|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:03 schreef echte ajaxfan! het volgende:Kan iemand ook effe nieuwe batterijen kopen voor Bergkamp??? Die heb ik het hele seizoen nog niet zien bewegen/praten Jij mist wel vaker wat.
Wat weet jij nou van de toegevoegde waarde van Bergkamp, ik niets in ieder geval. Misschien gaat het nog wel beroerder als hij er niet is, weet jij het?
Maar ga lekker door met zondebokken zoeken voor een verloren wedstrijd, gaat je goed af. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:49 schreef biba1970 het volgende:[..] denk je dat we normaal ook met deze verdediging voetballen?of ben je van der wiel vergeten, boilesen misschien, of alderweireld en we hebben normaal ook een andere spits sightorson die ken je wel denk ik of niet? Het gaat niet alleen om de spelers, maar ook om de manier van verdedigen . Dat eeuwige achteruit lopen en niks doen. Lekker met de kont in het eigen doel, zo Ajax onwaardig |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:07 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Als je het goed investeert (en niet in El Hamdaoui, aissati, Bulykin en over the hill Janssen dan wordt je kampioen, speel je CL en verdien je geld....slimpie! Goh en toen die spelers kwamen stond je waarschijnlijk ook vooraan omdat je vond dat het goede investeringen waren! Nu blijkt dat dit niet het geval is moeten ze opdonderen! Dus jij wilt nu al roepen dat eventuele nieuwe spelers direct Ajax kunnen versterken?? Dachten we dat van Sulejmani ook niet, of van Janssen (overigens heb ik hem vanaf het eerste moment niet bij Ajax willen zien), of van El Hamlap??????? |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote: precies!! van Dijk van Groningen Maher (aflopend contract bij AZ) Mertens en Strootman hadden ze kunnen hebben voor samen 7 miljoen....allemaal gemiste kansen |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:03 schreef echte ajaxfan! het volgende:Kan iemand ook effe nieuwe batterijen kopen voor Bergkamp??? Die heb ik het hele seizoen nog niet zien bewegen/praten ha ha ha ha ha ha leuk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:01 schreef Hasjkoph het volgende:Men is weer depressief en heeft allemaal waanideeën.. De Boer moet weg, elke speler moet weg, heel nieuw elftal moet gekocht worden.. Positief zeg.. Het was kut, maar Ajax speelde gewoon een goede wedstrijd tot die penalty. We hebben verloren, klaar. Misschien worden we dit jaar geen kampioen. Dan maar volgend jaar. Vergeet ook niet dat we heel veel geblesseerden hebben. Eens...we begonnen niet slecht maar gaande weg werden we toch slapper...we hebben niemand die de boel dan op sleeptouw neemt....Vertonghen is een van de weinige kerels... Moet zeggen dat van Rhijn het niet slecht deed ook Anita viel mee...maar waarom Blind en Ebecilio opstellen....getuigt niet van inzicht...maar goed laat de Boer maar blijven want eens zal het wel weer goed komen ....hij moet ook de kans krijgen om te groeien...idd volgend jaar beter....
p.s. hou m'n hart vast als Vertonghen vertrekt van de zomer.... |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:08 schreef remco k het volgende:[..] Toen al die spelers werden gehaald, was iedereen uitermate positief, hetzelfde zal zo gaan met de spelers die jij noemt, stel dat die het niet redden bij Ajax, en dan? ja maar je kan toch in gesprekken inschatten of ze het mentaal kunne redden bij een topclub? Voetballen kunnen ze wel..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:10 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] ja maar je kan toch in gesprekken inschatten of ze het mentaal kunne redden bij een topclub? Voetballen kunnen ze wel..... Als het zo simpel was................. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:09 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] precies!! van Dijk van Groningen Maher (aflopend contract bij AZ) Mertens en Strootman hadden ze kunnen hebben voor samen 7 miljoen....allemaal gemiste kansen Tuurlijk jongen, blijf geloven! Vraag jezelf ook eens af of deze spelers misschien wel naar Ajax willen???? Daarbij is het in Nederland zo, dat als Ajax komt kijken de prijs gelijk 2x zo hoog word! En wat voor Groningen goede spelers zijn, kunnen voor Ajax misschien niet de juiste mensen zijn! De lat bij Ajax ligt een stuk hoger! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ja kijk maar naar janssen...is geen schim meer van vorig jaar |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
heeft ook met de andere 10 spelers te maken |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH ik ben er echt ziek van |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:11 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tuurlijk jongen, blijf geloven! Vraag jezelf ook eens af of deze spelers misschien wel naar Ajax willen???? Daarbij is het in Nederland zo, dat als Ajax komt kijken de prijs gelijk 2x zo hoog word! En wat voor Groningen goede spelers zijn, kunnen voor Ajax misschien niet de juiste mensen zijn! De lat bij Ajax ligt een stuk hoger! Als je het niet probeert dan weet je het niet!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat klopt niet buitensporig....en als de krenten in de pap(slap) vertrekken weet je hoe het gaat aflopen....
laten we het elftal eens gaan omgooien....Serero of Rits inbrengen voor Janssen...Bulykin er in....Ozbiliz ipv Sulejmani...we hebben toch niets te verliezen...wel ?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kijk en dat bedoel ik dus! Maar jij schaamde jezelf toch om het shirt van Ajax te dragen! Ik baal ook op dit moment, maar ga nooit roepen dat ik me schaam om Ajacied te zijn!! AJACIED BEN JE NIET VOOR EVEN, MAAR VOOR HET HELE LEVEN!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
misschien moet we kuipers in de spits zetten...hij heeft verstand van shwalbes |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:03 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Hou je opmerking voor je als je er geen verstand van hebt! Natuurlijk wilt iedereen stabiliteit en rust in de club. Maar volgens mij hadden we met Jol maar 19 doelpunten tegen het hele seizoen. Maarja Frankie is een echte ajax man dus hij is toch de ideale trainer voor ajax ? Ga weg man! Als er eens gerichte aankopen gedaan worden zodat er geconcureerd wordt en als er eens niet zoveel geblesseerde zijn wat we te danken hebben aan frankie. Had er nu een beter elftal gestaan. En als je tot 2x toe blind in de basis zet die er 4kantig uitgerend wordt tot zijn directe tegenstander ja dan maak je goede opstellingen. En maar steeds een Janssen erin blijft zetten terwijl die niks waard is op het moment, En lodeiro die blijft knokken steeds maar weer op de bank moet plaats nemen. Ja dan ben je goed bezig! Ten eerste....is dit niet een open forum ? Dacht het wel....dus ben jij dom en niet ik. En het lijkt erop dat jij er helemaal geen verstand van hebt. Jol werd er ook uitgeschreeuwd in het 2e seizoen (dat zeg ik net). Alle Ajax trainers krijgen problemen in het 2e seizoen, en wat doen we ? We raken in paniek, gaan ze voor pannenkoek uitmaken, zwaaien met zakdoekjes whatever. Dan nieuwe trainer...eerste seizoen aardig (bekertje hier en daar) en weer hetzelfde patroon.
En daarom lieve knul, zitten we nu na al die jaren nog steeds op de spelers en trainers te schelden. Omdat er niks wordt opgebouwd...geen CONTINUÏTEIT!!!
Ik weet dat we beter Maxwell konden opstellen dan Blind, maarja...die speelt bij PSG. Messi was ziek en Zlatan speelt bij Milan. De rest is geblesseerd. Ik zag trouwens dat Frankie de hamstrings van Toby etc zelf doorknipte. Gruwelijk om te zien was dat. Met een schaar deed hij dat ! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
ja joh laat me effe gefrustreerd zijn |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar als het niets blijkt te zijn, sta je gelijk weer op om die spelers af te vallen???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Gefrustreerd zijn mag, maar jezelf schamen om Ajacied te zijn niet!!
WIJ ZIJN AJACIED EN DRAGEN DAT MET TROTS!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:04 schreef uitnoord het volgende:ik hoor ik zeg, jij bent zeker de beste van de klas baco, en dat gemekker van je lees ik nagenoeg altijd over dubbele topics, jawel best wel vaak onder jou naam Maar alleen bij dubbele topic. En jij ziet het als mekkeren das jouw opvatting. Ik zie het als een hint en een verwijzing naar het al de bestaande topic, uit respect voor de eerste poster en de discussie die al plaats vindt daar.
En ik was niet de beste uit de klas, in A'dam noord trouwens, misschien was jij wel beter. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Wat de fuck zijn 7 puntjes nou ? Vorig jaar na ADO liepen we allemaal te janken, paar weken later waren we kampioen. PSV speelt ook als een zak zout, Feyenoord verliest volgende week weer gewoon. Ik zie het ajax gewoon nog wel halen hoor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:13 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kijk en dat bedoel ik dus! Maar jij schaamde jezelf toch om het shirt van Ajax te dragen! Ik baal ook op dit moment, maar ga nooit roepen dat ik me schaam om Ajacied te zijn!! AJACIED BEN JE NIET VOOR EVEN, MAAR VOOR HET HELE LEVEN!!! Dat is tenminste mannentaal...juist AJACIED TOT AAN JE DOOD....hoop dat onze spelers ook dit gevoel hebben....want het was wel goed vandaag maar veel te slap..... |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:17 schreef Rogier het volgende:Wat de fuck zijn 7 puntjes nou ? Vorig jaar na ADO liepen we allemaal te janken, paar weken later waren we kampioen. PSV speelt ook als een zak zout, Feyenoord verliest volgende week weer gewoon. Ik zie het ajax gewoon nog wel halen hoor. Ok maar dan moet er verdomme nu wel een keer wat gebeuren, sommige spelers mogen echt het ajax shirt niet dragen en hebben we in de jeugd geen echte linksback! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
weet ik man...neem het niet zo serieus...dan maar manchester afmaken |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:17 schreef Rogier het volgende:Wat de fuck zijn 7 puntjes nou ? Vorig jaar na ADO liepen we allemaal te janken, paar weken later waren we kampioen. PSV speelt ook als een zak zout, Feyenoord verliest volgende week weer gewoon. Ik zie het ajax gewoon nog wel halen hoor. Kijk en dat roep ik dus ook al de hele tijd! Vorig jaar riepen we het ook maandenlang en stonden we in mei met 100.000 man op het Leidseplein te feesten! Juist nu niet lullen, maar de voeten laten spreken!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:48 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] ZEIK TOCH NIET ZO ALS ER IEMAND EEN TOPIC BEGINT! Het is een forum...sukkels...iedereen die wat op zijn/haar lever heeft mag dat posten maar er lopen hier een paar haantjes rond die denken te kunnen bepalen wat er wel en wat er niet gepost mag worden....get a life en reageer dan gewoon niet!! of jij pleurt gewoon op |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Sorry man, maar neem het wel behoorlijk serieus! Hou namelijk niet van zulke reacties! Opbokken met succes-supporters! Je moet altijd trots zijn om het AJAX-shirt te mogen dragen! AJAX ZIT IN HET HART en sterft enkel als ik ook sterf!!! |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
quote: daarvan ga je 2 keer vet van verliezen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat is tenminste mannentaal...juist AJACIED TOT AAN JE DOOD....hoop dat onze spelers ook dit gevoel hebben....want het was wel goed vandaag maar veel te slap..... Weet je, die spelers hebben dat niet allemaal! Maar als supporter vind ik het eigenlijk nog belangrijker!! Al bieden ze mij 10 miljoen! Ik zal nooit een kakkerlakkenshirt of welk ander shirt dragen, anders dan het AJAX-shirt!!! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Sorry man, maar neem het wel behoorlijk serieus! Hou namelijk niet van zulke reacties! Opbokken met succes-supporters! Je moet altijd trots zijn om het AJAX-shirt te mogen dragen! AJAX ZIT IN HET HART en sterft enkel als ik ook sterf!!! EENS! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 14:52 schreef baco74 het volgende:[..] En dit had ik op mijn lever, kijk die twee dezelfde topics nu bij elkaar staan op lijst. Vind ik storend, net als jou. En ik ga wel degelijk op ontopic de discussie aan, iets wat jij nalaat. Bemoeizuchtige Miep. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
vorig jaar stonden we verder achter dan nu...maar er was wel meer strijd dan nu...het is nog lang niet gespeeld... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Lekker positief man! Echt waar, zulke supporters moeten we hebben! Tuurlijk weet ik ook dat Ajax het mogelijk niet gaat redden, maar op voorhand roepen dat je 2 keer vet gaat verliezen is niet AJAX-waardig!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:23 schreef hippy het volgende:vorig jaar stonden we verder achter dan nu...maar er was wel meer strijd dan nu...het is nog lang niet gespeeld... Kijk en dat zijn reacties!!!
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!
NOBODY LIKES US, WE DON'T CARE!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
het was ook de alcohol van gister die sprak...pfff twee katers op een dag |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Lekker positief man! Echt waar, zulke supporters moeten we hebben! Tuurlijk weet ik ook dat Ajax het mogelijk niet gaat redden, maar op voorhand roepen dat je 2 keer vet gaat verliezen is niet AJAX-waardig!! hoe ze nu voetballen is niet AJAX-waardig en als er niks veranderd dan gaat het nog verder berg afwaarts. En ik ben al mijn hele leven Ajacied en dat is niet 10 jaar als je dat soms denkt. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote: Ohhhh vriendje van??? SUKKEL! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:29 schreef clarens1 het volgende:[..] hoe ze nu voetballen is niet AJAX-waardig en als er niks veranderd dan gaat het nog verder berg afwaarts. En ik ben al mijn hele leven Ajacied en dat is niet 10 jaar als je dat soms denkt. Ik roep ook niet dat je geen Ajacied bent, roep enkel dat het wel een beetje positiever mag! Natuurlijk si het kut, maar op voorhand roepen dat we keihard op ons bekkie gaan krijgen vind ik niet Ajax-waardig! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is goed man, volgende keer even extra nadenken voordat je iets post! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 15:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kijk en dat zijn reacties!!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!! NOBODY LIKES US, WE DON'T CARE!!! hahaha ga jij effe lekker Sturkenboom bedreigen.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: vrienden steunen elkaar.. iets wat jij waarschijnlijk nooit hebt geleerd |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Maar we moeten wel weer snel gaan winnen anders komen we hier nooit meer uit... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Boys, wat interesseert het nou of het een vriendje of niet is, we zijn hier toch om over voetbal te lullen!? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ok, dus omdat ik anders achter Ajax sta dan jouw ben ik gelijk een bedreiger????? Lekker kansloze reactie dus weer! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
denken met een kater....lastig hahaha...biertje... |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
Met andere woorden, het ligt totaal niet aan de Boer, die is al lang wakker. Hij krijgt gewoon waardeloos materiaal en daar heeft hij het maar mee te doen. Geen Stekelenburg, geen Suarez, geen noem maar op. Het ligt niet aan de Boer, het ligt aan de selectie van Ajax. Zodra er een paar aan de kant staan (en dan met name als dat tegelijk gebeurd) is Ajax de pineut, hier heeft de Boer niets mee te maken. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
eens...en we hebben de scheids ook vaak op cruciale momenten tegen...en dan gewoon beweren dat het een strafschop was... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
ik zeg van dijk naar ajax... |
|
|
|