|
|
john oost oud f side
|
|
|
wordt beetje ziek van die gasten hier marco als er e4rgens knokken is zie onze m gabber picornie gaan wij als oud f siders wel op pad en blijven ook bij elkaar lopen niet weg zie beverwijk wat ons wel onze gabber t leven heeft gekost dan wordt ik van deze jonge gassies kotsmisselijk achter de pc grote bek jullie zijn welkom hier bij me maar helaas geen eentje die durft losersssssssss |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Ben ik blij dat ik mijn ballen niet heb zitten afvriezen in die kut Arena vandaag. Wat een waardeloze wedstrijd. Kijk, dat ze dit seizoen kwalitatief geen reet voorstellen wisten we al, maar dat het zo diep kan zinken. Geen enkele fatsoenlijke voorzet, 1 schot op doel en bovenal, totaal geen bezieling en passie. Elke club in de eredivisie die zijn mouwen opstroopt kan van Ajax winnen, thuis en uit. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:27 schreef Oceanu het volgende:[..] Oh nee joh. Had ik al licht ingecalculeerd. Dat gedoe van: Ik ben beter dan jij en kom maar bij me langs en kijken hoe je de deur uit gaat en zo. Kleutergedrag vind ik dat. En daarbij het gezeik dat De Boer nu echt weg moet. Hij wordt van alle kanten tegen gewerkt en heeft nog amper een halve selectie over maar moet nu wel oprotten. Vind ik irritant. Tja, je hebt helemaal gelijk man! Snap ook niet wat De Boer allemaal doet, maar om te roepen dat hij moet oprotten gaat mij te ver! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Zet 'm van mijn part naast de Boer. Die verzuipt op dit moment... |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
thxs amsterdammer113 daar is t allemaal mee begonnen vak F in de meer weten al die gasten hier |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ik heb respect voor de gasten van de F-Side die wekelijks met hun blote basten de spelers staan toe te zingen. Voor mensen die zich schuldig maken aan zinloos geweld heb ik natuurlijk geen enkel respect. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
zieliger dan dit kan niet .. 0-2 verliezen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAAAL!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Misschien iemand met meer ervaring. |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
nee ikke tikkie geen respect voor stadion verbod maar respect waar julie nu supporter van zijn vakF uit de meer de F side eikel jij begrijpt er helemaal geen klote van je zat ik 76 zeker nog in je jonge heer van je pa |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
kan iedereen hier niet ff kappen met dat zielige ruzie zoeken onderling. Je zit allemaal achter je pc of iphone. Lul gewoon over die wedstrijd en kap met dat zielige elkaar thuisuitnodigen en erbij zeggen je durft toch niet te komen en dan ben je een loser! Waar gaat het over man! Je zit op een forum. Lul gewoon over die dramatische pot en het dieptepunt van Ajax. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kijk, en dat zijn pas ideeen! Maar het is echt niet enkel de schuld van De Boer dat het dramatisch gaat! Er zijn zoveel factoren! De Boer is medeschuldig, maar zelfs de beste trainers zouden verzuipen in deze malaise! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar ook die zal verzuipen in de malaise die nu gaande is!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:29 schreef john oost oud f side het volgende:thxs amsterdammer113 daar is t allemaal mee begonnen vak F in de meer weten al die gasten hier Ik weet het man! Maar ga dat hier verder niet bespreken! Mensen begrijpen dat toch niet! |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
kapitein gruber je komt net binnen bemoei je dr ff niet mee heb ff iets met aantal eikels hier dus hou ff je grote bek dicht |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Quickboys is mijn club. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik weet het man! Maar ga dat hier verder niet bespreken! Mensen begrijpen dat toch niet! Niet op de manier zoals hij het vertelt. Ik heb me altijd erg vermaakt hoor in F. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Wat een no brainers hier zeg er is geen enkele trainer die deze ploeg aan het voetballen krijgt en daar kan niemand iets aan doen zolang die bobo's daar zitten geef cruijf de macht en binnen 4 jaar is ajax weer als vanouds |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Daarin mag jij van mening verschillen Guyt. Ajax is ZIEK, maar denk zelfs dat Co Ajax niet beter kan krijgen nu!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:36 schreef swennos het volgende:Wat een no brainers hier zeg er is geen enkele trainer die deze ploeg aan het voetballen krijgt en daar kan niemand iets aan doen zolang die bobo's daar zitten geef cruijf de macht en binnen 4 jaar is ajax weer als vanouds No brainers???? Omdat we niet dezelfde gedachten als jou hebben. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:37 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Daarin mag jij van mening verschillen Guyt. Ajax is ZIEK, maar denk zelfs dat Co Ajax niet beter kan krijgen nu!! Van Gaal. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kijk, en dat zijn pas ideeen! Maar het is echt niet enkel de schuld van De Boer dat het dramatisch gaat! Er zijn zoveel factoren! De Boer is medeschuldig, maar zelfs de beste trainers zouden verzuipen in deze malaise! Joh, je weet ook wel dat ik Frank niet zou willen slachtofferen voor dit falen. Het wordt nu alleen pijnlijk (heel pijnlijk) duidelijk dat hij de ervaring mist om hier iets werkends van te krijgen. Het zou jammer zijn wanneer ook hij te vroeg voor de leeuwen geworpen blijkt te zijn. |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
was 1 grote vriendenclub die de F side hebben opgericht voetbalden zelf als team bij voorland achter het stadion waren mooie tijden wisten van elkaar wat we aan elkaar hadden liepen nooit weg als er knokken was en nog niet kan ik van veel supporters niet zeggen en heb ik het over de afca |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Joh, je weet ook wel dat ik Frank niet zou willen slachtofferen voor dit falen. Het wordt nu alleen pijnlijk (heel pijnlijk) duidelijk dat hij de ervaring mist om hier iets werkends van te krijgen. Het zou jammer zijn wanneer ook hij te vroeg voor de leeuwen geworpen blijkt te zijn. Klopt. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Stoer, maar we hebben het hier over voetbal. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:34 schreef john oost oud f side het volgende:kapitein gruber je komt net binnen bemoei je dr ff niet mee heb ff iets met aantal eikels hier dus hou ff je grote bek dicht Ok sorry linkerd!! Wat moet jij een kleine zandbak gehad hebben vroeger zeg. Ben je nu ook boos op mij? Ga je mij nu ook bij je thuis uitnodigen? Neem toch aan dat je een volwassen vent bent als je bij de fside oprichting betrokken was. Dan zal je er wel balen dat je in je huidige leventje niet meer gaaf doet in het stadion maar achter je computerschermpje mensen uitdaagd. Echt heel gevaarlijk! Ook nog een mening over de 0-2 of dat niet? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Joh, je weet ook wel dat ik Frank niet zou willen slachtofferen voor dit falen. Het wordt nu alleen pijnlijk (heel pijnlijk) duidelijk dat hij de ervaring mist om hier iets werkends van te krijgen. Het zou jammer zijn wanneer ook hij te vroeg voor de leeuwen geworpen blijkt te zijn. Tja, Frank kreeg vorig jaar de groep en was de man die Ajax kampioen maakt! Nu is het 1 groot drama. Teveel gezeik en ik wil eigenlijk niet weten hoe er op dit moment bovenin binnen Ajax wordt gecommuniceerd. Hierdoor word Frank zwaar gedupeerd. Er zijn weinig trainers die dit zooitje op dit moment op de rails gaan krijgen! Namen als Co en Louis worden geroepen omdat ze altijd met strakke hand regeerden, maar denk zelfs dat zij hier niets mee kunnen! Zij hadden de afgelopen jaren teams onder zich die vele malen beter zijn dan Ajax! Er is gewoon een groot verschil bij Ajax tussen de basis en het reserveteam! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:39 schreef john oost oud f side het volgende:was 1 grote vriendenclub die de F side hebben opgericht voetbalden zelf als team bij voorland achter het stadion waren mooie tijden wisten van elkaar wat we aan elkaar hadden liepen nooit weg als er knokken was en nog niet kan ik van veel supporters niet zeggen en heb ik het over de afca Pfffff........ Is er nog iets anders wat jou bezig houdt behalve vechten en niet weglopen ?? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: hahaha ja indd erg imposant al die verhalen |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Welke verhalen ?? Hij zegt iedere keer hetzelfde. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Was in de tijd van Louis ook, écht waar. Kijk maar na wat er toen op de bank zat...
Verheugt me trouwens weer eens een normale discussie met je te hebben... en nog over voetbal ook! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Dit zijn nou de supporters. Als je volgende week bij nac punten laat liggen zitten er de volgende wedstrijd tegen nec nog zo'n 20000 supporters. De rest komt alleen als het goed gaat. Dan roepen ze dat ze ajax supporter zijn. Gaat het slecht dan kraken ze de club af. Dan kun je beter Feyenoord supporters hebben die blijven ALTIJD komen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:44 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Was in de tijd van Louis ook, écht waar. Kijk maar na wat er toen op de bank zat... Verheugt me trouwens weer eens een normale discussie met je te hebben... en nog over voetbal ook! Klopt, alleen toen gebeurde het nooit dat zo ongveer de hele as uit het elftal miste. |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
wil wel over voetballen praten hoor was ik ook mee begonnen maar dan komen dr van die gatsen die alles ff willen weten wie ik ben of waar ik een stadionverbod voor heb gehad datr is mijn pakkie aan toch en dat ik dan iemand uitnodig voor een bakkie bier te komen halen maar niemand durft te komen tja dan zit je dus ff bij de verkeerde iedereen is welkom hier |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: hij is zo oud zal nog wel lp s hebben |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:44 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Was in de tijd van Louis ook, écht waar. Kijk maar na wat er toen op de bank zat... Verheugt me trouwens weer eens een normale discussie met je te hebben... en nog over voetbal ook! Maar toen was een heel elftal niet geveld door blessures en was er binnen Ajax altijd een speler die weer opstond! Tegenwoordig hebben we voorin Eriksen rondlopen! Die jongen is niet de persoon die de kar gaat trekken! Evenmin als Janssen! Er is niemand binnen Ajax die het zooitje wakker maakt! Daar zit het grote verschil tussen de tijd van Van Gaal en de tijd van De Boer! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:44 schreef soccer het volgende:[..] Dit zijn nou de supporters. Als je volgende week bij nac punten laat liggen zitten er de volgende wedstrijd tegen nec nog zo'n 20000 supporters. De rest komt alleen als het goed gaat. Dan roepen ze dat ze ajax supporter zijn. Gaat het slecht dan kraken ze de club af. Dan kun je beter Feyenoord supporters hebben die blijven ALTIJD komen. Flikker nou eens op over dat KUT FEYENOORD.Rot op wij zijn AJAX als je het zo graag over rotjeknor moet hebben ga je maar naar dat forum. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Wat ook klopt is dat dé structuur en het spelplan toen beter waren dan nu... en dát mag je Frank wel aanrekenen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Ja, da's de B-kant. Dat had je in 76. Op de A-kant staat samen vechten en niet wegrennen. |
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
kampers ,,,rennen never weg kan ik je verzekeren en vechten kennen we wel |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Er is niemand binnen Ajax die het zooitje wakker maakt! Daar zit het grote verschil tussen de tijd van Van Gaal en de tijd van De Boer! Niet alleen, lees m'n voorgaande post.
Het verbaast mij nog steeds dat Demy de Zeeuw zo stiekem werd weggewerkt begin dit seizoen... ik noem maar een naam. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:45 schreef john oost oud f side het volgende:wil wel over voetballen praten hoor was ik ook mee begonnen maar dan komen dr van die gatsen die alles ff willen weten wie ik ben of waar ik een stadionverbod voor heb gehad datr is mijn pakkie aan toch en dat ik dan iemand uitnodig voor een bakkie bier te komen halen maar niemand durft te komen tja dan zit je dus ff bij de verkeerde iedereen is welkom hier Boeit mij totaal niet dat jij een stadionverbod hebt! Zal ergens nuttig voor zijn geweest! Biertjes zijn altijd lekker!! Maar doe ik niet bij iemand thuis! Lekker in de kroeg man! Veel gezelliger! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
john oost oud f side
|
|
|
die hadden ze beter kunnen houden in plaats om janssen binnen te halen middenveld stond goed |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:42 schreef john oost oud f side het volgende:ook jij bent welkom hoor en dan niet achter me pc hoor maar bij me thuis maar ook jij zeer grote bek net als andere eikels hier helaas Geen mening over de wedstrijd en situatie bij Aiax dus? Voor iedereen die je hebt uitgenodigd is het misschien handig om te weren waar je woont? Ga je ons dan slaan omdat je onze uitspraken over Ajax op een forum niet aan kan? Man man man je bent nog dramatischer en beperkter dan het gertoonde spel van Ajax vandaag. Ik heb nog nooit een forumruzie gehad maar moet er wel om lachen eigenlijk. Dank. Ga je nu nog wel iets zeggen over de positie van Frank? Of iets anders Ajaxgerelateerd? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Niet alleen, lees m'n voorgaande post. Het verbaast mij nog steeds dat Demy de Zeeuw zo stiekem werd weggewerkt begin dit seizoen... ik noem maar een naam. Tja, De Zeeuw is inderdaad op een vage manier weggewerkt! En dat ten koste van Janssen die zo nodig moest komen! Zie ik liever De Zeeuw!! |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Vorig seizoen kampioen van Nederland. En nu moeten we oppassen of we halen europees voetbal niet eens. Het is overduidelijk dat ajax op dit moment niet meer tot de europese top behoort, misschien niet eens de Europese subtop. Ook in nederland behoren we niet meer tot de top. PSV, Twente, AZ zijn op dit moment beter dan ajax. En zelfs Heerenveen begin ik beter te vinden dan Ajax, hetzelfde geldt met Feyenoord. Het Feyenoord scenario dreigt voor ons.
Ons B elftal is te slecht, slechter dan het B elftal van Utrecht. We mogen ons schamen. Dit is toch ook weer een teken dat Cruijff volledig gelijk heeft. De jeugd is nog niet eens klaar voor Utrecht B.
We kunnen nu wel zeggen dat De Boer weg moet, maar dat heeft geen enkele zin. Kijk naar al die trainers die ajax heeft gehad. Niet 1 trainer heeft het langer gered dan 2 jaar vanwege slechte prestaties. Wat wij nu nodig hebben is rust. Dit zal je nooit krijgen als je de trainers blijft ontslaan. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Nah, dat Theo zo bedroevend zou zijn, was wellicht niet te voorzien. Ik had het iig niet verwacht... Ofschoon hij een hele aardige helft speelde vandaag. Maar aardig is voor het kaliber Janssen niet goed genoeg. |
|
|
|