|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hi Remco. Ik kijk het even aan ;-) Wie weet... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 11:14 schreef Guyt het volgende:[..] Leuk dat je dat zegt Henny maar wat stelt Utrecht momenteel voor.Utrecht heeft na de 6-4 bij hun geen wedstrijd meer weten te winnen.Het thuisvoordeel voor AJAX werkt ook niet meer.Nu moet je uit naar NAC.Nee op het moment kan iedereen van AJAX winnen. Iedereen kan idd van Ajax winnen ....iedereen ziet nu hoe onthutsend zwak ze voetballen....Heerenveen- Roda gezien...daar werd gestreden voor elke cm... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou leuk zijn kerel.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 18:36 schreef remco k het volgende:[..] Lezen is ook een vak, hij probeert herkenbaar te spelen. Dat het niet lukt kan een blinde nog wel zien.. Sterker nog dat zien een hele hoop blinden, ik hoor iedereen zeiken over de Boer en de selectie, maar behalve aankopen doen en de Boer eruit hoor ik niemand met echte oplossingen, iedereen roept maar wat en kiest voor de makkelijke weg.. Waarom zou je de makkelijke weg niet nemen als je weinig talenten hebt kan je weinig bouwen,of wachten we op de F jes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:15 schreef nora het volgende:[..] Waarom zou je de makkelijke weg niet nemen als je weinig talenten hebt kan je weinig bouwen,of wachten we op de F jes. Bullshit, we kunnen prima bouwen, enkel is het gewoon heel moeilijk om te presteren als je iedere week weer andere spelers moet inpassen, of als je moet spelen met maar 3 beoogde basisspelers..
We hebben aardig wat talent, enkel kun je niet van al die talenten verwachten dat ze er samen nu al staan, talenten moeten beter worden aan de hand van ervaren spelers. Als een talent nu een foutje maakt is er niemand die dat kan goedmaken, en daardoor wordt iedere speler onzeker en gaan ze er zeker niet beter van voetballen, tel daar de fluitconcerten van het publiek bij op en de dramacirkel is rond.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Regerend landskampioen, en de ED is nog niet voorbij, hoe ga je reageren als we boven jullie eindigen?? Off ben je er zo 1 die zich dan niet meer laat zien. |
|
|
|