|
|
morkanne
|
|
|
Jan heeft commentaar op alles en iedereen maar moet eerst een keer naar zichzelf kijken en beter verdedigen.
Als hij na een aanvallende actie gelijk terugloopt ipv eerst te wandelen hoeft hij geen tackle van achter in te zetten. (vandaag bij de (on?)terecht gegeven strafschop)
Als een aanvaller op hem afloopt mag hij ook wel een keer het duel aangaan ipv steeds naar achteren te lopen en dan de tegenstander te laten schieten. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Ook Jan staat eigenlijk niet op zijn positie door al heel lang gebrek aan betere. Jan is gewoon een verdedigende middenvelder. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik vond en vind Jan zo slecht niet in tegenstelling tot vele hier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jan speelde inderdaad redelijk.
Jan is trouwens gewoon een CV en absoluut geen CVM, als CV haalde hij het eerste, toen hij CVM wou blijven spelen moest hij weg bij Ajax.. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
En toch zou ik hem met zijn kwaliteiten op de CVM zetten. Dan kun je Enoh weghalen. Moet je een mandekker erbij halen. Lijkt mij prima oplossing, vallen er ook minder gaten in de verdediging.
En voorderest ben ik het met TS eens. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Niemand haalt op dit moment zij eigen niveau .Dat kan ook niet anders .Zoveel geblesseerden heb je steeds een team wat weer een speler in moet passen.Dat is het verhaal van dit seizoen jongens. Ik word er alleen een beetje moe van dat sommige spelers het maar over een transfer hebben naar een topclub. In mijn ogen is er geen 1 maar dan ook geen 1 die hier klaar voor is. Want als je echt een topper bent laat je het elke week zien. En zeker bij Feyenoord. Dus ik zou zeggen Jan ,Greg en Cristian blijf nog maar heel lang bij ons aller AJAX spelen want de top is nog te hoog gegrepen |
|
|
|
|
|
|
|
Btw, ik vind hem ruk als aanvoerder. Liever een persoonlijkheid. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Hij brengt te weinig strijd en maakt te veel fouten |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Dit is niet het huidige ajax dat moeten we niet vergeten |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Ik blijf weer bij mijn mening. Jan is een CVM en CV is niet zijn beste positie, omdat het niet een meedogenloze CV is. Maar ik zeg ook dat we geen betere andere CV of toch wel Toby, maar dat is er maar een. |
|
|
|
|
|
|
|
Nee vergeet ik niet, maar als CV ben ik geen fan van Jean. Ik vergelijk 'm met Vermaelen, wat ik veel meer een CV vind (en die speelt back) en dan komt ie te kort. Daarom vind ik 'm meer geschikt als CVM.
Google trouwens een strijdfoto van Vermaelen tov Vertonghen....wat een beest. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ik vraag me wel af hoe dit volgende week moet tegen Utrecht. Uitwedstrijd was al een doelpunten festijn. Wie zijn er nu nog als vervanging nu ook de laatste basis verdediger er niet bij is? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 20:55 schreef The Dude :) het volgende:En toch zou ik hem met zijn kwaliteiten op de CVM zetten. Dan kun je Enoh weghalen. Moet je een mandekker erbij halen. Lijkt mij prima oplossing, vallen er ook minder gaten in de verdediging. En voorderest ben ik het met TS eens. Klopt! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Enoh eruit zou een hoop schelen ja. Die gast heb ik niet veel goede dingen zien doen vandaag. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:32 schreef rich Arnhem het volgende:Ik vraag me wel af hoe dit volgende week moet tegen Utrecht. Uitwedstrijd was al een doelpunten festijn. Wie zijn er nu nog als vervanging nu ook de laatste basis verdediger er niet bij is? Boeit jouw dat wat dan??? Ga je lekker bezig houden met je eigen club man!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Boeit jouw dat wat dan??? Ga je lekker bezig houden met je eigen club man!! Doe gewoon man. Ik hou van voetbal en vind het voor mijn toto wel van belang om te weten hoe en wat. Stel toch een normale vraag? Ben niet aan het provoceren of bezig met leedvermaak.
Ik bepaal overigens zelf al jaren waar ik mij mee bezighoudt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:41 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Doe gewoon man. Ik hou van voetbal en vind het voor mijn toto wel van belang om te weten hoe en wat. Stel toch een normale vraag? Ben niet aan het provoceren of bezig met leedvermaak. Ik bepaal overigens zelf al jaren waar ik mij mee bezighoudt. Wel grappig dat jullie het hele jaar hier niet te vinden zijn, enkel wanneer het de wedstrijden rond de klassieker zijn! Beetje opvallend he!! Dus als je echt van voetbal hield was je hier het hele jaar en discussierde je mee! Nu kom je voor mij gewoon schijnheilig over! |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Dit opic gaat dus over Vertongen. Nou, Vertonghen is dir seizoen kut. Hij wil niet verlengen dus volgende zomer weg ermee. Denk niet dat hij de Europese top haalt, is gewoon geen goede verdediger. Voor hem tien anderen. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:43 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wel grappig dat jullie het hele jaar hier niet te vinden zijn, enkel wanneer het de wedstrijden rond de klassieker zijn! Beetje opvallend he!! Dus als je echt van voetbal hield was je hier het hele jaar en discussierde je mee! Nu kom je voor mij gewoon schijnheilig over! Volgens mij heb ik hier eerder ook al op een normale manier gepost (eventueel kun je dit nagaan bij Nenam_tiL). Toen reageerde je ook al als een vat buskruit en konden we daarna wel de normale discussie voeren (dat waar een forum voor bedoelt is dus).
Kijk er zijn er zat die op een jennende manier hier komen maar als je even graaft kun je zien dat ik dat nog niet gedaan heb. Heb hier niet met `geuzennamen` lopen strooien of wat dan ook.
Ik zou het dus fijn vinden (doe je het niet ook prima) om een antwoord te krijgen op mijn vraag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:32 schreef rich Arnhem het volgende:Ik vraag me wel af hoe dit volgende week moet tegen Utrecht. Uitwedstrijd was al een doelpunten festijn. Wie zijn er nu nog als vervanging nu ook de laatste basis verdediger er niet bij is? Verdediging.... *Boilesen(hoop ik)********Blind(helaas)********van Rhijn(gelukkig nog)********vd Wiel(hoop ik)* |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:49 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Volgens mij heb ik hier eerder ook al op een normale manier gepost (eventueel kun je dit nagaan bij Nenam_tiL). Toen reageerde je ook al als een vat buskruit en konden we daarna wel de normale discussie voeren (dat waar een forum voor bedoelt is dus). Kijk er zijn er zat die op een jennende manier hier komen maar als je even graaft kun je zien dat ik dat nog niet gedaan heb. Heb hier niet met `geuzennamen` lopen strooien of wat dan ook. Ik zou het dus fijn vinden (doe je het niet ook prima) om een antwoord te krijgen op mijn vraag. We zullen het aan het eind van de week zien wie er zondag zullen spelen! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Verdediging.... *Boilesen(hoop ik)********Blind(helaas)********van Rhijn(gelukkig nog)********vd Wiel(hoop ik)* Dank Jack. vdWiel en Boilesen zijn nu nog geblesseerd dus wat als die niet "genezen" zijn? Dat was eigenlijk mijn vraag omdat ik dacht gehoord te hebben dat zij volgende week ook niet zouden halen. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja, kan wel 4 namen noemen maar er is nog een hele week! En met die brekebeentjes bij Ajax is geen dag hetzelfde! |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
v.d. Wiel van Rhijn F.de Boer Boilesen |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:54 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja, kan wel 4 namen noemen maar er is nog een hele week! En met die brekebeentjes bij Ajax is geen dag hetzelfde! Laat ik mijn vraag dan anders stellen: Wie komen er, naast "de basis", Van Rhijn en Blind nog voor het eerste in aanmerking? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 22:00 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Laat ik mijn vraag dan anders stellen: Wie komen er, naast "de basis", Van Rhijn en Blind nog voor het eerste in aanmerking? Niemand!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Volgende week de toto dan maar eens afwijkend invullen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is misschien een idee! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 21:53 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Dank Jack. vdWiel en Boilesen zijn nu nog geblesseerd dus wat als die niet "genezen" zijn? Dat was eigenlijk mijn vraag omdat ik dacht gehoord te hebben dat zij volgende week ook niet zouden halen. **Koppers(kan)*********Blind(helaas)*********van Rhijn(gelukkig nog)*********Anita(hoop ik)** |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Volgens Jan moesten we vaker de nul houden...missie geslaagd...wat heb ik aan zo'n PRIETPRAAT Jan????? HOU GEWOON JE WAFFEL, GEDRAAG JE ALS EEN KEREL EN PRESTEER!!!!!!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jan speelt soms te gemakzuchtig. Eens. Maar hij is slechts een van de weinige die het Ajax niveau aankan van het huidige team! |
|
|
|