|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
mooie foto's d@@n! deze vind ik ook erg grappig:
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Deze vind ik zelf super
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens, echte blijdschap!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Prachtige foto's,Doe je een hoop moeite voor zie ik.Je ziet de wedstrijd echt door je lens... Hebben we het nog niet over de foto's die het net niet waren om te plaatsen denk ik. Complimenten! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, bij 3e serie, Vlaar met die microfoon. Klasse-plaat! Inlijsten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De trieste blik bij van Gangelen? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2012 - 10:47 schreef tomson het volgende:Prachtige foto's,Doe je een hoop moeite voor zie ik.Je ziet de wedstrijd echt door je lens... Hebben we het nog niet over de foto's die het net niet waren om te plaatsen denk ik. Complimenten! Dank je Ik heb een keuze gemaakt uit ruim 300 foto's |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
up anders kan ik hem straks niet weer vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2012 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
foto's Feyenoord-Vitesse
Het zijn er vandaag niet veel maar misschien kun je jezelf weer vinden Wil je een origineel stuur mij dan maar een pb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weer mooie foto's D@@n, het is je weer gelukt je kanon binnen te krijgen... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Ja zonder moeite zal alleen maar makkelijker gaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi zo beter voor ons want wij worden zo voorzien van prachtfoto's |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Zeker mooie foto's! Vooral de foto's waar je al die sjaaltjes in de lucht ziet. In een woord geweldig gewoon! |
|
|
|
|
Melanie '
|
|
|
haha, je kunt echt precies zien welke ik heb gemaakt bij Feyenoord - fietstas. dan zie je namelijk én t beveiligingsmensje én de boarding, haha. (:
btw, die van Guidetti met zn duimen omhoog tegen 020 blijft mijn favoriet, zelf gemaakt ofcourse (:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door Melanie ' -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 21:04 schreef Melanie ' het volgende:haha, je kunt echt precies zien welke ik heb gemaakt bij Feyenoord - fietstas. dan zie je namelijk én t beveiligingsmensje én de boarding, haha. (: btw, die van Guidetti met zn duimen omhoog tegen 020 blijft mijn favoriet, zelf gemaakt ofcourse (: Was jij ook op Varkenoord Zondag Melanie? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ja, ze was die stille meid, op de tribune ;) Volgens mij had ze het koud. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kwartje was al gevallen..... Hoi Melanie! :) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Melanie '
|
|
|
quote: had het inderdaad koud ja (: |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Je zou van mij een ton kunnen krijgen als je een foto hebt van die joden kop van verthongen na afloop van FEYENOORD 020 VIER-twee
Als ik nog chagrijnig ben denk ik aan deze wedstrijd en maakt me weer blij! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 18:10 schreef Wim2 het volgende:Je zou van mij een ton kunnen krijgen als je een foto hebt van die joden kop van verthongen na afloop van FEYENOORD 020 VIER-twee Als ik nog chagrijnig ben denk ik aan deze wedstrijd en maakt me weer blij! Sorry die heb ik niet jammer genoeg deze wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Melanie die het al dan niet koud had natuurlijk! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: haha ja dat vond ik ook toen ik ze maakte |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tenue'tjes nog brandschoon...haha |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goed zo Albert! Begint er al op te lijken! :) Edit:hoeveel ook alweer Wim? Aangepast:dacht eerst Henny,maar die was op zoek naar een foto van Melanie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Eh................................... Even denken hoor.
was het nou 4-2??
En was deze neus nou zo sip??
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 20:05 schreef tomson het volgende:Goed zo Albert! Begint er al op te lijken! :) Edit:hoeveel ook alweer Wim? Aangepast:dacht eerst Henny,maar die was op zoek naar een foto van Melanie... Zoektocht na rijp beraad gestaakt!
Maar toch maar geantwoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verstandig Henny,bijna net zo verstandig als je één na laatste post... |
|
|