wie niet horen wil moet maar voelen. Die vent is iets bezig ten gronde te richten waar wij, de ajaxfans, van houden. Hij heeft "slechts" en waarschuwing gehad en dus is het de hoogste tijd om op te rotten want deze man heeft niet het beste voor met onze club want een paar jaar geleden had hij nog de grootste praatjes over Ajax en Amsterdam en nu werkt hij er. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ben ook absoluut tegen geweld, zoals wij allemaal, (nou ja, bijna allemaal) Maar is er iemand onder ons die nog wel goede ieeën heeft om van dat stelletje 'Pluche-warmhouders' en 'ongehoorde dwarsliggers' af te komen zonder geweld...?? |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 02:00 schreef amsterdam123 het volgende:ik vind dat ze die 4 viespeuke moete pakken dezen mensen willen ajax kapot makken en zo lang dezen 4 zieke gevallen nog by ajax zite gaat ajax steets veder de grond in ik hoop echt dat iemand dezen 4 un keer af knalt dit zijn geen ajax mensen dit zijn gewoon 4 engen wandelenden ziektes Steven ten Have en Marjan Olfers en Paul Römer en Edgar Davids Schandalige reactie!! Oproepen tot afknallen van mensen mag je nooit en te nimmer goedkeuren!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 02:00 schreef amsterdam123 het volgende:ik vind dat ze die 4 viespeuke moete pakken dezen mensen willen ajax kapot makken en zo lang dezen 4 zieke gevallen nog by ajax zite gaat ajax steets veder de grond in ik hoop echt dat iemand dezen 4 un keer af knalt dit zijn geen ajax mensen dit zijn gewoon 4 engen wandelenden ziektes Steven ten Have en Marjan Olfers en Paul Römer en Edgar Davids gast..
1. doe eens ef normaal met die posts van je
2. praat gewoon normaal nederlands.. het is nauwelijks te volgen |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 20:46 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Schandalige reactie!! Oproepen tot afknallen van mensen mag je nooit en te nimmer goedkeuren!! nee idd sorry zo bedoelde ik het ook niet maar ik word echt dood moe van die mensen ajax gaat steets slechter en ik bedoelde als ze iemand is lekker bang maakt waaren het die 4 wel want ajax gaat echt na de kloote door die 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door amsterdam123 -- |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 19:44 schreef baco74 het volgende:[..] Ik quote die ene zin nog maar even van je: [..] Ben jij wel goed bij je hoofd? Jij zal er vanachter je pc'tje ongetwijfeld te laf voor zijn, maar strax gaan bepaalde 'mensen' jouw absurde opmerking misschien wel ten uitvoer brengen. Denk na voor dat je wat post. Ik ben een Schurkenboom, Ten Have, Davids, Olfers...etc...etc, ook liever kwijt dan rijk, maar jouw post slaat alles. idd je heb gelijk dat laaste was niet slim maar word jij niet moe van die mensen |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 21:10 schreef Grasmaaier het volgende:[..] gast.. 1. doe eens ef normaal met die posts van je 2. praat gewoon normaal nederlands.. het is nauwelijks te volgen gaa jij lekker fietsen en versin is wat nieuws het word slaap verwekent |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tuurlijk word ook ik moe van die mensen, ze moeten oprotten, maar niet op de manier zoals jij dat voorsteld.
Het zou niets meet dan normaal zijn waneer je desbetreffende post even verwijderd, ik haal nu me quotes weg.
PS: valt me van Boudewijn tegen dat hij jouw post nog niet weggehaald had, ik heb hem minder enrnstige dingen zien verwijderen. Ik had de post gemeld bij hem en hij heeft het gewoon niet verwijderd, terwijl die wel aanwezig was want ondertussen heeft Boudewijn zelf nog wel ergens een post geplaats. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Blijkt dat hij wederom bezoek heeft gehad van 20 man op zijn kantoortje op de Toekomst.
Echter was hij nog niet aanwezig.
Wel geeft ie aan na te denken over zijn toekomst bij Ajax. NEXT! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat Strukenboom, Ten Have en consorten op moet zouten ben ik het helemaal mee eens. Bedreigingen, niet alleen aan de man maar ook tegen zijn familie daarentegen vind ik stuitend. Hiermee doen deze personen zichzelf en Ajax tekort. Ik hoop oprecht dat de politie deze personen aanhoudt. Dit hoort en mag niet.
Hem op kantoor opzoeken en de waarheid zeggen heb ik overigens geen moeite mee. Zolang het maar geen bedreigingen worden en zeker niet de familie van de man hierin meenemen. We zijn gvd geen maffioso of iets dergelijks. |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
Nu pas?? Had ik al veel eerder verwacht! Niet dat het goed te praten is maar als je zo het bloed onder iedereens nagels vandaan haalt door met je ongelofelijke plaat voor je kop gewoon te blijven zitten terwijl niemand je moet dan vraag je om dit soort acties. Valt me mee dat ze nog niet bij ten Have zijn geweest |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik heb niets tegen een flinke bedreiging! Je bent dan immers gewaarschuwd door de mogelijke dader(s)
Dus spullen pakken en heel snel opflikkeren!
Anders bedreigingen ten uitvoer......jammer dan, het gaat hier wel om AJAX, ONZE CLUB verdomme!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: jij plaatst zulke belachelijke reacties.. ik niet |
|
|
|