|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat is ook weer waar! Maar toch blijf ik hopen op betere tijden! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:12 schreef Grasmaaier het volgende:we moeten met zn allen achter ajax gaan staan.. volgende week weer 4 basisklanten terug en oprollen die handel Tuurlijk blijf ik ook altijd achter AJAX staan.Maar word er wel moedeloos van.MIJN GEDULD RAAKT OP GRRRRRRRRRRRRRRR. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:13 schreef Guyt het volgende:[..] Tuurlijk blijf ik ook altijd achter AJAX staan.Maar word er wel moedeloos van.MIJN GEDULD RAAKT OP GRRRRRRRRRRRRRRR. volgende week 0-4 |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Tuurlijk ik ook ,het gaat vast goed komen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Was leuk in de Efteling? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Mag die jongen niet positief zijn? Is beter dan in het negatieve te blijven zitten lijkt mij??? |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
hahaha dat bedoel ik dus hier is meer kidsclub hier wens jullie s6 volgende week met ajax |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
NAC -AJAX 4-0 HAHAHAHAHAHAHA. We moeten wel reeel zijn hahahaha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Guyt -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ik negatief? Geloof dat ik zeer constructief iets aangedragen heb om Frank een steuntje in de rug te geven? Uit zichzelf gaat het niet veranderen hoor... of denk jij van wel? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Iets anders... klopt het dat de Boer Wouters niet heeft gefeliciteerd na de match? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:20 schreef Grasmaaier het volgende:[..] volgende week is de volledige defensie weer terug dus dan kun je weer normaal voetballen Denk je? Wanneer heeft Ajax voor het laatst écht een ploeg opgerold? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Laatste wedstrijd voor de winterstop. 4-0 tegen ADO Den Haag |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Even terughalen... was dat oprollen of vrij gelukkig naar 4-0 mogen lopen? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Zal wel loslopen denk ik kan het me iig niet meer herinneren. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ah, tegen tien van ADO... ja, dat was ff een topwedstrijd zeg. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ja dan kun je nog wel veel beter dan je tegenstander zijn ofniet soms? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Speelde Ebecillio en of Blind toen ook??? Dan was het gewoon 10 tegen 10 hoor.Als ze beide speelde had ADO toch stiekum een mannetje meer.Dus best knap van AJAX. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Daar ben ik te lui voor.Eigenlijk boeit het me ook niet het gaat erom wat er nu gebeurt bij AJAX. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:12 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] En áls ze het al begrijpen net de verkeerde uitleg meegeven... ter eer en meerdere glorie van zichzelf. ;-) Ach, dat is met alles zo: je kunt iets precies zó lezen als het jezelf het beste uitkomt. En dan heb je gelukkig weer een reden om te gaan lopen schelden, te vloeken en te ruziën... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wat NU bij Ajax gebeurt, gebeurt al een heel seizoen. Het zit niet goed en het zat niet goed. Een complete rol behang aan blessures, een team dat zwabbert en een coach die het ook niet meer weet. Daarbij dan ook nog eens een blater mét goede perscontacten die ook al een heel seizoen aan het klieren is... en we zijn er: ONRUST! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:35 schreef Pietje het volgende:[..] En dan heb je gelukkig weer een reden om te gaan lopen schelden, te vloeken en te ruziën... Óf huilie huilie doen om niets. ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: och moet jij ook weer even een kont schoonlikken |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Vrijheid van meningsuiting wil nog niet zeggen, dat iemand zich respectloos moet gaan gedragen en kan gaan lopen schelden en beledigen. Dat heeft niets, maar dan ook niets te maken met vrijheid van meningsuiting. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ben weer weg. Lekker even wandelen met mijn echtgenote door de sneeuw. Even afkoelen... Pfff |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:20 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ik negatief? Geloof dat ik zeer constructief iets aangedragen heb om Frank een steuntje in de rug te geven? Uit zichzelf gaat het niet veranderen hoor... of denk jij van wel? Ik roep ook niet dat jij negatief bent, maar lees het forum eens door! Die jongen is tenminste nog positief! Hopelijk krijgt hij gelijk! En er moet inderdaad iets veranderen! Hopelijk word er komende week veel duidelijk en gaat er eindelijk eens echt gewerkt worden! Want dat rollebollen word ik inmiddels ook spuugzut!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zo.. Wedstrijd een keer gemist, APIK's raad opgevolgd, heeft niet geholpen blijkbaar.. Jammer.. De Boer moet weer weg? Fijn.. Gaan we weer.. Aanschouw de vele nieuwe topics komende dagen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:35 schreef Pietje het volgende:[..] Ach, dat is met alles zo: je kunt iets precies zó lezen als het jezelf het beste uitkomt. En dan heb je gelukkig weer een reden om te gaan lopen schelden, te vloeken en te ruziën... Hey Pietje, leuk dat je er weer eens bent..
Van plan ook om wat langer te blijven?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk toch echt dat jij daar met Nenam betreft wel het toppunt van bent.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Had je nu ineens anders verwacht dan?? Kom op Ikkie niet zo naief he...:-] |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:51 schreef Guyt het volgende:[..] Ik moet je zeggen dat ik hele delen gemist heb dus dan was het niet spannend genoeg haha.Wat ik zag was vreselijk. We hebben nog ene lange weg te gaan, bouwen is het motto denk ik maar voor de komende tijd.. Hopelijk alles op bestuurlijk niveau weer rustig komend seizoen, dan kan de Boer laten zien dat ie wel degelijk een goede trainer gaat worden.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:56 schreef remco k het volgende:[..] We hebben nog ene lange weg te gaan, bouwen is het motto denk ik maar voor de komende tijd.. Hopelijk alles op bestuurlijk niveau weer rustig komend seizoen, dan kan de Boer laten zien dat ie wel degelijk een goede trainer gaat worden.. Ja en vier of vijf goeie aankopen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:56 schreef remco k het volgende:[..] We hebben nog ene lange weg te gaan, bouwen is het motto denk ik maar voor de komende tijd.. Hopelijk alles op bestuurlijk niveau weer rustig komend seizoen, dan kan de Boer laten zien dat ie wel degelijk een goede trainer gaat worden.. Ik hoop dat je gelijk heb maar heb dr weinig vertrouwen in. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Die aankopen kan je vergeten.Schijnt normaal te zijn/worden bij AJAX om op de laatste transferdag spelers los te weken.Laf is dat.Ze willen niet anders deden ze wel beter dr best.AJAX SUCKS. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal niet.. Toen dit seizoen begon was vrijwel iedere Ajacied ervan overtuijgd dat we veruit de beste selectie hadden, na 1500 blessures en veel van die spelers nauwelijk echt aan het werk te hebben gezien bakken die er ineens niks meer van... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet je wat het is, we kijken me z'n allen enkel naar de korte termijn en de volgende wedstrijd. Neem eens een voorbeeld aan Ferguson.. Begon in 86 bij MANU en won de eerste 4 seizoenen helemaal niks, werd er tot 2 keer toe bijna uitgeknikkerd en moet je nu zien?? Het heeft geen enkele nut om trainers te ontslaan.. de Boer is een trainers talent, daar zijn de meesten het wel over eens, hij heeft de juiste manier van voetballen voor ogen en ik vind dan ook echt dat we em moeten steunen.. Gaat alleen niet gebeuren want bij Ajax moet altijd alles gister en ieder seizoen dat we de CL niet winnen is een verloren seizoen..
We zijn gewoon te arrogant, oja en ook dat kost ons heel veel punten.. Iedereen wil altijd maar presteren tegen Ajax en dat hebben we met onze grote smoel volledig aan onszelf te danken. Wat hebben we de afgelopen 15 jaar nu gepresteerd??? Helemaal niks..
Sorry man, laat me weer even gaan, is niet naar jou bedoeld maar gewoon hoe ik over Ajax denk.. Whahahahaha.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 18:01 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat het is, we kijken me z'n allen enkel naar de korte termijn en de volgende wedstrijd. Neem eens een voorbeeld aan Ferguson.. Begon in 86 bij MANU en won de eerste 4 seizoenen helemaal niks, werd er tot 2 keer toe bijna uitgeknikkerd en moet je nu zien?? Het heeft geen enkele nut om trainers te ontslaan.. de Boer is een trainers talent, daar zijn de meesten het wel over eens, hij heeft de juiste manier van voetballen voor ogen en ik vind dan ook echt dat we em moeten steunen.. Gaat alleen niet gebeuren want bij Ajax moet altijd alles gister en ieder seizoen dat we de CL niet winnen is een verloren seizoen.. We zijn gewoon te arrogant, oja en ook dat kost ons heel veel punten.. Iedereen wil altijd maar presteren tegen Ajax en dat hebben we met onze grote smoel volledig aan onszelf te danken. Wat hebben we de afgelopen 15 jaar nu gepresteerd??? Helemaal niks.. Sorry man, laat me weer even gaan, is niet naar jou bedoeld maar gewoon hoe ik over Ajax denk.. Whahahahaha.. O geeft niet is goed hoor.Hoop toch nog op een stiekeme inhaalrace .Als het blessureleed een beetje voorbij is .Ik hoop dat er snel goeie terug komen. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 18:01 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat het is, we kijken me z'n allen enkel naar de korte termijn en de volgende wedstrijd. Neem eens een voorbeeld aan Ferguson.. Begon in 86 bij MANU en won de eerste 4 seizoenen helemaal niks, werd er tot 2 keer toe bijna uitgeknikkerd en moet je nu zien?? Het heeft geen enkele nut om trainers te ontslaan.. de Boer is een trainers talent, daar zijn de meesten het wel over eens, hij heeft de juiste manier van voetballen voor ogen en ik vind dan ook echt dat we em moeten steunen.. Gaat alleen niet gebeuren want bij Ajax moet altijd alles gister en ieder seizoen dat we de CL niet winnen is een verloren seizoen.. We zijn gewoon te arrogant, oja en ook dat kost ons heel veel punten.. Iedereen wil altijd maar presteren tegen Ajax en dat hebben we met onze grote smoel volledig aan onszelf te danken. Wat hebben we de afgelopen 15 jaar nu gepresteerd??? Helemaal niks.. Sorry man, laat me weer even gaan, is niet naar jou bedoeld maar gewoon hoe ik over Ajax denk.. Whahahahaha.. Alex Furgusen was al 14 jaar trainer voor hij naar ManU kwam, werd al 4x kampioen met aberdeen en won bekers en europacup2 . Dus die had zich al bewezen, en maakte geen beginnersfouten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 18:23 schreef sebas79 het volgende:[..] Alex Furgusen was al 14 jaar trainer voor hij naar ManU kwam, werd al 4x kampioen met aberdeen en won bekers en europacup2 . Dus die had zich al bewezen, en maakte geen beginnersfouten Nee die deed weinig fout in zijn eerste 4 jaar bij Manu, daarom wonnen ze ook helemaal niks en stonden ze op een gegeven moment zelfs 12e in de competitie..
Het gaat erom dat je niet kan bouwen aan een team/club als je constant mensen veranderd.. Ja de Boer maakt fouten, dat klopt, maar het is de eerste trainer bij Ajax sinds tijden die herkenbaar probeert te spelen. En veel mensen uit de top van het wereldje schatten hem als trainerstalent heel erg hoog in..
Volgens mij heeft Ajax de laatste jaren wel genoeg talenten laten vertekken.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 18:27 schreef remco k het volgende:[..] Nee die deed weinig fout in zijn eerste 4 jaar bij Manu, daarom wonnen ze ook helemaal niks en stonden ze op een gegeven moment zelfs 12e in de competitie.. Het gaat erom dat je niet kan bouwen aan een team/club als je constant mensen veranderd.. Ja de Boer maakt fouten, dat klopt, maar het is de eerste trainer bij Ajax sinds tijden die herkenbaar probeert te spelen. En veel mensen uit de top van het wereldje schatten hem als trainerstalent heel erg hoog in.. Volgens mij heeft Ajax de laatste jaren wel genoeg talenten laten vertekken.. Herkenbaar spelen ?????? Ben blij dat jij het tenminste nog herkend . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lezen is ook een vak, hij probeert herkenbaar te spelen. Dat het niet lukt kan een blinde nog wel zien.. Sterker nog dat zien een hele hoop blinden, ik hoor iedereen zeiken over de Boer en de selectie, maar behalve aankopen doen en de Boer eruit hoor ik niemand met echte oplossingen, iedereen roept maar wat en kiest voor de makkelijke weg.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Met proberen word je geen kampioen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee klopt, maar als je iets wilt zul je moeten proberen dat te bereiken toch...
Hoe dan ook, zou werkelijk niet inzien waarom het beter zou gaan zonder de Boer.. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ben blij dat jij zo veel verstand van mensen en voetbal hebt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 20:44 schreef Henny het volgende:[..] Gelukkig wel, maar het forum is daar zo eensgezind en saai vanavond. En niemand heeft me daar beticht van het hebben van tyfus, Apik wel, vandaar nog even een vriendelijke groet terug. de kakkerlakken komen weer uit alle naatjes en kiertjes gekropen.......nah die apik toch man?????ik vind het nog wel netjes wat hij je zei eigenlijk...... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ik ook hoor. Had alleen best wat moeite om wakker te worden na gisteren. Was iets te lang blijven hangen in het café, was erg gezellig. Biertje te veel op, je kent het wel. Nou, tot de volgende keer maar weer. Tegen Nac moet het wel lukken hoor, want dat stelt echt niets voor. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 09:52 schreef Henny het volgende:Ik ook hoor. Had alleen best wat moeite om wakker te worden na gisteren. Was iets te lang blijven hangen in het café, was erg gezellig. Biertje te veel op, je kent het wel. Nou, tot de volgende keer maar weer. Tegen Nac moet het wel lukken hoor, want dat stelt echt niets voor. Leuk dat je dat zegt Henny maar wat stelt Utrecht momenteel voor.Utrecht heeft na de 6-4 bij hun geen wedstrijd meer weten te winnen.Het thuisvoordeel voor AJAX werkt ook niet meer.Nu moet je uit naar NAC.Nee op het moment kan iedereen van AJAX winnen. |
|
|
|