|
|
Guyt
|
|
|
quote: ???? Ja hoor daar win je de oorlog mee hahahahaha. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Hij heeft nu wel duidelijk gemaakt dat hij zijn spelers niet goed neerzet en niet kan motiveren |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
toch gaan we winnen klerelijers:P |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote: Speelt tegen utrecht 2 he!! Daar moet ook dit Ajax in eigen huis van winnen. En al helemaal na de aanfluiting in Utrecht afgelopen jaar. Maar goed Vermeer schenkt Utrecht in beide potten goals... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:33 schreef Gruber het volgende:Aad en bruggink slaan de spijker op zn kop bij eredivisie live. Ajax mist gewoon kwaliteit en is zielig om te zien. Stadion leeg, supporters geloven het allemaal wel en zijn ajax moe. Dit is toch niet meer goed te praten! De boer zn positie moet misschien toch maar besproken worden. Week in week uit met dezelfde kutspelers starten. Vermeer kost je punten! Ebicilio, met zn nieuwe Neymar look, de loser van de eredivisie in mijn ogen. Speel GVD met Bulykin!! Is toch afgelopen maanden gebleken dat Ajax alleen scoort als hij in de spits staat. Dit moet de texhnische staf toch ook zien...?? Ajax in al de magere jaren van afgelopen decennium nog nooit zo diep gezonken!! Totale aanfluiting!!! Inderdaad en ingrijpen met wintertransfers ho maar! De Boer ongeschikt! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Vind het een goede speler met altijd 200procent inzet |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
Ajax wordt het nieuwe Feyenoord van de afgelopen jaren. Bestuurlijke onrust en geen kwaliteit. Spelers zullen ook minder snel geneigd zijn om naar Ajax te komen en sponsors zullen minder snel instappen. Er zijn natuurlijk wel blessures maar dat zijn ook geen toppers. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
En wat hebben al die andere spelers dan gedaan dat die wel het verschil kunnen maken ok vermeer maakt een fout so what kan iedereen hebeuren en geloof me ik zie liever ook geen ebicillio maar er is simpelweg niks anders |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
Geef die imbecilio maar meteen rood voegt toch geen reet toe! |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ben jij depressief ofzo???? Ga lekker een andere club met die kakkerlakken vergelijken man, flikker dan op hier!! Dadelijk verliezen die havenslaven toch met 3-0 bij NEC heb er nu al zin in. |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
Goed zo koppers van je afslaan die tering utrechters. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Trouwens heeft lorenzo 1 goeie bal gegeven vandaag :P vooruit dan wel te verstaan |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ben jij depressief ofzo???? Ga lekker een andere club met die kakkerlakken vergelijken man, flikker dan op hier!! Ik wilde het niet zeggen, maar de situatie zoals die nu is lijkt wel op de situatie waarin mijn Feyenoord heeft verkeerd in de afgelopen seizoenen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Sopcast eventjes downloaden en dan the 13th stream nemen. Perfect beeld en gratis te fixen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Sopcast
>> 13th Stream |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Maar had liever een goed Ajax gehad. ;-) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: www.eredivisie.nl koop een code en claim naderhand dat je niet goed hebt kunnen kijken krijg je een extra code ;)
btw zometeen suljemani voor EBICILIO als die dan ozbiliz eruit haal wor ik gek, ik kan die humberto hanekam niet meer zien |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:40 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Hij heeft gelijk. En wat lig je iedereen weg te jagen hier mafkees! FLIKKER ZELF OP!! ben je nu trots op jezelf? Jippie, ik heb het voor darwin opgenomen!!!! jooooohooooo!!!!
Als jij ook vind dat AJAX op de kakkerlakken lijkt, ga dan lekker weg hier ook, het is geen order, gewoon een tip!
Ga je lekker door, moet je zelf weten, maar het is een Ajax-forum, en dus is het niet de bedoeling dat je hier alleen maar loopt te zeiken op AJAX!
Frank rot op/////hele selectie is brandhout///////iedereen boycotten.........sick minded FUCKERS!!!
Ooit gehoord van CLUBLIEFDE?? nee he? te jong voor jullie zeikerds!
Ik poep op gasten als jullie!
Zeg straks ook nog ff, "ik hoop gewoon dat we verliezen" |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:45 schreef moa het volgende:[..] Ik wilde het niet zeggen, maar de situatie zoals die nu is lijkt wel op de situatie waarin mijn Feyenoord heeft verkeerd in de afgelopen seizoenen. Ja en daar je vrolijk van? Is toch doodnormaal dat zulke reacties gepost worden? Ajax = helemaal verrot van de boven tot onder. Het bestuur is walgelijk De trainer maakt verschrikkelijke keuzes en kan zijn spelers niet motiveren en de kwaliteit van de jeugdopleiding word ook meteen even blood gelegd en die is dus ook beneden peil! Lekker zo doorgaan zou ik zeggen |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Het enige wat onze buitenspelers kunnen is gaten dicht lopen, in ons nadeel |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] ben je nu trots op jezelf? Jippie, ik heb het voor darwin opgenomen!!!! jooooohooooo!!!! Als jij ook vind dat AJAX op de kakkerlakken lijkt, ga dan lekker weg hier ook, het is geen order, gewoon een tip! Ga je lekker door, moet je zelf weten, maar het is een Ajax-forum, en dus is het niet de bedoeling dat je hier alleen maar loopt te zeiken op AJAX! Frank rot op/////hele selectie is brandhout///////iedereen boycotten.........sick minded FUCKERS!!! Ooit gehoord van CLUBLIEFDE?? nee he? te jong voor jullie zeikerds! Ik poep op gasten als jullie! Zeg straks ook nog ff, "ik hoop gewoon dat we verliezen" Jonge ga lekker verder dromen en stop met Frank de boer pijpen. Die kerel is ONGESCHIKT en de spelers zijn 10x niks. Dat zag je toch vorige week ook? toen was het weer PRIJS IN DE KUIP |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:33 schreef Gruber het volgende:Aad en bruggink slaan de spijker op zn kop bij eredivisie live. Ajax mist gewoon kwaliteit en is zielig om te zien. Stadion leeg, supporters geloven het allemaal wel en zijn ajax moe. Dit is toch niet meer goed te praten! De boer zn positie moet misschien toch maar besproken worden. Week in week uit met dezelfde kutspelers starten. Vermeer kost je punten! Ebicilio, met zn nieuwe Neymar look, de loser van de eredivisie in mijn ogen. Speel GVD met Bulykin!! Is toch afgelopen maanden gebleken dat Ajax alleen scoort als hij in de spits staat. Dit moet de texhnische staf toch ook zien...?? Ajax in al de magere jaren van afgelopen decennium nog nooit zo diep gezonken!! Totale aanfluiting!!! Dat van een leeg stadion is bekend. Zo gauw het slecht gaat komt de helft al niet meer opdagen. Als je wint heb je vrienden als je verliest ineens een stuk minder. Dat gaat bij Ajax wel heel erg op. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Respect voor feyenoord hier zit de arena na half jaar slecht voetbal halfvol maar daaar had je gewoon iedere week volle kuip |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:50 schreef soccer het volgende:[..] Dat van een leeg stadion is bekend. Zo gauw het slecht gaat komt de helft al niet meer opdagen. Als je wint heb je vrienden als je verliest ineens een stuk minder. Dat gaat bij Ajax wel heel erg op. Denk je dat dat het probleem is? Ik denk dat heel veel mensen walgen van hun eigen AJAX en dus lekker thuis blijven. |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
idd marco de club is niet ziek maar doodziek en met wat er van de week staat te gebeuren 7 feb en 10 feb zijn wij onze club kwijt ten have en co blijven zitten met van gaal dr bij dit ajax is niet aan te zien wat een armoedige benden verliezen van utrecht hoe diep kunnen we zinken zou zeggen frank de boer dr uit en trainer met pit en discipline dr in en wat oudere spelers dr bij halen |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
De Boer!!!!! Zet nu GODVERDOMME BULYKIN ERIN!!!!!!! Wacht niet tot de 80ste minuut!!!! We motten er nog minstens 2 inleggen!!! Waar de FUCK is de Boer mee bezig! BULYKIN NU!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Misschien kunnen we met handicap gaan spelen... dat Utrecht met één speler minder gaat spelen dus? Wordt het misschien nog een wedstrijd... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:45 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Sopcast eventjes downloaden en dan the 13th stream nemen. Perfect beeld en gratis te fixen. thanks! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] NAMAAK, dat ben je! Maak een spandoek man, wees trots op je zielige mening! We moeten allemaal met jouw meepraten en dan vind je alles prima dat is duidelijk. Dat noem ik nou zielig. |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
Blijkbaar begrijp jij niet wat een forum inhoudt en als je nou zo'n grote ajaxfan bent waarom zit je dan niet in de arena?
Blijkbaar is jou liefde nou niet zo groot en kun je alleen maar wat loze kreten roepen
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] ben je nu trots op jezelf? Jippie, ik heb het voor darwin opgenomen!!!! jooooohooooo!!!! Als jij ook vind dat AJAX op de kakkerlakken lijkt, ga dan lekker weg hier ook, het is geen order, gewoon een tip! Ga je lekker door, moet je zelf weten, maar het is een Ajax-forum, en dus is het niet de bedoeling dat je hier alleen maar loopt te zeiken op AJAX! Frank rot op/////hele selectie is brandhout///////iedereen boycotten.........sick minded FUCKERS!!! Ooit gehoord van CLUBLIEFDE?? nee he? te jong voor jullie zeikerds! Ik poep op gasten als jullie! Zeg straks ook nog ff, "ik hoop gewoon dat we verliezen" |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
FRANK DE BOER///////GOEIE TRAINER///////HELD!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
LET'S GO AJAX, LET'S GO!!! |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
vrije schietkans voor die snijdert, die denkt als ik de bal gewoon richting het doel ram is het met vermeer toch altijd een doelpunt |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: een "uitknop" OMFG! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Zit ik op het kakkerlakken forum hier??????????????? Wat een stakkers zeg.....pffffffffff Zal het aan ons liggen of toch aan jouw? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
even ter relativering: er staan maar 3 a 4 1e keus spelers in t veld. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ALS ECHTE SUPPORTER, SCHAAM JE JE NIET! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ja, probeer 'm eens. Acht secondes indrukken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: lijkt me duidelijk, met je respect babbels richting rotjeknor......
Heb ik nix mee te maken dacht ik? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: ik schaam me wel, voor sukkels zoals jij |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Dat weet iedereen. Daar kun je Frank ook niet op afrekenen, maar de keuzes die hij maakt zijn volslagen idioot als je toch dat dit WEKELIJKS niet werkt met spelers als Ebecilio en Vermeer |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Stoer man, ik mag je van Boudewijn niet uitnodigen, dan ben ik voor altijd weg hier, maar als je zo stoer bent......PLEASE........... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] lijkt me duidelijk, met je respect babbels richting rotjeknor...... Heb ik nix mee te maken dacht ik? Respect babbels? Heb je je valium al gehad? |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
pff, blijkbaar is die keeper van kutrecht bijna even slecht als die van ons |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 13:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Stoer man, ik mag je van Boudewijn niet uitnodigen, dan ben ik voor altijd weg hier, maar als je zo stoer bent......PLEASE........... Internet hooligan hoor :) doe maar stoer achter je computertje |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K