|
|
de kromme2
|
|
|
Over Guidetti is al zoveel gezegd en terecht, maar wat een geweldenaar is die Claasie zeg. Ik zeg: mee naar de EK die gozert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2012 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehe...Geen gekke gedachte. Maar wel weer energiek terug graag. Dat is z'n kracht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Krijg je m straks aan barrels terug of zo. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Even naam juist spellen. dat heeft 'ie wel verdiend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Risico van roofbouw zit er wel in, bij dat ventje. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Nee, dan zit ie volgend seizoen bij Inter ofso. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Denk dat hij nog wel even blijft. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: dat mag ! voor 25 mil ! haha dan mag hij naar inter :P zijn wij gelijk schuldvrij ! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2012 - 23:40 schreef de kromme2 het volgende:Over Guidetti is al zoveel gezegd en terecht, maar wat een geweldenaar is die Claasie zeg. Ik zeg: mee naar de EK die gozert. sssttttttt! zometeen breng je Bertje op een gedachte..... |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
jezus! spel ze naam is goed man...
ipv... ? vaart, sneijder, strootman, van bommel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: inderdaad, dat is wel vervelend voor ons supporters, maar een zegen voor de club. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Denk niet, dat Jordy zo snel weg wil.........hij heeft het tenslotte prima naar z'n zin bij ons, wordt op handen gedragen (en terecht!), nee........zie hem niet zo snel gaan! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Hoop dat Jordy Clasie de nieuwe Mister Feyenoord wordt en zijn hele carrière bij ons blijft. En inderdaad, pas alsjeblieft de naam van/in deze topic aan. Getuigt van te weinig waardering voor deze geweldenaar. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: ja ik zie het, maar hoe doe ik dat ? Kan ik daar nog in ?
Want dat heeft ie zeker verdiend ;-) |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: heb gevonden hoe het moet en gecorrigeerd. In de euforie verkeerd gespeld he.
Sorry Jordy ! Mea culpa. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
verander de ook ff in het |
|
|