|
|
Johnqqqq
|
|
|
Nou wat dacht je van vermeer oprotten, wat een onrustige kikker is dat zeg :P
btw commentaar is kut |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
HAAL DIE KEEPER ERUIT GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE BOER WORD GVD WAKKER MET JE OPSTELLINGEN!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
dat is echt te treurig voor woorden! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Verdediging staat gewoon slecht bij tegendoelpunt, Vermeer doet wat hij moet doen maar heeft pech dat de bal verkeerd valt. Anders had Demouge hem gewoon ingekopt. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:14 schreef AFCA MARCO het volgende:HAAL DIE KEEPER ERUIT GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE BOER WORD GVD WAKKER MET JE OPSTELLINGEN!!! relax ff man!
ben je zo gauw pissed?
haal die twee letters weg pik! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Totaal geen dreiging in ons spel |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Cillesen is niet geblesseerd en lodeiro en lukoki ook. Alweer SIem de jong in de spits? Waarom Theo janssen in basis? Hou toch op man ik roep al weken dat die opstelling niks is |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Alleen dreiging op het forum.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
weer verlies , ach ja het seizoen was toch al over |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Frank de Boer ziet het niet en de spelers kunnen niet! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
volgend jaar beter dan maar |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
tweede helft, bully 3 x en 1 x vermeer (pingel) |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
ik bedoelde vermeer sorry pff,
DRAMATISCH AJAX!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Wat ik niet snap hoezo haalt ajax niet zo een joshua john die nu bij twente zit, Ohnee we hebben ebiliclio WAT EEN MOnGooltje |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Maar we hebben wel lekker voor JC gezongen... |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
Totaal geen aanvallend spel alleen tikkie terug tikkie breed. Verliezen we deze moeten we maar kijken voor plaats 5 ofzo |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
PFFF ik word hier zo gek van. Week in week uit dat de trainer in mijn ogen toch echt de foute keuzes maakt. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ik wordt iedere zondag depri van ajax , eerst maar eens een krat bier opzuipen |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: ik ben al aan me 2e pakkie peuken bezig vandaag |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:20 schreef afwasbaar het volgende:Totaal geen aanvallend spel alleen tikkie terug tikkie breed. Verliezen we deze moeten we maar kijken voor plaats 5 ofzo plaats 6 t/m 8 met een beetje geluk |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Pfff wat mis ik Derk....lorenzo bakt er weer niets van......en waarom staat lodeiro niet gewoon in de basis. Vermeer weer aan het blunderen.....ik zie ajax vandaag helaas verliezen |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
0-1 wat een armoedig zooitje spelers ajax het lachterje van de eredivisie dit is onze toekomst ben je klaar mee de boer is niks en t wordt ook voorlopig helemaal niks s6 afca en andere supporters groeperingen je bent nu in de arena loop is met paar duizend man richting de ereloge dan zingen john cruyff |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Als Vermeer komende Zondag weer in de basis staat kan ik Frank niet meer serieus nemen. Wat een circusartiest is die vent. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ronald 1960 - zondag 29 januari 2012 - 15:13 quote deeplink
quote: Op zondag 29 januari 2012 - 14:54 schreef amsterdammer113 het volgende:
[..]
EENS!!!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!
dat is een feit! een statement*** |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Op eredivisie live lachen ze ons zelfs al uit |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:25 schreef Henny het volgende:Ronald 1960 - zondag 29 januari 2012 - 15:13 quote deeplink quote: Op zondag 29 januari 2012 - 14:54 schreef amsterdammer113 het volgende: [..] EENS!!!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!! dat is een feit! een statement*** Nog steeds een statement? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Wat een drama weer man man! KUT de Boer! Week in week uit weet ie er weer niks van te maken! Wat een ellende! Geen wintertransfers nodig joh selectie is goed genoeg!Waar is lodeiro? Sorrero? Bully? Cillissen? Ebecillio,Blind,Vermeer, Ebecillio, Janssen, Enoh wat een drama! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
in het begin heb ik al voorspeld dat we met vermeer elke wedstrijd een tegen doelpunbt zouden krijgen !!! wanneer wordt de boer wakker !! eruit die gozer dammmm !!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:25 schreef Hummel10 het volgende:Wat een drama weer man man! KUT de Boer! Week in week uit weet ie er weer niks van te maken! Wat een ellende! Geen wintertransfers nodig joh selectie is goed genoeg!Waar is lodeiro? Sorrero? Bully? Cillissen? Ebecillio,Blind,Vermeer, Ebecillio, Janssen, Enoh wat een drama! Helemaal mee eens. Ik zeg gooi de Boer er ook maar uit. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
enoh is nog wat voor te zeggen,zeker tegen utrecht. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Niet geheel onterecht! 3 de ster binnen we hoeven schijnbaar niet meer te winnen!Wat een kut selectie is er over door al die blessures |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Een ploeg die zonder idee in het veld staat, is onvoldoende gecoached en/of weggezet door de trainer. En dat is maar één iemand: de Boer. Genoeg geteerd op z'n toevallige titel... wegwezen nu. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: je hebt toch gvd Gillesen |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
heel Ajax: WORDT WAKKER!!!
aan vermeer: ROT GVD OP!!! WAT EEN KUT KEEPER!! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
enoh bij gebrek aan beter !!! pffff echt diep triest ajax ontwaardig dit! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja inderdaad kan El ham ook weer spelen;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:15 schreef moa het volgende:Verdediging staat gewoon slecht bij tegendoelpunt, Vermeer doet wat hij moet doen maar heeft pech dat de bal verkeerd valt. Anders had Demouge hem gewoon ingekopt. Heb jij wel een s gehoord van een bal weg stompen of vangen ??? |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:Een ploeg die zonder idee in het veld staat, is onvoldoende gecoached en/of weggezet door de trainer. En dat is maar één iemand: de Boer. Genoeg geteerd op z'n toevallige titel... wegwezen nu. Met spelers van dit niveau kan je ook nietveel verw88 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik weet niet meer wat ik moet denken, vond de jonkies wel inzet tonen, maar het crieert werkelijk helemaal niets! tempo vaak te laag, en dan komt circus vermeer weer aandrijven! jesus wat is dat toch, staat gewoon dik verdiend 1-0 voor utrecht, en zie het ook niet veranderd gaan worden! sowiezo de jong lini terug en buly erin en ook mickey maar laten spelen! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: Precies!!! we hebben gewoon een te slechte selectie zeker met de blesures nou ! De boer maakt wekelijks wel een fout na mijn mening , hij steld vermeer op! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: wel ja joh trap ze er allemaal uit tjonge jonge wat een kortzichtige mensen hier |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Aad en bruggink slaan de spijker op zn kop bij eredivisie live. Ajax mist gewoon kwaliteit en is zielig om te zien. Stadion leeg, supporters geloven het allemaal wel en zijn ajax moe. Dit is toch niet meer goed te praten! De boer zn positie moet misschien toch maar besproken worden. Week in week uit met dezelfde kutspelers starten. Vermeer kost je punten! Ebicilio, met zn nieuwe Neymar look, de loser van de eredivisie in mijn ogen. Speel GVD met Bulykin!! Is toch afgelopen maanden gebleken dat Ajax alleen scoort als hij in de spits staat. Dit moet de texhnische staf toch ook zien...?? Ajax in al de magere jaren van afgelopen decennium nog nooit zo diep gezonken!! Totale aanfluiting!!! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
Buly erin, micky erin en vermeer eruit voor Cilessen dan kuneen we er nog wat van maken |
|
|
|