BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer wakker worden!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
toppertje
 toppertje - zondag 29 januari 2012 - 15:40   quote  deeplink  
Kijk kijk kijk, verloren van f...... en vele zijn weer aan het zoeken, frank de boer moet weg, spelers dit en dat, kopen en die halen jaja dan is het probleem binnen een maand weg, geloof je echt in sprookjes, heb al een tijdje geleden gezegt, ajax moet altijd, elk jaar weer, en dat is de afgelopen jaren niet goed gegaan, dus rust en geduld dat is waar ajax na toe moet, en frank de boer alle ruimte geven en de tijd [ al is het een jaar, meschien wel twee ] na milaan uit was frank de held, na ado den haag, weg kampioenschap en????? we werden nog kampioen en???? frank de boer was weer de held, en nu???? pffffff Voor mij is frankie de man, en ik draag altijd, hoe de stand ook is met ajax, met veel trots een AJAX shirt.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 29 januari 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:39 schreef hippy het volgende:
ik zeg van dijk naar ajax...
och ja, omdat hij scoort tegen die ponyneukers?
hippy
 hippy - zondag 29 januari 2012 - 15:40   quote  deeplink  
was tegen ajax ook een uitblinker
hippy
 hippy - zondag 29 januari 2012 - 15:40   quote  deeplink  
ahahahahaha yep
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 januari 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:40 schreef toppertje het volgende:
Kijk kijk kijk, verloren van f...... en vele zijn weer aan het zoeken, frank de boer moet weg, spelers dit en dat, kopen en die halen jaja dan is het probleem binnen een maand weg, geloof je echt in sprookjes, heb al een tijdje geleden gezegt, ajax moet altijd, elk jaar weer, en dat is de afgelopen jaren niet goed gegaan, dus rust en geduld dat is waar ajax na toe moet, en frank de boer alle ruimte geven en de tijd [ al is het een jaar, meschien wel twee ] na milaan uit was frank de held, na ado den haag, weg kampioenschap en????? we werden nog kampioen en???? frank de boer was weer de held, en nu???? pffffff Voor mij is frankie de man, en ik draag altijd, hoe de stand ook is met ajax, met veel trots een AJAX shirt.
EENS!!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 29 januari 2012 - 15:42   quote  deeplink  
WE MAKEN MAN UTD gewoon in!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 januari 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:40 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

och ja, omdat hij scoort tegen die ponyneukers?
Ik zeg Guidetti naar Ajax, die scoorde namelijk ook 3 keer! Kappen, we hebben niets aan dit soort spelers!! Janssen speelde bijvoorbeeld ook vorig jaar goed, heel goed zelfs! En nu??? Nu is die een drama! Sulejmani is ook zo'n voorbeeld! Speelde bij Heerenveen de pannen van het dak, ook tegen Ajax! En nu??? Nu is die kut en komt er werkelijk geen drol uit!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 januari 2012 - 15:43   quote  deeplink  
Hier kan De Boer niks aan doen.... Spelers mogen wel in spiegel kijken, en Vertonghen met zijn transfer nr topclub kan hij ook wel vergeten..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 29 januari 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik zeg Guidetti naar Ajax, die scoorde namelijk ook 3 keer! Kappen, we hebben niets aan dit soort spelers!! Janssen speelde bijvoorbeeld ook vorig jaar goed, heel goed zelfs! En nu??? Nu is die een drama! Sulejmani is ook zo'n voorbeeld! Speelde bij Heerenveen de pannen van het dak, ook tegen Ajax! En nu??? Nu is die kut en komt er werkelijk geen drol uit!!
Als we echt volgens die regels gaan kopen dan zou het helemaal verkeerd gaan inderdaad
hippy
 hippy - zondag 29 januari 2012 - 15:46   quote  deeplink  
of de scouts van groningen kopen...die hebben wel oog voor goeie spelers...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 januari 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:46 schreef hippy het volgende:
of de scouts van groningen kopen...die hebben wel oog voor goeie spelers...
Maar er is een groot verschil tussen Ajax en Groningen! De lat bij Ajax ligt gewoon een stuk hoger! Dus is nooit garantie dat een speler die bij Groningen slaagt, ook bij Ajax zal slagen!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 januari 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:46 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Als we echt volgens die regels gaan kopen dan zou het helemaal verkeerd gaan inderdaad
En dat noemt men relativeren! Iedereen roept namen, maar je moet jezelf eens afvragen of die bij Ajax ook kan voetballen! De lat in Amsterdam ligt gewoon een stuk hoger!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 29 januari 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En dat noemt men relativeren! Iedereen roept namen, maar je moet jezelf eens afvragen of die bij Ajax ook kan voetballen! De lat in Amsterdam ligt gewoon een stuk hoger!!
de enige speler die ik wel graag zie komen is Narsingh.. toch een goede voorzet in huis..
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 29 januari 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:42 schreef Grasmaaier het volgende:
WE MAKEN MAN UTD gewoon in!
Hahahaha tuurlijk joh.....5-1 tegen Man U. Wat leven jullie in een luchtbel zeg! ppfff
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 29 januari 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:51 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

Hahahaha tuurlijk joh.....5-1 tegen Man U. Wat leven jullie in een luchtbel zeg! ppfff
met afmaken bedoel ik dat we ze uitschakelen halve zool..

thuis 1-0 en uit 1-1 ..
toppertje
 toppertje - zondag 29 januari 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Juist helemaal mee eens, frank de boer is jeugdspelers bezig en daar om heen kijk hij heus wel, wie wel en wie niet, maar ja er zijn altijd weer supporters die het beter te kunnen regelen, ja er staan meer trainers langs het veld, dan op het veld!!!!!!!!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 januari 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:51 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

En in welke luchtbel leef jij dan? Hoor namelijk alleen maar kritiek uit jouw komen, maar geen zaken waarbij Ajax echt geholpen is! Wat jouw betreft flikkeren we de miljoenen over de balk, omdat sommige spelers het leuk doen bij hun cluppies!!
toppertje
 toppertje - zondag 29 januari 2012 - 15:59   quote  deeplink  
hahahaha je was met net een stapje voor amsterdammer113.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 januari 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:59 schreef toppertje het volgende:
hahahaha je was met net een stapje voor amsterdammer113.
Ja sorry, maar heb zo weinig met dit soort supporters! Enkel als het negatief is komen ze reageren en roepen ze om verandering!
hippy
 hippy - zondag 29 januari 2012 - 16:03   quote  deeplink  
op dit moment zijn we geen haar beter dan groningen...ik zeg meer jeugd de kans geven... blind heeft zijn kans nu wel gehad en niet gegrepen...ik vond ligeon en koppers het helemaal niet slecht doen...misschien leveren zij meer strijd
hippy
 hippy - zondag 29 januari 2012 - 16:03   quote  deeplink  
en anita voor enoh op het middenveld
toppertje
 toppertje - zondag 29 januari 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 16:01 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja sorry, maar heb zo weinig met dit soort supporters! Enkel als het negatief is komen ze reageren en roepen ze om verandering!
ja helemaal mee eens, en als het goed gaat dan haantje de voorste willen zijn en zeggen, ZIE JE WEL, jaja zulke mensen zijn in mijn ogen types als p.r de vries, rot op met ze, ajax is ajax.
slimpie
 slimpie - zondag 29 januari 2012 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 16:01 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Heb je het over cruijff?
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 29 januari 2012 - 16:15   quote  deeplink  
Als je het spel van Ajax met Feijennoord vergelijkt dan zie Ajax in een spiraal
omlaag en Feijenoord omhoog.Allebei met ups en downs.Wie daar verantwoordelijk
voor is of zijn,je bent geneigd om te zeggen de trainer en/of technischdirecteur.
In ieder geval niet een supporter die in deze dure tijd z'n geld hier aan uit geeft.
toppertje
 toppertje - zondag 29 januari 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 16:15 schreef Danielson 1448 het volgende:
Als je het spel van Ajax met Feijennoord vergelijkt dan zie Ajax in een spiraal
omlaag en Feijenoord omhoog.Allebei met ups en downs.Wie daar verantwoordelijk
voor is of zijn,je bent geneigd om te zeggen de trainer en/of technischdirecteur.
In ieder geval niet een supporter die in deze dure tijd z'n geld hier aan uit geeft.
klopt, maar als supporter, weet je dat je up en downs heb, ook ajax maak dat nu al een tijdje mee, dus geduld en rust en je steun van je supporters [ ipv altijd maar kritiek en fluiten ] en ja kaartjes zijn duur maar en echte ajaxsupporter steunt zijn club ter aller tijden, dus .......
nora
 nora - zondag 29 januari 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Het is gewoon een matige selectie,en we hebben een spits die scoort maar die mag niet spelen (Bully)en dat neem ik Frank wel kwalijk met de Jong in de spits die geen spits is win je echt geen grote wedstrijden ja eenmaal thuis tegen twente en dat was het en Bully is dikkertje dap (Sulejmanie ) de top scoorder met nog niet een kwart aan speeltijd als de Jong,en je mag Frankie ook kwalijk nemen dat hij Blind nog steeds opsteld die is elke week de slechtste man van het veld waar alle doelpunten door ontstaan ,en de scheidsrechter was zoals gewoonlijk de laatste weken tegen Ajax met zijn strafschop ommekeer in de wedstrijd helaas !!!!!! Maar er zal echt wel versterking nodig zijn we zijn in de breedte echt niiet sterk genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2012 door nora --
dege
 dege - zondag 29 januari 2012 - 16:33   quote  deeplink  
denk helaas dat dit seizoen niet meer veel word, mede door de enorme blessuregolf die ajax kent dit seizoen en dat de andere teams op dit moment gewoonweg verder zijn als ajax.
Laten we het beste ervan hopen en alle minuten die de jonkies nu maken zijn voor hen meegenomen, want hoe dan ook, de jeugd heeft de toekomst want het grote geld houd ook een keer op, ook bij de topclubs.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 29 januari 2012 - 16:43   quote  deeplink  
Dat blijven steunen zal nooit het punt zijn,maar je mag wel vraagtekens zetten
bij sommige ontwikkelingen.We zetten een dure spits op non actief AlHamlap
in zijn plaats had er al een gelijkwaardige spits moeten staan.
Boileson was de nieuwe linksback zo onervaren als de pest,raakt ie ook nog eens
geblesseerd,het zelfde verhaal voor de linksbuiten.Waarom kan DeBoer niet
uileggen dat ie ervaren versterkingen moet hebben,is ie verlegen, is ie blij met
z'n trainersbaan dat ie niks durft te vragen,of zit ik er helemaal naast en
moet blij ik zijn met de plaats die we nu innemen.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 29 januari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Ik wordt af en toe schijtziek van m'n eigen tikfouten,sorry.
Ik ben maar een eenvoudige bouwvakker.
maikelK
 maikelK - zondag 29 januari 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Er moet echt een grote schoonmaak bij Ajax worden doorgevoerd!!! Er zijn te veel spelers die niet Ajax waardig zijn, ik zal ze allemaal ff noemen: blind,anita,ebecillio,sulejmani,enoh,janssen,lodeiro,buli,sereno. Het niveau tussen de basis spelers en de bank is te groot! Over de Boer heb ik dubbele gevoelens, ik denk echt wel dat het een goede trainer is alleen soms begrijp ik zijn beslissingen niet! Hij moet nu opstaan en harde beslissingen nemen en laten zien dat het genoeg is geweest voor nu maar ook voor in de toekomst!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 januari 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 16:48 schreef Danielson 1448 het volgende:
Ik wordt af en toe schijtziek van m'n eigen tikfouten,sorry.
Ik ben maar een eenvoudige bouwvakker.
Hehehehehehe....is toch goed man,maak je niet druk........gebruik je enter knop wat vaker,komt allemaal goed
clarens1
 clarens1 - zondag 29 januari 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 16:43 schreef Danielson 1448 het volgende:
Dat blijven steunen zal nooit het punt zijn,maar je mag wel vraagtekens zetten
bij sommige ontwikkelingen.We zetten een dure spits op non actief AlHamlap
in zijn plaats had er al een gelijkwaardige spits moeten staan.
Boileson was de nieuwe linksback zo onervaren als de pest,raakt ie ook nog eens
geblesseerd,het zelfde verhaal voor de linksbuiten.Waarom kan DeBoer niet
uileggen dat ie ervaren versterkingen moet hebben,is ie verlegen, is ie blij met
z'n trainersbaan dat ie niks durft te vragen,of zit ik er helemaal naast en
moet blij ik zijn met de plaats die we nu innemen.
aan wie moet hij dit eigenlijk vragen, want een echt bestuur hebben we eigenlijk niet.
ik ben wel pro cruijf, maar ik begin wel te twijfelen.
het is allemaal puur techniek wat ze bij ajax doen en fysiek daar hebben ze volgens mij geen kaas van gegeten.
maikelK
 maikelK - zondag 29 januari 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 15:40 schreef toppertje het volgende:
Ik ben het eens met je dat de Boer de tijd en de ruimte moet krijgen maar hij moet nu wel gaan inzien dat bepaalde spelers niet in de basis horen en zelfs niet in de selectie! De kampioenschap van vorig jaar was wel een kampioenschap van de armoe, was ik niet minder blij om maar Ajax speelde toen ook al niet echt goed!!
The Dude :)
 The Dude :) - zondag 29 januari 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Sorry, maar ik ga er van uit dat jullie allemaal naar school zijn geweest, daarom deze opmerking (anders sorry):

DEZE JONGENS ZIJN NIET GOED GENOEG VOOR AJAX, HOREN IN DE SUBTOP

Zo, dat gezegd hebbende, is het natuurlijk logisch dat het erg moeilijk is om consistent een hoog niveau aan de dag te leggen. Het is toch niet de fout van De Boer dat er niemand is die op staat? Wat denk je, dat de A-jeugd het beter zal doen? We mogen hopen dat de volgende lichting inderdaad zo talentvol is, alleen dat kan Ajax weer op niveau brengen.

Je speelt vandaag praktisch zonder backs, op het middenveld speel je ook met 1,5 man en je flanken lieten het ook af weten.....wat wil je nou?
Geduld hebben en hopen dat de jeugdopleiding vanaf scratch weer wordt opgebouwd naar wat het moet zijn: afleverpunt van toptalenten voor het eerste.
The Dude :)
 The Dude :) - zondag 29 januari 2012 - 17:54   quote  deeplink  
Oh en ga nou niet over Jol beginnen, dan bewijs je je eigen onkunde van scorebord-journalistiek
Stanley
 Stanley - maandag 30 januari 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 16:49 schreef maikelK het volgende:
Er moet echt een grote schoonmaak bij Ajax worden doorgevoerd!!! Er zijn te veel spelers die niet Ajax waardig zijn, ik zal ze allemaal ff noemen: blind,anita,ebecillio,sulejmani,enoh,janssen,lodeiro,buli,sereno. Het niveau tussen de basis spelers en de bank is te groot! Over de Boer heb ik dubbele gevoelens, ik denk echt wel dat het een goede trainer is alleen soms begrijp ik zijn beslissingen niet! Hij moet nu opstaan en harde beslissingen nemen en laten zien dat het genoeg is geweest voor nu maar ook voor in de toekomst!!!
ALWEER???
maikelK
 maikelK - maandag 30 januari 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 12:53 schreef Stanley het volgende:

[..]

ALWEER???
hoezo alweer?
Danielson 1448
 Danielson 1448 - maandag 30 januari 2012 - 17:11   quote  deeplink  
Als je een team op wilt bouwen moet je altijd investeren in spelers van buiten je vereniging.Daar heb scouts voor nodig net als Piet de Visser die alle spelers
internationaal op papier hebben staan en als een trainer een speler nodig heeft dan
moet er al een lijstje zijn,en daar moet ook de fysieke gesteldheid bij staan.
Wat ik nooit begrepen hebt verleden jaar om deze tijd wilden zo graag Bas Dost
hebben voor 4,5 miljoen ongeveer en ze wilden hem vastleggen voor 4 jaar,dat lukte
niet.Een half jaar later hadden ze totaal geen interesse meer in hem.
Alsof hij niet meer bestond. Hadden ze verleden jaar soms zin om even 4,5 miljoen
uit te geven net zoals bij AlHamlap is gebeurt.
Ik wil alleen maar zeggen dat het aantrekken van spelers dat is een vak op zich
dat doe je er niet even bij,daar moet je slimme mensen voor hebben en een
oud-speler dat is absoluut geen garantie voor succes.En een oud-speler als trainer
dat is vele malen bewezen is geen garantie voor succes.
In de jeugd opleiding en in de technische staf zitten nu alleen maar rookies,
en niemand op de hele wereld weet of dat goed afloopt.Het klinkt wel leuk dat
ze hebben ook in Ajax 1 hebben gespeeld.Maar als Bouy zo'n groot talent is
waarom heeft hij dan geen contract? Als je Buly aantrekt als tweede spits
waarom staat Lodeiro of de Jong daar dan.
Dev
 Dev - maandag 30 januari 2012 - 18:09   quote  deeplink  
De boer nu ontslaan is gewoon onzin. Gewoon laten zitten. Het probleem is het elftal. Daar zit al jaren geen balans en geen breedte in. Ajax moet gewoon minimaal vier centrale verdedigers hebben, maar we hebben er maar twee. Hun vervanging is een ouwe rot ooijer en een broekie van Van Rhijn. we hebben maar een echte back en dat is vd. wiel. Een club als Ajax hoort vier echte backs te hebben. Wij moeten het doen met omgebouwde middenvelders die niet eens ervaring hebben om op het middenveld te spelen laat staan in de verdediging. Op het middenveld hebben we geen ervaren speler die daar de baas is. janssen valt tegen, maar er is niemand anders, dus een broekie als Erikson moet nu de kar trekken daar. De aanval is ook huilen met de pet op als je naar de breedte kijkt. We hebben twee echte centrale spitsen met ervaring en goals achter hun naam, okay eentje is lang geblesseerd, maar wat doet Ajax. De tweede wordt niet als vervanging maar als pinchhitter gebruikt en mogen er nu ineens allemaal middenvelders het in de centrale spitsenposiie gaan uitproberen. Okay Siem de jong deed dat een tijd geleden best aardig, maar toen liep rest van het team goed. Nu heb je een echte centrale spit nodig die iets extra's kan brengen als het niet loopt. En dat heeft Ajax niet.
Al met al, wat k wil zeggen is dat Ajax gewoon al jaren geen uitgebalanceerde elftal heeft. Het is puur toeval dat Ajax vorig seizoen kampioen is geworden. Super voor ons, maar helaas een teken voor Ajax om door te gaan met wat ze nu aan het doen zijn. Alle plekken op het veld opvullen met middenvelders, geen breedte aankopen doen en alleen maar jonkies voor de leeuwen gooien,omdat ze nog steeds denken dat die er ineens een hee seizoen er zomaar kunnen staan en zelfs de kar kunnen trekken als het minder gaat.
En als het niet lukt een andere trainer zoeken die het wel voor elkaar krijgt. Wat er ook gebeurt binnen bestuur en directie en raad van Ajax. Diegene die straks overblijven en Ajax moeten lijden , die moeten hier echt verandering aan brengen. Inderdaad jeugd heeft toekomst, maar jeugd moet terechtkomen in een geoliede machine dat het eerste elftal van Ajax moet zijn, anders kun je zoveel jeugd hebben als je wil, het zal nooit iets worden en er zal alleen sporadisch een kampioenschap te vieren zijn.
maikelK
 maikelK - maandag 30 januari 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 18:09 schreef Dev het volgende:
De boer nu ontslaan is gewoon onzin. Gewoon laten zitten. Het probleem is het elftal. Daar zit al jaren geen balans en geen breedte in. Ajax moet gewoon minimaal vier centrale verdedigers hebben, maar we hebben er maar twee. Hun vervanging is een ouwe rot ooijer en een broekie van Van Rhijn. we hebben maar een echte back en dat is vd. wiel. Een club als Ajax hoort vier echte backs te hebben. Wij moeten het doen met omgebouwde middenvelders die niet eens ervaring hebben om op het middenveld te spelen laat staan in de verdediging. Op het middenveld hebben we geen ervaren speler die daar de baas is. janssen valt tegen, maar er is niemand anders, dus een broekie als Erikson moet nu de kar trekken daar. De aanval is ook huilen met de pet op als je naar de breedte kijkt. We hebben twee echte centrale spitsen met ervaring en goals achter hun naam, okay eentje is lang geblesseerd, maar wat doet Ajax. De tweede wordt niet als vervanging maar als pinchhitter gebruikt en mogen er nu ineens allemaal middenvelders het in de centrale spitsenposiie gaan uitproberen. Okay Siem de jong deed dat een tijd geleden best aardig, maar toen liep rest van het team goed. Nu heb je een echte centrale spit nodig die iets extra's kan brengen als het niet loopt. En dat heeft Ajax niet.
Al met al, wat k wil zeggen is dat Ajax gewoon al jaren geen uitgebalanceerde elftal heeft. Het is puur toeval dat Ajax vorig seizoen kampioen is geworden. Super voor ons, maar helaas een teken voor Ajax om door te gaan met wat ze nu aan het doen zijn. Alle plekken op het veld opvullen met middenvelders, geen breedte aankopen doen en alleen maar jonkies voor de leeuwen gooien,omdat ze nog steeds denken dat die er ineens een hee seizoen er zomaar kunnen staan en zelfs de kar kunnen trekken als het minder gaat.
En als het niet lukt een andere trainer zoeken die het wel voor elkaar krijgt. Wat er ook gebeurt binnen bestuur en directie en raad van Ajax. Diegene die straks overblijven en Ajax moeten lijden , die moeten hier echt verandering aan brengen. Inderdaad jeugd heeft toekomst, maar jeugd moet terechtkomen in een geoliede machine dat het eerste elftal van Ajax moet zijn, anders kun je zoveel jeugd hebben als je wil, het zal nooit iets worden en er zal alleen sporadisch een kampioenschap te vieren zijn.
Dev echt een heel goed stukje wat je geschreven hebt, ik ben er 100% mee eens!!!
Ztjes
 Ztjes - maandag 30 januari 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Dev,
Inderdaad een prima stuk en 100% totaal helemaal mee eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 januari 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 18:09 schreef Dev het volgende:
Een goed stukje Dev...kost overigens wel een vermogen die dubbele(gelijkwaardige) bezetting...edoch moet je daar wel naar toe...(had er al moeten zijn) je krijgt dan concurrentie op alle posities...nu is er nauwelijks concurrentie....Eriksen, Alder en Jan weten dat ze altijd spelen op hun positie...mocht er iemand vertrekken dan zou je een jeugdspeler kunnen toevoegen in een geoliede machine...kortom er moet meer structuur komen....je zou denken dat die er was in zo'n miljoenenbedrijf...Nothing at all....de beoogde organisatie Cruyff moet er komen want anders veranderd er helemaal niets.....geen ene moer.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer wakker worden!!!!!

0.0101478