|
|
clarens1
|
|
|
Frank de Boer wordt het niet eens tijd om wakker te worden,want dit kan zo niet verder. Met deze verdediging ga je niet ver komen en een echte spits hebben we ook niet die de doelpunten moet maken. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:39 schreef clarens1 het volgende:Frank de Boer wordt het niet eens tijd om wakker te worden,want dit kan zo niet verder. Met deze verdediging ga je niet ver komen en een echte spits hebben we ook niet die de doelpunten moet maken. Tuurlijk smijt er nog een topicie tegen aan, maar goed:
Verdediging en het middenveld is zwak. Van het middenveld snap ik dat niet echt, daar hebben we keus te over. De zwakke verdediging is logisch, alleen Vertonghen heb je daar als basisspeler nog lopen,de rest is geblesseerd. Dat geld ook voor de aanval maar soren doen we wel degelijk, dus dat is het probleem niet. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Ze willen alleen maar doorscouten met de jeugd, terwijl je ziet dat we het daar niet mee redden. En dan wordt er gezegd dat aankopen zinvol zijn. Maarja ajax heeft een goede bank toch ? waardige opvolgers van basisspelers ? De boer moet weg bij ajax - Hij is de reden voor zoveel geblesseerde spelers - Slecht tactisch inzicht - Motiveert de spelers niet - Domme keuze voor opstellingen |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
mijn vrouw, een wezen zonder voetbalkennis, keek op mijn verzoek mee naar de wedstrijd Ajax uit tegen feyenoord, na veel gevloek mijnerzijde over de manier van voetbal van ajax, met name over Blind, enoh, ebecilio, de Jong en sullejmani, maakte mijn vrouw een scherpe opmerking, ze zei, ziet de trainer dit dan niet, gelijk rees mij de vraag, als zij al merkt aan mijn woorden dat deze spelers totaal niet doen wat ze moeten doen, dan moet de Boer dat toch zeker zien op het veld. wat ik nooit meer doe, is mijn vrouw mee laten kijken, scheelt mij weer uitleg geven over wat de trainer niet opvalt |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:44 schreef baco74 het volgende:[..] Tuurlijk smijt er nog een topicie tegen aan, maar goed: Verdediging en het middenveld is zwak. Van het middenveld snap ik dat niet echt, daar hebben we keus te over. De zwakke verdediging is logisch, alleen Vertonghen heb je daar als basisspeler nog lopen,de rest is geblesseerd. Dat geld ook voor de aanval maar soren doen we wel degelijk, dus dat is het probleem niet. ZEIK TOCH NIET ZO ALS ER IEMAND EEN TOPIC BEGINT! Het is een forum...sukkels...iedereen die wat op zijn/haar lever heeft mag dat posten maar er lopen hier een paar haantjes rond die denken te kunnen bepalen wat er wel en wat er niet gepost mag worden....get a life en reageer dan gewoon niet!! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:39 schreef clarens1 het volgende:Frank de Boer wordt het niet eens tijd om wakker te worden,want dit kan zo niet verder. Met deze verdediging ga je niet ver komen en een echte spits hebben we ook niet die de doelpunten moet maken. denk je dat we normaal ook met deze verdediging voetballen?of ben je van der wiel vergeten, boilesen misschien, of alderweireld en we hebben normaal ook een andere spits sightorson die ken je wel denk ik of niet? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:47 schreef uitnoord het volgende:mijn vrouw, een wezen zonder voetbalkennis, keek op mijn verzoek mee naar de wedstrijd Ajax uit tegen feyenoord, na veel gevloek mijnerzijde over de manier van voetbal van ajax, met name over Blind, enoh, ebecilio, de Jong en sullejmani, maakte mijn vrouw een scherpe opmerking, ze zei, ziet de trainer dit dan niet, gelijk rees mij de vraag, als zij al merkt aan mijn woorden dat deze spelers totaal niet doen wat ze moeten doen, dan moet de Boer dat toch zeker zien op het veld. wat ik nooit meer doe, is mijn vrouw mee laten kijken, scheelt mij weer uitleg geven over wat de trainer niet opvalt een wezen? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
STAP OP MET DE BOER DIT EN DAT! hij haalt er het maximale uit wat er in zit ! we hebben gewoon geen betere selectie MEDE door blessures! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:45 schreef Ajax-Fan020 het volgende:Ze willen alleen maar doorscouten met de jeugd, terwijl je ziet dat we het daar niet mee redden. En dan wordt er gezegd dat aankopen zinvol zijn. Maarja ajax heeft een goede bank toch ? waardige opvolgers van basisspelers ? De boer moet weg bij ajax - Hij is de reden voor zoveel geblesseerde spelers - Slecht tactisch inzicht - Motiveert de spelers niet - Domme keuze voor opstellingen misschien wil van gaal wel half kaartje eerder beginnen:) wat een ellende die de boer joh. Een goede trainer had meer uit deze groep kunnen halen alleen toch met al deze blessures blijft er toch niet veel meer over. Blind anita Enoh ebecillio janssen Pff dramatisch slecht |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Ja die kennen we idd wel ja. Als frankie eens zorgt dat er niet zoveel geblesseerde zijn!!!!! En er bij ajax wordt gezorgd dat we waardige opvolgers hebben voor als er toch iemand geblesseerd zijn. Dan had jij deze opmerking niet hoeven te maken |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
En wie is er verantwoordelijk voor die blessures?? de trainer met zijn opbouw. Ik zou zeggen...neem volgend seizoen een inspanningsfysioloog en een psycholoog in dienst....dat scheelt vast een hoop! |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:49 schreef AFCAMylife het volgende:STAP OP MET DE BOER DIT EN DAT! hij haalt er het maximale uit wat er in zit ! we hebben gewoon geen betere selectie MEDE door blessures! Dan weet ik niet wat voor inzicht jij hebt in het voetbal. De boer haalt het minimale en niet het maximale! Als je dit niet inziet dan moet je geen opmerking plaatsen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:48 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] ZEIK TOCH NIET ZO ALS ER IEMAND EEN TOPIC BEGINT! Het is een forum...sukkels...iedereen die wat op zijn/haar lever heeft mag dat posten maar er lopen hier een paar haantjes rond die denken te kunnen bepalen wat er wel en wat er niet gepost mag worden....get a life en reageer dan gewoon niet!! En dit had ik op mijn lever, kijk die twee dezelfde topics nu bij elkaar staan op lijst. Vind ik storend, net als jou.
En ik ga wel degelijk op ontopic de discussie aan, iets wat jij nalaat. Bemoeizuchtige Miep.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:49 schreef biba1970 het volgende:[..] denk je dat we normaal ook met deze verdediging voetballen?of ben je van der wiel vergeten, boilesen misschien, of alderweireld en we hebben normaal ook een andere spits sightorson die ken je wel denk ik of niet? ik weet dat wel , maar wat we niet hebben kunnen we niks mee en we hebben ook niks achter de hand, dus ik denk dat je op een gegeven moment wel wat moet doen. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
inderdaad Baco, ik hoor je altijd mekkeren over andermans topic, word vervelend, buiten dat de verdidiging was niet zo slecht, met name ricardo van rijn vond ik bere spelen, zou je nou over de aanval klagen dan zeg ik je hebt gelijk, ebecilio die als een dwaas rond rent en alles nagenoeg verpest, de jong en sullejmani die totaal onzichtbaar waren en dan enoh die zo ongeveel elke dans op het veld heeft laten zien maar er geen bal van bakte, zo slecht was de verdediging nog niet, erger nog, de mooiste aanvallen kwamen van verdedigers die opkwamen en tot scoringskansen kwamen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
IK SCHAAM ME OM DIT SHIRT TE DRAGEN...ZO VERLIES VAN IEDEREEN... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij was de Boer aanwezig toch?? Ik heb hem tenminste op de bank zien zitten.
Slotje dan maar? |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:52 schreef baco74 het volgende:[..] En dit had ik op mijn lever, kijk die twee dezelfde topics nu bij elkaar staan op lijst. Vind ik storend, net als jou. En ik ga wel degelijk op ontopic de discussie aan, iets wat jij nalaat. Bemoeizuchtige Miep. Het interesseert me geen reet dat jij mij storend vind.....hoe meer ik jou kan storen...des te beter |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:55 schreef remco k het volgende:Volgens mij was de Boer aanwezig toch?? Ik heb hem tenminste op de bank zien zitten. Slotje dan maar? Ooh hier is onze andere dictator die even bepaald of er een slotje op moet ja of nee! Get lost dude! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Niemand was ajax waardig vandaag...dat gesjok over dat veld...voor een salaris waar ik me hele leven nog geen eens aan mag ruiken. Gatverdamme wat een klootzakken... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:45 schreef Ajax-Fan020 het volgende:Ze willen alleen maar doorscouten met de jeugd, terwijl je ziet dat we het daar niet mee redden. En dan wordt er gezegd dat aankopen zinvol zijn. Maarja ajax heeft een goede bank toch ? waardige opvolgers van basisspelers ? De boer moet weg bij ajax - Hij is de reden voor zoveel geblesseerde spelers - Slecht tactisch inzicht - Motiveert de spelers niet - Domme keuze voor opstellingen Jaaaaa.....de trainer wegsturen is DE oplossing. 12 trainers in 10 jaar tijd, en iedere keer dat we er eentje uitgooide dan werden daarna landskampioen en speelden we de pannen van het dak. Het 2e seizoen gaat het dan weer wat minder, en dan gooien we de volgende er gewoon weer uit!! Hoplakee, zo simpel is een stabiele club opbouwen nou. Ze staan ook allemaal te trappelen om in zo´n rustige club als Ajax te stappen waar het heerlijk alleen maar over voetbal gaat tegewoordig.
Echt waar...alle clubs die kampioen worden en grote prijzen winnen zijn clubs die iedere 1,5 jaar hun trainer weggooien. Fuck continuiteit. Chaos moeten we hebben. Gelukkig hadden we Messi en Ronaldo nog op de bank zitten die alle geblesseerde spelers konden vervangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door Rogier -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Draag dat shirt dan niet en flikker lekker op! Een Ajax-shirt moet je altijd met trots dragen, ook al gaat het een keer niet zoals je wilt!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:56 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Ooh hier is onze andere dictator die even bepaald of er een slotje op moet ja of nee! Get lost dude! Kijk eens om je heen zou ik zeggen, diverse andere topics gaan over exact hetzelfde, je kan je mening toch prima aan de dat topic toevoegen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:58 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Draag dat shirt dan niet en flikker lekker op! Een Ajax-shirt moet je altijd met trots dragen, ook al gaat het een keer niet zoals je wilt!! +1 |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
niet zeiken en gewoon Tadic en Narsingh halen en Luuk de Jong in de spits. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote: Als jij je schaamt kun je maar beter geen supporter meer van Ajax zijn!
Of je steunt je club voor de volle 100% of voor de volle 0% =) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Er moet niemand weg...er moeten juist mensen bij...vechters op het middenveld...janssen kopen en de zeeuw laten gaan...achteraf gelul maar de zeeuw lacht het hardst... |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Trainer wegsturen is geen oplossing. Ben het eens met Rogier.....geneen trainer heeft het aan het voetballen gekregen. INVESTEREN!!! dat is het toverwoord. zinnige goede investeringen in goed spelers die bij Ajax passen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Men is weer depressief en heeft allemaal waanideeën.. De Boer moet weg, elke speler moet weg, heel nieuw elftal moet gekocht worden.. Positief zeg..
Het was kut, maar Ajax speelde gewoon een goede wedstrijd tot die penalty. We hebben verloren, klaar. Misschien worden we dit jaar geen kampioen. Dan maar volgend jaar. Vergeet ook niet dat we heel veel geblesseerden hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alsof die jongens uberhaubt willen komen, om maar niet te spreken over het verhaal dat Ajax er geen geld voor (over) heeft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:01 schreef Hasjkoph het volgende:Men is weer depressief en heeft allemaal waanideeën.. De Boer moet weg, elke speler moet weg, heel nieuw elftal moet gekocht worden.. Positief zeg.. Het was kut, maar Ajax speelde gewoon een goede wedstrijd tot die penalty. We hebben verloren, klaar. Misschien worden we dit jaar geen kampioen. Dan maar volgend jaar. Vergeet ook niet dat we heel veel geblesseerden hebben. +1, je kan nu eenmaal niet ieder jaar kampioen worden. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik hoor altijd dat jouw post het lezen niet waard zijn als ze uberhaubt al te lezen zijn, word vervelend.
Dat is mekkeren, doe ik niet zo vaak hoor. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:01 schreef remco k het volgende:[..] Alsof die jongens uberhaubt willen komen, om maar niet te spreken over het verhaal dat Ajax er geen geld voor (over) heeft.. Ajax heeft geld zat! Sinds Suarez is er niks meer geinvesteerd |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Probleem 1 schwalbe wordt beloond met een penalty, ok kan gebeuren, probleem 2 overtreding Enoh weer op een slechte plaats, doelpunt uit scrimmage ok, Enoh grijpt bij het doelpunt Bakkal de passende speler niet aan, staat erbij en kijkt ernaar, ok kan gebeuren, maar dan het resterende half uur verdomme niet 1 kans creeeren niet 1 overtreding maken niet 1 x op doel schieten, Frank wordt wakker, Enoh, Ebicilio, Blind en Janssen acjacieden onwaardig. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:01 schreef Hasjkoph het volgende:Men is weer depressief en heeft allemaal waanideeën.. De Boer moet weg, elke speler moet weg, heel nieuw elftal moet gekocht worden.. Positief zeg.. Het was kut, maar Ajax speelde gewoon een goede wedstrijd tot die penalty. We hebben verloren, klaar. Misschien worden we dit jaar geen kampioen. Dan maar volgend jaar. Vergeet ook niet dat we heel veel geblesseerden hebben. Eens, maar riepen we vorig jaar ook niet rond deze tijd dat we geen kampioen werden??? Iedereen ADO uit vergeten??? Ook ik was toen depressief en uiteindelijk bracht het ons het kampioenschap! We zijn niet stabiel inderdaad! Maar het is voetbal en kan zo weer veranderen! PSV maakt de beste indruk tot nog toe, maar dat deed AZ voor de winterstop en die zijn nu ook ingeklapt!! |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:57 schreef Rogier het volgende:[..] Jaaaaa.....de trainer wegsturen is DE oplossing. 12 trainers in 10 jaar tijd, en iedere keer dat we er eentje uitgooide dan werden daarna landskampioen en speelden we de pannen van het dak. Het 2e seizoen gaat het dan weer wat minder, en dan gooien we de volgende er gewoon weer uit!! Hoplakee, zo simpel is een stabiele club opbouwen nou. Ze staan ook allemaal te trappelen om in zo´n rustige club als Ajax te stappen waar het heerlijk alleen maar over voetbal gaat tegewoordig. Echt waar...alle clubs die kampioen worden en grote prijzen winnen zijn clubs die iedere 1,5 jaar hun trainer weggooien. Fuck continuiteit. Chaos moeten we hebben. Gelukkig hadden we Messi en Ronaldo nog op de bank zitten die alle geblesseerde spelers konden vervangen. Hou je opmerking voor je als je er geen verstand van hebt! Natuurlijk wilt iedereen stabiliteit en rust in de club. Maar volgens mij hadden we met Jol maar 19 doelpunten tegen het hele seizoen. Maarja Frankie is een echte ajax man dus hij is toch de ideale trainer voor ajax ? Ga weg man! Als er eens gerichte aankopen gedaan worden zodat er geconcureerd wordt en als er eens niet zoveel geblesseerde zijn wat we te danken hebben aan frankie. Had er nu een beter elftal gestaan. En als je tot 2x toe blind in de basis zet die er 4kantig uitgerend wordt tot zijn directe tegenstander ja dan maak je goede opstellingen. En maar steeds een Janssen erin blijft zetten terwijl die niks waard is op het moment, En lodeiro die blijft knokken steeds maar weer op de bank moet plaats nemen. Ja dan ben je goed bezig! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Kan iemand ook effe nieuwe batterijen kopen voor Bergkamp??? Die heb ik het hele seizoen nog niet zien bewegen/praten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:03 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Hou je opmerking voor je als je er geen verstand van hebt! Natuurlijk wilt iedereen stabiliteit en rust in de club. Maar volgens mij hadden we met Jol maar 19 doelpunten tegen het hele seizoen. Maarja Frankie is een echte ajax man dus hij is toch de ideale trainer voor ajax ? Ga weg man! Als er eens gerichte aankopen gedaan worden zodat er geconcureerd wordt en als er eens niet zoveel geblesseerde zijn wat we te danken hebben aan frankie. Had er nu een beter elftal gestaan. En als je tot 2x toe blind in de basis zet die er 4kantig uitgerend wordt tot zijn directe tegenstander ja dan maak je goede opstellingen. En maar steeds een Janssen erin blijft zetten terwijl die niks waard is op het moment, En lodeiro die blijft knokken steeds maar weer op de bank moet plaats nemen. Ja dan ben je goed bezig! Bij Jol was het 'alle ballen op Suarez en kijken wat hij doet'-voetbal. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ah een kenner! We hebben hier de man die de financiën van Ajax beheerd! Mooi man, ga aan het werk en flikker even wat miljoenen over de balk! Om vervolgens aan het eind van het seizoen weer te zeiken dat Ajax teveel geld heeft uitgegeven en niet verantwoord bezig is geweest!! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
ik hoor ik zeg, jij bent zeker de beste van de klas baco, en dat gemekker van je lees ik nagenoeg altijd over dubbele topics, jawel best wel vaak onder jou naam |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Twan je hebt gelijk...maar om nou te zeggen dat je trots kan zijn op dit zooitje...gacht het niet...ik ben al wat afgekoeld...verliezen van feyenoord doet teveel pijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Even het wegwerken van de gemaakte schulden wegwerken maar vergeten zeker? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
en ik had al een kater pfff |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:04 schreef uitnoord het volgende:ik hoor ik zeg, jij bent zeker de beste van de klas baco, en dat gemekker van je lees ik nagenoeg altijd over dubbele topics, jawel best wel vaak onder jou naam Mooi man, maar wou je ontkennen dan dat er een hoeveel dubbele topics is???? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:56 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Het interesseert me geen reet dat jij mij storend vind.....hoe meer ik jou kan storen...des te beter Sterke reactie, man. Leef je uit vriend, als jij daar genoegen uithaald gun ik je dat. Ik zie het wel op me afkomen, die onzin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:03 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Hou je opmerking voor je als je er geen verstand van hebt! Natuurlijk wilt iedereen stabiliteit en rust in de club. Maar volgens mij hadden we met Jol maar 19 doelpunten tegen het hele seizoen. Maarja Frankie is een echte ajax man dus hij is toch de ideale trainer voor ajax ? Ga weg man! Als er eens gerichte aankopen gedaan worden zodat er geconcureerd wordt en als er eens niet zoveel geblesseerde zijn wat we te danken hebben aan frankie. Had er nu een beter elftal gestaan. En als je tot 2x toe blind in de basis zet die er 4kantig uitgerend wordt tot zijn directe tegenstander ja dan maak je goede opstellingen. En maar steeds een Janssen erin blijft zetten terwijl die niks waard is op het moment, En lodeiro die blijft knokken steeds maar weer op de bank moet plaats nemen. Ja dan ben je goed bezig! Het seizoen erna met Jol ging het toch ook aardig hard met de tegengoals. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:04 schreef uitnoord het volgende:ik hoor ik zeg, jij bent zeker de beste van de klas baco, en dat gemekker van je lees ik nagenoeg altijd over dubbele topics, jawel best wel vaak onder jou naam Zegt denk ik in het geval van BAco meer over de topicstarter dan over Baco. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ah een kenner! We hebben hier de man die de financiën van Ajax beheerd! Mooi man, ga aan het werk en flikker even wat miljoenen over de balk! Om vervolgens aan het eind van het seizoen weer te zeiken dat Ajax teveel geld heeft uitgegeven en niet verantwoord bezig is geweest!! Als je het goed investeert (en niet in El Hamdaoui, aissati, Bulykin en over the hill Janssen dan wordt je kampioen, speel je CL en verdien je geld....slimpie! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
goeie spelers hoeven niet veel te kosten...kijk maar naar groningen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:07 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Als je het goed investeert (en niet in El Hamdaoui, aissati, Bulykin en over the hill Janssen dan wordt je kampioen, speel je CL en verdien je geld....slimpie! Toen al die spelers werden gehaald, was iedereen uitermate positief, hetzelfde zal zo gaan met de spelers die jij noemt, stel dat die het niet redden bij Ajax, en dan? |
|
|
|